Aparthotel Neptuno

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag12°2°
Aparthotel Neptuno
7,2

71 reviews over Aparthotel Neptuno in het Nederlands

Leuke locatie maar wel druk

Karen,
10-11-2018

Net appartement. Wel gehorig en aan de kleine kant. Vriendelijk personeel. Buffet is geen aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2018
Jefe de recepción Hotel Neptuno & Apartaments, Directora, 3-12-2018

Nooit meer

Dhr. van Wijk,
21-10-2018

Als je een van de apartementen wil bespreken bedenk dan dat deze erg gehorig zijn. Overdag maakt dit niets uit dan ben je hier weinig. Maar in de nacht hoor je de buren (boven,onder en naast je) thuis komen naar de wc gaan enz. Het personeel achter de bar en receptie zal wel moe zijn geweest van de lange zomer hier zat weinig enthousiasme in. Het schoonmaakpersoneel daarintegen was erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Jefe de recepción Hotel Neptuno & Apartaments, Directora, 3-12-2018
Geachte gast, het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal bevredigend was. We zullen er alles aan doen om u een betere ervaring te bieden de volgende keer dat u besluit terug te keren. Uw mening helpt ons met deze verbeteringen, dank u. Met een warme groet

perfecto!

E. v Veen,
13-6-2018

gezellig, knus hotel, al het personeel supervriendelijk, nette kamers, voldoende keuze uit de buffetten, alleen jammer dat het vaak lauw is, goede ligging van centrum,terrasjes, strand, station, markt,

eigenlijk niets op aan te merken

Gereisd met partner in mei 2018
Hotel reception, Directora, 12-7-2018
Beste gast, wij zijn blij om te horen dat uw verblijf in ons hotel goed is bevallen en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijkegroet. Hotel Neptuno & Apartments.

Solmar Tours

Fijne appartementen in een ideale vakantieplek

fam. van der Meer,
10-5-2018

Calella is een heel gezellig stadje met veel heerlijke restaurantjes. Appartementen hebben een uitstekende ligging, in de stad maar toch rustig. Je loopt zo het gezellige stadje in, maar bent ook in 5 minuten op het strand. Achter de appartementen ligt een heel mooi park, waar je heerlijk kunt wandelen. In een kleine 10 minuten loop je naar het station, waar je een rechtstreekse trein naar Barcelona kunt nemen of de andere kant op bijvoorbeeld naar Blanes. Het personeel was supervriendelijk! Het eten is goed verzorgd en de kamers zijn brandschoon. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Gezellig Spaans familiehotel

Edith,
17-11-2017

Prima gezellig hotel aan rand van centrum Calella, twee straten van winkelgebied, goede gerenoveerde ruime kamer met balkon, superschoon, zwembad inderdaad klein maar mooi strand op 5 minuten lopen.

Ontbijt-en dinerbuffet ruim van keuze. Gezellige lounge met bar en heerlijke cappuccino.

Groot compliment voor de dames van de receptie die uiterst vriendelijk en behulpzaam zijn. In laatste week oktober is het internationale zangkorenfestival in Calella dus een feest voor mensen die gek op muziek zijn. Ik heb genoten .

Gereisd alleenreizend in oktober 2017
Hotel reception, Directora, 12-7-2018

Vriendelijke behulpzame receptioniste. Slechte bedden en we hadden een slaapbank in ons appartement en we hadden beide last van onze rug van het zitten op die doorgezakte kuilen bank. Slapen was helemaal verschrikkelijk op die bank. Zwembad was klein en in een binnentuin zonder zon. Te koud om te gebruiken in oktober. Er was geen schoonmaak. De ligging was wel goed centraal.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
Hotel reception, Directora, 12-7-2018
Beste gast, wij vinden het jammer om te horen dat uw verblijf niet goed is bevallen. Wij doen er alles aan om u de volgende keer een betere ervaring te bieden mocht u besluiten terug te komen. Uw review helpt ons bij deze verbeteringen, waarvoor dank. Met vriendelijke groet. Hotel Neptuno & Apartments.

prima hotel op een goede locatie

Edith Koch,
25-9-2017

wij hebben via touroperator een juniorsuite geboekt. Bij voorkeuren aangegeven om op een rustige locatie te komen , hoog en niet bij de lift. Wij kregen kamernummer 419. Prima moderne kamer met dakterras en 2 ligbedden. Geen bad maar wel een ruime douche.Mandje met artikelen zoals tandenborstels, wattenstokjes,zakdoekjes,scheermesje e.d. voor als je wat vergeten bent.

Ik zou niet voor een kamer bij de binnenplaats kiezen. Sommige hebben alleen een frans balkon.Er is nogal veel verschil in de kamers.Koelkastje en kluisje zijn te huur. Airco was gratis.

Ontbijt was erg goed, avondeten ook prima alleen wel vaak lauw. Maar keuze genoeg. Wel een beetje jeugdherbergidee. Lange tafels en gewoon aanschuiven waar plaats is.Vriendelijk personeel. Fietsverhuur is gratis maar de fietsen zijn niet allemaal even goed. Wij hadden nr. 3 en 5. Deze zijn prima om naar Malgrat de Mar te fietsen. Leuk tochtje langs het strand.Parkeergarge kost 11 euro per dag.

Het zwembad voor alleen volwassen is leuk maar niet er diep.Echt zwemmen lukt niet.

Gereisd met partner in september 2017
Hotel Neptuno, Directora, 28-9-2017
Beste gast, bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons en hopen u opnieuw te mogen begroeten! Met vriendelijke groet, staf Hotel Neptuno

Fijn hotel

Anoniem,
7-6-2017

Heerlijke 4 persoonskamer, uitgebreid ontbijt, gezellig, ideaal gelegen t.ov. winkels, restaurants, strand en station (in een uur in centrum Barcelona).

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
Hotel Neptuno, Directora, 15-9-2017
Beste gast, fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij hopen u opnieuw te mogen begroeten! Met vriendelijke groet, Hotel Neptuno.

Leuk voor een keer

Ferdinand,
28-5-2017

App. 23:

Goed: schoon, dikke handdoeken, fijne douche, volledige keuken, lift.

Minder: smal balkon, keuken/kamer zonder raam, 's nachts regelmatig aircogeluiden.

Gereisd met partner in mei 2017
Hotel Neptuno, Directora, 17-9-2017
Beste meneer Brul, bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het jammer dat het appartement niet helemaal is bevallen zoals u gewenst had. Toch hopen wij u opnieuw te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groet, staf Hotel Neptuno***

Goed en schoon aparthotel

Ellen
12-10-2016

Heerlijke vakantie gehad in een apartement van dit hotel de kamers waren iets gedateerd maar heel schoon en bedden waren goed. Wij hadden een balkon maar was wel aan de kleine kant.konden nauwelijks samen op het balkon zitten vanavond nd ik een minpunt. Verder niets dan lof. Vriendelijk personeel goede service vlakbij winkelstraat en strand. Hotel organiseert muziekavobden die heel gezellig waren. Kortom ik kom terug. Neptuno Bedankt voor alles. Het was Top!

Gereisd met partner in september 2016
Hotel Neptuno, Directora, 22-9-2017
Beste Ellen, bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat uw verblijf bij ons goed is bevallen en hopen u zeker opnieuw te mogen begroeten in ons hotel! Met vriendelijke groet, staf Hotel Neptuno

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Neptuno in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Neptuno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.