Camping Castell Montgri (Glamping)

Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°8°
Camping Castell Montgri (Glamping)
7,4

Omschrijving
Op 1 kilometer van de heerlijke zandstranden van de Costa Brava ligt Camping Castell Montgri. Camping Castell Montgri in Spanje beschikt over een mooi panorama zwembad waar je even lekker in de zon kunt liggen. Castell Montgri is de naastgelegen berg die zeker de moeite waard is om te beklimmen voor het uitzicht over de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Castell Montgri (Glamping) voor je op een rij gezet:

716 reviews over Camping Castell Montgri (Glamping) in het Nederlands

Super Camping, faciliteiten en omgeving.

Martin Rijk,
24-11-2018

Deze terassen camping is prachtig gelegen, groen bosrijk en schoon. Vanuit de camping plaatsen en het zwembad heb je een mooi uitzicht op de omgeving. Wij sliepen met het gezin in een 4persoons ingerichte glamping tent. Deze had 2 slaap cabines een badkamer met wc en een mooi terras met parasol. Voldoende ruimte voor privacy en de tent was redelijk koel.

Super gezinscamping!

Karlijn van der Wolk,
30-10-2018

Een erg grote, stijle maar leuke camping! Er wordt veel georganiseerd, voor jong en oud. De shows 's avonds zijn geweldig leuk!

Alle faciliteiten zijn aanwezig! Met 3 verschillende zwembaden kun je je niet vervelen.

De campingwinkel is vrij duur, maar dat is op iedere camping zo. Op 1/2 minuten rijden van de camping zit een grote Lidl, je kúnt het lopen, maar dat is met kleine kinderen onhandig langs de weg. Iets verder is er nog een grote supermarkt.

L'estartit is een leuk plaatsje met genoeg eetgelegenheden.

Het enige minpunt van de camping zelf vond ik toch wel de oudere douches, niet fijn douchen. Héél heet, dan weer te koud en het is lastig om een goede temperatuur in te stellen, als dat al lukt duurt het niet lang voordat de temperatuur stijgt of daalt.

De accommodatie vond ik wat verouderd, maar dat lag aan de organisatie.

Top camping!

Deborah,
4-10-2018

Een mooie terrassen camping op een berg. Mooie looproutes in de bergen. Mooie zwembaden op de camping. Gastvrij onthaal door touroperator.

Geweldig!

Ton,
3-10-2018

5 dagen geweest in het na-seizoen met 2 vrienden. Camping was hooguit voor 10% bezet. Erg rustig. Wat opviel was dat zo goed als alle voorzieningen nog gewoon open waren, behalve het bovengelegen zwembad La Bassa. Dus als je om 23.30 nog een pizza wil bestellen, kan dat gewoon. De kaart in de restaurantjes is omvangrijk en voor ieder wat wils. Personeel erg vriendelijk. Hygiëne top. Zwembaden erg mooi. Onderhoud op de camping ook geweldig. Ook met weinig gasten, rijdt er een wagentje af en aan om de paadjes op te vegen etc. etc. L'Estartit is te voet goed te doen, leuk dorpje. Het naast de camping gelegen café Mont Pla is verder erg leuk om even te relaxen buiten de camping. Erg vriendelijke bediening en niet duur. En ze verkopen er lekker ijs. Kortom: als je er in het na-seizoen naar toe wilt: DOEN; het is een geweldige camping.

Goede camping met genoeg voorzieningen

Ina,
25-9-2018

Prima camping, mooie zwembaden verdeeld over de camping. Grote campingwinkel met genoeg keuze en redelijke prijzen. Het afhaal restaurant was prijzig en het personeel niet al te vriendelijk. Verdeeld over de camping meer dan genoeg plaatsen om afval weg te kunnen gooien. We hadden een stacaravan gehuurd via touroperator. Ruimte prima, goede bedden, maar sommige dingen zijn wel aan vervanging toe. Een toilet met vieze, bruine kalkaanslag erin en een kastje wat aan het verpulveren was. In de badkamer is op de muren duidelijk te zien dat er lekkage is geweest, het lampje van de koelkast hing aan een draadje. Ook was de inventaris verre van compleet. Dit werd wel snel aangeleverd.

goed

VM,
13-9-2018

Prima camping, goede faciliteiten voor alle leeftijden.

