Hotel Don Juan

216 reviews over Hotel Don Juan in het Nederlands

Nooit meer

Gabrielle,
29-10-2018

Het hotel is heel slecht. Bij aankomst 1 chaos. Het hotel is zelfs van drie reisgenoten, hun id kaart kwijtgeraakt. Personeel en beveiliger zeer klantonvriendelijk. Er werken bulldogs als beveiligers. Je wordt als crimineel gezien. De kamers zijn armoedig en geen 4-sterren waard. Nog geen schilderijtje aan de muur. Het eten is zeer eentonig, niet gaar en mensen gingen de buiten deur eten van ellende. Dit hotel zullen we nooit meer boeken. Entertainment is alleen voor de oudere mensen. Heel saai!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Het hotel is verdeeld in 3 gebouwen, waaronder het oude gedeelte en nieuwe gedeelte de Palace voor superieure kamers, deze zijn vernieuwd maar kleine kamers geen frigo, geen tafeltje, geen bureau, juist bedden en stoel, badkamer met inloopdouche, verder witte muren, geen kader. Eten is super zeer veel variatie, lekkere desserts. Grote bar, veel zitplaatsen, groot restaurant, leuk binnenzwembad, klein tuintje, grote receptie, kamers onmiddellijk beschikbaar bij aankomst, kort bij busstation alsook direkt in de winkelstraat, veel pinautomaten enz....

Personeel vriendelijk, klusjesman die onmiddellijk voor je klaarstaat, gewoon top.

Eten wel niet al te warm.

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit meer

Dylan,
31-8-2018

Nooit meer voor ons.

We hebben geboekt bij een jongeren organisatie helaas waren wij de enige jongeren in het hotel...

Het eten was niet te doen.. dus aan ons all in hadden we niks.

We hebben de hele vakantie buiten de deur moeten eten.

Ik zelf heb een hele slechte ervaring met de kamer en dan in het bijzonder de bedden.

Ik zat na de 3e dag onder de rooie plekken en het jeukte enorm.

Ik werd met bloed onder mn nagels wakker snachts door het krabben.

De badkamer was ook niet super fris.

Buiten alles om was het uitgaan wel prima geslaagd !

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super

Rens,
19-7-2018

Samen met een vriend verbleven in dit hotel, het was prima. Voor een jongerenvakantie helemaal super, airco, vriendelijk personeel, schoon. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar!

Debbie,
9-4-2018

Ligging en eten waren ok.

Het hotel is voor oudere mensen zouden geen jongeren mogen toe laten en hun bepreken tot enkel senioren! Eten wel niet altijd heet maar wel gevarieerd, de ouderen staan te drummen om voor te steken gelijk ze nog nooit eten gehad hebben. Dit is een enorm verouderd hotel, totaal niet voor jonge mensen, de grootste deel zijn 75 jarigen die van 9 u tot 00.00 te staan dansen, totaal geen probleem mee maar overheerst de sfeer voor de andere gasten. Als je dan receptie erover aanspreekt krijg je negatieve reactie er op. Wij waren met een groep jongeren om sport te beoefenen er waren meerdere zulke groepen en die pasten helaas niet in dit hotel! Ze zouden deze beter niet meer aanvaarden om hun hotel op te vullen.

Gereisd met vrienden in april 2018

Nooit meer dit hotel voor ons!

Danny Kalje,
2-8-2017

Don juan is het meest asociale hotel die wij ooit hebben meegemaakt, personeel heel onvriendelijk, spreken heel gebrekkig Engels eten was rauw koud en vies

Gereisd met vrienden in juli 2017

redelijk

petra van kleunen
23-11-2016

Ik vond het hotel redelijk allen het eten is heel slecht

Gereisd met vrienden in november 2016

weet niet ofdat ik hier in hoog seizoen wil zijn

annemargreet
17-9-2016

Kamers waren gedateerd goede bedden kamers netjes schoon ik had een briefje neer gelegd (vertaal app) dat de douchekop kapot was de zelfde avond hing er een nieuwe! Buffet eten was te doen zeker als het van de bakplaat af kwam soms waren dingen koud maar er was voldoende keus , personeel is i.d.d. niet vriendelijk Nederlandse receptioniste heeft ons goed geholpen.

Gereisd met partner in september 2016

Leuke vakantie gehad!

De Jong
5-8-2015

Ik ben hier met een vriendin geweest en we hebben het super leuk gehad!

De ligging was top, overal dichtbij!

Er was veel keus bij het avondeten en het was zo druk dat het eten elke keer bijgevuld werd (dus niet koud)!

De service was ook top, ik had 1 keer een kapot bed dit heb ik gemeld bij de receptie (waar een vrouw zelfs nederlands spreekt) en er stond dezelfde dag al een nieuwe. Het zelfde geld voor de balkondeuren, die werden ook dezelfde dag gemaakt.

De kamers waren wel iets verouderd en zijn er wel aan toe om gerenoveerd te worden (m.u.v. De badkamer). Voorderest was alles goed schoon en werd dit goed bijgehouden Door de schoonmaaksters!

Overdag kan je makkelijk vrienden meenemen alleen snachs is dat bijna niet te doen!

Het hotel is redelijk verdeeld kwa jongeren, families en ouderen.

Alles bij elkaar hebben wij een top vakantie gehad en raden wij dit hotel u zeker aan!

Gereisd met vrienden in juli 2015

zeer slecht. niemand aan te raden

jaimy
12-7-2015

Ik zelf heb niks goeds kunnen ontdekken in het hotel, eten koud en vies en onaardig personeel dat totaal geen woord Engels spreekt

Gereisd met vrienden in juli 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Juan in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Juan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.