Sorteren

vakanties Castilla y León

Reviews over accommodaties in Castilla y León

Prachtig gelegen rustige camping. Top eigenaren.

Amélie
    2-9-2017

De ligging is fenomenaal. Meer dan relaxte sfeer,dankzij de eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Heerlijk eten in een geweldige bar. Sanitair is super, lekkerste douche ooit!

Echt n aanrader!

goed hotel

yvonne8
    21-9-2015
    Ons verblijf was erg goed daar.Vriendelijk personeel.Ruime kamer met ook een ruim balkon.Ontbijt was echt super.erg veel keuze en echte verse ju dorange.Camping tegenover totaal geen last van ,en zelfs makkelijkom evt wat dingen of eten te halen.Bus stopt voor hotel en brengt je naar Salamanca centrum.Parkeerplaats ruim voldoende .Echt een aanrader dit hotel.

Prachtig uitzicht op de stad

a_van_de_steeg
    21-8-2015
    Een mooi hotel op een heuvel tegenover de stad. Vanuit het hotel een geweldig uitzicht op Salamanca. De kamers zijn groot, prima bedden, enorme luxe badkamer. Goed ontbijtbuffet. Personeel is vriendelijk en spreekt voldoende engels. Het zwembad is heerlijk, ligbedden en handdoekenservice. Vanuit het hotel loop je in kwartiertje naar de stad.
Castilla y León scoort een 7,8 uit 10, op basis van 272 reviews