Camping Castell Montgri (Glamping)

Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°17°
Camping Castell Montgri (Glamping)
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Castell Montgri (Glamping) voor je op een rij gezet:

712 reviews over Camping Castell Montgri (Glamping) in het Nederlands

Met oudere kinderen

Goede camping met genoeg voorzieningen

Ina
25-9-2018

Prima camping, mooie zwembaden verdeeld over de camping. Grote campingwinkel met genoeg keuze en redelijke prijzen. Het afhaal restaurant was prijzig en het personeel niet al te vriendelijk. Verdeeld over de camping meer dan genoeg plaatsen om afval weg te kunnen gooien. We hadden een stacaravan gehuurd via touroperator. Ruimte prima, goede bedden, maar sommige dingen zijn wel aan vervanging toe. Een toilet met vieze, bruine kalkaanslag erin en een kastje wat aan het verpulveren was. In de badkamer is op de muren duidelijk te zien dat er lekkage is geweest, het lampje van de koelkast hing aan een draadje. Ook was de inventaris verre van compleet. Dit werd wel snel aangeleverd.

goed

VM
13-9-2018

Prima camping, goede faciliteiten voor alle leeftijden.

Goede ontvangst door de medewerkers van de camping.

Wij hadden zelf via touroperator geboekt en bewust gekozen voor de nieuwste caravans, de Azure Compact. Deze caravan is echt een aanrader vonden wij.

Echter 1 ding wat ik gewoon echt niet begrijp is dat op deze camping de muziek zò hard moet staan dat je hier gewoon van wakker ligt tot 00:00 uur.

Misschien is het afhankelijk van waar de caravan ligt en wij zijn echt geen zeikers maar ik vond het volume echt niet familiecamping-waardig.

Op sommige avonden was het ook gewoon als of we op een hardcore feestje beland waren, zulke muziek werd er gedraaid, terwijl de kinderen liggen te slapen.

Verder vond ik het vreemd dat er al vanaf 30 augustus geen mini disco meer is terwijl de camping tot eind september geopend is.

Zwembad etc allemaal prima, super fijn stand op goede afstand.

Je kunt de auto gewoon op het strand parkeren!;)

Middelmatig

Trinity
12-9-2018

Deze camping heeft voor en nadelen. Wij hebben bij de camping zelf een mobile home geboekt en deze staan beneden op de camping. Goede plek en dichtbij de zwembaden en supermarkt. Super goed schoongemaakt en redelijk ruime caravan. De koelkast is wel echt een groot drama! Veel te klein en koelt voor geen meter.

Het allergrootste nadeel vond ik toch wel dat er totaal geen schaduw was bij het panorama zwembad. Dit kan echt niet!

De kinderboerderij is leuk, het strand is geweldig! ook het parkeren. Super veel plek en geheel gratis. De schuimparty's zijn erg leuk. De animatie vond ik erg tegenvallen. Leuke omgeving, veel te doen. Veel muggen, echt heel veel!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad maar toch wat nadelen waarom ik niet snel terug zou gaan. Misschien als de kinderen een stukje groter zijn.

Super camping

Linda tabak
      9-9-2018

Mooie camping met genoeg animatie voor jong en oud. Boek alleen nooit geen caravan bij deze touroperator alle caravans zitten vol schimmel voornamelijk de airco badkamer en koelkast zelfs het personeel zegt dat alle caravans smerig zijn. Na klagen kregen wij een andere caravan maar ook die was vol schimmel. We komen zeker terug maar boeken nooit meer bij deze touroperator.

Een hele mooie grote camping. Massaal valt helemaal niet op. Altijd wel ruimte in de diverse zwembaden. Volop entertainment aanwezig.

Live muziek aan zwembad le bassa tegen de berg aan.

Het panorama bad zeer ruim. Van ondiep gedeelte voor kinderen of wateractiviteiten tot diepte van 3.50 mtr om te duiken.

Bommetjes ballen banden alles mag hier in dit bad.

En dan ook nog super lange openingstijden van zwembaden in hoogseizoen.

Inmiddels al 9 jr geweest en volgend jaar weer.

Jeugd pakt zich op en gaan stappen in gezellige Estartit op loopafstand.

Lange stranden mooi aflopend de zee in en genoeg parkeer mogelijkheden.

Een heerlijke camping omgeving voor top vakantie.

