Reviews over Santa Marta De Tormes

Prima camping, ook voor Salamanca te bezoeken.

marianne-louise,
    27-5-2015

Wij kwamen hier woensdag 1 april aan, in de week voor Pasen. Het was heel rustig op de camping, goede ontvangst. Ruime plekken. De volgende dagen werd het steeds drukker maar er was plek zat en je hoefde niet op elkaars lip te staan.

Wij zijn erg tevreden over de camping. Het restaurant was niet bijzonder. Wifi wisselend van kwaliteit. Wel goed in het hotel.

Prima camping om salamanca te bezoeken

Meulberg,
    20-7-2014

Prima uitvalsbasis voor salamanca. Je kunt gemakkelijk op de fiets,afstand 4 km.ook de bus stopt direct buiten de camping en zet hè af in het centrum..

mooi uitgangspunt voor bezoek aan Salamanca

h,
    28-6-2014

Prima camping achter Hotel Regio, mooie plekken, geen vaste plaatsen, ontvangst kon vriendelijker, in de receptie van het Hotel.

Zwembad gaat eind juni pas open. Sanitair is schoon, wel erg verouderd.

Voldoende schaduw

Ruime goede camping nabij Salamanca

GMKALGEMEEN,
    3-9-2013

Deze zeer ruime camping heeft zoveel plaatsen, dat er altijd wel iets van je gading is te vinden. De locatie is goed, omdat je makkelijk met de fiets (fietspaden) naar Salamanca kan. Er is ook een uitstekende busverbinding. De bus stopt vrijwel direct bij de slagboom. Het personeel lijkt wat stug, maar dat valt best mee. De prijzen zijn zeer schappelijk, gelet op hetgene wat geboden wordt. Voldoende sanitair en wordt voldoende schoon gehouden. Het gratis bij het hotel gelegen diepe- en kinderzwembad zijn met de erbij gelegen ligweide klasse. Er zijn ook tennisbanen. Een kleine kinderspeelgelegenheid. De camping heeft een barretje en in het hotel is een restaurant, dat redelijk tot goed is. Gratis wifi is op de camping en in het hotel op de meeste plaatsen aanwezig.In Salamanca zijn buiten het wandelgebied veel goedkope eetgelegenheden te vinden.

Mooie camping om Salamanca te bezoeken

R. Burger,
    24-7-2013

Ruime camping. Kan op fiets naar Salamanca ong. 4 km. Onvriendelijke ontvangst in het hotel, in het seizoen is dat gewoon op de camping. Redelijke plekken, maar niet allemaal egaal en soms schuin. Prachtige toiletten.

Santa Marta De Tormes scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews