Hotel Miamistersterster

322 reviews over Hotel Miami

• 2019
    9Polmann20-06-2019

Uitstekend hotel

Ik schrok van de reacties hier nadat we geboekt hadden, want het hotel was prima, zeer leuk en goed personeel, en het eten (vooral de lunch) was uitstekend! Daarnaast ligt het in een mooie omgeving (centrum van Calella). Wij zouden hier voor het personeel zo weer terug komen, alleen absoluut niet meer via touroperator, want de reis was er een om een boek over te schrijven, wat een ramp!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    5dave dekok25-12-2018

niet klant vriendelijk

-persooneel gaat slecht om met de mensen in het hotel - eten dat geef ik me huisdier nog niet eens - kamers waren goed niks mis mee - all in kunnen ze beter mee stoppen want het is geen all in - zwembad te klein en koud - terras klein heel dicht op elkaar en niet gezellig nog niet eens een muziekje - strand ligt te ver weg inplaats van 300 meten zeg maar 2 kilometer

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 3Diana Ten bokkel25-12-2018

Nooit meer !

Eerste dag dat we hier kwamen meteen koffer weg zetten 4 uur wachten tot we onze all in konden gebruiken all in stelt geen moer voor is maar van 12 uur tot half 11 veel mensen niet vriendelijk veel jongeren asociaal gedrag word er getoond veel lawaai snachts all in is een lachertje dit is echt een hotel waar ik nooit meer zou terug komen als ik dit had geweten had ik nooit 13 dagen gezeten 2 dag was al een hell doen wou ik al heel graag naar huis het strand ligt heel ver van het hotel af verschrikkelijk

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

3Van der linden09-08-2017

Nooit meer

De all inclusief is een lachertje. Wij kwamen aan en moesten gelijk de koffers in de hoek zetten waarschijnlijk omdat de kamers nog niet gereed waren. We gingen een drankje doen om te wachten daar kreeg ik gelijk de rek van het was nl 11.50 en de all inclusief begint pas om 12.00. S"avonds tot 22.30 is erg kort vergeleken met andere hotels. Wij hebben 5 kids en opa en oma waren ook mee dus met 9. Man in totaal. Er konden er max 6 aan een tafel en er mochten geen tafels aan elkaar gezet worden belachelijk rondom. Eten mocht je ook niet zelf pakken en moet eerst in de rij staan voor je mocht gaan zitten ook was er volop plek beschikbaar. Dit was onze 1e dag en moeten nu nog 8dagen volgens mij heb je in de gevangenis meer bewegings ruimte. Pak liefst 1e vlucht terug. Als het nu nog goedkoop was maar dat was het ook niet. Eten is ook een lachertje. Kortom de naam hotel mag dit niet eens dragen. Wij zijn van de revieuws uit gegaan maar die zijn nep met name alles wat boven de 4

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 4M. henkelman22-09-2016

Nooit meer !

De foto's en de beschrijving van het Hotel worden veel mooier gemaakt dan dat ze zijn. Er wordt WiFi belooft, ja hoor alleen bij de receptie en dan nog met zeer beperkte verbinding, satelliet tv op de kamers, ja hoor Spaanse, Franse en een enkele Duitse zender. 5 minuten lopen naar het stand, ja hoor 5 Spaanse minuten. De kamers en het zwembad zijn erg klein. Het beddengoed was schoon, maar de badkamer liet te wensen over, erg oud. Wc papier werd niet dagelijks bijgevuld, wij zijn het tot 3x toe bij de receptie moeten gaan halen, ook werd er een dag vergeten om de bedden op te maken en de handdoeken te verwisselen. De airco werkt niet optimaal. Het ontbijt is redelijk.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Marieke04-08-2016

Super vrirndelijk personeel!

Voor de 4e keer naar dit hotel geweest. Wij komen terug voor het gastvrije en vriendelijke personeel. Eten is goed, kamers zijn schoon. Er zijn veel jongeren, maar geen last van, aangezien zij meteen de wacht worden aangezegd zodra zij overlast veroorzaken. Volgend jaar komen wij weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 5Ingrid31-07-2016

In Juli nooit meer

Dit was in Juli echt een jongere hotel en geen familie hotel , het zwembad was 1 mierennest van jongeren die ook alle stoelen en bedjes bezet hielden , zelfs de hal zat vol met jongeren die de hele dag aan het internetten waren zodat wij haast geen verbinding konden krijgen , ze waren allemaal van jongeren reizen dus all in , vanaf twaalf uur s'middags aan de wodka , s'nachts veel lawaai als ze terug kwamen , zelfs het personeel zat soms met de handen in het haar.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Marleen30-07-2016

Super hotel

Wij zijn in juni in Hotel Miami geweest met vrienden het hotel is gewoon Super, heerlijk eten met veel afwisseling elke dag vers fruit ,mooie kamers vriendelijk personeel wat je zelfs je drankje nog komt brengen ook al hadden we all inclusive in dit hotel komen we zeer zeker terug! alleen jammer dat er in juni geen animatie was terwijl er ontzettend veel jongere waren waar we overigens totaal geen last van hadden

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7Hans09-07-2016

Zeer eenvoudig Hotel.

