Camping Castell Montgri (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°21°
Camping Castell Montgri (Glamping)
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Castell Montgri (Glamping) voor je op een rij gezet:

688 reviews over Camping Castell Montgri (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super leuk!

Lieke van Goethem
16-7-2018

Ik vond het verblijf op de camping erg leuk! Er was veel te doen voor kinderen en volwassenen. De camping ligt ook op een top plek en het was er erg mooi weer mijn hele vakantie.

Echt aan te raden!

Leuke camping, minimale animatie....

Gideon
13-7-2018

Grote camping

Veel stijle hellingen

Animatie alleen in Spaans,Engels en soms Frans. Douche vaak koud. Geen fatsoenlijk restaurant op de camping.

Voetbalveld laat open.

Leuke zwembaden, schoon, warm water, leuke activiteiten.

Weinig schaduw bij het grote zwembad, ook op de ligweide is weinig schaduw.

Kinderdisco is voor een grootte als deze camping zwaar onder de maat, dit mogen ze veel beter aanpakken!!!

Dochter van 7 had dr knie open gehaald door een mini badje met glijbaan (hechting) op de 1e dag. Ze mocht een week niet zwemmen en de Nederlandse receptioniste was zeer bot en zei dat er niet gezwommen mocht worden, het bord was niet duidelijk en het water kwam van de glijbaan en het trappetje was open. Uiteindelijk is het redelijk opgelost.....vrijkaartjes gekregen van de manager voor een boottocht.

nooit meer

van der Linden
9-7-2018

oude caravan slecht schoon gemaakt reparaties werden niet uitgevoerd. tot de laatste dag nog niet wel meerdere keren aan gegeven .

Camping zelf oud ligbedjes moest je huren te veel plaatsen voor de zwembaden dus in Juni al super druk

Geweldig 😎😎

Marit van Caam
25-6-2018

Geweldige camping. Dicht bij het strand, op loopafstand, en een grote Lidl onder aan de camping. Gezellig stadje met een héérlijke ijssalon. De camping heeft 3 zwembaden waar onze kinderen zich prima hebben vermaakt. De kinderboerderij en de paardjes waren ook favoriet en helemaal leuk dat ze ze mogen borstelen Het is wel een terrassen camping dus soms een flinke klim....

Prima locatie prima service als er wat te doen is wordt je snel geholpen.

Fantastisch!!

Anita
2-3-2018

Komen al 8 jaar in deze plaats, altijd heel gezellig. Zitten op camping Castell Mongri, vandaar uit gaan we altijd te voet naar L'estartit. Donderdag ochtend naar de lokale markt, altijd gaan we uit eten bij

Gran café en lunchen altijd voortreffelijk.

wederom genoten van een relaxte vakantie

dekker
18-2-2018

heerlijke vakantie gehad, in een grote schaduwrijke stacaravan. Pluspunt was de vlonder waar je lekker met het hele gezin kon eten. Kinderen hebben genoten van de animatie en het zwembad. Door de ruime openingstijden was het zwemmen in het donker veruit favoriet.

Eet gelegenheden op de camping zijn van mindere kwaliteit.

Beste vakantie ooit

Natascha
18-1-2018

Fantastische camping met top animatie voor jong en oud. In 1 woord geweldig

Gezellig!

Carola
1-12-2017

Gezellig, veel mensen, goed eten en drinken, veel te beleven. Niet geschikt als je er voor je rust komt, wel als je graag actief bent en veel wilt beleven. Zeer vriendelijk personeel, zeer volledig vakantiepark! Let op dat het op een heuvel ligt, dus niet heel handig als je slecht te been bent.

Fantastische camping.

YN
21-9-2017

Wij hadden geboekt via touroperator.

De boeking via touroperator was erg prettig en duidelijk.

Bij aankomst in Spanje een fijn welkom en een fantastische service van touroperator.

Een gebroken lat van de lattenbodem werd direct vervangen.

Toen we zonder stroom kwamen te zitten omdat de tuinman iets te enthousiast aan het harken was geweest, werd dit ook direct opgelost.

Fijne bedden en een goed werkende airco in de Ruby caravan.

Zwembaden zijn erg fijn, bij het midden bad heb je een mooi grasveld waar altijd voldoende plek is om te liggen.

De Lidl zit aan de overkant van de camping, en een stukje verderop zit er nog een grote supermarkt waar ze onder andere heerlijk vlees voor op de BBQ verkopen.

De winkel op de camping heeft ook een groot aanbod, met heerlijke broodjes.

Het is en blijft natuurlijk wel een terrassencamping, dus je kuiten worden niet ontzien. Maar dat was voor ons zeker geen probleem.

Wij zaten in het grijze gebied op prima ruime plekken, veel verhuurtenten staan op betrekkelijk kleine en schuine plekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castell Montgri (Glamping) in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castell Montgri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Castell Montgri (Glamping) scoort een 7.59 uit 10 op basis van 740 reviews.