I

Weinig sfeervol

Harm
      2-9-2018

Het is een grote camping met veel animatie. Jammer was dat alles zich afspeelde rondom het zwembad en dat er weinig sfeer was op de rest van de camping. De camping deed meer aan als een vakantiepark dan een camping dit blijkt o.a. door de weinige plekken voor toercaravans . Zelf hadden we een lodgetent gehuurd. Deze tent was ontzettend verouderd. De douche kon je alleen gebruiken als je kleiner was dan 1.70 meter en een vloer die ontzettend kraakte. De wc wou niet goed doorspoelen. De vloer kraakte ontzettend. Het sanitair op de camping wordt ontzettend goed schoongehouden. De ligging van de camping is prima. Dichtbij een mooie zandstrand. Maar voor ons helaas niet weer naar deze camping.

Niet voor herhaling helaas

Fam. de Bruijn
      24-8-2018

Wij hebben een bungalowtent gehuurd v 3 weken met 3 jongens van 17, 16 en 14 jaar, goede plaats met mooi uitzicht. Goede ervaring: elke ochtend verse broodjes gehaald, geen rij bij de campingbakker, want zelfservice. Lidl is aan de overkant v.d. camping. Voor de tieners is er qua disco op de camping zelf niets te beleven, veel tieners gaan ca rond 23-24 u lopend naar het Engelse plein in L' Estartit. Op andere campings bleef iedereen van hun leeftijd in de bar op de camping en dat beviel hen veel beter. Wij hebben op andere campings leukere avondvertier gehad. Hier bv geen musicals, wel een keer schuimparty. Dat er geen parasols bij het zwembad staan is onbegrijpelijk. Totaal geen schaduw. Dit kan niet anno 2018. Het voetbalveld was wel mooi en we hebben veel gepingpongd en Tour en voetbal op het scherm gekeken, erg gezellig. L'Estartit erg gezellig, en 2 x gesnorkeld bij de Islas Medes. Aanrader.

Volgend jaar weer!

Dennis Notenboom
      21-8-2018

Vandaag terug gekomen van een top vakantie en ik kan me totaal niet vinden in sommige kritieken op deze website. Wij hadden een Emerald caravan in het grijze gedeelte via touroperator. Eerste ontvangst bij de receptie van de camping was prima, netjes en goed verder geholpen. Daarna ook via touroperator goed verder geholpen. Helaas paar mankementen in het verder prima verblijf. De verstopte gootsteen, de lekke airco en wisselende temperatuur van water is binnen een uur verholpen en verder geen problemen meer gehad. Ja, het is een camping met wat klimmetjes, maar dat is overal vermeld, moet je ook verder niet over zeuren. Ja, het is een mega-camping, maar juist omdat alles zo ruim is opgezet, merk je dat amper. Zwembad heb ik nooit als overvol ervaren. Entertainment was prima, leuke shows in de avond en na 0:00 is het ook gewoon stil op de camping. Eigenlijk weinig negatiefs te melden, alleen wat veel mieren, maar ach, het blijft kamperen!

Nooit meer.

SvdP
      21-8-2018

In augustus 2018 5 nachten op deze camping gestaan. Aanleiding: Er stonden vriendjes van onze dochter op deze camping. Deze vriendjes en ouders komen al jaren op deze camping. Leuk voor onze dochter om ze daar te ontmoeten, dachten wij. Wij kwamen op dat moment van de zeer mooie en rustige camping les 3 cantons in Saint Antonin Noble Val in zuid Frankrijk. Wat een waanzinnige overgang! Op deze camping is het echt retedruk. Overal drommen mensen en geluid tot diep in de nacht. De zwembaden overvol en een buurman die de hele dag keihard Nederlandstalige hits draait. Als het je ding is, prima, ik ging er langzaam dood. Blij dat ik weer weg mocht. Was er dan niets positiefs? Het plaatsje l'Estarit is best aardig en het strandje aldaar prima. Sanitair op de camping was prima en werd constant goed schoongehouden. Nu mag dat ook wel voor een prijs van 70€ per nacht. De verderop gelegen stad Girona is gewoon schitterend.

Top camping 👌🏼

Modejo
      21-8-2018

Geweldige camping. Totaal plaatje 👌🏼. Misschien minder geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen gezien de muziek s avonds. Maar voor ons top. Super ruime plek met prachtig uitzicht en drie hele mooi zwembaden . La Bassa een echte aanrader voor s’avonds. Voor herhaling vatbaar!!( omgeving veel te zien, leuk!!)

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castell Montgri (Glamping) in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castell Montgri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.