Hotel Gran Garbi Marstersterster

23 reviews over Hotel Gran Garbi Mar

• 2018
    8Shirley21-10-2018

Leuk familie hotel

Het is een leuk familie hotel, echt schoon en heeft een goede ligging ( je loopt in 5 minuten ongeveer naar het strand. Het ontbijt is goed, Avond eten vond ik minder omdat er veel vis bij zit. ( als je geen vis lust zoals mijn kinderen, dan is het echt een beperkt buffet) Maar aan de overkant van het hotel zit een Nederlandse snackbar waar je gewoon alle snacks kunt krijgen. Toetjes zijn er meer dan genoeg en er wordt ook tijdig bijgevuld.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 2017
    7Ramona21-06-2017

Kamer met groot dakterras

Als je een kamer op de bovenste verdieping hebt aan de voorzijde, heb je de beschikking over een groot dakterras. Bij andere kamers heb je alleen een regulier balkon. Eten doe je bij het ketenhotel Gran garbi, waar het eten standaard en niet spectaculair is. Wanneer je de keus hebt, boek het hotel zonder eten. In Lloret zijn genoeg eettentjes waar je betaalbaar uit eten kunt gaan. En voor ontbijt kan je eventueel inkopen doen bij een dichtbijzijnde supermarkt, het ontbijt kan je dan opeten op het fantastische dakterras. Al met al is dit hotel een aanrader. Dicht bij het centrum, toch lekker rustig en van alle gemakken voorzien. Ideaal.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Tim08-06-2017

Prima

Met 6 vrienden op examenreis naar Lloret de Mar. Zonder verwachting erheen gegaan. Eten was de eerste dag vrij slecht, maar de rest van de week was het eten elke dag verrassend goed! Zelfs enige afwisseling. Bar en waterpark gingen helaas pas op onze laatste dag open. Drank en snacks verder ook prima. (personeel is overigens niet zuinig met de alcohol!) Na een avond stappen teruggekomen bleek er bij een van de kamers ingebroken te zijn via het balkon op de begane grond. Gelukkig 24/7 receptie, dus meteen geïnformeerd, super! Volgende ochtend andere receptionist. Deze viel tegen. Bleef maar herhalen dat we het raam open hadden laten staan, hoewel er duidelijk inbraaksporen waren. Jammer dit. Bij weer een andere receptionist een dringend verzoek gedaan om van de begane grond naar een hogere verdieping te gaan werd super verwerkt. Het meeste personeel was erg vriendelijk en herkende je telkens weer.

Al met al een prima verblijf.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• Oude reviews

6Francine16-10-2016

Nooit meer

Aangekomen op 18/09 in grand garbi mar , s'avonds in het donker ,ga maar de berg over daar is je hotel ,hoewel er een veel kortere weg is door hotel grand garbi.dus op 21/09 glijbanen van het zwembad gesloten in grand garbi mar en ook bar gesloten ,tot zo ver de all inn .Na de manager van het hotel aangesproken te hebben ,( maak je geen zorgen je kan in grand garbi aan drank geraken ! Telkens berg op en berg af met een bekertje ,denk het niet.all inn gasten krijgen geen chips of nootjes bij aperitief ,ter plaatse betalende gasten wel,van discriminatie gesproken.kortom zeker geen 4 sterren waard en zeker geen all inn boeken

Gereisd met partner in september 2016

• 5valenticat08-10-2015

nooit meer

hotel is verouderd. veel lawaai niet geisoleerd. personeel niet vriendelijk. beperkte AI hotel is ideel voor jongeren die het nachtleven in willen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Jane26-03-2012

Matig Hotel

In 2004 ben ik 2 weken met een vriendin in dit hotel verbleven. De kamers en hygiene vielen mij hier alleszins mee. De badkamer was wel aan vervanging toe maar ik heb nergens ongedierte gezien.

Het eten was ook hier weer niet om over naar huis te schrijven maargoed daar kom je niet voor naar Lloret natuurlijk.

Al met al is dit een redelijk hotel met redelijk vriendelijk personeel. Misschien voor Lloret begrippen is het zelfs een erg goed hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2004

• 6Het gelukkige, verliefde koppeltje14-09-2011

Niet voor herhaling vatbaar!

De kamer: wat op de website airco genoemd werd, was uiteindelijk een gewone ventilator met een stoftapijt erin. De douchekop en -stang bevatten kalk en roestplekken, de douchekop spoot in alle richtingen. Het eten: We betaalden vol pension, maar zijn wel elke maaltijd buiten het hotel gaan eten omdat het eten binnen het hotel amper of niet te eten viel. Bij het ontbijt waren zelfs de croissants niet lekker en het fruitsap smaakte naar medicatie. Op de Spaanse avond slaagden ze er niet eens in om deftige, lekkere paëlla te maken!

Positief: we hadden zicht op zee, alle dagen schone handdoeken en opgemaakte bedden. De ligging was goed, weg van het uitgangsleven en ook geen lawaai binnen het hotel. Het personeel was over het algemeen zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2011

• 10een tevreden klant25-08-2011

goed en verzorgd hotel

zijn reeds 4 maal geweest naar dit klein en verzorgd hotel met vriendelijk personeel de kamers zijn heel netjes iedere dag schoongemaakt en iedere dag propere handdoeken het ontbijt is lekker en het avondeten in gran barbi is gevarieerd dus voor elk wat wils zeker een aanrader en gaan volgend jaar terug

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10tevreden klant23-08-2011

goed en verzorgd hotel

zijn reeds 4 maal naar gran garbi mar geweest en waren altijd tevreden het is een klein en verzorgd hotel met vriendelijk personeel de kamers zijn iedere dag schoongemaakt met iedere dag propere handdoeken het ontbijt is lekker en het avondmaal in de gran garbi iets verder is gevarieerd voor elk wat wils zeker een aanrader voor de prijs gaan volgend jaar terug

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 6greet den boef19-08-2011

slecht eten heel slecht als hotel mag je schamen

Vriendelijk personeel

ligging is goed jammer dat er geen bar is vooral als je van het strand komt en nog even wil zwemmen eten is slecht echt slecht weinig keus vaak buiten het hotel gegeten dit heb ik nog nooit meegemaakt zo slecht ontbijt tafels niet schoon een karig ontbijt kamers zijn schoon matras is slecht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

0 tips over Hotel Gran Garbi Mar

3 vragen over Hotel Gran Garbi Mar

• Ilse, 20-03-2019

Van Gran Garbi naar Aqua/ Garbi Mar

Is er een verbinding tussen de 2 hotels? Als je op google maps kijkt, staat er een groot hek om Gran Garbi heen en ligt Garbi Mar hoger. Moet je dan helemaal eromheen lopen of is er een tussendoor optie?

• Martin_K, 22-06-2017

Wat is verschil tussen twee hotels

Weet iemand wat de verschil is tussen Hotel Gran Garbi Mar en Hotel Gran Garbi. Ik lees dat ze van een eigenaar zijn. Maar als je in ene hotel zit maag je in andere hotel gaan zwemen of gebruik maken van restaurant van andere hotel? Welke hotel zou goed zijn voor een gezien met twee kleine kinderen?

Alvast bedankt

Irma, 13-09-2018

Je mag van beide zwembaden gebruik maken alleen niet van het eten.

• Christiana, 26-06-2016

waterpark

is het nieuwe waterpark nabij hotel gran garbi reeds open (1juli)?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 6 minuten lopen
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• WatersportKanoën, Zeilen
    • BuitensportenFietsen