We hebben een aantal aanbieders voor Calella de Palafrugell voor je op een rij gezet:

Reviews over Calella de Palafrugell

Typisch Spaans dorp, ideaal met kinderen

Sanne,
    18-1-2019

Een geweldige plaats om met kleine kinderen heen te gaan. Alles is op loopafstand en vele gedeeltes in het dorp zijn afgesloten voor auto’s. Ook zonder kinderen kun je hier genieten van de vele mogelijkheden. In de buurt heb je de mooiste stranden, van lange zandstranden tot kleine baaitjes. Qua eten zit je hier ook top, goedkoop, duur, chique, snelle hap, pizza voor iedereen wat.

In dit dorp heerst nog een typische Spaanse cultuur, veel Spanjaarden gaan hier zelf op vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk plaatsje

Rene,
    21-9-2016

Leuk plaatsje met verschillende baaitjes waar je lekker kon zwemmen. Calella loopt over in Llafranc en daar kon je ook goed vertoeven. het eten en drinken in de restaurants vonden wij wel wat aan de prijs. Goede kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Mooi, pittoresk klein dorpje

daan,
    20-6-2015

Prachtig dorpje met fijne sfeer en leuke restaurantjes en wat winkeltjes. Prachtige baaien met mooie strandjes. De boulevard nodigt uit om op een van de bankjes te gaan zitten en naar de zee te kijken of wat te eten of wat te eten of drinken op een van de terrasjes met zeezicht. Leuke bestemming dus voor een lunch of een dagje aan het strand. Het is wel een heel klein plaatsjes dus wanneer je lekker wilt struinen langs de winkeltjes ben je wel heel snel klaar. Genoeg leuke plaatsjes in de buurt zoals Palafrugell, en Palamos dus je zult je niet vervelen in deze omgeving als Calella de P je uitvalsbasis is. Je kunt ook heel mooie wandelingen maken hier. Maar zoek je echt vertier dan ben je niet aan het juiste adres.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Super sfeervol Spaans plaatsje

PJ22,
    20-8-2014

Sfeervol Spaans plaatsje met restaurants, winkeltjes en mooi strandje. Verwacht hier geen drukke boulevard. Je vindt hier restaurants óp het strand. Supergezellig! En in de buurt is er heel veel te beleven voor een heerlijke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Voor ons geen Palafrugell meer!

Bib,
    17-8-2014

Zoek je een rustig pittoresk dorpje dan vindt je het hier hoogstwaarschijnlijk prachtig. Zoek je toch iets meer vakantie uitgaans mogelijkheden zoals, sávonds terrasje, wandelen langs de boulevard met winkeltjes en een breed starnd, dan moet je niet in Palafrugell zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014
Calella de Palafrugell scoort een 9 uit 10, op basis van 62 reviews