Hotel Blaucel

79 reviews over Hotel Blaucel

• 2019
    9Pvg12-08-2019

Top hotel

Top hotel! + Zeer uitgebreid assortiment buffetten en elke avond andere thema avond ( een Aziatische Avond, eens Mexicaanse enzovoort) maar voor elk wat wils! + Zeer vriendelijk personeel + Nette kamers en dagelijks verse handdoeken + /- All-in geldig vanaf 10u tot 22u nadeel is dat je daarvoor naar het tegenover liggende hotel Blaumar moet maar is een wandeling van 2 minuutjes in een mooie verbindingsweg onder de grond + Dagelijks animatie voor jong en oud + Binnen en buiten zwembad en ruim voldoende ligzetels + Op 200 meter wandelen van het strand + Ondergrondse parkeergarage + Welnessruimte met prachtig zicht op de zee - de omgeving rond het zwembad en de fitnessruimte kan een grondige opfrisbeurt/ poetsbeurt gebruiken - soms lang wachten op de liften

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Bianca07-09-2018

Prima hotel voor een ieder

Prima, goed verzorgd hotel. Goede locatie: vrijwel aan het strand. Het strand loopt ietwat snel af, maar is zeker te doen, heerlijk zeewater en een schoon strand ! Het stadje is ongeveer 20 min. lopen via de gezellige boulevard (a 1,8 km). Je kan ook met de bus L7, is 1 euro pp heen of terug. Treintje is duurder. Verder genoeg restaurants in de straat en wat winkeltjes. Hotel en kamers zijn schoon. Kamers worden dagelijks grondig schoongemaakt. Zeer vriendelijk en behulpzaam receptiepersoneel die vele talen spreken. Wij hadden half pension. Het eten was goed en uitgebreid, niet altijd even top, maar er zat altijd wel iets bij wat je lekker vond. Dagelijks werd er door de kok vlees/vis/kip/groente bereid op de barbecue/kookplaat. Volop salades, groente, diverse gerechten, toetjes en fruit. Zwembad was prima, niet druk, genoeg ligbedden. Tip: terras bij zwembad mag wel wat vaker schoongemaakt worden. Diverse nationaliteiten in hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Patty07-09-2018

Simpel, maar prima hotel.

Simpel hotel, niet helemaal volgens de verwachtingen. Kamers zijn schoon en het ontbijt is echt top! Best wel ver weg van het centrum, maar om het hotel heen zitten veel gezellige restaurantjes. Ik had het idee dat het hotel erg ingericht was voor Russen.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Gvs03-08-2018

Prima hotel

Ik vond het een heerlijk hotel, lekker rustig. Inderdaad ver van het centrum, maar dat wist ik voordat ik boekte. Je zit aan het einde van de boulevard, niet ver van het strand vandaan. Ontzettend lieve vrouw achter de receptie. Geen handdoeken leggen bij het zwembad, althans, daar hebben wij geen last van gehad, want er was nog voldoende plaats over. Zwembad was redelijk, je kon niet van buiten naar binnen zwemmen wat wij wel verwacht hadden. Geen animatie gezien, dat was echt magertjes naar mijn idee. Wij hadden de extra service bijgeboekt waardoor we onze auto konden parkeren in de parkeergarage (wel verstandig, want in de buurt is niet veel plaats om te parkeren). Hier zat ook kluishuur, koelkastje op kamer, WiFi en handdoekenservice voor het zwembad bij. Bovendien kon je hiermee naar het dak, waar je een mooi uitzicht had , ligbedden en een jacuzzi. Het eten was redelijk, wel laat (20.15 uur), omdat het in 2 etappes ging.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6marte31-07-2018

3 sterren middenklasser prima geen 4 waard.

Het is een prima midden klasse hotel maar zeker geen top hotel zoals uit de beoordeling wordt geïmpliceerd. Het hotel geeft duidelijk meermaals zijn eigen feedback. Het eten is ons niet meer dan een 5 waard. De keuze is groots maar veel van hetzelfde, heel vet en weinig rekening houdend met dieet wensen of beperkingen. Het zwembad krijgt van ons een 6. prima maar niets bijzonders. De ligging is voor mensen op zoek naar rust ideaal maar wel 4 km van het centrum niet 2. dus flinke wandel. Of dik betalen voor een boemel trein. Hygiëne is op orde maar zeker geen 10 waard. Een 7.5 is beter passend. Animatie hebben we 2x vluchtig gezien. Nagenoeg niet aanwezig, een aanfluiting. Er is 1 dame bij de receptie die alle vriendelijkheid positief compenseert maar onze ervaring met de Spanjaarden is nogal nors en kortaf. Al met al een prima middenklasser maar die 4e ster hebben ze er naar ons idee bijgekocht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Laura24-07-2018

Tophotel!

Superverblijf, vriendelijk personeel, schone kamers. Alles was top geregeld en anders werd het geregeld!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10M kinnaer05-05-2018

Fantastisch!

Fantastisch! Meer dan een 10 voor de gastvrijheid! Nadat mijn dochter was bestolen in Barcelona en geen geld nog pinpas meer had hebben ze kosteloos haar verblijf omgeboekt van logies met ontbijt naar vol pension!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Jolanda 29-08-2014

Geweldig hotel

Ik vond het eten goed en vooral ook de klantvriendelijkheid van het personeel. Het was er erg schoon en netjes. En de ligging van het hotel was ook top!

Gereisd met partner in juni 2014

• 0Barbara22-01-2012

Leuk/net hotel

wij zaten op de bovenste etage met een flink dakterras erbij. prima hotel! leuk zwembad. Wel enorm veel bejaarden in het hotel aanwezig in de maand juni.

Gereisd met partner in juni 2003

• 0SOMERS01-09-2011

nooit meer

minifrigo in kamer : 5 €/ dag bedden : verschrikkelijk hard versleten ligstoelen en geen parasollen handdoeken leggen vroeger dan 8h30' of geen plaats meer - geen controle ! diner en ontbijt : niet georganiseerd , grote rommel enorm vele Russen met hun opvoeding !! eten : zéér pover tot slecht ver afgelegen van centrum alles moet betaald worden : handdoeken voor het strand , PC aansluiting , sauna , etc . strand : niet kindvriendelijk , klein strand en gaat direkt diep , niet geschikt voor kleine kinderen . dit is een 2 à 3 sterren hotel tapijten in gangen : vuil deuren toeslaan : lawaai goed : receptie : meertalig ( geen nederlands ) kinderanimatie s'avonds

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages