Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort)

Aparthotel
Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort) voor je op een rij gezet:

162 reviews over Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort) in het Nederlands

nooit meer

Viviane
25-9-2017

Het hotel is geen 4* waard. De kamers verouderd en de badkamer die stonk naar het rioolputje die trouwens afgeplakt was en de wc bril zat helemaal los. Het eten was lauw tot helemaal koud en weinig variatie. Er was geen muziek aan het zwembad en het water was ook ijskoud. Alle 4 delen van het olympic resort moesten in 1 restaurant gaan eten zodat het soms heel druk was. De tafels waren ook heel somber gedekt. Een deel van het zwembad werd dagelijks een stuk afgesloten omdat er iets te doen was bv. Een huwelijk, een huwelijksverjaardag. Van Vrijdag op Zaterdag was er een heel stuk afgesloten van het zwembad van 's morgens om 8.00 u tot 22 u 's avonds maar het had zelfs tot 24 u 's nachts geduurd en de toeristen moesten dan aan 1 kant blijven maar zij mochten dan wel heel het resort gebruiken.

Nooit meer (Geen 4*)

Jarne
17-9-2017

Het ontvangst was niet goed. Na een vermoeiende ochtendvlucht wil je gewoon zo snel mogelijk naar je kamer maar deze was niet klaar voor ons (aankomst hotel om 12u). Na twee uur wachten eindelijk naar de kamer. Kamer was op het eerste zicht proper maar zeer verouderd, het beddengoed had een zeer muffe geur en het douchegordijn was vuil en onhygiënisch. Toilet en lavabo was wel zeer proper op een haar na van vorige gasten.

Het eten is ondermaats. In het restaurant dat ons toegewezen werd (je mag niet kiezen tussen de verschillende resto's van het hotel) was het eten lauw tot koud. Frietjes, pasta, groenten waren koud en smaakloos. Telkens maar één soort vlees dat eveneens koud was of moest je er 10 min op wachten.

Animatieteam is wel top eveneens als de redders, zwembaden en barman Mario!

De alcoholische drankjes die je kan verkrijgen in de All-in formule bevatten minder alcohol dan een glas kidibul.

Kritiek werd eveneens niet geaccepteerd aan de receptie.

Dag en tot nooit meer.

rustig, zonnig

Carry
17-9-2017

hotel was fantastisch, personeel vriendelijk. Prachtige omgeving, ideaal voor wandelaars. Genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Suites waren ruim, genoeg bergruimte. Reisbegeleiding touroperator was 24/7 bereikbaar en verdient meer dan een dikke pluim. Hadden een medisch probleem en dit werd onmiddellijk begeleid. Dokter was binnen 15 min. aanwezig. Hulp bij dossier voor verzekering! Enkel lof voor deze jonge assistent.

Strand loopt te steil naar het water. Gevaarlijk voor kinderen

Craeynest
4-8-2017

Deze vakantie is heel goed meegevallen. De zwembadaccomodaties zijn super, onze kindjes van 3,5 & 4,5 hebben zich super geamuseerd in de kids funpool. Wij hadden een kamer die nog niet gerenoveerd was, maar was wel netjes. Het hotel was volboekt tijdens ons verblijf en daarom was het een noodzaak om 's morgens vroeg de bedjes aan het zwembad te reserveren. Gelukkig doen de poolboy's regelmatig hun controle en komen er soms bedjes vrij, voor mensen die niet vroeg wakker zijn. Het enige minpunt voor ons: heel veel lawaai in het restaurant. Wij waren restaurant Coral aangewezen. Het hotel ligt op een 5-tal minuutjes wandelen van Lloret de Mar en het is dus wel rustiger om daar te slapen. Topverblijf!! Misschien volgend jaar terug...

Super fijn hotel en paradijs voor kids

L.Zimmerman
27-7-2017

Net terug van een heerlijke 10 dagen vakantie in de olympic suites. De mensen daar zijn allemaal erg vriendelijk. Goede locatie, enorm aanbod aan animatie, prima eten, mooie zwembaden. Natuurlijk is het druk in het hoogseizoen en moet je er vroeg bij zijn voor een plekje aan het kinderzwembad. Echter was er bij de andere 2 zwembaden nog genoeg plek. Voor de kinderen werden er enorm veel leuke activiteiten georganiseerd, en ook voor volwassenen iedere avond een leuke show. Het centrum en het strand ligt om de hoek. Met 10 a 15 minuutjes lopen ben je daar. Buiten het ontbijt de lunch en het diner kan je de hele dag door eten drinken ijs en snacks halen als all inclusive gast. Wij kwamen echt niets tekort we hebben echt genoten! Iedere dag werd onze kamer netjes schoongemaakt. Wij komen hier zeker weer terug!

Niveau gedaald,

Jurgen heylen
23-7-2017

De vijfde keer hier verbleven. Nu heeft iedereen all inclusive. Zelf je drinken tappen en altijd uit plastiek bekers ook binnen ? Animatie fel verzwakt in activiteiten. Ook het eten was minder verzorgd. Zwembad is top. Te weinig plek met parasols en heel druk rondom de zwembaden. Kamer is ca va. Altijd fan geweest van hotel maar ze gaan me er niet meer zien

slecht ontvangst zonder uitleg! Alles zelf uit te zoeken!

