Hotel Gran Garbi

Met vrienden

Super ligging!

Fam RvBB
13-9-2018

Prima hotel voor wat we betaald hebben. Waterpark super leuk voor onze kinderen van 7 en 10 . Eten vond ik best goed. Elke dag verse pannenkoeken, broodjes, en fruit en allerlei beleg. Genoeg plek (eind augustus). Lunch en diner ook heel goed. Vrij veel vis.

Genoeg bedjes bij het zwembad.

Leuk wandelingetje en je bent op het strand. Overal leuke winkeltjes. Totaal geen overlast van het uitgaan. Super goede ligging. Tussendoortjes niet echt geweldig.

Ik beveel de plek zeker aan.

Het kan, maar niet meer voor ons.

Richard
26-8-2018

Transfer vanaf Barcelona is verschrikkelijk!

Vlieg via girona!

Hotel is schoon dat is belangrijk. Kamers zijn oud en gedateerd en zeer gehorig.

Badkamer is sterk verouderd en de doucheslang is tekort.

Wij hadden all-inclusive maar dit kun je beter doen voor het ontbijt en de drankjes. Lunch en diner is een ramp. Alles heel vet (druipt er af) en alles smaakt naar elkaar.

Zwembad is klein en de regels worden niet nageleefd. Je mag geen bal mee nemen en geen opblaasbare bedden/artikelen. 30% van het zwembad licht vol met dit soort spul. Dan is het zwembad snel te klein.

Wat we ook gemist hebben is muziek bij het zwembad. Het enige wat je hoort zijn huilende kinderen.....

Kluisje huren in het hotel is schrikbarend duur plus nog een borg.

Het hotel staat aan een zijstraat dus van eventueel uitgaand publiek heb je weinig last.

Wil je echt basic weg dan kun je dit proberen. Maar voor ons niet weer.

Wel duur, maar zeker de moeite waard

Familie
9-8-2018

Je bent midden in Lloret, maar je hebt geen last van het uitgaansleven.

Sunliner

mooi zwembad/aquapark maar slecht eten

Deborah
19-7-2018

Fijn zwembad en mooi aquapark. Voldoende ligbedjes dus geen handoekje legje. Hotelkamers niet groot maar verder ok.

Dan het eten... We zijn nog nooit in een hotel in Spanje geweest waar het eten zo slecht was. Brood/croissants droog, het eten is koud. Wij vonden het eten smakeloos en gaan niet meer terug naar het hotel vanwege het eten. Wanneer je all inclusive hebt dan krijg je minder lekkere koffie dan wanneer je er voor betaalt. Wat betreft ijsjes kun je kiezen uit 2 soorten. Het hotel is ons inziens geen 4 sterren waard.

Uitstekend en voor herhaling vatbaar!!

Werner
17-4-2018

Goede animatie. Het nieuwe waterpark (gelegen bij hotel Garbi Mar) is een aanwinst. Hier kun je je goed vermaken met kleine kinderen. Eten is prima en afwisselend. Goede prijs kwaliteit en een hele goede ligging. Dicht bij het centrum en zo gelegen dat je weinig tot geen last hebt van uitgaande jeugd.

Komen zeker terg

Marneffe charles
18-10-2017

Prachtig hotel eten goed hebben er 14 dagen geweest en vonden het super komen zeker terug.

Hotel best goed maar weten waardeloos

Sandra
18-8-2017

Wij kwamen bij het hotel om ongeveer half 2 aan een mochten gelijk in de kamer. Maar eerst moesten we onze auto nog parkeren en daar hebben we zeker een half uur over gedaan. Bij de receptie werd gezegd dat de parkeerplaats vol was en je moest maar iets zoeken langs de weg. Dat was niet zo makkelijk.

Onze kamer was netjes en mooi uitzicht.

Wij hadden ochtend en avond eten geboekt maar dat was echt waardeloos. Echt al het eten was koud of heel lauw. Ik heb er veel buikpijn van gehad. Gelukkig zaten wij maar 4 dagen in dat hotel.

Het waterpark is wel leuk en goed gemaakt zo met het kunstgras waar je op kan liggen. Op zich dus een goed hotel met een mooie ligging bij centrum en strand maar het eten is echt bagger.

Schoonmaak van de kamer was goed maar schoonmaak restaurant mag wel meer aandacht krijgen...kippeboutje heb ik 3 dagen zitten liggen op dezelfde plek op de vloer.

Nooit meer

Paulien Vanhuffel
7-8-2017

We werden gedropt in een klein kamertje in het gebouw aan de overkant van het hotel, wat we al niet geboekt hadden.Deze kamer zag er totaal niet uit zoals op de foto's vermeld stond. Piepklein balkon, klein bed en totaal verouderd. Het personeel aan de balie dacht waarschijnlijk dat we kwamen om er een hele week uit te gaan en dat de kamer ons niets kon schelen. Ze proberen je vanalles aan te smeren! De volgende dag vroegen we aan het onvriendelijke personeel achter de balie een andere kamer, waar we wel voor geboekt hadden. Na veel discussie kregen we een andere kamer, want we deden geen oog toe in dat andere gebouw door het lawaai tot s' morgensvroeg.

Het eten was niet om over naar huis te schrijven. Geen verse broodjes bij het ontbijt, alles leek al een week oud te zijn. Heel weinig variatie en geen smaak. Voor het eten moet je hier zeker niet naartoe komen want de kans dat je thuis beter eten krijgt is heel groot. Ook de service viel tegen, vaak stond de tafel vol met borden en het was er heel druk.

Het personeel van de bar deed hun job precies tegen hun goesting. Alles was met tegenzin en dit lieten ze ook uitschijnen naar de gasten toe. De all in was tussen bepaalde uren en was ook geen All in, voor alles moest er bijna bijbetaald worden. Per persoon kreeg je telkens maar 2 drankjes mee, waarom weten we niet maar dit is dikke zever!

Dit hotel is zijn 4 sterren helemaal niet waard, we snappen niet hoe ze aan deze 4 sterren geraakt zijn. Wij hebben per persoon 1040 euro betaald, echt zonde van ons geld aangezien we er lang voor gespaard hadden en hard uitkeken naar deze reis.

Gelukkig was er nog het aquapark en de omgeving, wat zeker de moeite waard is om te bezichtigen. Helaas werd het hotel veel mooier beschreven dan het in werkelijkheid was. Bij een volgende reis naar Lloret de mar, kiezen wij zeker een ander hotel.

Nooit meer!!

Beullens
17-7-2017

All-in.. nog nooit meegemaakt! Voor 8u niets te verkrijgen, van 8 tot 10 ontbijt. Van 10 tot 11 niets te verkrijgen zelfs geen water!!!! Van 11 tot 23u alles maar dan ook alles en overal in plastic bekertjes!! Het eten is een schande en de enige refter voor alle hotels overvol!! De gasten van de Grand Gabri mar en de appartementen van de overkant komen mee aanschuiven, maar de gasten van de gewone Gabri krijgen zelfs geen water in de Mar (aquapark).

Parking gratis maar het is een open braakliggend stuk waar iedereen op kan.

Nooit nooit meer... dank u touroperator!

Goed hotel

De Klerk
12-7-2017

Prima hotel. Midden in het centrum van Lloret. Schone ruime kamer. Niet super luxe, maar dat hoeft ook niet. Je kunt gebruik maken van het aquapark bij hotel Gran Garbi Mar. Een van de 2 liften was kapot, maar na een dag alweer gerepareerd.

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Garbi in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Garbi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.