Hotel Evenia Olympic Park

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°
Hotel Evenia Olympic Park

Hotel Evenia Olympic Park in Lloret de Mar is zeer geschikt voor kinderen. Met verschillende zwembaden, een aquapark en elke woensdag kermis is er genoeg te doen. Het centrum en het strand liggen op 10 minuten lopen, maar er rijdt ook een busje naar het strand. Maak eens een dagtrip naar Barcelona of Girona.

We hebben een aantal aanbieders voor Evenia Olympic Park voor je op een rij gezet:

235 reviews over Hotel Evenia Olympic Park in het Nederlands

Echt super fantastische park zeer de moeite waard

frans wennekes
26-4-2019

Geweldige vakantie gehad schoon park , vriendelijk personeel , goed eten , goede kamers , veel animatie overdag en s’avonds , kompleet voor een gezin , goed bereikbaar , zeer deskundige en vriendelijke manager

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch vakantie gehad

Lenders Davy
13-4-2019

Een echt top hotel alles picobelo in orde. Lekker eten , goed zwembad, goed kamers ,enkel een beetje gehorige kamers. Gaan er dit jaar terug heen , dat zegt genoeg denk 😉

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Oud en vervallen hotel

Andre hendriks
23-10-2018

Oud en vervallen . Heel gehorig . Dronken engelsen . Wordt niet goed schoon gemaakt . Heel slecht en koud eten . Raad dit ten zeerste af . Nooit heen gaan .

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgend jaar weer

Baas
9-8-2018

Super tevreden alles was heel goed geregeld door touroperator Goed hotel met een overvloed aan eten en zeer vriendelijk personeel Een echte aanrader

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Pluspunten zijn , voor zo,n druk hotel was alles proper , alles goed geregeld in de restaurants . Lekker eten , wijn en frisdranken zelf te nemen in restaurant. Ook aan het zwembad , a volonté cola , fanta , seven-up te nemen . Lekkere ijsjes de hele dag door. Had er eigenlijk niet zoveel verwachtingen bij , maar was aangenaam verrast , ik dacht voor de prijs die we betalen , moeten we niet veel verwachten , maar was eigenlijk wel in orde . Ook spaanse ham ter plekke afgesneden , verse inktvis , gamba,s... Natuurlijk heel druk , maar wij kozen voor het hogere gelegen zwembad en moesten geen handdoek gaan leggen , was altijd plaats . Wij gingen pas om 21u eten , in alle rust. Wij kozen dit hotel omdat het dicht bij uitgaan centrum was , voor onze dochters van 17 & 21 & 26 jaar. Maar zonder kinderen moet je dit in hoogseizoen niet nemen . Want alles staat in teken voor kinderen tussen 4-14 jaar. Voor die gastjes is dit een paradijs. Nog een dikke proficiat aan het personeel , om in die hitte alles zo proper te houden. Kamer was proper , restaurant ,alles gewoon ...super!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Doe het niet!

Joost
14-7-2018

Het is echt verschrikkelijk, niet waar voor je geld. Het aquapark is goed en daar is dan alles mee gezegd. Locatie vreselijk. Om nog niet van de service te spreken.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk aquapark, slechte isolatie!

Hilde lebrun
12-7-2018

Leuk resort met veel animatie en mooie zwembaden. Voor de kinderen is dit hotel een toppertje. aquapark, miniclub, shows,kermis op woensdag,... Niet pal in het centrum dus wat rustiger maar op 10 minuten sta je op het strand. Busje brengt je gratis naar strand. Eten valt best mee. Vriendelijk personeel Minpuntjes: Strandstoelen worden gereserveerd door mensen die hele dagen aan het zwembad zitten. Zeer vervelend! Mensen komen in zwembroek restaurant binnen! Muren zijn van karton, je hoort alles! Voor mojito moet je extra 2 euro betalen.

Gereisd anders in juli 2018

Leuk voor een keer

Sam
13-5-2018

Afgelopen mei afgereisd met het gezin, baby van 1 en zoon van 5. Het begon de volgende dag al, onze zoon van 1 was om half 6 huilend wakker geworden, dat onze buren een andere kamer wilde, omdat de kamers enorm gehorig zijn! De kamers zijn erg klein, niet echt heel schoon(vooral erg stoffelig, er wordt vluchtig een doekje over de spullen gehaald en that's it, muren in de badkamer zijn dus erg vies) en zeker kwa ruimte met een gezin nauwelijks te doen. Het eten en bediening van het personeel van de receptie etc. zijn goed! Dagelijks variatie in het eten en er staan magnetrons als je je eten eventueel wilt opwarmen. Er wordt ook veel aan animatie gedaan, kinderen en volwassenen worden de hele dag bezig gehouden en er is een grote miniclub aanwezig. Het was leuk voor een keer, maar als je met kleine kinderen reist, raad ik deze accommodatie af. Voor oudere kinderen is er hoop te doen, ook op het gebied van de zwembaden etc.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Perfect!!

Renze R
29-12-2017

Zeer goed en net hotel!

Eten goed en voldoende variatie.

Vriendelijk personeel, schone kamers,

goede airco.

De zwembaden zijn groots opgezet.

Er is veel te doen voor kinderen, kinderen vervelen zich geen moment.

Centrum en strand op 10 minuutjes lopen.

Het hotel ligt rustig gelegen,net buiten het drukke Lloret de mar.

Wij komen volgend jaar graag weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Genoten

Pricilla
28-10-2017

Echt een super hotel.. waar niks te gek is voor kinderen.. Echt super

Onze jongens hebben zich echt prima vermaakt waardoor wij ook. De 1e avond een ware snoepjes/toetjes buffet.. mijn oudste vroeg meteen wanneer we terug gingen na dit hotel.. slechte review snap ik echt niet van mensen.. want wij hebben niet 1 min punt kunnen vinden tijdens ons verblijf..

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evenia Olympic Park in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evenia Olympic Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.