Camping La Masia

Camping La Masia
7,5

La Masia is een gezellige camping aan de Costa Brava. Zowel kinderen als tieners vermaken zich op La Masia (Blanes). Je zult ook jongeren tegenkomen, zeker in het hoogseizoen. Binnen een paar minuten ben je op het strand, maar er is ook een zwembad. Badplaats Blanes is slechts een kwartiertje lopen. Aan de boulevard zitten goede restaurantjes.

281 reviews over Camping La Masia in het Nederlands

goede voorziening touroperator/ camping nooit meer

F.H.Rutten
9-6-2019

Na diverse jaren slechte caravans gehad te hebben (allerlei gebreken) was deze zonder een probleem schoon en vrij nieuw . De mensen van touroperator waren zeer behulpzaam en aardig

Gereisd Met partner in mei 2019

Roze Brigitte
9-4-2019

Prachtige camping spijtig dat het regend.Claudia aan de receptie is top ,spreekt vloeiend engels.Ze regelde een taxi en een afspraak bij 9Issui een spa en Esthetic center vlak in de buurt.we komen hier zeker terug niets op aan te merken.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie

Wendy
16-9-2018

Het is een mooi appartement lekker zonnig Jammer was dat er maar één zwembad open was en je ver moest lopen naar de andere. Voor de rest echt top.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Traveltroef

topcamping voor gezinnen met tieners

joyce
17-8-2018

Nette, maar massale camping. Sanitair werd keurig onderhouden. Wij stonden vlakbij het zwembad, tussen veel seizoensplaatsen. Wij vonden dat wel fijn. Zwembad was keurig. 's avonds gingen de jongeren stappen, daarvoor was ook genoeg te doen in de omgeving. Er was voldoende bewaking op de camping, dus 's avonds voor de niet stappers rustig. Strand is echt op loopafstand en het centrum van Blanes kwartiertje lopen. Al met al prima camping voor reizen met tieners. Persoonlijk vind ik al die chalets en stacaravans jammer, maar gezien de bezettingsgraad staan die er niet voor niets

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping

Boonen
8-8-2018

Wij zaten in een stacaravan en deze waren heel netjes. De zwembaden zijn ook mooi voor kinderen. Er zit veel jeugd maar heb mij hier niet aan gestoord. Het enige minpunt vond ik dat op de campingsupermarkt niet heel veel te krijgen was.

fantastich

Maria Kalmijn
6-7-2018

Comfortabel, ruim en goed gemanaged. Heerlijke zwembad en het warme welkom. Gezellige bars en restaurants zijn zowel op de camping als in de direct omgeving te vinden. Blanes is een mooie, authentieke Spaanse badplaats – met eersteklas restaurants en smetteloze zandstranden het ‘sightseeing’. Camping La Masia heeft namelijk een fantastische spa.

goed appartement

reaver007
10-5-2018

Wij zaten in app.305, ruim & schoon. Beide zijde's een balkon. Slaapbank vond ik iets minder. Alles aanwezig in appartement, zelfs nespresso. Koko-club absoluut top voor de kids. Mr. Koko & assistant deden echt hun best om alle kinderen te vermaken. Speeltuintje en voetbalveld omheind en zelfs een net over het veld zodat de voetbal er niet uitgeschoten kan worden. Centrale zwembad dicht ivm. renovatie/verbouwing maar achterste zwembad wel open. Elias & Mauri you made my time there really great. U guys are the best. Goed geholpen door Steven van de receptie inzake een dagje uit naar Barcelona. Dagelijks onderhoud op de camping, WC's schoon en werd ook echt goed schoongehouden. Nu waren wij er in Mei en waren er vnl. gezinnen aanwezig (voorseizoen) en ik heb begrepen dat het in de zomer wordt overspoeld met jongeren. Dan zal het er wel anders aan toegaan heb ik begrepen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Voor iedere leeftijd leuk.

Lieke
16-4-2018

Gezellige camping. Met vooral oudere spanjaarden en Nederlandse tieners.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kayleigh
12-1-2018

Gezellige camping, vriendelijke mensen, goede faciliteiten, word alleen slecht Engels gesproken

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Prima camping.

Lieke
30-8-2017

Op jongerenvakantie met een vriendin. Voor de jongeren zijn er grote velden aan het begin van de camping, de tenten staan heel dicht op elkaar, wat wel weer voor gezelligheid zorgt.

In de avond kom je dr camping echt niet op zonder bandje, overdag wordt er minder op gelet. Om 12 uur lopen er veel bewakers rond om het stil te houden, de muziek moet dan ook heel zacht staan.

De toiletten en douches worden continue schoongemaakt er is geen wc papier, dit moet je zelf meenemen.

De winkel op de camping is fijn en niet duur. Bij de achteringang van de camping zit een mega supermarkt.

Op de jongere velden staan alleen maar Nederlanders voor de rest zijn er op de camping vooral Spanjaarden en Fransen. De bewakers en het personeel spreken bijna geen Engels.

De camping is voor de rest heel netjes en vuilnisbakken worden vaak geleegd. Straten zijn ook schoon

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Masia in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Masia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.