Aparthotel Neptuno

Meer aparthotelinfo

72 reviews over Aparthotel Neptuno

• 2018
    6Karen10-11-2018

Leuke locatie maar wel druk

Net appartement. Wel gehorig en aan de kleine kant. Vriendelijk personeel. Buffet is geen aanrader.

Jefe de recepción Hotel Neptuno & Apartaments, Directora, 03-12-2018

• 5Dhr. van Wijk21-10-2018

Nooit meer

Als je een van de apartementen wil bespreken bedenk dan dat deze erg gehorig zijn. Overdag maakt dit niets uit dan ben je hier weinig. Maar in de nacht hoor je de buren (boven,onder en naast je) thuis komen naar de wc gaan enz. Het personeel achter de bar en receptie zal wel moe zijn geweest van de lange zomer hier zat weinig enthousiasme in. Het schoonmaakpersoneel daarintegen was erg vriendelijk.

Jefe de recepción Hotel Neptuno & Apartaments, Directora, 03-12-2018

Geachte gast, het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal bevredigend was. We zullen er alles aan doen om u een betere ervaring te bieden de volgende keer dat u besluit terug te keren. Uw mening helpt ons met deze verbeteringen, dank u. Met een warme groet

• 8E. v Veen13-06-2018

perfecto!

gezellig, knus hotel, al het personeel supervriendelijk, nette kamers, voldoende keuze uit de buffetten, alleen jammer dat het vaak lauw is, goede ligging van centrum,terrasjes, strand, station, markt, eigenlijk niets op aan te merken

Hotel reception, Directora, 12-07-2018

Beste gast, wij zijn blij om te horen dat uw verblijf in ons hotel goed is bevallen en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijkegroet. Hotel Neptuno & Apartments.

• 8fam. van der Meer10-05-2018

Fijne appartementen in een ideale vakantieplek

Calella is een heel gezellig stadje met veel heerlijke restaurantjes. Appartementen hebben een uitstekende ligging, in de stad maar toch rustig. Je loopt zo het gezellige stadje in, maar bent ook in 5 minuten op het strand. Achter de appartementen ligt een heel mooi park, waar je heerlijk kunt wandelen. In een kleine 10 minuten loop je naar het station, waar je een rechtstreekse trein naar Barcelona kunt nemen of de andere kant op bijvoorbeeld naar Blanes. Het personeel was supervriendelijk! Het eten is goed verzorgd en de kamers zijn brandschoon. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 2017
    8Edith17-11-2017

Gezellig Spaans familiehotel

Prima gezellig hotel aan rand van centrum Calella, twee straten van winkelgebied, goede gerenoveerde ruime kamer met balkon, superschoon, zwembad inderdaad klein maar mooi strand op 5 minuten lopen. Ontbijt-en dinerbuffet ruim van keuze. Gezellige lounge met bar en heerlijke cappuccino. Groot compliment voor de dames van de receptie die uiterst vriendelijk en behulpzaam zijn. In laatste week oktober is het internationale zangkorenfestival in Calella dus een feest voor mensen die gek op muziek zijn. Ik heb genoten .

Alleenreizend

• 5Lisa23-10-2017

Vriendelijk, centraal, verschrikkelijke bedden.

Vriendelijke behulpzame receptioniste. Slechte bedden en we hadden een slaapbank in ons appartement en we hadden beide last van onze rug van het zitten op die doorgezakte kuilen bank. Slapen was helemaal verschrikkelijk op die bank. Zwembad was klein en in een binnentuin zonder zon. Te koud om te gebruiken in oktober. Er was geen schoonmaak. De ligging was wel goed centraal.

Hotel reception, Directora, 12-07-2018

Beste gast, wij vinden het jammer om te horen dat uw verblijf niet goed is bevallen. Wij doen er alles aan om u de volgende keer een betere ervaring te bieden mocht u besluiten terug te komen. Uw review helpt ons bij deze verbeteringen, waarvoor dank. Met vriendelijke groet. Hotel Neptuno & Apartments.

