Appartement Pins Platja

AppartementWeer vandaag30°18°
Appartement Pins Platja
7,3

10 reviews over Appartement Pins Platja in het Nederlands

voordelig om te overnachten en prima zwembad

lankhuijzen
6-8-2013

hadden alleen logies geboekt. prima appartement, mooi schoon zwembad.

enige nadeel is 2 delige kookplaat.

schone handdoeken om de 3 dagen (zonder bijbetaling)

voor appartement een supermarkt +super warme bakker en een gezellige Ierse pub met voortreffelijk eten (goedkoop)

Net terug van 12 dagen Pins Platja. 3 kamer appartement in blok 4 was prima. Netjes ingericht, ruim genoeg en schoon. Blok 5 en 6 liggen direct aan de spoorlijn, dus dat geeft geluidsoverlast. Betalen voor de ligbedjes, € 1,-. Werkt goed, geen 'gereserveerde' ligbedjes! Vooral veel Spanjaarden, Fransen en Engelsen, met hier en daar wat Nederlanders. Genoeg restaurantjes in de nabije omgeving en onder het complex een supermarkt met een groot assortiment en een bakkerij.

Voor ons toch niet voor herhaling vatbaar omdat er voor kinderen niets te doen is en niks wordt georganiseerd. De kiddies club is niet meer dan een klein en benauwd hok waarin een Spaans meisje van 11 tot 14 uur haar tijd uitzit en de kinderen wat kunnen kleuren.

Houd er wel rekening mee dat er tussendoor niet schoon wordt gemaakt. Wel twee keer nieuwe handdoeken gekregen en één keer nieuw bedlinnen, maar de bedden moet je zelf verschonen.

nooit meer

van der Tak
8-7-2011

kijk naar de foto`s en je weet genoeg denk ik .

om ergens te komen moet je echt een bus of taxi nemen anders is het minimaal een half uur lopen .

super appartement!

terry_r._
19-6-2011

Erg groot 4-kamerappartement. Lekker groot balkon waar je makkelijk met 8 personen kan zitten. Twee badkamers, dus dat werkt ook goed. De slaapbank slaapt niet echt geweldig, je voelt de veren er doorheen komen, maar met veel badlakens erop en door iedere nacht te wisselen lukt het best om er te slapen. De ligging is perfect: zwembad, strand, bushalte, restaurantjes, cafe/bar en supermarkten allemaal nog geen 5 minuten lopen. Het ligt dichter bij Salou dan Cambrils, maar met de bus is alles goed te doen. Een lokale OV-kaart is aan te raden, zo kan je voor 1 euro binnen Cambrils tot Tarragona reizen per keer. Barcelona niet bij reisorganisatie doen, maar zelf met de trein gaan (ook goedkoop). Het jammere is wel dat er een badmeester is bij app, je mag vrij weinig (o.a. geen luchtbedden etc) en dat je moet betalen voor de ligbedden. Ook zijn er maar twee kookplaten in het app dus je kunt niet echt uitgebreid koken. Maar wij hebben toch een hele fijne en geweldige vakantie hier gehad!

Leuk appartement

chris
19-5-2011

Geweldig om hier in het voor- of naarjaar heen te gaan en uit te rusten. Ligt tussen Cambrils (centrum) en Salou (centrum) in. Mooie boulevard van zo'n 7 km, mooi strand en een leuk zwembad. In het hoog seizoen zal het zwembad wel te klein zijn gezien het beperkt aantal ligstoelen (tenminste nu). Appartement heeft ruime kamers maar is karig ingericht, niet echt geschikt om zelf te koken maar er zijn genoeg restaurants in de buurt (zie tip Wok Asia). 4 kamer app. lag helaas niet aan zee maar had wel een mooi groot balkon. App is voorzien van een grootte koel/vries combinatie maar een waterkoker of koffiezetapp. ontbreekt. Er is wel een magnetron en een strijkijzer ;-). App. voorzien van airco. App is wel wat gehorig.

De markt van Salou is geen aanrader. Super toeristisch. Barcalona is met bus of trein (1,5u) goed te bereiken. Bezoek dan het oude gedeelte!

Prima

Leonie
10-7-2010

Net terug van 9 dagen in dit appartementencomplex. Heb bij de boeking als wens zeezicht aangegeven wat we ook gekregen hebben, prachtig uitzicht op het strand. Alleen gescheiden door een smalle boulevard. De ligging is prima, wij hadden een auto bij die we regelmatig gebruikt hebben. Voor een druk uitgaansleven moet je niet in Cambrils zijn, er zijn de nodige pubs en restaurants dat wel. Salou is 5 min met de auto of bus, ik vond het lopend te ver. Appartement prima, netjes alleen de bedden waren niet al te comfortabel maar wel te doen voor 8 nachten. Weinig geluidsoverlast gehad. Al met al prima tijd gehad daar.

Prima !

Ellen
29-9-2009

Hebben het erg naar ons zin gehad. Hadden een appartement aan de boulevard met uitzicht op zee.

Zeker voor herhaling vatbaar.

2008

Goed maar keukenbenodigdheden schieten tekort.

John en Jolande
7-11-2008

Leuk en verzorgd appartement met gezellig balkon, in ons geval met uitzicht op zee.

De inrichting is voldoende op de keukenbenodigdheden na, daar misten wij dingen als bijv. een afwasborstel, vaatdoek, keukenhanddoek bepaalde pannen en een koffie/theekan.

Bij het zelf bereiden van eten/drinken is het dus min of meer behelpen. Bij de sanitaire voorzieningen kent men geen washandjes wat lastig is als je die gewend bent te gebruiken.

Al met al is er mee te leven, wij hebben dan ook een prettig verblijf gehad.

De informatieservice via de receptie was goed.

app

m.timman
19-5-2008

app. zeer eenvoudig. wel schoon.

slaapbank niet te gebruiken.

app. boven playhall. elke avond lawaai van vallende bowlingballen.

zeer centrall gelegen dat wel.

overwegend engels gezinnen met kinderen.

2006

Zijn net terug en hebben een heerlijke vakantie gehad! Eenvoudig appartement met een slechte slaapbank in de huiskamer Dat was het enige minpuntje.

Accomodatie ligt perfect tov strand en eetgelegenheden.

Ook zo met bus in Salou,ook prima te lopen

We zijn nog nooit zo goedkoop in het vvorseizoen in Spanje geweest en tot nu toe een van de betere vakanties We gaan in september weer een weekje!!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pins Platja in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pins Platja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.