Hotel Blaumar

Anders

Super leuk hotel

Nathalie
17-9-2018

Super leuk hotel, niks op aan te merken. Heel veel variatie in het eten. Kamer is niet zo groot, maar wel genoeg plaats om alles op te bergen. Alle dagen werden de kamers gepoetst. Zwembad was ook leuk met genoeg je kon zowel van het zwembad genieten in de Blaumar als in de Blaucel. ligbedden. Geen handoekenrace s morgens. Op een maar meters van het strand en boulevard. Laatste week van juli kon je genieten van het vuurwerk. Top vakantie gehad, wij gaan zeker terug naar Blaumar/Blaucel

Droomvakantie!

Espanollekes
24-7-2018

Fantastische vakantie gehad in dit hotel! Mooie, propere en ruime kamer. We hadden op voorhand een kamer met zwembadzicht gevraagd en die kregen we ook! Leuk zwembad met ruim voldoende ligstoelen. Geen handdoekenrace 's morgens want er was altijd plaats. Ook over het eten valt niets negatief te zeggen. Elke dag voor elk wat wils. De all in formule was ook in orde. Veel keuze van drank (frisdrank, cocktails) en snacks in de namiddag. Het hotel ligt op 100 m van het strand. Mooi meegenomen. Ook een leuke, gezellige dijk om te wandelen. Kortom, dit was een topvakantie en we willen hier zeker nog eens terug komen!

Leuk hotel op 100m van het strand en boulevard. De kamers en badkamer worden niet grondig gekuist. Nog haren op de vloer en afdrukken van handjes op de ramen bij aankomst. Personeel niet erg vriendelijk. Maar een oké uitvalbasis met leuk zwembad. Ook het zwembad is niet echt proper. Veel animatie voor de kleinere kinderen. Meer dan voldoende keuze bij de buffetten.

Met grote kinderen is de afstand naar het stadje op een half uurtje stappen. Schitterende binnenstad. Veel te zien langs de dijk. Wij waren hier eind juli en konden het vuurwerkfestival mee beleven.

Fantastisch!

Sandra
3-10-2015

Mijn man en ik waren er in september 2015 en komen er al 15 jaar. Prima hotel. Lekker gevarieerd eten. Mooie kamer. Geweldige service en aardig personeel die het altijd naar je zin probeert te maken. Super tevreden dus.

Nooit meer!!

Melissa
7-8-2015

Erg slecht hotel!

Personeel spreekt slecht Engels en bij problemen en overlast krijg je te horen dat je het zelf maar moet oplossen.

Het zwembad was vies en niet schoongemaakt overal lagen bladeren en haren in het water.

Eenmaal aangekomen op de hotelkamer kon je onder de bank en het bed een lading stof terugvinden.

Wanneer de schoonmaaksters waren langs geweest veegde ze alles in hoekjes. (zand)

Op de badkamer lagen veel zwarte haren en de bedden worden niet verschoond.

Op de website word aangegeven dat er in beide restaurants mag worden gegeten Blaumer en Blaucel echter is dit niet waar en mag je maar in een restaurant eten.

Het restaurant onder beide hotels diende koud eten op waardoor wij na 2 avonden werden gedwongen uit eten te gaan.

Wij komen terug, zeker een aanrader!

Bonthuis
13-7-2015

Geef niet vaak 10 en maar dit hotel Is wel erg compleet. Ligging Is perfect. Aan het strand, iets verder verwijderd van de uitgaande jeugd. Maar wel op loopafstand van het gezellige centrum. Service is zeer klantgericht. Bij receptie vooral. Spreken genoeg talen zelfs een beetje Nederlands! Prijs kwaliteit verhouding vind je geen betere. Eten is ook goed, een flinke verbetering ten opzichte van oudere beoordelingen. Veel variatie, voldoende aanwezig, warm en er Is zelfs show cooking. Kamers zijn ook groot genoeg en de bedden liggen prima. Beide zwembaden (Blau Mar en Blau Cell horen bij elkaar) zijn mooi, zeker die van Blau cell die je vanaf de tunnel die beide hotels verbind van onder af kan zien. Leuk detail! Elke avond een andere show, zowel in cell als in mar. Goede animatie. Al met al 2 geweldige weken gehad! Wij komen zeker terug en raden dit hotel ook jullie zeker aan!

Aanrader.

Preben Schellens
12-7-2015

Topreis met nog beter gezelschap in dit hotel. Zeer vriendelijk personeel.

Fantastisch!

Dimmy & Sanne
18-6-2015

Hotel Blaumar en Blaucel is fantastisch: zeer goede ligging, zeer propere kamers, zeer vriendelijk personeel, zeer lekker eten,...Gewoonweg alles is perfect !!!

Binnen enkele dagen terug...joepie !!!

Een echte aanrader !!!!!!!

Hele fijne vakantie gehad !

He
2-8-2014

Vanaf 19 Juli tot 28 Juli in dit hotel verbleven. Echt een super vakantie gehad.

Bij aankomst waren we eigenlijk te laat voor het ontbijt, er werd meteen gebeld naar de eetzaal en die werd speciaal nog even open gehouden zodat we nog voor dat we hadden ingecheckt konden eten.

De kamers worden keurig schoon gehouden en het personeel is vriendelijk.

Het eten was ook prima, elke avond een ander thema. Zelfs voor onze kinderen ( en dat zijn niet de makkelijkste met eten) was er toch elke keer wel wat te vinden dat ze lekker vonden.

Voordeel van dit hotel is dat het gecombineerd is met hotel Blaucel. De beide hotels zijn via een met marmer beklede tunnel gang onder de straat door met elkaar verbonden.

Je mag dus de zwembaden van beide hotels gebruiken. Wij hebben 1 ochtend regen gehad en toen konden de kinderen lekker zwemmen in Blaucel waar een klein binnenbad is.

Het animatie team verdeeld zich ook over beide hotels. De ene keer vind je ze in Blaumar en de andere keer in Blaucel.

ik begrijp die oude commentaren niet. Het hotel heeft een prima ligging,vlakbij strand. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima & voldoende groot buffet!

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blaumar in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blaumar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.