Appartement Europa/ Lotus

• Onvoldoende: 1 - 5

Leuk complex!

Tessa
16-8-2017

Ruim en schoon appartement. Op loopafstand van het strand. Op loopafstand van restaurantjes. Prima prijs kwaliteit-verhouding.

Vies hotel met verschrikkelijk personeel

Damien
12-8-2017

Bij aankomst kwamen we al achter een paar kleine dingen die kapot waren, dit was echter geen ramp. Toen we gingen douchen zagen we dat het plafond helemaal onder de schimmel zat en het stonk er verschrikkelijk. Ook zouden in de 10 dagen dat we er waren onze handdoeken 3x verschoond worden en dit is maar één keer gebeurd, en dat was omdat we erom vroegen. Ook zou het beddengoed verschoond worden maar dit is geen een keer gebeurd. De nachtbewaking scheld je in het Nederlands uit als je niet stil genoeg bent. Het zwembad was verschrikkelijk, er dreven regelmatig hoopjes in met groene smurrie en alle randen zaten onder de schimmel. Ook is bijna iedereen ziek geworden van onze groep. Dit vermoedelijk ook door het zwembad.

Viel tegen

whoozaa
6-6-2017

Het grote balkon was heerlijk om op te zitten. Helaas was dat het enige. Bij de receptie zat een slecht Engels sprekende man. Vaak moest iets meerdere malen herhaald worden op verschillende manieren en dan nog kreeg je een antwoord wat niet klopte bij de vraag die gesteld was. De bedden waren echt heel slecht, de veren voelde je letterlijk over zitten en de matrassen waren allemaal doorgezakt. Bij reserveren hadden we gevraagd om kinderstoel en kinderbedje. Eerste nooit gekregen, bedje hebben we moeten vragen. We zaten in een 6 persoons appartement met 4 volwassenen. We hebben de boel moeten verbouwen om het babybedje neer te kunnen zetten én de koffers kwijt te kunnen. Een koffer lag op de koelkast en een in de woonkamer. Daarnaast zat er roest op alle kranen in de badkamer en was alles niet schoon achtergelaten. Geen wifi bereik en het zwembad veel te koud. Op zaterdagavond veel last van uitgaande jongeren.

We hebben een aantal aanbieders voor Europa/ Lotus voor je op een rij gezet:

Leuk schoon complex en zo bij het strand

Janine
24-3-2017

Het hotel heeft de perfecte ligging. Genoeg restaurantjes in de omgeving. Strand op minder dan 5 minuten lopen. Het personeel is erg vriendelijk. Schoonmaak doet erg zijn best. Voor de prijs die wij hebben betaald mag je niet te veel verwachten, maar het appartement voldoet ook prima.

Hier nooit meer

Iris
11-10-2016

Ik ging samen met een vriendin naar Blanes om lekker een weekje te feesten en te ontspannen. Toen we eenmaal aan kwamen zag alles er netjes uit aan de buiten kant tot dat we ons appartement in kwamen. De koelkast lekte schimmel zat in de douche keuken kastjes lagen eruit en ons balkon zat niet echt aan een fijne wijk. Snachts is er bij ons ingebroken via het balkon en heeft er een man in onze kamer gestaan terwijl wij lagen te slapen. Na dit te hebben vermeld hebben we wel een nieuwe kamer gekregen op de begaande grond die veel mooien en schoner was en hebben we ook gelukkig onze borg terug gekregen maar dit was wel een domper in de vakantie. Locatie was wel heel goed overal dicht bij en in de zelfde straat van de clubs. Maar denk er goed over na of je hier wil zeker voor het geld dat je eraan betaald

Geweldig

Eveline
14-9-2016

Super leuke vakantie gehad. Geen bijzonder appartement maar alles was aanwezig , behalve een airco helaas, maar in het appartement was het redelijk koel.

De ligging is perfect, 1 minuutje lopen naar de supermarkt of het busstation, maar 5 min naar het strand en ook restaurantjes en heel leuke uitgaansgelegenheden om de hoek.

Vriendelijk personeel die ons altijd hielp, toen we bijvoorbeeld de deur dicht deden en alle pasjes nog binnen lagen.... en netjes alle borg terug gekregen.

