Aparthotel Miami Park

Aparthotel
Aparthotel Miami Park
7,9

133 reviews over Aparthotel Miami Park in het Nederlands

Verrassend goed hotel, qua hygiene, ruimte, eten e

Wim de Rooij
21-9-2018

Geweldig hotel, met ruime en schone kamer. Elke dag schone handdoeken, schoonmaak en opgemaakte bedden. Ontbijt- en dinerbuffet met een ruime keuzen en gewoon lekker. Medewerkers waren allemaal vriendelijk en behulpzaam.

Enigste minpunt is de ligging in het oude centrum, waardoor er last is van uitlaatgassen en lawaai.

Net en ruim appartement

Nel en Jan
28-9-2017

We hadden een ruim en schoon appartement met uitzicht op het zwembad

Eten is goed maar niet zo uitgebreid als bij sommige andere hotels Bijkomend voordeel was wel dat je niet zo lang hoefde te wachten voordat je aan het eten was Nederlandstalig tv aanbod was alleen BVN

Personeel is uitermate vriendelijk

Marga
29-7-2017

Het is een heerlijk apparthotel, wij komen als t kan ieder jaar weer hier naar toe

heerlijkkkkkkk hotel 4ever

e m schokkenbriek
13-7-2017

Geweldig verwent supers heel goed eten alles warm of heet heel afwisselend

Geweldig apparthotel

Elly
22-6-2017

Mooie appartementen vriendelijk personeel eten top schoonmaak goed ligging centraal

Leuke, gezellige accommodatie vlakbij het strand, busstation, centrum (grote winkelstraat). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten in buffetvorm, voldoende keuze en elke dag iets anders

Echt familie hotel aanrader

Joke Bosch
12-8-2015

Een kleinschalige opzet. Zeer vriendelijk personeel. Eten was geweldig, niet teveel keuze en iedere dag wat anders. Alles in relaxte sfeer. Calella zelf is niet zo heel groot,maar met de trein ben je voor weinig geld over zo geweest.

Zeker nog een keer!

I
4-9-2014

In augustus naar het aparthotel geweest en het is ons prima bevallen. Kamers waren groot en werden elke dag goed schoongemaakt. De kamers zijn zeker een groot pluspunt van dit hotel. Het eten was niet uitgebreid, maar wat er was was prima. Het hotel ligt in een rustig straatje, met op 100 meter afstand de winkelstraatjes. Mooi centraal gelegen. Ook ligt het hotel dichtbij het metrostation, waardoor je makkelijk naar omliggende steden kunt. Ook kun je gemakkelijk met de metro naar Barcelona, zeker een aanrader! De metrolijnen zijn zeer makkelijk en binnen +/- 40 min. ben je midden in het centrum van Barcelona. Een kaartje kun je halen bij de balie op het station en daar vertellen ze je duidelijk op welk perron je moet zijn. Wij zijn verrast door dit hotel, prijs/kwaliteit verhouding was top. Als je moet kiezen tussen het hotel of het aparthotel van Miami zou ik zeker in het aparthotel gaan! Callela zelf is een erg gemoedelijk, gezellig en leuk plaatsje. Een aanrader!

gemoedelijk

anita hollink
2-8-2014

wij verbleven van 19 juli tm 1 aug in dit aparthotel.

konden s'morgens meteen in het appartement.

wat ons het eerst opviel was het ontzettende slechte uitzicht vanaf ons balkon. wat een lelijke gebouwen.

verder was ons appartement wel goed.

de bedden zijn ok erg hard en als je je beweegt dan maken de lakens ontzettend kabaal. dus geen goede nachtrust gehad.

bijna iedereen van het personeel is erg behulpzaam. de omgeving viel mij ook een beetje tegen. er is geen boulevard langs het strand wat ik zelf altijd erg leuk vind.

de lange winkelstraat is wel gezellig en ook een zijn er mooie winkels.

qua uitjes vonden wij de boottocht naar tossa de mar erg gaaf.

deze plaats vonden wij ook gezelliger als calella.

en er is een hele goede verbinding met Barcelona.

al met al een goede vakantie gehad.

maar calella en miamipark word het niet weer.

Zeer. Goed hotel

Visser
18-9-2013

Word. Goed schoon gemaakt .dicht bij de winkelstraat.het personeel is erg vriendelijk.prijs kwalitieit verhouding erg goed.het eten was erg lekker en goed.het schoonmaken word elke dag gedaan.dekamer was goed

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Miami Park in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Miami Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.