We hebben een aantal aanbieders voor Calonge voor je op een rij gezet:

vakanties Calonge

We hebben een aantal aanbieders voor Calonge voor je op een rij gezet:

Reviews over Calonge

Fijne plaats om op vakantie te gaan.

M vd Wal
    14-5-2018

Calonge is een klein dorp aan de zee en op een heuvel. Het is er erg gemoedelijk en rustig. In de kern van Calonge ligt een kasteel. Erg leuk om door de smalle straatjes naar het plein bij het kasteel te wandelen. Daarnaast heeft Colonge voldoende leuke restaurants en supermarkten. Het strand van St Antonio is netjes en minder druk dan Platja d'Aro. In een half uur rij je naar Girona of in een uurtje naar Barcelona.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

gezellig

pieterjan
    27-4-2014

Calonge ligt net in het binnenland en hoort bij Sant Antoni de Calonge. Je kan het vergelijken met Oostduinkerke en Oostduinkerke bad bij ons. Buiten het seizoen is het er eerder verlaten en kan je genieten van de rust en je privacy. Het strand is er zeer verzorgd. Jammer genoeg heeft de economische crisis in Spanje duidelijk zijn sporen nagelaten. Ook buiten het seizoen zijn de beste restaurants geopend. Calonge ligt tussen de toplocaties Palamos en Platja d'aro.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Leuk oud dorpje

Sandra
    20-11-2011

Het is vooral de ligging van Calonge die aantrekkelijk is. Vanuit Calonge kun je snel alle kanten op. Er zijn veel stranden in de omgeving, leuke plaatsen als Palamos, Platja d'Aro, Callella, Begur, Pals en ook Tossa de Mar. Er zijn leuke boulevards, het achterland is mooi groen en bergachtig. Kortom, een leuke bestemming.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Niet heel bijzonder, wel goede stranden

martin
    18-2-2010

Calonge (oud dorp) of St Antoni de Calonge (veel nieuwbouw) stellen niet zoveel voor. Het strand van St. Antoni de Calonge is zeer kindvriendelijk en goed voorzien van alle faciliteiten. Met de lange boulevard ook prima om wat te eten en drinken. Wil je uitgaan of shoppen, dan moet je 5km naar het Zuiden naar Platja d'Aro.

Calonge zelf is een rustig dorp, dus meer iets voor iemand die rust zoekt en/of een goede uitvalsbasis zoekt voor trips in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009

Leuk huis op een berg vook voor 2 gezinnen

Simone
    21-8-2009

Mooie grote villa. Wij waren de eerste huurders. Hij ligt 5 min. voorbij het pitoreske centrum(pje) van Calonge, met een paar gezellige restaurantjes. Huis is ook geschikt voor 2 (kleine) gezinnen of als je opa en oma wil nemen. Door de stijle trap minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn. Verderop in de straat (5 min. lopen) zit een goed en betaalbaar restaurant met zwembad, (zwembad was tijdens onze vak. echter dicht). Binnen 10 min. zit je met de auto in Palamos of Playa de Aro en 35 min in Gerona. Helaas geen bakker of i.d. op loopafstand maar met de auto ben je in 5 min, bij de supermarkt. Voor gezinnen met pubers minder geschikt. Wij wilde scooters huren voor de kids maar vonden de donkere (haarspeld) bochten weg iets minder geschikt voor 's-nachts. Voor de rest een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
Calonge scoort een 8 uit 10, op basis van 34 reviews