Sorteren

Reviews over Castello d'Empurias

Mooie camping voor de watersport liefhebber.

Fam. Nobel
    27-8-2018

Mooie grote camping aan zee gelegen naast een prachtig natuurgebied. Leuke animatie en restaurants bij het zwembad, centraal bij de winkel en bij het strand. Het strand is heel mooi en schoon. Gezellige beachbar. Ideaal voor de watersport liefhebber. In het hoogseizoen is het wel druk en luidruchtig. Hierdoor kan het ‘s avonds en ‘s nachts lawaaig zijn, maar als je dit meldt dan zorgt de beveiliging voor het handhaven van de nodige rust. In de omgeving is veel te beleven en ga zeker de prachtige Pyraneeen in.

Volgend jaar zeker weer

Sijmens
    26-8-2018

Nog steeds fijne camping

Wij stonden op zone 6 aan de doorgaande weg

genoeg te zien de hele dag

onze kinderen van 17 19 en 20 hebben zich prima vermaakt ook s'avonds

sanitair wordt vaak schoon gemaakt

al het personeel op de camping is zeer aardig en behulpzaam

volgend jaar zeker weer

fijne camping dichtbij hondenstrand

Ingrid
    23-8-2018

camping heeft plekken met soort carport, ideaal voor schaduw. Veel mensen met honden.

geweldig

Marga van Kapel
    19-8-2018

op 3 aug,j.l. is mijn man op de camping met de racefiets gevallen. Op 6 aug. werd hij in het ziekenhuis in Figueres geopereerd aan een gebroken bovenbeen.

Tijdens deze week heb ik enorm veel warmte en medeleven gevoeld van heel veel lieve mensen op de camping en medewerkers van de camping, oa Sara en Carme. Dank aan iedereen op deze fijne camping.

goede camping met mooi maar te klein zwembad

jp
    17-8-2018

grote zeer nette camping die goed onderhouden is met een mooi zwembad, wat wel een stuk te klein is in het hoogseizoen!! en helaas rondom het zwembad nauwelijks ligstoelen !!! eetgelegenheid is maar simpel op de camping maar de kleine stadjes in de omgeving maken dit weer ruimschoots goed omdat je daar relatief goedkoop heerlijk kunt eten . wij stonden in zone 2 en dit is mooi rustig en schaduwrijk alleen de andere zones hadden weinig schaduw en daar is het meer luidruchtiger .

wij hebben hier een leuke vakantie gehad en onze kinderen van 10 en 16 ook

het is een camping met veel nederlanders maar ook andere nationaliteiten staan er genoeg !!!! er zijn wel veel landgenoten die graag laten zien wat ze bezitten maar dit is ook wel weer mooi om te zien .....

Castello d'Empurias scoort een 8,1 uit 10, op basis van 64 reviews