Goede ontvangst door de medewerkers van de camping.

Wij hadden zelf via touroperator geboekt en bewust gekozen voor de nieuwste caravans, de Azure Compact. Deze caravan is echt een aanrader vonden wij.

Echter 1 ding wat ik gewoon echt niet begrijp is dat op deze camping de muziek zò hard moet staan dat je hier gewoon van wakker ligt tot 00:00 uur.

Misschien is het afhankelijk van waar de caravan ligt en wij zijn echt geen zeikers maar ik vond het volume echt niet familiecamping-waardig.

Op sommige avonden was het ook gewoon als of we op een hardcore feestje beland waren, zulke muziek werd er gedraaid, terwijl de kinderen liggen te slapen.

Verder vond ik het vreemd dat er al vanaf 30 augustus geen mini disco meer is terwijl de camping tot eind september geopend is.

Zwembad etc allemaal prima, super fijn stand op goede afstand.

Je kunt de auto gewoon op het strand parkeren!;)

Middelmatig

Trinity,
12-9-2018

Deze camping heeft voor en nadelen. Wij hebben bij de camping zelf een mobile home geboekt en deze staan beneden op de camping. Goede plek en dichtbij de zwembaden en supermarkt. Super goed schoongemaakt en redelijk ruime caravan. De koelkast is wel echt een groot drama! Veel te klein en koelt voor geen meter.

Het allergrootste nadeel vond ik toch wel dat er totaal geen schaduw was bij het panorama zwembad. Dit kan echt niet!

De kinderboerderij is leuk, het strand is geweldig! ook het parkeren. Super veel plek en geheel gratis. De schuimparty's zijn erg leuk. De animatie vond ik erg tegenvallen. Leuke omgeving, veel te doen. Veel muggen, echt heel veel!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad maar toch wat nadelen waarom ik niet snel terug zou gaan. Misschien als de kinderen een stukje groter zijn.

Super camping

Linda tabak,
9-9-2018

Mooie camping met genoeg animatie voor jong en oud. Boek alleen nooit geen caravan bij deze touroperator alle caravans zitten vol schimmel voornamelijk de airco badkamer en koelkast zelfs het personeel zegt dat alle caravans smerig zijn. Na klagen kregen wij een andere caravan maar ook die was vol schimmel. We komen zeker terug maar boeken nooit meer bij deze touroperator.

Een hele mooie grote camping. Massaal valt helemaal niet op. Altijd wel ruimte in de diverse zwembaden. Volop entertainment aanwezig.

Live muziek aan zwembad le bassa tegen de berg aan.

Het panorama bad zeer ruim. Van ondiep gedeelte voor kinderen of wateractiviteiten tot diepte van 3.50 mtr om te duiken.

Bommetjes ballen banden alles mag hier in dit bad.

En dan ook nog super lange openingstijden van zwembaden in hoogseizoen.

Inmiddels al 9 jr geweest en volgend jaar weer.

Jeugd pakt zich op en gaan stappen in gezellige Estartit op loopafstand.

Lange stranden mooi aflopend de zee in en genoeg parkeer mogelijkheden.

Een heerlijke camping omgeving voor top vakantie.

I

Weinig sfeervol

Harm,
2-9-2018

Het is een grote camping met veel animatie. Jammer was dat alles zich afspeelde rondom het zwembad en dat er weinig sfeer was op de rest van de camping. De camping deed meer aan als een vakantiepark dan een camping dit blijkt o.a. door de weinige plekken voor toercaravans . Zelf hadden we een lodgetent gehuurd. Deze tent was ontzettend verouderd. De douche kon je alleen gebruiken als je kleiner was dan 1.70 meter en een vloer die ontzettend kraakte. De wc wou niet goed doorspoelen. De vloer kraakte ontzettend. Het sanitair op de camping wordt ontzettend goed schoongehouden. De ligging van de camping is prima. Dichtbij een mooie zandstrand. Maar voor ons helaas niet weer naar deze camping.

Tentholidays.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castell Montgri (Glamping) in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castell Montgri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.