We hebben een aantal aanbieders voor Besalú voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Besalú voor je op een rij gezet:

Reviews over Besalú

Besalu is prima basis om de omgeving te ontdekken

maureen
    1-9-2014

Er is zoveel te ontdekken in de omgeving van Besalu. De eigenaren van Mas Pitra kunnen heel goed advies geven. Het is een geweldige omgeving als je van gezellige dorpjes/stadjes houdt, als je van grotere steden houdt, als je van het strand houdt -ietsje verder rijden-,als je van wandelen houdt. Voor iedereen interessant dus!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Prachtig middeleeuws plaatsje

Wilfred
    11-8-2012

Wat een plaatje, dit middeleeuwse plaatsje aan de rivier. Het ligt op een dik uur rijden van de costa's, dus wordt het niet overspoeld door toeristen. Een echte aanrader als je interesse in de middeleeuwen hebt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Terug in de tijd

Remy
    5-6-2011

Een bezoek aan Besalu is zeker der moeite waard! Door over de oude romeinse brug het dorpje in te wandelen waan je je terug in de tijd. Er zijn diverse oude stratajes waar je heerlijk kunt wandelen maar ook winkelen of in een van de barretjes wat drinken. Uiteraard is het allemaal vrij toeristisch, maar zeker de moeite waard!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Mooi stadje voor een paar dagen

Wim
    2-4-2010

Besalu is nog een authentiek stadje, met leuke terrasjes waar het goed toeven is. Ook zijn goede restaurantjes, met heel goed eten. Een mooi centum om door te slenteren. Verder zijn er een paar museums en een mooie kerk, waar helaas geen foto's mogen worden gemaakt. Besalu is ook bijna auto luw.

Gereisd Met partner in mei 2008
Besalú scoort een 8,8 uit 10, op basis van 16 reviews