2 weken all inclusief hier gehad, hier heeft het Hotel geen kaas van gegeten... Betalende gasten kregen groot glas cola en grote potten bier, all inclusief gasten kregen kleine smalle glazen cola en kleine glazen bier en voor een alcoholvrije cocktail moest 2 euro worden bij betaald...(!?) Het hele Hotel was goed schoon en het personeel erg aardig, maar daarentegen was het eten aan de armoedige kant. Tuinbonen die je op maandag kreeg zaten dinsdag in de salade en woensdag gepureerd in de soep. Het ochtend ontbijt was eenvoudig en er stonden 2 kleine toast apparaatjes waar 300 man hun toastje in konden maken...en een half uur nadat de eetzaal open was waren ook de gebakken eieren op, die niet meer werden aangevuld. In Juni heeft het Hotel erg veel groepen jongeren voor voetbal toernooien, muziek festivals e.d., zodra die er zijn is het gedaan met de rust en kan je het zwemmen in het zwembad wel vergeten. De ligging van het Hotel is goed, maar voor ons nooit meer dit Hotel!

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Etje06-07-2016

Super leuke hotel

Het hotel is fantastisch de personeel is super gezellig het eten is vrij vaak koud en heel weinig keuze

Gereisd met vrienden in juli 2016

7 tips over Hotel Miami

• hub, 22-05-2014

Klein goed verzorgt hotel, ontbijt en avond buffet mag wel iets uitgebreider wat betrefd de keuze mogelijkheid, hoofd gerecht wordt voor je opgeschept wat best een goede regeling is zo wordt er niet veel eten verknoeid. In mei was er geen animatie in het hotel en dan blijft er alleen een wandeling in de zeer lange winkelstraat over. Een bezoek aan de grote markt in Tordero is het bezoeken waard evenzeer is ook Barcelone goed te bereiken. In Blanes kun je de Botanische tuin bezoeken.

• driemaal, 14-07-2013

Bezoek vooral ook de markt in het centrum op woensdag, grote gezellige markt met leuke kramen verspreidt over een aantal straten.

• Joost, 10-07-2013

je kan ook gebruik maken van het appartement Miami Park wat er naast zit hier is het zwembad wat groter en er zijn daar meer ligbedjes!!!!

7 vragen over Hotel Miami

• x__nathalie__x, 14-08-2013

Half of volpension

Hallo mensen, ik ziet er misschien aan te denken om met mijn partner via solmartours te gaan. Kunnen we vol en halfpension boeken, wat is aan te raden. 2 aug tot 27 aug gaan we dan!

lia stravers, 05-08-2014

Smaken verschillen maar wij vonden het eten sober en smaakloos, wel ontbijt gedaan, maar je kan overal in callela lekkerder eten (tapas kip enz) voor weinig geld. succes

• ilona, 10-08-2013

wie gaat er naar Calella van 16-08 tot 26-08-2013

Zijn er mensen die van 16-08 tot 26-08 naar Hotel miami gaan?????

ps Hoe is dit hotel mensen die toevallig net terug zijn???

x__nathalie__x, 14-08-2013

Wij hebben ook geboekt! Staan alleen te wachten op de definitieve bevestiging. En gaan met de bus reizen 19 aug en verblijven 20 t/m 27 augustus..

Ilona, 15-08-2013

ow wat leuk.. Wij gaan morgen weg voor 10 dagen naar dit hotel ;-) ook met de bus..

nou wie weet tot de 19de

x__nathalie__x, 15-08-2013

Helaas gaat het voor ons niet door, de bus terug zit vol :(

• patricia, 07-08-2011

moet je in hotel miami borg betalen

moet je in miami hotel borg betalen voor het hotel groetjes patricia hoop snel op reactie

n, 10-11-2011

Hallo,

Wij hebben (volgens mij) geen borg betaald. Bij mijn weten hoeft dit alleen als je een kluis huurt, en de borg krijg je daarna ook weer terug.

Groetjes

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 6 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats