Hotel Guitart Rosa

51 reviews over Hotel Guitart Rosa in het Nederlands

100 % meegevallen

Marcel
16-5-2017

Viel 100% mee,eten was zeker niet verkeerd,slaapkamers waren goed,kortom zeker de moeite waard!

Oude reviews (archief)

Super vakantie in super hotel!

Isabel
21-8-2012

Hotel Guitart Rosa*** is zeker zijn sterren waard, superligging in de winkelstraat op wandelafstand van het strand en de uitgangsbuurt maar toch rustig 's nachts. Ideaal dus. Zeer goede prijs/kwaliteit, supervriendelijk zowel aan receptie of restaurant of bar. Wij hadden ook een probleem in de badkamer met het toilet maar deze werd meteen opgelost! Zeer gezellig zwembad met kindergedeelte.

Best te pruimen Hotel

jacques v
31-7-2012

Komt over het algemeen tegemoet aan onze wensen. Wie het eten slecht vindt heeft thuis waarschijnlijk niks beter!

geweldig mooi

smeulders gunther
30-7-2012

hotel rosa guitar is een prachtig hotel met lekker eten goeie service en nette kamers.

hebben weer genoten van onze vakantie

moortgat
11-6-2012

reeds 10 jaar gaan wij naar dit gemoedelijke hotel met familiale sfeer en we kijken al uit om volgend jaar terug te gaan

viel mee.

wendy decroos
4-6-2011

wij zijn twee jaar geleden geweest en het hotel viel wel mee. de ligging was wel goed (door de vele winkels) maar soms veel lawaai van de stad zelf en s nachts.eten viel wel mee,maar geen genoeg variatie,had wel meer verwacht.het balkon kon aan vernieuwing....:/

Nooit meer

david_en_jolene
13-9-2010

Dit hotel was allesbehalve. vuile kamers, zwembad niet in orde.

het eten was te doen. De ligging daarin tegen was wel perfect.

goed voor jongeren

melis robby
29-8-2010

dit was de 1ste keer en alles was goed verlopen

goede service alleen kamers met tv was minder

Best ander hotel kiezen !

Janssens
22-8-2010

Een paar jaar geleden vebleef ik in dit hotel dat toen nog geen jongerenhotel was. De maaltijden waren niet slecht maar wel basic : veel gehakt en geen variatie. De kamers waren eenvoudig maar werden wel degelijk gepoetst. Ook toen werd er gestolen in de kamers zonder inbraaksporen : gesloten koffers werden op vakkundige wijze opengemaakt ! En het management? Het werd de slachtoffers kwalijk genomen dat ze ruchtbaarheid gaven aan de zaak en naar de politie stapten. Touroperators zouden dit hotel best schrappen !

Rampzalig !!!! Noooooit meer

rik
19-8-2010

Wat een rampzalig hotel: eten zéér slecht, kamers erg klein, luidruchtig en slecht. ´Het eten was een grote katastrophe, zijn er echt ziek van geweest : we hadden All In, maar waren eeeeerg blij, dat Burger King in de buurt was.

Meteen de 2 e dag werd op onze etage in verschillende kamers "ingebroken" ,bij iedereen geld weg, bij sommige de papieren en kamera´s. Jammer genoeg zullen we niks van de verzekering krijgen, omdat er geen inbraaksporen waren. (zal wel personeel zijn geweest), die hebben tegenwoordig ook allemaal een "reserve"-kode om een kluisje te kunnen openen.

We hebben een aantal aanbieders voor Guitart Rosa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guitart Rosa in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guitart Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Guitart Rosa scoort een 6.09 uit 10 op basis van 62 reviews.