• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Castilla y León

Reviews over accommodaties in Castilla y León

Goede plek voor een paar nachtjes.

Joke
    26-5-2018

Prima camping , goede ruime plaatsen ,schoonsanitair en vriendelijke ontvangst en een restaurant waar je heerlijk kunt eten .Prima plek om de stad te bezoeken .

Grote supermarkt vlak bij .

Was prima voor doortrekcamping .

Mooi gelegen

Roy
    25-9-2015

Kamer, ligweide + zwembad, eten in restaurant: alles is prima. Fraai uitzicht op Salamanca. Bediening in restaurant kan echter beter. Hieraan kun je toch merken dat het een "staatshotel" is. Iets andere mentaliteit dan in commerciële restaurants.

Prachtig uitzicht op de stad

a_van_de_steeg
    21-8-2015

Een mooi hotel op een heuvel tegenover de stad. Vanuit het hotel een geweldig uitzicht op Salamanca. De kamers zijn groot, prima bedden, enorme luxe badkamer. Goed ontbijtbuffet. Personeel is vriendelijk en spreekt voldoende engels. Het zwembad is heerlijk, ligbedden en handdoekenservice. Vanuit het hotel loop je in kwartiertje naar de stad.

Castilla y León scoort een 7,8 uit 10, op basis van 272 reviews