Reviews over San Vicente De La Barquera

gezelligheid en interressante uitjes

Maurice van der knaap,
    30-7-2017

Het centrale plein met restaurant receptie is levendig, het zwembad wordt komend seizoen overdekt

Activiteiten, golgsurfen, fietsen,wandelen,golf en leuke uitstapjes naar comillas(soort valkenburg),santander,en de picos.

Het was weer fantasties.

Jaap en Yvonne,
    25-7-2017

Je moet weten dat het hier het Groene Spanje heet. La Costa Verde. Dus regent het er wel eens.

Dan pak je de auto en dan ga je naar de Picos de Europa. Als je via de rivier naar Potes rijdt stop dan eens een keer en loop het smalle pad af naar beneden naar de rivier en overzie de schoonheid van het landschap. En als je dan weet dat er in Potes een lekker wijntje op je wacht voor een goede prijs, dan is alles o.k.

Terug op de camping, met als uitzicht op die Picos, kun je naar het prima restaurant om voor weinig geld wat te eten. Nog even een duik in het mooie zwembad. En daarna lekker een beetje suffen voor je caravan, 's-Avonds naar Gerra om de zonsondergang te zien. en dan naar bed om de andere ochtend weer fris en fruitig aan een nieuwe bijzondere dag te beginnen.

Por un vida mejor.

Prima!

Maarten,
    14-9-2016

Een prima camping, vlak aan zee. Wij hadden een mooie plek onder de bomen, direct grenzend aan het hek en uitkijkend op het plaatsje San Vicente. En op de achtergrond het Picos de Europa gebergte. Mooi uitzicht dus, ook op het strandje direct aangrenzend aan de camping. Op dit gedeelte is het zeewater rustig. Aan de andere kant, een klein stukje lopen, de wilde Atlantische oceaan. Veel surfers en best een druk strand.De camping is prima, rustig, schaduwrijk. Het sanitair is niet echt nieuw meer, deurtjes kunnen niet allemaal meer op slot, maar het wordt 2x per dag schoon gemaakt. Er staat in de middag bewaking bij de poorten. Het restaurant op de camping is prima en betaalbaar. Maar ook meerdere bakkers in de buurt, supermarktje, etc. Veel Spanjaarden op de camping! Een enkele Nederlander, een paar Engelsen, Duitsers. Voor onze kinderen (8 & 9) was het wat lastig om contact te maken, niet heel veel kinderen op de camping van dezelfde leeftijd. Voor ons geen reden om terug te gaan, maar wel een leuke vakantie gehad. Als je van surfen houdt of juist van het wandelen in de bergen of in de prachtige natuur in de omgeving dan zit je hier prima.

fantastisch

Jaap van Weelden,
    25-8-2016

Alles is er goed. Vanuit de camping kun je vele prachtige trips maken. De route naar Potes is prachtig. Stop eens een keer bij een oude brug die over de rivier gaat. Misschien zijn er wel Spanjaarden een het vissen. En maak een praatje. Vergeet niet om de musea in de buurt van Potes te bezoeken En vergeet niet een Orujo te drinken.

We bezochten ook Bilbao, Santander en Gijón. Wel een eindje rijden maar dan heb je ook wat.

We waren hier al eerder (.op een terugweg uit Santiago), en hebben voor 2017 weer geboekt.

Hele fijne camping!!

Ans en Corne van Hout,
    27-8-2015

De eerste indruk was al fantastisch. Het sanitair wordt gedurende de hele dag schoongemaakt en ziet er piekfijn uit. De hele camping ziet er super goed verzorgd uit. Voor ons was het een verademing dat er bijna allemaal Spaanse families zaten en geen 100% Nederlanders, zoals aan de andere kant van Spanje. Vooral voor gezinnen met kleine kinderen is het een fijne camping. Je kunt een leuke maaltijd krijgen in het restaurant. De eigenaar Frances spreekt vloeiend Engels en is zeer behulpzaam. Het zwembad is ook fijn, tenminste als je niet uitglijdt op het gedeelte buiten het zwembad dat deels geschilderd beton is. Ik hield er een flinke knieblessure aan over. Maar dat is aan mezelf te wijten! San Vicente en Comillas zijn leuke plaatsjes om even rond te struinen. Wij hebben vooral genoten van de Pico's en de middeleeuwse plaatsjes in de omgeving. Het prijsniveau is ook laag in vergelijking met andere vakantiegebieden. Kortom een aanrader!!

San Vicente De La Barquera scoort een 8,6 uit 10, op basis van 7 reviews