Camping Castell Montgri (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°16°
Camping Castell Montgri (Glamping)
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Castell Montgri (Glamping) voor je op een rij gezet:

683 reviews over Camping Castell Montgri (Glamping) in het Nederlands

Fantastisch!!

Anita, 2-3-2018

Komen al 8 jaar in deze plaats, altijd heel gezellig. Zitten op camping Castell Mongri, vandaar uit gaan we altijd te voet naar L'estartit. Donderdag ochtend naar de lokale markt, altijd gaan we uit eten bij

Gran café en lunchen altijd voortreffelijk.

wederom genoten van een relaxte vakantie

dekker, 18-2-2018

heerlijke vakantie gehad, in een grote schaduwrijke stacaravan. Pluspunt was de vlonder waar je lekker met het hele gezin kon eten. Kinderen hebben genoten van de animatie en het zwembad. Door de ruime openingstijden was het zwemmen in het donker veruit favoriet.

Eet gelegenheden op de camping zijn van mindere kwaliteit.

Beste vakantie ooit

Natascha, 18-1-2018

Fantastische camping met top animatie voor jong en oud. In 1 woord geweldig

Gezellig!

Carola, 1-12-2017

Gezellig, veel mensen, goed eten en drinken, veel te beleven. Niet geschikt als je er voor je rust komt, wel als je graag actief bent en veel wilt beleven. Zeer vriendelijk personeel, zeer volledig vakantiepark! Let op dat het op een heuvel ligt, dus niet heel handig als je slecht te been bent.

Fantastische camping.

YN, 21-9-2017

Wij hadden geboekt via touroperator.

De boeking via touroperator was erg prettig en duidelijk.

Bij aankomst in Spanje een fijn welkom en een fantastische service van touroperator.

Een gebroken lat van de lattenbodem werd direct vervangen.

Toen we zonder stroom kwamen te zitten omdat de tuinman iets te enthousiast aan het harken was geweest, werd dit ook direct opgelost.

Fijne bedden en een goed werkende airco in de Ruby caravan.

Zwembaden zijn erg fijn, bij het midden bad heb je een mooi grasveld waar altijd voldoende plek is om te liggen.

De Lidl zit aan de overkant van de camping, en een stukje verderop zit er nog een grote supermarkt waar ze onder andere heerlijk vlees voor op de BBQ verkopen.

De winkel op de camping heeft ook een groot aanbod, met heerlijke broodjes.

Het is en blijft natuurlijk wel een terrassencamping, dus je kuiten worden niet ontzien. Maar dat was voor ons zeker geen probleem.

Wij zaten in het grijze gebied op prima ruime plekken, veel verhuurtenten staan op betrekkelijk kleine en schuine plekken.

Fantastisch!!🌴🌞

Anita, 13-9-2017

Een hele mooie en fijne camping, komen er al 8 jaar. Voor groot en klein is er van alles te doen!!!

We gaan weer!

Edwin, 11-9-2017

Prachtige camping die goed wordt onderhouden door vriendelijk personeel. Goed georganiseerd en fijne zwembaden. Restaurants goed te noemen. Lekkere Paella. Kinderen kunnen naar hartenlust spelen zwemmen, voetballen en chillen.

Wel gezellig druk en veel muziek in de avonduren. Tevens muziek bij bovenste zwembad waardoor je alles door elkaar heen hoort. We gaan volgend jaar weer. We hebben alweer geboekt want de mooiste plekken zijn snel weg. Tip boek bij touroperator!! Top Touroperator met prachtige schone Mobile Homes.

Voor ons niet nog een keer...

SuuS, 3-9-2017

Wij zaten in een stacaravan van een touroperator. Locatie was prima, dichtbij de 2 zwembaden, supermarkt en de pony's waar m'n dochters gek mee waren. Caravan zelf simpel, erg dicht op de buren. Airco waardeloos, ging na 2 uur uit. Parkeerplek erg krap.

Camping zelf erg groot, te massaal. 1e week hoorden we ' s nachts wel vaak de jeugd terugkomen van het stappen. 1x lag er zelfs iemand te kotsen bij m'n slaapkamerraam in de buurt, echt smerig om te horen! 2e week meer gezinnen met kleinere kinderen.

Helaas kregen wij beide een buikgriep, waar het aan lag geen idee! We vermoeden de afhaalpizza. Eten op de camping erg slecht, de kip was echt niet te eten.. Jammer dat ze dat niet op orde hebben.

Supermarkt ruime keuze, erg duur maar onbeschoft personeel. Ze kijken je niet aan en zeggen geen gedag. Broodafdeling perfect geregeld met zelfbediening.

Zwembaden wel top, mooi grasveld om op te liggen want betalen voor ligbedden is tegen ons principe.

Voor ons niet nog eens!

Mooie camping, maar voor ons niet meer

Van Dijk, 2-9-2017

Mooie camping met mooie zwembaden en tot laat open! Het enige nadeel is dat je 4 euro voor de bedjes moet betalen!. De mobilhome via de touroperator was waardeloos schimmel in de douche bruine aanslag in de wc ook was de accomodatie vies achter gelaten. Maar hier kan de camping niks aan doen.

Estartit is een leuk plaatsje met een heerlijk strand.

Het nadeel op deze camping is dat je voor alles de hoofdprijs betaald zo kost je polsbandje van de camping een euro per persoon,een wasje draaien kost 8 euro!!. Wij gaan liever volgend jaar weer naar een kleinere camping!

Zeer onvriendelijke camping medewerkers.

Diana van Gorp, 2-9-2017

Camping ligt op een fijne locatie. Mooie zwembaden. Maar wat een onaardig personeel en dure, slechte horeca. Ik noem het maar "doorgeslagen". Arrogantie? Zo komt het wel over. Jammer hoor. Zo bijzonder is de camping echt niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castell Montgri (Glamping) in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castell Montgri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Castell Montgri (Glamping) scoort een 7.59 uit 10 op basis van 735 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: