Hotel La Palmera

104 reviews over Hotel La Palmera in het Nederlands

Goed gelegen

Esmeralda Mollica
4-11-2017

Heel goedkoop geboekt met touroperator. Eten lekker en veel keus en proper. Hotel heel gewoon en geen lux maar proper. Elke dag propere handdoeken en kamer werd ook elke gepoetst. Vriendelijk personeel iedereen werkt daar hard .

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een keer was genoeg

K
18-8-2016

De badkamer op de kamer was niet bepaald schoon, zelfde voor de vloer op de gele kamer. De kamer had ook geen balkon, wat je wel mag verwachten als je de foto's ziet en wat je betaald. De gordijnen konden niet open, want dan keken de gasten van het hotel tegen over recht je kamer in. Ontbijt was zeer slecht, weinig keuze en zeer standaard. Personeel onvriendelijk, o.a. als je vraagt naar iemand die Nederlands spreekt wordt je aan gekeken alsof je achterlijk bent. Verder was de ligging wel goed, binnen 5 minuten op het strand of bij de winkels. Dit was dus een malig.

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Herhaalbaar

Bob Cremers
9-6-2016

Fantastishe familie Hotel iedereen kent elkaar

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Annemie Bertrand
8-8-2015

Het is een gezellig familie hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en mooie ruime en schone kamers met dagelijks wissel van beddengoed en handdoeken. Goed eten met ruime keuze en uitgebreide buffetten zowel ontbijt als lunch/diner. Heel lief en vriendelijk personeel in de bar zowel aan het terras zeker Meri en Xavier. Meri verstaat en spreekt goed nederlands. Ook de prijzen aan de bar en terras zijn beslist niet duur. Heerlijk zwembad met 2 whirlpools,stoomcabine en turks stoombad. Goede ligging,in het centrum en op 10 min. loopafstand van het strand..Wij komen er jaarlijks terug en voelen het als thuis komen. Beslist een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De 7e keer in Palmera En het blijft geweldig !

Bob
9-6-2015

La Palmera blijft gezellig met aardig personeel. Maria en Pepe zijn mijn favoriet ! Maria zorger ervoor als je een drankje krijgt dat er af en toe een heerlijke tapas erbij zit. Pepe groet ons altijd als we weer in het hotel aankomen . Ik kreeg zelfs een knuffel van hem. Het is daarom een goede aanrader want je wordt echt een familielid van hun als je daar komt !

Gereisd Met vrienden in mei 2015

6e keer in la palmera

bobjecremers
15-10-2014

In september 2014 ben ik er voor de zesde keer geweest ! eerste keer in 2001 en de rest vanaf 2012 en 2 keer per jaar ! Sindst 2001 is het steeds beter geworden . de kamers keurig en goed bijgehouden !

Gereisd Met vrienden in september 2014

Prima hotel voor de prijs.

Ian Malcolm
15-10-2014

Het hotel ligt op een fijne locatie, bergopwaarts op steenworp afstand van winkeltjes, horeca en het strand. Het personeel is vriendelijk. Vooral Maria (spreekt Nederlands) en Pepe (speelt de clown) vallen op. Het eten is prima. Als je tien dagen blijft is er net genoeg afwisseling bij de lunch en avondeten. Melk, brood en kaas zijn van mindere kwaliteit. Over de buffetopzet ben ik tevreden. Buffet is verdeeld over 3 a 4 tafels (incl. "showcooking'), waardoor je niet in de rij hoeft te staan. Drank in buffetzaal is goedkoop. De hotelkamers zijn schoon en ruim genoeg (maar een beetje gehorig) en het uitzicht is goed, mits hotelkamer aan zwembadkant! De kamers worden dagelijks gepoetst door aardige poetsvrouwen. Er is gratis Wifi. De kluisjes bevinden zich op de begane grond, evenals een aantal recreatiemogelijkheden, zoals een biljarttafel, pc's, computergames, hotelbar met tv's en een terras bij het zwembad.

Al bij al een prima hotel voor de prijs!

Gereisd Met vrienden in september 2014

Prima plek niet twijfelen gewoon gaan

Familie Prins
10-8-2014

Prima hotel vlakbij centrum met niet al te veel drukte en overlast. Helemaal niet kan naturlijk niet in deze plaats.Eten is echt wel een dikke 7 waard of zo nu en dan kleine 8. Schone kamers en hotel. Niet superluxe maar zeer goed te doen. Zeer vriendelijke nederlands sprekende dame in de bediening mary jane. Die er alles aan doet om het de klant naar het zin te maken. In korte tijd aan zee of in hartje centrum. Geen miniclub en een kok met een zoutprobleem. Eten was erg zout. Je kamer is niet te verlengen de laatste dag ook al zijn er nog voldoende kamers te boeken. Vreemde policy van het hotel. Verder gewoon doen en vergeet de slechte recenties.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet zo goed

yasmina
23-7-2013

Ik en 2 vriendinnen van me hebben voor 8 dagen in la palmera gelogeerd. Hier lees ik enkel positieve reacties maar ik moet eerlijk toegeven het personeel was alles behalve vriendelijk, behalve de poetsvrouwen. Volgens mij was dit omdat we jongeren zijn maar ik vind dit niet kunnen hoe er tegen ons werd gedaan, bij het avondmaal mag je je bord niet in minuut loslaten of ze ruimen het meteen af bij wijze van spreken. De kamer was goed, en redelijk netjes maar 's nachts was het zeer onrustig. Andere mensen van het hotel vielen ons elke nacht lastig om bij ons op de kamer te kunnen, omdat wij dit niet toelieten werd er tegen ons deur geplast en gespukt. Ook klommen te tot ons balkon. Wij waren dus nie echt op ons gemakje. Maar al bij al hebben we een zeer leuke reis gehad, lloret is zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel in een ander hotel :)

Gereisd Met vrienden in juli 2013

plaats was mooi

Nicole
9-11-2012

eten was niet naar de zin weinig keus en koud alle dagen hetzelfde het bedienende personeel wel zeer vriendelijk

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palmera in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palmera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.