Hotel Santa Monica

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°11°
Hotel Santa Monica
6,2

11 reviews over Hotel Santa Monica in het Nederlands

Niets meer met touroperator slecht service

Arend,
4-11-2018

Nooit meer veel Russen , kamer gekregen aan drukke verkeersweg ook nog boven een hok waar airco's de hele dag stonden te draaien geen NL tv zenders eten al vaak koud na opening eetzaal, geboekt bij touroperator

Gereisd met partner in september 2018

fijn hotel

rob,
27-1-2018

hotel is netjes en schoon personeel heel behulpzaam

Gereisd met partner in mei 2016

super vakantie gehad

sylvia
27-7-2013

dit is gewoon een goed hotel voor weinig wij hadden all in en dat beviel echt prima eten was goed veel keuze en gewoon warm wat warm moest zijn wel veel russen enzv maar hebben wij totaal geen last van gehad.wij gaan er sowieso vaker heen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

proper wat verouderd

marc vansteenkiste
23-3-2013

een vriendelijk onthaal aan de receptie ook in het restaurant en bar zijn de mensen vriendelijk. het restaurant en bar is proper.ruime keuze bij het ontbijt, s'middags s'avonds viel het tegen het vlees uitgebakken en ligt warm te houden in een vettige saus. veel salade tomaten geraspte wortelen enzv weinig variatie in het eten. voor een dag of 6 was het voor ons genoeg in hotel santa monica het hotel ligt niet ver van de winkelstraat en van het strand. en voor wie graag een wandeling maakt zijn er drie uit gestippelde wandelingen je kan gemakkelijk naar st pol de mar wandelen niet lastig afgescheiden van de weg als ook naar pineda de mar waar op woensdag markt is

Gereisd met vrienden in maart 2013

Prima hotel voor een paar dagen

Wilma
23-7-2012

Santa Monica hotel , kamers verouderd maar schoon, receptie ruimte opgeknapt, wij zijn er 6 dagen geweest, maar zou er geen tweede keer voor kiezen en zeker niet voor de all inclusief formule.

Ontbijt elke ochtend hetzelfde, wel smakelijk, lunch gevarieerd, diner gevarieerd, maar slecht, vooral het vlees, veel vet, salades met zand en de gebruikte groente niet goed schoon gesneden.

Miste wel een koelkastje op de kamer.

Animatie werkelijk top, zeer hoog niveau, 3 hollandse meiden die daar wat neerzetten, nou geweldig.

Ergenis de vele russen, die zich niet weten te gedragen, misschien een tip, wat niet opgegeten wordt, laat daar voor betalen, borden volladen en niet opeten, Calella mooie stad, hotel ligt zeer gunstig ten opzichte van het strand en centrum.

Gereisd met partner in juni 2012

prima hotel !

Ine
28-8-2011

Goed hotel, prima eten, uitgebreide buffetten met afwisseling.

Hele hotel was schoon, kamers en zwembad werden elke dag schoongemaakt.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Dag en nacht zijn er receptionisten/bewakers aanwezig die ook echt proberen je "problemen"op te lossen.

het handdoekleggen is vervelend en onnodig, want er waren ruim voldoende ligbedden aanwezig.

Veel engelsen en een enkele rus/duitser. Weinig Nederlanders, tot onze verbazing, want het hotel heeft en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Wel vreemd dat er een overwegend NL animatie team was. Dit team was echt heel aktief en leuk bezig, zowel overdag als 's avonds!

Enige nadeel wat wij kunnen bedenken is dat de kamers wel heel gehorig zijn en niet al te groot (wij waren met vieren en ik had niet het idee dat we een echte familiekamer hadden).

Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

heel goed

tine
2-5-2009

mooi hotel lekker eten zeer goed !!

zeker voor het geld!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009
2008

Een zeer goede keuze

Karina Javois en Nina Oosterholt
14-7-2008

De hotel is ons prima bevallen. Mooie kamer/uitzicht bedden die elke dag werden opgemaakt, douche was elke dag schoon. De ramen en de vloer kon wel wat beter, maar dat is niet echt een struikelpunt geweest. Zwembad, bar en receptie/hal zagen er prima uit. De restaurant zelf (met name het eten) waren we goed over te spreken. Wel hanteren ze een "aparte" systeem. Je hebt nl. bij dit hotel een hostess die je een tafel aanwijst. Waardoor je niet altijd op een al te vriendelijke plek kan komen te zitten (bv. achter een pilaar of onder de airco). Ook vonden we dat de service, met name de klantvriendelijkheid (serveren met een glimlach of iets wat er op lijkt) wat beter had gekund. Met name de hostess had hier last van. Dat is het enige minpunt aan onze verblijf in Hotel Santa Monica. Strand ligt op amper 100 mtr, treintje stopt voor de deur (strand, winkelstraat enz.). Genoeg te doen en je bent binnen 1,5 uur in hartje Barcelona. Al met al is dit hotel het aanraden waard!!

Nina en Karina

Gereisd met vrienden in juli 2007

Goed hotel voor een goede prijs

Fam. Alma
9-7-2008

Wij zijn net terug na 11 dagen in dit hotel. Wij vonden het erg leuk. Inderdaad zijn er erg veel Engelsen. Dit was voor onze zoon (17) wel wat jammer, maar verder hebben wij dit niet als negatief ervaren. Ook Nederlandse jongeren kunnen wel eens luidruchtig zijn. De kamers zijn wel wat gehorig, maar dat zijn 99% van alle hotels in Spanje. Het hotel ligt lekker dicht bij het strand. Wij hebben met 3 volwassenen gebruik gemaakt van de kamer, dat was wat vol maar zeker niet te klein. Goede bedden! Wij hebben het eten als zeer goed ervaren. Er was absoluut voor iedereen meer dan genoeg keuze en het werd steeds goed -warm-aangevuld. Ik weet dus niet wat de mensen hierover te klagen hebben. Als je elke avond biefstuk wilt eten zorg dan dat je in een 5 sterren hotel zit! Zeker voor deze prijs was het heel goed! De animatie was ook leuk. Je moet alleen wel een beetje Engels kennen om het te volgen.

Wij gaan hier nog wel eens naartoe als onze zoon zélf op vakantie gaat.

Gereisd familie in juli 2008

30 april 2008, net terug uit Callela

R Ardon
30-4-2008

30 april 2008, net terug uit Callela. hotel is goed lekker dicht bij het strand en het uitgaans leven. Maar tor wij er waren zat het hotel vol met Spaanse bejaarden. Geef niets , maar het eten hadden ze aangepast voor die oudjes. Smaakloos door gekookt en koud eten. Het eten werd in de namiddag al in de daarvoor bestemde vitrine geplaatst en zo kon het eten wat totaal niet gevarieert was lekker afkoelen. Zodat de gasten 2 uur later aan het buffet konden gaan. Ik heb de touroperator op de hoogte gebracht van onze ervaring dus touroperator doe er wat aan want dit kan u niet aan de gasten verkopen.

Gereisd met vrienden in april 2008

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Monica in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.