Appartement Pins Platja

• Kinderopvang
Meer appartement info

10 reviews over Appartement Pins Platja

• 8lankhuijzen06-08-2013

voordelig om te overnachten en prima zwembad

hadden alleen logies geboekt. prima appartement, mooi schoon zwembad. enige nadeel is 2 delige kookplaat. schone handdoeken om de 3 dagen (zonder bijbetaling) voor appartement een supermarkt +super warme bakker en een gezellige Ierse pub met voortreffelijk eten (goedkoop)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Ilse06-08-2011

Te weinig te doen voor (jonge) kinderen

Net terug van 12 dagen Pins Platja. 3 kamer appartement in blok 4 was prima. Netjes ingericht, ruim genoeg en schoon. Blok 5 en 6 liggen direct aan de spoorlijn, dus dat geeft geluidsoverlast. Betalen voor de ligbedjes, € 1,-. Werkt goed, geen 'gereserveerde' ligbedjes! Vooral veel Spanjaarden, Fransen en Engelsen, met hier en daar wat Nederlanders. Genoeg restaurantjes in de nabije omgeving en onder het complex een supermarkt met een groot assortiment en een bakkerij. Voor ons toch niet voor herhaling vatbaar omdat er voor kinderen niets te doen is en niks wordt georganiseerd. De kiddies club is niet meer dan een klein en benauwd hok waarin een Spaans meisje van 11 tot 14 uur haar tijd uitzit en de kinderen wat kunnen kleuren. Houd er wel rekening mee dat er tussendoor niet schoon wordt gemaakt. Wel twee keer nieuwe handdoeken gekregen en één keer nieuw bedlinnen, maar de bedden moet je zelf verschonen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 4van der Tak08-07-2011

nooit meer

kijk naar de foto`s en je weet genoeg denk ik . om ergens te komen moet je echt een bus of taxi nemen anders is het minimaal een half uur lopen .

Gereisd met partner in juni 2011

• 8terry_r._19-06-2011

super appartement!

Erg groot 4-kamerappartement. Lekker groot balkon waar je makkelijk met 8 personen kan zitten. Twee badkamers, dus dat werkt ook goed. De slaapbank slaapt niet echt geweldig, je voelt de veren er doorheen komen, maar met veel badlakens erop en door iedere nacht te wisselen lukt het best om er te slapen. De ligging is perfect: zwembad, strand, bushalte, restaurantjes, cafe/bar en supermarkten allemaal nog geen 5 minuten lopen. Het ligt dichter bij Salou dan Cambrils, maar met de bus is alles goed te doen. Een lokale OV-kaart is aan te raden, zo kan je voor 1 euro binnen Cambrils tot Tarragona reizen per keer. Barcelona niet bij reisorganisatie doen, maar zelf met de trein gaan (ook goedkoop). Het jammere is wel dat er een badmeester is bij app, je mag vrij weinig (o.a. geen luchtbedden etc) en dat je moet betalen voor de ligbedden. Ook zijn er maar twee kookplaten in het app dus je kunt niet echt uitgebreid koken. Maar wij hebben toch een hele fijne en geweldige vakantie hier gehad!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8chris19-05-2011

Leuk appartement

Geweldig om hier in het voor- of naarjaar heen te gaan en uit te rusten. Ligt tussen Cambrils (centrum) en Salou (centrum) in. Mooie boulevard van zo'n 7 km, mooi strand en een leuk zwembad. In het hoog seizoen zal het zwembad wel te klein zijn gezien het beperkt aantal ligstoelen (tenminste nu). Appartement heeft ruime kamers maar is karig ingericht, niet echt geschikt om zelf te koken maar er zijn genoeg restaurants in de buurt (zie tip Wok Asia). 4 kamer app. lag helaas niet aan zee maar had wel een mooi groot balkon. App is voorzien van een grootte koel/vries combinatie maar een waterkoker of koffiezetapp. ontbreekt. Er is wel een magnetron en een strijkijzer ;-). App. voorzien van airco. App is wel wat gehorig. De markt van Salou is geen aanrader. Super toeristisch. Barcalona is met bus of trein (1,5u) goed te bereiken. Bezoek dan het oude gedeelte!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 8Leonie10-07-2010

Prima

Net terug van 9 dagen in dit appartementencomplex. Heb bij de boeking als wens zeezicht aangegeven wat we ook gekregen hebben, prachtig uitzicht op het strand. Alleen gescheiden door een smalle boulevard. De ligging is prima, wij hadden een auto bij die we regelmatig gebruikt hebben. Voor een druk uitgaansleven moet je niet in Cambrils zijn, er zijn de nodige pubs en restaurants dat wel. Salou is 5 min met de auto of bus, ik vond het lopend te ver. Appartement prima, netjes alleen de bedden waren niet al te comfortabel maar wel te doen voor 8 nachten. Weinig geluidsoverlast gehad. Al met al prima tijd gehad daar.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Ellen29-09-2009

Prima !

Hebben het erg naar ons zin gehad. Hadden een appartement aan de boulevard met uitzicht op zee. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2009

• 8John en Jolande07-11-2008

Goed maar keukenbenodigdheden schieten tekort.

Leuk en verzorgd appartement met gezellig balkon, in ons geval met uitzicht op zee. De inrichting is voldoende op de keukenbenodigdheden na, daar misten wij dingen als bijv. een afwasborstel, vaatdoek, keukenhanddoek bepaalde pannen en een koffie/theekan. Bij het zelf bereiden van eten/drinken is het dus min of meer behelpen. Bij de sanitaire voorzieningen kent men geen washandjes wat lastig is als je die gewend bent te gebruiken. Al met al is er mee te leven, wij hebben dan ook een prettig verblijf gehad. De informatieservice via de receptie was goed.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 6m.timman19-05-2008

app. zeer eenvoudig. wel schoon. slaapbank niet te gebruiken. app. boven playhall. elke avond lawaai van vallende bowlingballen. zeer centrall gelegen dat wel. overwegend engels gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8annemiek14-06-2006

Zijn net terug en hebben een heerlijke vakantie gehad! Eenvoudig appartement met een slechte slaapbank in de huiskamer Dat was het enige minpuntje. Accomodatie ligt perfect tov strand en eetgelegenheden. Ook zo met bus in Salou,ook prima te lopen We zijn nog nooit zo goedkoop in het vvorseizoen in Spanje geweest en tot nu toe een van de betere vakanties We gaan in september weer een weekje!!!

Gereisd in juni 2006

Appartement Pins Platja info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats