We hebben een aantal aanbieders voor Empuria Brava voor je op een rij gezet:

vakanties Empuria Brava

We hebben een aantal aanbieders voor Empuria Brava voor je op een rij gezet:

Reviews over Empuria Brava

Heerlijke badplaats met vele goede restaurants

rich
    1-9-2017

Heerlijke badplaats met vele restaurants van goed niveau die erg laag geprijsd zijn vergeleken andere badplaatsen . Mooie kanalen (modern venetie) . Heel mooi breed strand met beachvolleybal en iedere ochtend zumba/ yoga les waaraan je gratis deel kan nemen .Alles heeft het te bieden , mini kermis, surfschool, bootverhuur, fietsverhuur , karten, skydiven/ parachute springen, minigolf , mooi waterpark(5km )discotheken etc .andere plaatsen zoals roses en cadaquesmakkelijk te bereiken.wat ons opvalt is dat er erg veel supermarkten zijn.boottocht door de kanalen is echt leuk.Volgend jaar weer!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie omgeving

Astrid Derickx
    7-1-2017

Empuria Brava is een gezellig levendig plaatsje. Voldoende winkeltjes en eetgelegenheden. Het strand is ruim opgezet met voldoende sport en spel mogelijkheden. Voor de dagelijkse boodschappen kan je bij de Lidl terecht, deze is groot met een ruim assortiment. Erg leuke omgeving, kom graag nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Leuke plek met, ideaal voor watersporters

Bottelberghs
    26-8-2014

Het Venetië van Spanje met kanalen die door het hele dorp lopen, welke je kan bevaren met een eigen of gehuurde boot. De omgeving nodigt uit tot leuke dagtrip, naar de omliggende steden en natuurparken. Het dorp heeft ook een aantal mooie goed onderhouden stranden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het Venetie van Spanje

Urbain
    10-7-2014

Fietsvriendelijk stadje, mogelijk om te fietsen naar het natuurpark,naar Figueras,naar het oude castello d'ampuris, naar San Margaretha, naar Rosas en voor de echte fietsers naar Cadaques, San pere de rodes,port de la selva, port bou

Gereisd Met partner in juni 2014

mooie plek

Maddy
    3-1-2014

lekker wandelen naar Empuria brava jAmmer dat er vanuit de camping geen brug is . Naast de camping natuurgebied waar je kunt wandelen en fietsen . Vanalles te doen in omgeving dagtocht naar Barcelona en Camp Nou aanteraden.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Empuria Brava scoort een 9,2 uit 10, op basis van 96 reviews