Hotel Augusta Club

Hotel aan zeeWeer vandaag16°6°
Hotel Augusta Club
7,6

Omschrijving
Iedere avond live-muziek tot 24.00 uur bij Hotel Augusta Club in Lloret de Mar. De kamers hier zijn klein, maar worden elke dag schoongemaakt. Er is een zwembad en ook een kleine wellness voor de liefhebber. Het personeel is vriendelijk en sommige leden spreken zelfs Nederlands. Gelegen vlakbij een klein winkelcentrum en de strip van Lloret de Mar.

166 reviews over Hotel Augusta Club in het Nederlands

teleurgesteld

Virginie,
27-8-2018

Rustig tijdens de dag, s'avonds muziek tot 23.30 uur en veel nachtlawaai. De vensters hebben enkele beglazing en als je op de 1ste verdieping ligt aan de kant van het zwembad en de straat heb je geen goede nachtrust. Het hotel ligt niet in centrum maar s'nachts passeren veel jongeren die terug keren naar een ander hotel of naar de camping die iets verder op ligt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Onwijs naar ons zin gehad!

Pijnacker,
23-7-2018

Wij waren van 12 t/m 19 juli met een groep van 12 vrienden. Wij hebben het onwijs naar ons zin gehad. Het hotel is zeer netjes en ziet er goed uit. Het zwembad en de kamers worden iedere dag schoongemaakt. Alleen de kamers zijn klein.., maar wij kwamen alleen in de kamers om te slapen en douchen. Leuke barmannen en barvrouwen die er elke dag een feest probeerden van te maken. Elke avond live muziek tot 24.00 dus konden we daarna gelijk door naar de strip. Wij vonden het een aanrader.., zeker vergelijken met de andere hotels in Lloret del Mar!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Voor de singles beter een ander hotel nemen !!

Manu VDN,
24-6-2018

- Het eten is te doen niveau ***

- De single toeslag is erg hoog = 138€ voor 1 week

- Tussen het uiteinde van het bed en de muur heb 30cm plaats om te passeren .

Zwaarlijvige personen nemen beter een ander hotel !

- In de avond is de animatie in het hotel povertjes .

- Het binnen zwembad en de rest moet de dag er voor aangevraagd worden .

- In de single kamer is er geen ligbad , maar doodgewoon een half bad , en doe maar je best om er in te geraken zonder blutsen en builen . Kortom niet te doen !!

- Hoe het met de andere kamers gesteld is , kan ik niet zeggen .

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Super

Moonen,
17-4-2018

Heel kleine kamers net een sardien in een blikje aan een kant nog geen nachttafeltje geen plaats voor koffers om 6 uur smorgens hier om 12 u 30 kamer en dan zo slecht en veel lawaai. Na gesprek nieuwe kamer super dank je wel

Gereisd met partner in april 2018

Prima hotel

Wesley,
19-9-2017

Het is een prima hotel, heel schoon we waren met 6 jongens. 2 hotel kamers. Het is een heel schoon, luxe hotel. De kamers zijn wel klein. Het eten is redelijk. ik ben best een lastige eter dus voor mij was het niet heel veel. Maar me vrienden vonden het lekker. Er spreken een paar personeelsleden een beetje Nederlands. Ook altijd handig. Er waren niet heel veel leeftijds genoten (17). Maar best wel aan te raden!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuk Hotel

Eric,
16-9-2017

Zeer vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super goed en schoon hotel

Evieke03,
31-8-2017

Het is zeker je geld waard! Het eten was super goed en gevarieerd. Sommige momenten koud (maar het is een buffet wat wil je anders) maar als je daar iets van zei kwam er gelijk nieuw eten. De kamers waren erg schoon toen wij binnen kwamen en als je wilde werd die elke dag voor je schoon gemaakt en kreeg je ook nieuwe handdoeken. Wij vonden het dus een super fijn verblijf. Een voordeel puntje is ook dat het hotel naast een klein winkelcentrum ligt dus gemakkelijk binnen 2 min water te halen of andere knabbeltjes. Ook was het erg fijn dat er achter de receptie gewoon Nederlands werd gesproken zodat moeilijke taalobstakels werden vermeden. en een tip waar wij de laatste avond pas achter gekomen zijn. Er zijn wel zeker gordijnen alleen een beetje verstopt hahaha. Ik raad het dus zeker aan om er heen te gaan! Veel plezier!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fijne sfeer in het hotel

Marianne,
14-8-2017

Was er deze keer in het hoogseizoen, de jongeren die er waren werden met gevoel voor humor in toom gehouden zodat het voor iedereen gezellig was. Het eten is gevarieerd, veel fruit en groenten en genoeg afwisseling voor deze lastige eter. Het avond entertainment is vooral voor ouder publiek. Wellness klein en knus. Koelkast op de kamer kan je huren als je dat wilt. Inchecken om 13.00 uur is wel laat, zeker als je met de bus komt. Er staan wel veel banken waarop je een dutje zou kunnen doen

Gereisd met vrienden in juli 2017

Zeker nog een keer!

Marijon,
6-8-2017

Een heerlijk only adult hotel voor rust van jezelf. Mooi onderhouden hotel, zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Heerlijk eten! Kleine wellnes. Avonden gezellig.

Gereisd met partner in juni 2017

mooi schoon en vriendelijk hotel slecht eten

annoniem,
30-7-2017

Wij mijn vriendin en ik zijn met touroperator op 24 juli naar Augusta club gegaan .

Onze ervaring met dit hotel is dat het behoorlijk schoon is , mooie toch wat kleine kamers. Zeer vriendelijk personeel

Het enige wat wij absoluut niet goed vonden was het eten . Dit was altijd koud of lauw . Niets was op temperatuur of smaak . En er zit totaal geen variatie is . Daarin tegen is het ontbijt als ik er een cijfer aan zou moeten geven een 6

Het avond eten is een cijfer 4 . Het is totaal niet verstandig om een volpension te pakken of half pension je kunt beter buiten de deur eten hier heb je wel warm en voedzaam eten . Als toetje kunt u zich voorstellen dat dit onder andere spekjes of gummy beertjes of dolfijntjes zullen zijn . Ik hoop dan ook dat het hotel dit leest en hier iets aan gaat doen

Ik raad u aan om. Alles hierboven zeer serieus te nemen voor het eten hoeft u dit hotel niet te boeken .

Op dit moment zijn wij nog in het hotel en sinds dag 1 is het eten nogsteeds koud . De oplossing voor het koude ten is de magnetron volgends de medewerkers

Hoop u voldoende geïnformeerd te hebben

Gereisd met partner in juli 2017

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Augusta Club in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Augusta Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.