Hotel Sol Port Cambrils

SpanjeCatalonië (Costa Brava en Costa Dorada)Cambrils

7.8GoedScore uit 11 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Sol Port Cambrils

• 9Kaat3623-07-2014

Super hotel.

We logeerden een week in dit hotel. Een echte aanrader! Heel vriendelijk personeel. Aan de receptie hebben ze ons goed geholpen,we vroegen extra kapstokken, matras van zetelbed voor onze dochter was slecht(je voeldede veren erdoor) die hebben ze onmiddelijk vervangen door een dikke matras. Heel proper hotel. Lekker eten! Moesten ook met onze dochter naar de dokter. Perfect geregeld zijn we naar een privekliniek in Salou gebracht. Rustig aan het zwembad. Animatie was beperkt, maar goed. Leuke omgeving, veel winkeltjes,restaurants. Mooi strand en wandeldijk. Busverbindingen perfect. Aquapark Port aventura is ook een aanrader!

• 6Sofie12-03-2014

Niet geweldig

Mooi hotel. Prima kamer, maar let op als je op het balkon staat (op een verdieping) en je draagt een jurkje, dan kunnen de benedenburen links en rechts je onderbroek zien. We hebben éénmalig gebruik gemaakt van het dinerbuffet en werkelijk alle groenten, behalve de sla en tomaten, waren gefrituurd. De andere dagen hebben we in restaurantjes in de buurt gegeten en dat was allemaal goed!

• 9Gustav27-09-2013

Gleichbleibende Qualitaet

Seit meinem Aufenthalt im Mai 2006 hat sich die Qualitaet des Hauses nicht veraendert und ist weiterhin ausgezeichnet. Sehr freundlicher Empfang, gut zugängliche Parkgarage und gepflegte Zimmer. Ausgezeichnetes Fruehstueck und auch an der Halbpension war nichts auszusetzen. Die Raucher koennen nun im Terassenrestaurant Aida sitzen. Oft wechselnde Themenabende, günstige Weinpreise. Einziger Schwachpunkt koennte fuer viele die Bahnlinie sein, deren Trasse hinter dem Hotel verläuft.

• 8Brigitte14-04-2013

Leuk hotel

Erg goed hotel. De kamers waren schoon het personeel erg vriendelijk en wifi goed in deze tijd toch erg belangrijk. Maar het meest geweldige vond ik toch wel het ontbijtbuffet. Je kunt het zo gek niet bedenken of het was er. Helemaal top!

• 9Gustav10-01-2013

Schoener Neubau

200 m vom Strand und dem Club Nautico entfernt liegt dieser moderne Bau der der Melia-Gruppe. Die Zimmer sind geraeumig mit einem Balkon, Klimaanlage und Badezimmer mit Dusche. Das Hotel besitzt einen großen Aussenpool mit sehr viel Platz fuer Liegen, ein Fitnessstudio und 2 Saunen. Im Restaurant Tosca ist Selbstbedienung am Buffet und Showcooking, im Restaurant Aida wird a la Carte serviert. In der Saison wird am Pool gegrillt und werden Snacks angeboten. Private Parkplaetze gegen Bezahlung.

• 10micko6028-09-2011

excellent hotel

The very best in Cambrils!! the hotel had everything you need for a relaxing holiday!

• 1marta14-02-2011

Peor hotel que he estado

No pudimos dormir en toda la noche. La habitación muy mal insonorizada. En un lado de la habitación teníamos a un hombre roncando y se sentía desde nuestra habitación!!!! Y a el otro lado unos que estuvieron toda la noche de juerga. Nos quejamos a recepción y no hicieron NADA!! En el almuerzo tuvimos de hacer cola, es la primer vez que me pasa esto. Para mi es un desastre de hotel. No hubo nada de bueno Las sabanas estaban sucias!!!!!

• 9anoniem05-04-2010

Zeer verzorgd en gastvrij hotel. Topontbijt!

Hotel is nog vrij jong en dat zie je aan alles. Schoonmaak en onderhoud is prima. Het personeel is heel behulpzaam en (gezien omvang hotel) ook persoonlijk geinteresseerd. Enthousiaste en volledige adviezen. Kamers ogen vrolijk en de bedden zijn prima. Paar minpuntjes: ligging nabij weg en spoor is minder handig (overlast zeer beperkt) en de balkons liggen erg dicht op elkaar (in hoogseizoen waarschijnlijk een ramp). Belangrijk pluspunt: meest uitgebreide ontbijtbuffet ooit!

• 8ronald15-03-2010

schoon,vriendelijk, prettige sfeer

Hotel ligt dichtbij strand, alle kamers ruim en van alle gemakken voorzien, elke dag schone handdoeken, prettig balkon met stoelen, oude stadje op 20 minuten lopen. prettige receptie dag en nacht bezet, elke dag keuze uit spaanse kranten (we spreken/lezen spaans, dat is wel voorwaarde!), zwembad en fitness aanwezig en gratis, terras, ruime bar, alles piekfijn schoon.

• 8artundo27-02-2010

Buen Hotel

Muy buena relación calidad / precio. Muy centrico. Personal muy amable. Garaje espacioso. Habitaciones bien

Hotel Sol Port Cambrils info

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals