Hotel Guitart Rosa

Met vrienden

2 studentenmeisjes

Aisha
4-9-2018

Het eten was zeer slecht , bij de pasta lag er nog water in de bedden kraakten aan douche gordijn hong schimmel personeel was zeer onvriendelijk in boekje staat dat je mag uitchecken tussen 10 en 12 uur smiddags en om 10u stonden ze aan onze deur te bonken dat we eruit moesten dan kwamen ze nog om de 5min in het spaans tegen ons roepen slecht hotel zeker niet aan te raden !

Taouni Taouni
2-9-2018

Al van veraf springt het hotel er met kop en schouders bovenuit, mooi roze en traditoneel. Bij binnenkomst, tref je niet eerst een receptie, maar een prachtige tuin!

Warme entree. Onze kamer in het oude verblijf was eenvoudig, maar gewoon goed, meteen prachtig dakterras. Het eten was eenvoudig, maar in elk geval genoeg. De ligging was geweldig, 5 minuten van het strand, maar als je zelfs daar te lui voor bent, er was een heerlijk zwembad, met voldoende ligbedden er omheen. Lief personeel...

100 % meegevallen

Marcel
16-5-2017

Viel 100% mee,eten was zeker niet verkeerd,slaapkamers waren goed,kortom zeker de moeite waard!

D-reizen

Super vakantie in super hotel!

Isabel
21-8-2012

Hotel Guitart Rosa*** is zeker zijn sterren waard, superligging in de winkelstraat op wandelafstand van het strand en de uitgangsbuurt maar toch rustig 's nachts. Ideaal dus. Zeer goede prijs/kwaliteit, supervriendelijk zowel aan receptie of restaurant of bar. Wij hadden ook een probleem in de badkamer met het toilet maar deze werd meteen opgelost! Zeer gezellig zwembad met kindergedeelte.

Best te pruimen Hotel

jacques v
31-7-2012

Komt over het algemeen tegemoet aan onze wensen. Wie het eten slecht vindt heeft thuis waarschijnlijk niks beter!

geweldig mooi

smeulders gunther
30-7-2012

hotel rosa guitar is een prachtig hotel met lekker eten goeie service en nette kamers.

hebben weer genoten van onze vakantie

moortgat
11-6-2012

reeds 10 jaar gaan wij naar dit gemoedelijke hotel met familiale sfeer en we kijken al uit om volgend jaar terug te gaan

viel mee.

wendy decroos
4-6-2011

wij zijn twee jaar geleden geweest en het hotel viel wel mee. de ligging was wel goed (door de vele winkels) maar soms veel lawaai van de stad zelf en s nachts.eten viel wel mee,maar geen genoeg variatie,had wel meer verwacht.het balkon kon aan vernieuwing....:/

Nooit meer

david_en_jolene
13-9-2010

Dit hotel was allesbehalve. vuile kamers, zwembad niet in orde.

het eten was te doen. De ligging daarin tegen was wel perfect.

goed voor jongeren

melis robby
29-8-2010

dit was de 1ste keer en alles was goed verlopen

goede service alleen kamers met tv was minder

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guitart Rosa in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guitart Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.