Sorteren

Reviews over Castello d'Empurias

Scihitterend oud stadje

Ben
    5-8-2017

Heel erg mooi en goed onderhouden historisch stadje dat zeker bezocht moet worden, het stadje heeft tevens veel terrasjes waar het goed toeven is.

Castello d'Empuries, een bezoekje waard!

schollaert Eddy
    9-7-2017

Vanuit onze uitvalsbasis camping Nautic Almata, bezochten wij Castello d'Empuries! Zeker een aanrader voor een kort bezoekje desnoods tegen het einde van de namiddag. Dwaal even rond een je ontdekt boeiende kleinschalige verrassende pittigheden! Wij raden aan om zeker het stadje te ontdekken!

prachtig middeleeuws dorp

wim en mandy
    8-4-2017

2e weekend in september de feesten in Castillo, we gaan er elk jaar naar toe, geweldig

heel leuk stadje/dorpje

de dikke
    18-9-2016

erg leuk stadje/dorpje,ga naar het kleine centrum,niet aan de rand vh dorp dus en daar vind je kleine oude straatjes met leuke en lekkere restaurantjes,vriendelijke mensen en mooi uitzicht over de bergen,aanrader voor een namiddag en avond rondslenteren

Hele mooie plaats

Gerrit
    27-6-2016

Rustiek dorpje waar leuke kleine winkeltjes waren en waar het super gezellig was. De terrassen waren goed bezet. Goede bediening. Met name La Roca was een super eet gelegenheid. Goede bediening leuke prijs/kwaliteit verhouding.

Castello d'Empurias scoort een 8,2 uit 10, op basis van 64 reviews