Met jonge kinderen

• 8Edith Koch25-09-2017

prima hotel op een goede locatie

wij hebben via touroperator een juniorsuite geboekt. Bij voorkeuren aangegeven om op een rustige locatie te komen , hoog en niet bij de lift. Wij kregen kamernummer 419. Prima moderne kamer met dakterras en 2 ligbedden. Geen bad maar wel een ruime douche.Mandje met artikelen zoals tandenborstels, wattenstokjes,zakdoekjes,scheermesje e.d. voor als je wat vergeten bent. Ik zou niet voor een kamer bij de binnenplaats kiezen. Sommige hebben alleen een frans balkon.Er is nogal veel verschil in de kamers.Koelkastje en kluisje zijn te huur. Airco was gratis. Ontbijt was erg goed, avondeten ook prima alleen wel vaak lauw. Maar keuze genoeg. Wel een beetje jeugdherbergidee. Lange tafels en gewoon aanschuiven waar plaats is.Vriendelijk personeel. Fietsverhuur is gratis maar de fietsen zijn niet allemaal even goed. Wij hadden nr. 3 en 5. Deze zijn prima om naar Malgrat de Mar te fietsen. Leuk tochtje langs het strand.Parkeergarge kost 11 euro per dag. Het zwembad voor alleen volwassen is leuk maar niet er diep.Echt zwemmen lukt niet.

Hotel Neptuno, Directora, 28-09-2017

Beste gast, bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons en hopen u opnieuw te mogen begroeten! Met vriendelijke groet, staf Hotel Neptuno

• 8Anoniem07-06-2017

Fijn hotel

Heerlijke 4 persoonskamer, uitgebreid ontbijt, gezellig, ideaal gelegen t.ov. winkels, restaurants, strand en station (in een uur in centrum Barcelona).

Hotel Neptuno, Directora, 15-09-2017

Beste gast, fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij hopen u opnieuw te mogen begroeten! Met vriendelijke groet, Hotel Neptuno.

• 8Ferdinand28-05-2017

Leuk voor een keer

App. 23: Goed: schoon, dikke handdoeken, fijne douche, volledige keuken, lift. Minder: smal balkon, keuken/kamer zonder raam, 's nachts regelmatig aircogeluiden.

Hotel Neptuno, Directora, 17-09-2017

Beste meneer Brul, bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het jammer dat het appartement niet helemaal is bevallen zoals u gewenst had. Toch hopen wij u opnieuw te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groet, staf Hotel Neptuno*

• Oude reviews

8Ellen12-10-2016

Goed en schoon aparthotel

Heerlijke vakantie gehad in een apartement van dit hotel de kamers waren iets gedateerd maar heel schoon en bedden waren goed. Wij hadden een balkon maar was wel aan de kleine kant.konden nauwelijks samen op het balkon zitten vanavond nd ik een minpunt. Verder niets dan lof. Vriendelijk personeel goede service vlakbij winkelstraat en strand. Hotel organiseert muziekavobden die heel gezellig waren. Kortom ik kom terug. Neptuno Bedankt voor alles. Het was Top!

Hotel Neptuno, Directora, 22-09-2017

Beste Ellen, bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf bij ons goed is bevallen en hopen u zeker opnieuw te mogen begroeten in ons hotel! Met vriendelijke groet, staf Hotel Neptuno

15 tips over Aparthotel Neptuno

• Anneke, 15-04-2012

Barcelona met de trein, dat is zo mooi en gezellig! Veel musea en cultuur en nog meer winkels.

• J.lichtenberg, 31-08-2013

Ook ligt het vlak bij het strand. Gewoon er een keer naar toe gaan!

• Melissa, 06-08-2013

Cocktails van het hotel & het eten van de regio.

6 vragen over Aparthotel Neptuno

• fanny, 16-02-2017

smeets

Kan iemand me vertellen hoe het precies werkt met die bus in barcelona waar je kunt instappen wanneer je wilt, en waar ik het beste het kaartje kan kopen, of ik dat meteen met het retour treinkaartje kan kopen, alvast bedankt,

• yorina, 14-07-2016

roken

mag je dat helemaal niet op dit complex...

• Dirk, 17-05-2016

3 kamerappartement

Heeft het 3 kamerappartement een balkon of terras erbij??

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 500 m, 6 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Kleurentherapie sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages