Hotel Bon Repos

128 reviews over Hotel Bon Repos in het Nederlands

Geweldig

Joke,
23-1-2019

Leuk hotel, vriendelijke mensen en dicht bij het centrum, ik was hier in 2012 en zou heel graag weer een keer terug willen

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Goed hotel eten super slecht

Roelof,
20-11-2018

Vakantie voor 11 dagen, met mijn vrouw

Gereisd met partner in juni 2018

Redelijk voor de prijs

Anoniem,
28-12-2017

Redelijk.... vriendelijk en verder prima voor deze prijs

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Fijne vakantie gehad

Tessa,
6-7-2017

Leuk hotel, vriendelijk personeel, eten prima er zit altijd wel iets tussen wat je lekker vind. De kamers zijn schoon, bedden prima en maar 5 minuten lopen naar het strand. In de omgeving veel leuke winkels!

Gereisd met partner in mei 2017

Niet ontspannend

Evi
23-8-2016

Kinderen die savonds spelend en gillend door het hotel en het trappenhuis rennen na middernacht, lange rijen bij ontbijt en diner, mensen die al rennend hun plekje opzoeken aan de tafeltjes. Als je een plekje wil aan het zwembad, zorg dan dat je om 08:15 klaar staat bij de deur beneden, want het zijn net bezetenen die al rennend alle bedjes in beslag nemen, voor de hele dag ook. Kom je hier om te ontspannen, dan zou ik persoonlijk voor een ander hotel kiezen. Het ontbijt was prima, met het diner viel het allemaal een beetje tegen. De omgeving is vooral voor jongeren die uit willen gaan, en dat is dan een leeftijd van 14/15 jaar. Dus ga je voor een stap vakantie, dan zou ik een andere plek kiezen, want wij ( 20 jaar) moesten naar lloret om leuk uit te kunnen gaan. Als je snachts terug komt dan moet je je bij de receptie nog net niet identificeren, want je mag geen mensen meenemen. ( voor ons was dit ook niet het geval, maar als jongere word je wel in de gaten gehouden, niet echt ontspannend)

Gereisd met partner in augustus 2016

Verbleven hier in augustus 2014. Plaatsen in het restaurant onvoldoende voor het aantal kamers. Lange wachtrijen om het restaurant binnen te kunnen en een tafel te hebben. Animatie stelt niet veel voor, altijd hetzelfde. Enkel avondshow (reptielen, papegaai) was de moeite (werd niet door het animatieteam zelf verzorgd). Eten was te doen maar niet echt super. Uur van avondeten was in het begin dat we er waren 19 uur maar werd vanaf 2 augustus plots veranderd naar 19u30 met nog langere wachtrijen als gevolg. Kregen de mogelijkheid om 1x te gaan eten in hotel Summer (enkele straten verder). Eten in hotel Summer is veel lekkerder en rustiger. s' Nachts veel lawaai op de gang en superdunne muren. Je kon de buren horen. Moesten we terugkeren naar Calella dan zouden we niet meer boeken in Bon Repos maar in Hotel Summer. Man aan de ingang van het restaurant spreekt niet eens engels (enkel spaans). Kamers te klein voor 4 personen. Van een 2pers.kamer werd een 3pers.kamer of 4pers.kamer gemaakt

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

fijn hotel

elfi
25-7-2013

prijs kwalitiet is dit een héél goed hotel,we hebben 14dagen genoten..

de receptie mocht wel wat vriendelijker,was druk en er stond een poolse achter de receptie die geen engels kon.Dus recptie niet vriendelijk,het eten is eentonig,maar je zit dicht bij het centrum.Iedere dag friet,geen rijst of pasta,bijna alle dagen het zelfde vlees...Dat is echt een min punt en wij zijn geen mensen die klagen,maar het eten was ondermaats..ontbijt was goed en voldoende.het bar personeel maakte alles goed;)ook in de keuken waren ze super vriendelijk..

Let ook op als ze foto's maken van de reptielenshow,deze kostten 10euro,onmiddelijk betalen,maar wij hebben deze nooit ontvangen..zoontje niet tevreden natuurlijk en wij 10euro lichter;)Wij boeken meestal een 3stereren hotel in spanje maar deze is eigenlijk er maar 2 waart alleen door het eentonoge eten.De kamers zijn proper en ze zijn constant aan het kuisen.Ook het zembad en rond het zwembad houden ze het goed proper.Alleen veel ligbedden stuk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

leuke vakantie gehad

Fanny Dols
11-1-2013

We hebben hier een leuke vakantie gehad voor relatief weinig geld. Het eten is niet echt om over naar huis te schrijven, maar voor deze prijs mag je dat ook niet verwachten.

Gereisd met partner in juli 2003

eten niet meer dan 1 ster

Lonneke Vugts
22-8-2012

gedateerd hotel, zijn absoluut geen moeilijke eters, maar is echt engels eten, erg vet. All-inclusive drank is wel ok, veel keus. 4 dagen was meer dan lang genoeg

Gereisd met partner in juli 2012

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bon Repos in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.