Hotel Beverly Park

Anders

Fantastisch Hotel

Guy
12-3-2018

10 dagen in dit mooie hotel mogen verblijven. Het ontvangst bij binnenkomst zeer enthousiast door de dames bij de receptie. Wij hadden de mazzel dat kamer al klaar was en naar de mooie kamer aan de zwembad zijde. keurige schone kamers en douche. De eetzaal alles prima verzorgt, mag zelf een tafel kiezen, ober bij de tafel voor je drankjes, eten super goed verzorgt en vrolijke gezichten ondanks einde van het seizoen. 's avonds gezellig op het terras en zowel het bar personeel als de obers zeer spontaan en correct. Goede shows in de avonden. Ik heb voor dit hotel geen minpunten kunnen vinden, echt een aanrader zeker in het naseizoen.

We vonden dit zeer zeker voor herhaling vatbaar

Jeanne Siemons
5-3-2018

We vonden het hotel en het eten en de bediening heel goed

Alleen was voor ons niet duidelijk waar we moesten kijken voor vertrektijd

Dat hebben we van andere gasten gehoord

Maar het is goed gekomen

Geweldig hotel

Karin
1-9-2016

Fijne vakantie gehad in dit hotel. Er is eigenlijk niets negatiefs op te merken.

Het ontbijt en diner zijn prima, genoeg keuze en elke dag toch een beetje anders. Mijn jongste zoon is vegetariër en er werd ook echt voor hem meegekeken, bij het dinerbuffet hebben ze zelfs nog in de keuken nog eieren voor hem gebakken.

Behulpzaam personeel, Spa en fitnessruimte zijn mooi en goed.

Heel veel nationaliteiten in het hotel, Engelsen, Fransen, Nederlanders, Spanjaarden en Russen. Van niemand heb je last, en de Russen zijn families met kinderen, net als wij.

Het hotel ligt totaal niet bij uitgaansgelegenheden, en zowel s avonds als s ochtends is het rustig, we konden zelfs met de balkondeuren open slapen.

Kamers zijn erg mooi ingericht en schoon.

Het is inderdaad wel ruim 1 km over de boulevard lopen naar het centrum. Maar dat zorgt er ook voor dat je in het rustige gedeelte zit.

Kortom: heerlijk hotel, mooie kamers, goed eten, leuke animatie, behulpzaam personeel.

Voor ons niet nog eens

Carola
24-8-2016

Hotel ligt aan het einde van de boulevard, in het nieuwe deel van Blanes waar veel (Hollandse) uitgaansgelegenheden voor jongeren zijn. Het oude deel van Blanes is leuk, maar erg ver lopen. Wij hadden 2 geschakelde hotelkamers geboekt, maar we kregen een appartement met zitkamer met slaapbank en 1 slaapkamer. Ondanks dat het niet was wat we hadden geboekt, wel een mooie kamer. Het zwembad is erg koud. Het zwembad is erg diep (2,5 m) en er is geen badmeester. Animatie was wisselend: er was heel leuke Nederlandse animatie (Saskia, top gedaan!), maar de rest viel tegen. Het ontbijt is wat magertjes, het diner oké. In de eetzaal een erg chagrijnige floormanager met een hekel aan kinderen. Wij kregen op zeer onbeleefde manier te verstaan dat ons kind van 2 niet zelf mocht rondlopen in de eetzaal. Een kind van 2 blijft alleen geen uur stil op een stoel zitten en een speelhoek in de eetzaal is er niet! Zeer kindonvriendelijk! Voor ons nooit meer Blanes en zeker nooit meer dit hotel!

prima hotel

stephanie
30-9-2013

Met vriendinnen naar dit hotel gegaan, prima en schoon hotel.

Aardig personeel bij de bar en een leuke animatie jongen (max)

Zwembad is heerlijk en er zijn genoeg bedjes

Het eten was wat minder waardoor we een paar keer buiten het hotel hebben gegeten.

jammer van de russen in het hotel!