Wij hadden een appartement, maar zag er heel oud uit en niet goed gepoetst. Stonk enorm. Ook hadden we last van mieren! Zoontje had geen bed, was de zetel. Matras was precies beton.

Dag van aankomst krijg je pas s'avonds eten. Dus s'middags moet je uw plan maar trekken.

Animatie goed, doen veel leuke dingen voor alle leeftijden.

Zwembad fantastisch. Zoontje heeft zich geamuseerd!

Minidisco begint om 21u (nooit op tijd begonnen).

Eten niet lekker, te druk dus sta je gewoon aan te schuiven om te wachten op een stuk vlees. Wij zijn allemaal ziek geweest van het eten. Smiddags is het de overschot van de avond ervoor.

20 minuten wandelen naar het strand. Wij zijn 3 dagen vroeger vertrokken want na 4 dagen en half hadden we het gehad. Heel teleurstellend.

3 of 4 hotels samen voor 1 kinderzwembad is veel te druk.

Om7u zijn alle stoeltjes al volzet met handdoeken

nee, voor ons niet meer....

Patricia
20-6-2017

+ een echt kinderhotel, zo'n kinderzwembad vind je enkel in pretparken, nog nooit gezien! dat was echt super!

+ kamers ruim en netjes. Zaten eerst op de 4de verdieping, onder de airco, dag en nacht gebrom, na onze klacht kregen we een andere kamer, zonder probleem.

+ eten was beperkt maar wel lekker.

+snackbar is ganse dag open.

-een heel volkshotel, de obers durven gerust de gasten op een onbeleefde manier op hun plaats zetten.

- ondanks het feit dat het seizoen nog moet beginnen gaf dit hotel ons een wat sjofele indruk, beetje afgeleefd, doet denken aan vakantiepark uit de jaren stillekes. - Alles is massaal.

- ondanks het feit dat het hotel "open" was waren er verschillende diensten niet open en dat werd dan op zijn "Spaans" opgelost. bv. Handdoeken service? oei...geen idee! pak die van de kamer maar vraag maar aan housekeeping.

- receptie was niet open toen wij toekwamen, we werden eerst aan olympic garden afgezet, daar kon men ons "niet" helpen, we moesten dan zelf maar naar olympic palace zoeken/gaan en daar heeft men ons dan, tegen hun zin wilden ons terug sturen naar olympic garden, ingecheckt. Toeristenbelasting betaald, geen bewijsje gekregen.

-groot, klein complex, alles loop door mekaar. gasten van het goedkoopste deel zitten samen met gasten van de dure kant. Ik weet nog steeds niet waarom de hotels verschillen in prijs.

-eten wordt opgediend in een soort eetzaal want een restaurant is dit niet.

-aan de snackbar enkel snelle vette (Engelse) happen.

- je moet alles zelf uitzoeken. niemand weet waar of hoe.

is het zijn 4* waard? nee, eerder 3*

Oude reviews (archief)

fantastisch super hotel

Jan Eerlings
27-10-2016

zowel service, eten, zwembaden, all in,...... was allemaal super. we zijn nu 2 keer geweest en gaan dit jaar weer. eerste keer waren mijn schoonouders ook meegeweest en we hebben ons allemaal super geamuseerd. vorig jaar waren we onder ons vijfjes gegaan en mss zelfs nog meer geamuseerd. is echt een top hotel en kan dit alleen maar aan iedereen aanraden. En zeker families met kinderen.

Zo een hotels vind je weinig of niet in spanje.

Gewoon dit hotel zelf eens bezoeken en dan zie je het zelf wel.

Het is goed maar kan beter

Olaf
22-8-2016

Net terug na 2 weken Olympic Suites. Als doorgewinterde Turkijegangers, en dus bekend met all-inclusive, kunnen wij dus wel een redelijk vergelijk maken.

Wat kan beter:

Animatie. T.o.v. Turkije hadden de mensen van het animatieteam een eitje. Waar het in Turkije bikkelen is 6 dagen van 10 tot 23 uur, was het hier een vakantieparadijs voor de mdw's van het animatieteam. Van 11:00 - 13:00, van 15:00 - 17:00 en in de avonduren 20 minuten minidisco. Daarna veelal shows welke door andere werden gedaan (uitgezonderd wekelijkse piratenshow en playback show.

Eten. Kwalitatief is het eten goed. Wel is de afwisseling te beperkt. Wekelijks worden een aantal thema's gedaan (Mexicaans, Italiaans en Mediterraans) Verschillen zitten dan in een beperkt aantal gerechtjes. Voor de rest is het veel van het zelfde.

Bedden. Kamers zijn groot genoeg voor 4 personen. Bedden zijn echter een drama. Het lijkt wel alsof je op een betonnen plaat slaapt. De plastic zonnebedjes (zonder kussens) op het zwembad zijn zachter.

Wat is goed:

Zwembad. Top. Voor ieders wat wils, van groot tot klein. Nadeeltje is het beperkte aantal parasols op de zonneweides.

Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ligging is goed. Dicht bij centrum maar geen last van het nachtleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort) in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort) scoort een 8.08 uit 10 op basis van 167 reviews.