Appartement Europa/ Lotus

330 reviews over Appartement Europa/ Lotus in het Nederlands

Matig

Charlotte
21-11-2018

Wij wisten dat we niet veel van het verblijf moesten verwachten, aangezien het heel goedkoop was. Echter, hadden we niet verwacht dat de deurtjes van de keuken naar beneden zouden komen en dat was nog maar 1 van de dingen die we kapot aantroffen. Daarnaast waren er geen bedjes bij het zwembad, hier moest je voor betalen. Het appartementen complex was vooral een vaste woonplaats voor veel mensen, er waren weinig mensen die net als vakantie kwamen vieren. Wel was de supermarkt lekker dichtbij en het strand e cetrum was ook gemakkelijk te belopen.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

Jennifer
6-10-2018

Mooi appartement schoon .mooi zwembad genoeg lig bedjes bij het zwembad dicht bij winkels strand bushalte naast de deur enige is dat er geen restaurant is waar je ken eten bij het appartement maar genoeg er om heen om te eten

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Grote flop

Meisjes
30-7-2018

Het enige goede aan dit hotel was de ligging (dicht bij de supermarkt en de diverse clubs en eettentjes) en het zwembad.

Appartement was een flop, vieze kamers, geen schoonmaak gehad, te weinig keukengerei aanwezig, geen prullenbak of pannen aanwezig. Alleen wifi bereik bij het zwembad (slecht bereik). Smerig balkon.

Wij waren met vriendinnen en waren alleen in het hotel om te slapen, aangezien we niet eens de middelen hadden om te kunnen koken. Receptie lost niks op.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk complex!

Tessa
16-8-2017

Ruim en schoon appartement. Op loopafstand van het strand. Op loopafstand van restaurantjes. Prima prijs kwaliteit-verhouding.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vies hotel met verschrikkelijk personeel

Damien
12-8-2017

Bij aankomst kwamen we al achter een paar kleine dingen die kapot waren, dit was echter geen ramp. Toen we gingen douchen zagen we dat het plafond helemaal onder de schimmel zat en het stonk er verschrikkelijk. Ook zouden in de 10 dagen dat we er waren onze handdoeken 3x verschoond worden en dit is maar één keer gebeurd, en dat was omdat we erom vroegen. Ook zou het beddengoed verschoond worden maar dit is geen een keer gebeurd. De nachtbewaking scheld je in het Nederlands uit als je niet stil genoeg bent. Het zwembad was verschrikkelijk, er dreven regelmatig hoopjes in met groene smurrie en alle randen zaten onder de schimmel. Ook is bijna iedereen ziek geworden van onze groep. Dit vermoedelijk ook door het zwembad.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Viel tegen

whoozaa
6-6-2017

Het grote balkon was heerlijk om op te zitten. Helaas was dat het enige. Bij de receptie zat een slecht Engels sprekende man. Vaak moest iets meerdere malen herhaald worden op verschillende manieren en dan nog kreeg je een antwoord wat niet klopte bij de vraag die gesteld was. De bedden waren echt heel slecht, de veren voelde je letterlijk over zitten en de matrassen waren allemaal doorgezakt. Bij reserveren hadden we gevraagd om kinderstoel en kinderbedje. Eerste nooit gekregen, bedje hebben we moeten vragen. We zaten in een 6 persoons appartement met 4 volwassenen. We hebben de boel moeten verbouwen om het babybedje neer te kunnen zetten én de koffers kwijt te kunnen. Een koffer lag op de koelkast en een in de woonkamer. Daarnaast zat er roest op alle kranen in de badkamer en was alles niet schoon achtergelaten. Geen wifi bereik en het zwembad veel te koud. Op zaterdagavond veel last van uitgaande jongeren.

Gereisd met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het hotel heeft de perfecte ligging. Genoeg restaurantjes in de omgeving. Strand op minder dan 5 minuten lopen. Het personeel is erg vriendelijk. Schoonmaak doet erg zijn best. Voor de prijs die wij hebben betaald mag je niet te veel verwachten, maar het appartement voldoet ook prima.

Gereisd met partner in oktober 2016

Hier nooit meer

Iris
11-10-2016

Ik ging samen met een vriendin naar Blanes om lekker een weekje te feesten en te ontspannen. Toen we eenmaal aan kwamen zag alles er netjes uit aan de buiten kant tot dat we ons appartement in kwamen. De koelkast lekte schimmel zat in de douche keuken kastjes lagen eruit en ons balkon zat niet echt aan een fijne wijk. Snachts is er bij ons ingebroken via het balkon en heeft er een man in onze kamer gestaan terwijl wij lagen te slapen. Na dit te hebben vermeld hebben we wel een nieuwe kamer gekregen op de begaande grond die veel mooien en schoner was en hebben we ook gelukkig onze borg terug gekregen maar dit was wel een domper in de vakantie. Locatie was wel heel goed overal dicht bij en in de zelfde straat van de clubs. Maar denk er goed over na of je hier wil zeker voor het geld dat je eraan betaald

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig

Eveline
14-9-2016

Super leuke vakantie gehad. Geen bijzonder appartement maar alles was aanwezig , behalve een airco helaas, maar in het appartement was het redelijk koel.

De ligging is perfect, 1 minuutje lopen naar de supermarkt of het busstation, maar 5 min naar het strand en ook restaurantjes en heel leuke uitgaansgelegenheden om de hoek.

Vriendelijk personeel die ons altijd hielp, toen we bijvoorbeeld de deur dicht deden en alle pasjes nog binnen lagen.... en netjes alle borg terug gekregen.

Wij waren met z'n vijven en een nadeel was wel dat wanneer er 2 van ons gedoucht hadden het water koud werd, wij vonden het niet een heel groot probleem aangezien het toch heel warm was buiten, dus een lekkere afkoeling.

Lekker schoon zwembad met fijne ligbedjes.

Echt een aanrader voor jongeren vakanties!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Boven verwachting

Mike
30-7-2016

Eerdere vakanties hebben ons geleerd dat we niet teveel moeten verwachten van een jongerenhotel. Zo kwamen wij aan bij appartement Europa met een lage verwachting. Toen we aankwamen bleek het enorm mee te vallen. Appartement en lakens zagen er netjes uit en waren schoon. Flatscreen tv aan de muur was leuk, maar niet persee nodig. Het grote balkon is ideaal om even af te koelen. Douche werd goed warme en was schoon. Bewaking zag veel door de vingers, zo konden wij gewoon op een mooi volume muziek aan zetten. Wel werden ze boos wanneer je begon te schreeuwen of meezingen. Voor de rest zelf nooit overlast gehad deze vakantie van anderen. Het zwembad is simpel maar effectief, gewoon lekker om af koelen. Ook was het zwembad schoon en kon je altijd genoeg ligbedjes vinden. Receptie kon goed Engels en stond je goed ter woord wanneer dit nodig was. Op de helft van onze vakantie netjes nieuwe handoeken gekregen. Locatie is eigenlijk perfect; strip, grote supermarkt en busstation op 1 min lopen. Strand 5 min, dit is goed te doen.

Grootste nadeel aan dit appartement is toch wel het ontbreken van een airco, persoonlijk heb ik hier alleen lekker geslapen wanneer het nodige alcoholpercentage in mijn bloed zat.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Europa/ Lotus in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Europa/ Lotus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.