Sorteren

vakanties Castilla y León

Reviews over accommodaties in Castilla y León

Redelijke camping, maar te duur voor het gebodene.

Krako
    7-6-2018

Camping ligt dicht bij Burgos. Castrojeriz is een mooie plaats,waar je voor € 11,00 incl wijn kunt eten.

Op de camping vonden wij het duurder. Ook betaalden we met onze Acsi kortingskaart toch nog € 19,00 per nacht. De plaatsen zijn erg klein en de meeste mensen nemen ook 2 plaatsen in beslag. Het sanitair is redelijk, wel moet je tijdens het douchen echt om de 2 tellen de knop indrukken.

Mooi gelegen

Roy
    25-9-2015

Kamer, ligweide + zwembad, eten in restaurant: alles is prima. Fraai uitzicht op Salamanca. Bediening in restaurant kan echter beter. Hieraan kun je toch merken dat het een "staatshotel" is. Iets andere mentaliteit dan in commerciële restaurants.

Prachtig uitzicht op de stad

a_van_de_steeg
    21-8-2015

Een mooi hotel op een heuvel tegenover de stad. Vanuit het hotel een geweldig uitzicht op Salamanca. De kamers zijn groot, prima bedden, enorme luxe badkamer. Goed ontbijtbuffet. Personeel is vriendelijk en spreekt voldoende engels. Het zwembad is heerlijk, ligbedden en handdoekenservice. Vanuit het hotel loop je in kwartiertje naar de stad.