San Vicente De La Barquera

We hebben een aantal aanbieders voor San Vicente De La Barquera voor je op een rij gezet:

Reviews over San Vicente De La Barquera

gezellige plaats

ron
    26-9-2014

grotere stadje aan zee/zeearm, grote vissershaven waar elke ochtend tonnen vis worden verhandeld, fijne boulevard met zitgelegenheid/cafe/restaurants, heel druk met auto's, gratis parkeren stadje en boulevard, busstation, jachthaven, prachtig achterland. 3-gangenmeu's voor 10/11 euro incl. wijn en brood.

Gereisd Met partner in september 2014

Rustig en op het gemak!

Yannick
    27-8-2013

Perfect voor de beginnende surfer of de rustige strandganger Als beginnende surfer met een surfcamp meegegaan naar deze mooie locatie. Het strand is proper, groot genoeg en toch zeer rustig. De golven zijn groot genoeg en niet te groot dus perfect voor de beginnende surfer. In de omgeving liggen enkele prachtige dorpjes. Er is ook een grote camping waar je met een tent of caravan terecht kan. Er is niet veel te doen qua uitgaansleven maar in enkele cafés is het er s'avonds wel feest. Ik ben hier tweemaal op vakantie geweest en ik heb me er nooit verveeld.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Superplek

rsintemaarten
    13-8-2010

San Vicente ligt ideaal tussen Santander (Cantabria) en Gijon (Asturias), steden/regio s die het allebei waard zijn om te bezoeken. De kust is prachtig, heel gevarieerd is. Een goede plek om te golfsurfen. Bij helder weer kun je vanaf San Vicente de Picos d Europa zien. Maak zeker een mooie wandeling door de Picos, of maak een wandeling in de buurt van Barcena Mayor/ Natuurpark Saja-Nansa. Kortom veel mogelijkheden als het weer het toelaat.

Gereisd Met partner in Fri Jul 10 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig vissersdorp aan de uitgang van een enorm fjord 2x

Mike
    2-8-2006

Gezellig vissersdorp aan de uitgang van een enorm fjord waar het tij 2x per dag in en uit raast. Aan de andere kant van de zeearm ligt een redelijke strandcamping op een soort schiereiland: altijd druk met Spanjaarden uit het binnenland in het weekend! Het strand van de baai aan de ene kant is geweldig mooi en vanuit de camping kijk je prachtig uit over het fjord en het dorpje. In het dorp terrassen en kroegjes waar je heerlijk tapas van de zee kunt eten. Vanuit het dorp rij je in een uur het gebergte Picos de Europa in of naar Santander. Temperaturen in de zomer zijn rond de 25 graden met af en toe een buitje: dat kan dus ook in Spanje!

Gereisd Familie in juli 2004
San Vicente De La Barquera scoort een 8,6 uit 10, op basis van 7 reviews