Hotel Mar Blau

130 reviews over Hotel Mar Blau in het Nederlands

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Amarens,
16-9-2018

Pluspunten:

-Zee, winkelstraat, restaurants..alles is dichtbij

-Rustig dakterras met fijne jacuzzi

-Fijn zwembad met zout water

-Kamers zijn simpel maar netjes

-Goeie wifi!

-Behulpzaam personeel

-Veel keus bij het eten

Minpunten:

-Hard matras (werd na klacht wel vervangen voor een ietsjepietsje zachter matras)

-Sommig personeel is wat nors

-Het restaurant is ongezellig in een kelder met fel licht en gehorig

- Het eten is matig vooral het vlees en vis (voor de prijs niet slecht maar ook niet erg lekker)

Al met al qua prijs kwaliteit verhouding een gezellig en centraal gelegen hotel met prima faciliteiten en nette kamers! Verwacht niet teveel van het eten en geniet van het dakterras dan komt het helemaal goed :)

Gereisd met partner in september 2018

Fijn familiehotel

Simon,
7-8-2017

Een heerlijk familiehotel, rustig gelegen en toch dicht bij alles. Goed gevarieerd eten, iedere dag een ander thema bij het bufet en genoeg keuze voor iedereen. Ervaren en zeer vriendelijk bedienend personeel. Een overzichtelijk zwembad met voldoende ligbedjes. Het hotel maakt gebruik van een handig systeem waarbij je tegoed op je kamersleutel zet, waarmee je drankjes betaald. Je hoeft dus niet je portemonnee bij je te hebben. In de lobby is van alles te doen voor de kleinsten en grotere kinderen. Onze dochter had snel (Nederlandse) vriendjes en vriendinnetjes gevonden en samen vermaakten ze zich prima in het hotel. In de straat is een midgetgolf baan en een paar honderd meter lopen en je bent bij zee of in de winkelstraat van Calella. In de avond en nacht is het mooi rustig wat de nachtrust ten goede komt. De kamer was gewoon goed, groter en beter dan je zou verwachten op basis van het aantal sterren.

De animatie was erg enthousiast en ondanks dat ze geen Nederlands spraken zorgden ze ervoor dat iedereen meedeed en dat ons kind ze begreep.

Al met al een top accommodatie en een topvakantie gehad. In onze ogen wel 4 sterren waard. We zouden er zo weer boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer!

Francisca
21-3-2017

Minpunten:Hotel mar blau is in mijn ogen een vermomde Stayokay.. Kamer pal boven de entree van het hotel...balkondeur kon niet oo slot en snachts veel overlast van discotheken in de straat ( veel politie op de been) en aankomst/ vertrek van gasten( bussen vol schoolkinderen/ Aziaten op doorreis voor een dag Barcelona) ik kreeg op mijn klacht hierover zeer onvriendelijk een kamer boven de keuken toegewezen....(..) Restaurant kil en ongezellig in de kelder van het hotel. Klein zwembad. Alleengaanden worden genegeerd in restaurant.

Pluspunten: op loopafstand van strand en centrum, eten in restaurant goed en gevarieerd.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Matig

De Decker Marc
16-9-2016

+ Proper hotel, vriendelijk personeel, goede ligging, mooi zwembad. Er kon een geldbedrag op de kamersleutel gezet worden waardoor men niet steeds geld bij zich hoefde te hebben. Goede airco.

- Veel te kleine badkamer(deur kon niet volledig open door toilet) Eentonigheid van eten(steeds hetzelfde) Mexicaans themabuffet beperkte zich alleen tot de muziek.

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk daar!

Patricia
3-9-2016

4 augustus geweest voor 10 dagen,samen met onze dochter van 8 jaar. Een supervakantie gehad, heel schoon, vriendelijk personeel, leuke animatie en heerlijk eten!! Wij zouden zéker nog een x teruggaan!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi hotel met slecht eten

Willem
24-6-2016

Afgelopen Zondag ( 19-06 2016 ) teruggekomen van 7 nachten Mar Blau .Hotel is mooi ,mooi zwembad . Zeer vriendelijk personeel zeker bij de receptie . Onbijt goed , lunch en diner zeer slecht , koud eten en wij waren gelukkig niet de enige Nederlanders die dat vonden . Restaurant lijkt op een kantine geheel sfeerloos .Bij het ontbijt niet 1 tafel gedekt alleen op sommige tafels een verkreukeld papieren servetje , een mes en vork . Bij de lunch en diner op sommige tafels een lopertje en weer verkreukeld servetje mes en vork en 2 water glazen en niet zoals op de foto's netjes gedekte tafels ???????? In die 7 nachten dat wij er waren 2 x Hamburgers en Hot Dogs gehad ???? Kamer was goed ,bedden slecht , badkamer heel klein kan je niet met z'n tweeen in staan . Buiten het eten toch een leuke vakantie gehad , maar ga er niet meer terug .

Gereisd met partner in juni 2016

Dit hotel bied een prima prijs kwaliteitsverhouding.

Behulpzaam personeel en het buffet is uitgebijt maar nog belangrijker op temperatuur. (koud is echt koud en warm is echt warm!)

Super schoon!

Enige echte minpunt zijn de bedden en matrassen in mijn ogen veel en veelste hard...

Gereisd met partner in juni 2016

Prima hotel

Mar Blau liefhebber
6-1-2016

Prima hotel. Goed eten, vriendelijk personeel, nette kamers. Let op......touroperator biedt niet dit hotel aan maar appartementen Mar Blau die daar in de buurt zitten.

Gereisd met partner in mei 2015

heel goed!

anoniem
2-10-2015

eigenlijk 4 sterren waard. Airco op de kamer, zeer schoon, iedere dag schone handdoeken,

zeer uitstekend buffet, vriendelijk personeel, rustig gelegen, treintje vlakbij hotel die naar strand gaat en centrum/station, ruim balcon met zitje, hotel niet te groot daardoor familiehotel sfeer

in hoogseizoen te weinig ligbedden/te klein zwembad

Alleen iets harde bedden

Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer!

Rafael
28-8-2015

Hotel mar blau zag er in het begin zeer goed uit! Zeker voor 3 sterren na enkele nachten veranderden dit toch! Zeer veel nachtlawaai, onvriendelijk personeel aan de receptie, slecht internet... Voor alles moet je er extra betalen, gaat van gebruik ijskast tot zogezegde gratis WiFi, dranken bij het avondmaal... Je mag niet gooien met een bal in een zwembad... Niet met een fles water aan het zwembad zitten en ga zo maar voort... Eten best ok... Drinken uit plastieken bekers?! één avond wel hotdogs en burgers gehad, zonder schaamte fastfood geven gaat er wel wat over! Kuispersoneel is wel top! Feestgedruis en taferelen due op straat te zien zijn, zijn vrijwel onverantwoord.

Gereisd met partner in augustus 2015

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mar Blau in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mar Blau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.