Hotel Tryp Port Cambrils

Hotel aan zeeWeer vandaag14°6°
Hotel Tryp Port Cambrils
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tryp Port Cambrils voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Tryp Port Cambrils in het Nederlands

Super hotel.

Kaat36
23-7-2014

We logeerden een week in dit hotel. Een echte aanrader! Heel vriendelijk personeel. Aan de receptie hebben ze ons goed geholpen,we vroegen extra kapstokken, matras van zetelbed voor onze dochter was slecht(je voeldede veren erdoor) die hebben ze onmiddelijk vervangen door een dikke matras.

Heel proper hotel. Lekker eten! Moesten ook met onze dochter naar de dokter. Perfect geregeld zijn we naar een privekliniek in Salou gebracht.

Rustig aan het zwembad. Animatie was beperkt, maar goed. Leuke omgeving, veel winkeltjes,restaurants. Mooi strand en wandeldijk. Busverbindingen perfect. Aquapark Port aventura is ook een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Niet geweldig

Sofie
12-3-2014

Mooi hotel. Prima kamer, maar let op als je op het balkon staat (op een verdieping) en je draagt een jurkje, dan kunnen de benedenburen links en rechts je onderbroek zien. We hebben éénmalig gebruik gemaakt van het dinerbuffet en werkelijk alle groenten, behalve de sla en tomaten, waren gefrituurd. De andere dagen hebben we in restaurantjes in de buurt gegeten en dat was allemaal goed!

Gereisd met partner in januari 2014

Leuk hotel

Brigitte
14-4-2013

Erg goed hotel. De kamers waren schoon het personeel erg vriendelijk en wifi goed in deze tijd toch erg belangrijk. Maar het meest geweldige vond ik toch wel het ontbijtbuffet. Je kunt het zo gek niet bedenken of het was er. Helemaal top!

Gereisd met partner in april 2013

Vakanties.nl

Hotel is nog vrij jong en dat zie je aan alles. Schoonmaak en onderhoud is prima. Het personeel is heel behulpzaam en (gezien omvang hotel) ook persoonlijk geinteresseerd. Enthousiaste en volledige adviezen. Kamers ogen vrolijk en de bedden zijn prima. Paar minpuntjes: ligging nabij weg en spoor is minder handig (overlast zeer beperkt) en de balkons liggen erg dicht op elkaar (in hoogseizoen waarschijnlijk een ramp). Belangrijk pluspunt: meest uitgebreide ontbijtbuffet ooit!

Gereisd met partner in maart 2010

schoon,vriendelijk, prettige sfeer

ronald
15-3-2010

Hotel ligt dichtbij strand, alle kamers ruim en van alle gemakken voorzien, elke dag schone handdoeken, prettig balkon met stoelen, oude stadje op 20 minuten lopen. prettige receptie dag en nacht bezet, elke dag keuze uit spaanse kranten (we spreken/lezen spaans, dat is wel voorwaarde!), zwembad en fitness aanwezig en gratis, terras, ruime bar, alles piekfijn schoon.

Gereisd met partner in maart 2010
2008

Prima Hotel met goed zwembad en dichtbij het strand gelegen .

Goed otnbijt , avondbuffet okay voor wat het kost en zeer vriendelijke service .

Mooie parking beneden .

Gereisd met partner in april 2008

2005

wij hebben een heel gezellig verblijf gehad

van der smissen monique
27-11-2005

wij hebben een heel gezellig verblijf gehad .het hotel is heel proper en de service en aan de balie waren ze heel bereidwillig om te helpen hebben ook lekker ontbeten wij gaan zeker nog terug

Gereisd anders in november 2005

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp Port Cambrils in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp Port Cambrils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.