Aparthotel Balmes

Aparthotel
Aparthotel Balmes
6,8

81 reviews over Aparthotel Balmes in het Nederlands

Nooit meer in het hoogseizoen

Martha,
29-7-2018

In juli naar aparthotel Balmes in Calella geweest. Allereerst waren wij de laatste die weggebracht werden maar niemand van touroperator ging mee want die stapte een plaatsje voor Calella al uit dus mag je het zelf uitzoeken. In het hotel kan je bij de receptie extra kosten niet pinnen, alles moet cash. Al het personeel is chagrijnig. Kamers zijn erg klein en gehorig, bedden zacht met veren dus lekker opstaan smorgens (dus niet) je mag in het zwembad geen bedje reserveren wat duidelijk op bord staat maar smorgens is alles vol voor het ontbijt en er is niemand die er wat aan doet. Eten gaat wel maar erg eentonig en geen groente of rijst. Elke dag gebakken aardappels, erg fijn met kleine kinderen. Het zwembad is niet zo groot voor het aantal gasten dus elke keer heb je weer een enorme zwemband of bal in je nek. Nee nooit meer dit hotel en zeker niet in het hoogseizoen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie!

Arjan,
3-7-2018

Wij zijn hier met het gezin, kinderen van 1 en 3 jaar, heen geweest. Om 10 uur aangekomen in het hotel, stipt om 14.00 uur konden we uiteindelijk ons appartement in. Standaard, maar functioneel. Balkon voor twee personen aan de straatkant. Hotel is netjes en verzorgd, zwembad ook. Kinderzwembad is vooral voor kinderen tot een jaar of zes erg leuk, heel erg netjes en lijkt nog als nieuw.

Het complex is gelegen op twee minuten lopen van het begin van de winkelstraat, deze loopt door tot de andere kant van Calella. Ook het strand met de zee is via deze straat te bereiken en via een zijstraat uiteindelijk op ongeveer 10 tot 15 minuten lopen. Treinstation voor uitstapjes op zelfde afstand, de spoorwegovergang naar het strand is hiernaast gelegen.

Al met al een heerlijke vakantie gehad, zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Erg leuk hotel voor jonge kinderen.

Wanda Hogenkamp,
30-8-2017

Pluspunt is het zwembad en het speciale kinderbad. Hartstikke leuk voor kinderen (tot +\- 12 jaar). Kamers basic, maar netjes. Prima bedden.

Minpunt is de ligging. Ligt wat ver van het centrum. Je bent overigens wel zo bij het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima hotel

John,
16-6-2017

Hotel heeft een moderne uitstraling. Kamers en faciliteiten worden goed onderhouden. Voor de kinderen is er zowel binnen als buiten bij het zwembad wat te doen. Door de rustige ligging is dit dan ook een ideaal gezinshotel. Personeel was vriendelijk en sprak prima Engels. Strand, winkels, bars, restaurants en een trein- & busstation zijn allemaal 5 a 10 min lopen. Kamers waren alleen wel aan de krappe kant.

Gereisd met vrienden in juni 2017

aanrader!

Eva
30-8-2012

ik ben vorige maand met mijn vriend een week verbleven in dit hotel, wij zijn 18 en 19. We hadden mooie kamers, groot balkon met uitzicht op het zwembad, goede airco, schone kamer en badkamer, handoeken werden iedere dag verschoond en het bed is in die week ook schoon opgelegd. Over het eten viel ook zeker niet te klagen, er was veel variatie, vis,vlees,rijst,pasta,friet voor ieder wat wils. Verder een prima ligging, kort bij het strand en bij het centrum van calella, wat overigens erg leuk is. Service vond ik iets minder, mevrouw van het buffet was niet echt wat je noemt vriendelijk, receptie personeel overigens wel, deze spreken ook engels. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

Leuke plek

Rick
13-11-2011

Niet al te druk, leuk zwembad. Mooie en ruime kamers. Op een loopafstand van het strand. Aardige mensen enzovoorts.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Fijn en gemoedelijk appartement.

Tiesje
6-9-2011

Zeer vriendelijk personeel.Perfecte ligging ten op zichte van het centrum en strand.

Schoonmaak kamers 2x per week wel wat weinig, maar dat weet je vooraf als je boekt.

Lekker vers brood op ongveer 50 meter vanaf hotel linksaf.

Gereisd met partner in augustus 2011

Onze ALCATRAZ ervaring in Balmes!

Narwin 2011
10-8-2011

Wij 4 pers. hadden een 2kamer app. in Balmes. Komen al jaren in spanje maar wat we hier aantroffen was een verschrikking. Heel klein hok met een balkonnetje waar je met 2 pers op kon met uitzicht op een ghetto. Het douche kostte ons dagelijks 3kwartier per persoon. Het straaltje was zo minimaal dat je de kraan niet eens hoorden lopen. Wij met lang haar kregen de shampoo er dan ok byna niet uit en we hadden ook vaak dat er gewoon helemaal geen water meer kwam ook al stond de kraan voluit aan. Ik snap ook niet dat mensen daar gekookt hebben want een ei koken duurde al 3 kwartier. Wij hebben 1x savonds van het buffet gebruikt gemaakt met 'gezellig' sfeerlicht van tlbuizen. Op het menu stond varkenwangens en haai met eieren. Het was allemaal koud. Het appartement was zo klein dat we ook geen kastruimte hadden en de koffers middenin de kamer stonden. We hadden ook last van jeuk wat waarschijnlijk kwam door de beestjes in bed. Het is een absolute afrader en al helemaal wat je ervoor betaald

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Aanrader!

Bas
24-7-2011

Prima vakantie gehad in dit appartement. Waren met 2 groepen van 4 in 2 appartementen. 4 dagen gekookt, kon prima. goedkope supermarkt heel vlakbij. Ook de hele lange winkelstraat naar het uitgaanscentrum is vlakbij. Strand ook prima te bereiken. Daarnaast ziet het appartement er goed uit, zijn de medewerkers vriendelijk en behulpzaam, kunnen de meesten engels en hebben we elke dag nieuwe handdoeken gekregen. Het linnengoed is een keer verschoond zoals beschreven stond. Zwembad was ook prima, met kunstgras en (in onze periode) voldoende ligbedden. Ontbijten kost 5 euro, hebben we niet gedaan aangezien de supermarkt erg goedkoop is. Kortom een prima vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Enkel voor een paar dagen

W
28-6-2011

Ik ben (alleen) 4 nachten in Balmes verbleven. Mijn kamer was op zich prima, maar ik heb welgeteld 1 x nieuwe handdoeken gehad en er is niet schoon gemaakt. Het personeel praat alleen tegen je als je wat vraagt en staan verbaasd als je ze goedemorgen/-middag/-avond wenst (in het Spaans in mijn geval). Het ontbijt is niet bijzonder, maar redelijk. Het strand is +/- 10 minuten lopen (let op: straat uit, links voor het spoor en dan onder tunnel door) en het commerciële uitgaanscentrum +/- 20 minuten lopen, wel door een winkelstraat dus niet vervelend.

Voor een aantal dagen prima, voor meerdere weken echt niet!!

Gereisd alleenreizend in juni 2011

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Balmes in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Balmes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.