We hebben een aantal aanbieders voor Castello d'Empurias voor je op een rij gezet:

vakanties Castello d'Empurias

Reviews over Castello d'Empurias

Castello d'Empuries, een bezoekje waard!

schollaert Eddy,
    9-7-2017

Vanuit onze uitvalsbasis camping Nautic Almata, bezochten wij Castello d'Empuries! Zeker een aanrader voor een kort bezoekje desnoods tegen het einde van de namiddag. Dwaal even rond een je ontdekt boeiende kleinschalige verrassende pittigheden! Wij raden aan om zeker het stadje te ontdekken!

Gereisd met partner in september 2015

heel leuk stadje/dorpje

de dikke,
    18-9-2016

erg leuk stadje/dorpje,ga naar het kleine centrum,niet aan de rand vh dorp dus en daar vind je kleine oude straatjes met leuke en lekkere restaurantjes,vriendelijke mensen en mooi uitzicht over de bergen,aanrader voor een namiddag en avond rondslenteren

Gereisd met partner in juli 2016

Hele mooie plaats

Gerrit,
    27-6-2016

Rustiek dorpje waar leuke kleine winkeltjes waren en waar het super gezellig was. De terrassen waren goed bezet. Goede bediening. Met name La Roca was een super eet gelegenheid. Goede bediening leuke prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi historisch plaatsje met gezellig centrum

Brigitte,
    25-8-2015

Authentiek Spaans dorpje vlakbij kust. Leuke restaurantjes en cafeetjes. Wij waren er in augustus en er feest was. De lokale bevolking danste op straat, er was een openlucht concert voor de kathedraal waarbij door een orkest bekende filmmuziek werd gespeeld. Erg leuk om mee te maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige omgeving en cultuur in de buurt

cosmasf,
    16-9-2013

De plaats ligt mooi aan de zee en heeft bergen dichtbij. Wij hadden de motor meegenomen en het was prachtig rijden hier. Qua cultuur ook genoeg te beleven: het Dali museum is dichtbij.

Ook ligt een natuurgebied en mooie boulevards dichtbij. Genoeg te doen dus.

Gereisd met vrienden in juni 2013
Castello d'Empurias scoort een 7,3 uit 10, op basis van 64 reviews