Wij waren met z'n vijven en een nadeel was wel dat wanneer er 2 van ons gedoucht hadden het water koud werd, wij vonden het niet een heel groot probleem aangezien het toch heel warm was buiten, dus een lekkere afkoeling.

Lekker schoon zwembad met fijne ligbedjes.

Echt een aanrader voor jongeren vakanties!!!!

Boven verwachting

Mike
30-7-2016

Eerdere vakanties hebben ons geleerd dat we niet teveel moeten verwachten van een jongerenhotel. Zo kwamen wij aan bij appartement Europa met een lage verwachting. Toen we aankwamen bleek het enorm mee te vallen.

Appartement en lakens zagen er netjes uit en waren schoon. Flatscreen tv aan de muur was leuk, maar niet persee nodig. Het grote balkon is ideaal om even af te koelen. Douche werd goed warme en was schoon.

Bewaking zag veel door de vingers, zo konden wij gewoon op een mooi volume muziek aan zetten. Wel werden ze boos wanneer je begon te schreeuwen of meezingen. Voor de rest zelf nooit overlast gehad deze vakantie van anderen.

Het zwembad is simpel maar effectief, gewoon lekker om af koelen. Ook was het zwembad schoon en kon je altijd genoeg ligbedjes vinden.

Receptie kon goed Engels en stond je goed ter woord wanneer dit nodig was. Op de helft van onze vakantie netjes nieuwe handoeken gekregen.

Locatie is eigenlijk perfect; strip, grote supermarkt en busstation op 1 min lopen. Strand 5 min, dit is goed te doen.

Grootste nadeel aan dit appartement is toch wel het ontbreken van een airco, persoonlijk heb ik hier alleen lekker geslapen wanneer het nodige alcoholpercentage in mijn bloed zat.

Mwah

Marjolein
20-7-2016

De kamer heeft een hele kleine keuken, 1 vd 2 bedden in de slaapkamer is zo geplaatst dat de deur geeneens dicht kon (verplaatsen was ook niet mogelijk) plus wij kregen een deel van de borg niet terug omdat wij het niet schoon genoeg achter gelaten hebben (er lag een beetje prut op de grond in de keuken)... Er is ook een lift, is natuurlijk heel fijn maar dat ding maakt een hoop lawaai. Wij zaten toevallig op de bovenste verdieping mooi naast de lift wat enorm vervelend was omdst je het elke ochtend en nacht weer hoort. Plus Europa is heel dichtbij de bekendste club in blanes, dit zal je nog horen tot ruim 6 uur in de ochtend.

Het appartement is op een korte afstand gelegen van het uitgaansleven dus dicht bij het centrum. Ook eetgelegenheden zijn kort in de buurt. Wel moet je de kamer en het complex gebruiken om te slapen en meer ook niet. Je hebt er geen zwembad met mooie ruimte er omheen om te gaan zonnen en af en toe een duik te nemen: dat valt relatief tegen. De kamers zijn wel schoon maar niet van alle gemakken voorzien: zo waren er bij ons bijvoorbeeld maar 2 pannen, overigens zonder anti-aanbaklaag, waar je dus niet veel mee kon. De afstand tot het strand was prima voor die prijs. De kamers zijn in vergelijking met andere kamers aan het water wat goedkoper maar als je daar 10 minuten lopen voor over hebt is het goed te doen. Alleen het inchecken was een drama: je moest je heel ergens anders melden dan waar de appartementen waren. Als je dit eenmaal hebt gehad, dit kan een aantal uren duren, kan de vakantie beginnen. Al om al een geweldige vakantie gehad!

het was niet zo goed maar ook wel weer goed

rini van strijp
25-6-2016

ik zat in lotus dat is minder dan Europa geen tv geen waterkoker maar wel netjes voor mij alleen goed genoeg ik heb me vermaakt in mijn eentje en ga toch nog een keer terug

We hebben een aantal aanbieders voor Europa/ Lotus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Europa/ Lotus in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Europa/ Lotus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Europa/ Lotus scoort een 7.16 uit 10 op basis van 327 reviews.