Verder zou ik volgend jaar zo weer terug gaan alleen wat eerder want wij zaten bijna einde seizoen waardoor het uitgaan wat minder was en daardoor vaker naar Lloret gingen en dit was best duur met de taxi

We kwamen om half 7 's ochtends aan in dit hotel. Helaas konden we nog niet de kamer in, dat kon pas vanaf 1 uur aangezien het hotel helemaal vol zat. Uiteindelijk kamer 221 gekregen met uitzicht op de appartementen/spa. Kamer was schoon met badkamer met bad, toilet, bidet en wastafel. Kamer met 2 1-persoonsbedden, tv, minibar (welke niet echt koelde) en balkon met zitje. Helaas maar 2 stopcontacten in de kamer waarvan 1 in de badkamer. Wifi gratis in het het het hele hotel maar wel na 30 min opnieuw inloggen/aanmelden. Kamer werd netjes iedere dag schoongemaakt en iedere dag schone lakens en handdoeken.

Zwembad erg koud! Komt omdat deze half in de schaduw ligt. Ondanks dat het hotel vol zat voldoende bedjes en parasols. Veel mensen gingen naar het strand. Persoon ontzettend vriendelijk. Ook erg leuke animatie (Max) die het toch altijd, ondanks weinig publiek/deelnemers, voor elkaar kreeg om een leuke show neer te zetten. Eten mag uitgebreider/gevarieerder.

Mooi Hotel

Jean
18-7-2013

Goed hotel, eten kon warmer, te veel russen

hotel beverly park in blanes is top

Veerman
21-8-2012

onze vakantie was in 1 woord geweldig, goed hotel op een goede plek 2 minuten van het strand, je zit midden in de gezelligheid maar toch op een rustige plek wat betreft je nachtrust, wij hebben totaal geen maar dan ook echt geen last gehad van russen, ze waren net als wij gewoon op vakantie gewoon gezinnen geen jongelui in dit hotel gezien. wij zijn naar barcelona en girona geweest ligt 1 uur van blanes ga met de bus wij zijn met de trein naar barcelona geweest maar de bus is veel comfortabeler en sneller ook zijn we naar tossa de mar gegaan met de bus even overstappen in lorett de mar, zeker een plaats waar je naartoe moet gaan

tossa de mar een paradijs daar bij de oude vesting aan het strand ook de botanische tuinen zeker niet overslaan en zoals ik al had gezegd barcelona park guell en de sagrada familia van binnen is echt de moeite waard laat de rij bij de kerk je niet afschrikken duurt ongeveer 20 /25 minuten maar is zeer zeker het wachten waard, kortom hotel beverly park is top

Fantastisch Hotel

Guy van Tielraden
6-8-2012

Zeer goed,schoon en klant gericht hotel. Kamers schoon en mooi.

Zeer vriendelijk personeel en services super.

Leuk hotel, wel veel Russen

Fam.
7-8-2011

Voordat we naar Beverly Park vertrokken, hadden we erg hoge verwachtingen (mede door de beoordelingen op deze site). Voor kinderen hadden we meer van de miniclub verwacht. Er werd wel dagelijks iets gedaan voor kinderen (bingo, minidisco en kleuren), maar het was of in het Russisch of in het Engels en erg kort qua tijd. Daarnaast was de helft van dit hotel bezet door Russen. We hadden een familiekamer geboekt voor een gezin met 2 kinderen, maar kregen een 2-persoonskamer met 2 extra bedden, dus erg weinig (opberg)ruimte. Het eten was redelijk, maar niet uitgebreid en elke dag vrijwel hetzelfde. Het strand ligt vlakbij, maar het gezellige centrum ligt op ca. 1 km. We hebben een leuke vakantie gehad, maar zullen persoonlijk nooit meer voor Beverly Park of Blanes kiezen. In Blanes is niet veel te bezichtigen, alles ligt te ver uit elkaar en de winkels sluiten al om 21.00 uur (behalve supermarkten) en op zondagen zijn ze gesloten.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beverly Park in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beverly Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.