We hebben een aantal aanbieders voor Noja voor je op een rij gezet:

Zonuren3h4h4h5h6h7h7h6h5h4h3h3h
Zeewatertemp (℃)12°13°12°13°14°18°20°21°21°19°16°14°
Dagen regen161616201914161515162319

Reviews over Noja

prachtige camping leuke omgeving aardige mensen

Harry Vaneker
    5-4-2017

camping met zwembad en strand zijn perfect de omgeving heeft veel te bieden leuke dorpen en steden richting Santander een leuke dierentuin de vissershaven van Santona div. bergdorpjes bij de Picos maar ook Noja zelf met elke week een markt leuke terrasjes om het grote plein bij de kerk in het centrum in de buurt meerdere restaurants op loopafstand o.a. in Saona , fietsen en wandelen is er populair er zijn div. grotten in de bergen o.a. de grotten van Altamira of het museum Guggenheim in Bilbao,
    gewoon genoeg te doen en te zien.

Gereisd Met partner in september 2015

mooi strand

Henk
    9-10-2013

als men alleen van strand houdt, dan is Noja een goede plaats "to be", maar er zijn veel meer mooie stranden langs de kust. Houdt men van wandelen, dan is men snel uitgekeken. Santander is snel bereikbaar en een mooie stad om te bezichtigen.

Gereisd Met partner in september 2013

Fantastische stranden met rotspartijen bij Noja

Tamara
    1-8-2013

Ontzettend genoten van het strand bij Noja, heerlijk in de golven, ook voor de kinderen goed in te zwemmen.(7 en 10) Er zitten wel een paar leuke eettentjes aan de 'boulevard' verder niet zo heel veel. Door de week was het een spookdorpje en in het weekend bomvol met Spanjaarden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Super, een aanrader.

liana17953
    13-8-2012

Leuke camping, zeker voor tieners. 's Avonds gezellig op pad in Noja. Ook kan je er lekker uit eten. Winkels zijn ook op loopafstand dus echt geen klagen. Verder super mooi strand, schoon en hoge golven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Leuk, toeristisch plaatsje

Irma
    14-5-2008

Leuk, toeristisch plaatsje. Er is qua cultuur niet veel te zien. De omgeving is prachtig. Als je de tijd hebt, rijdt je naar de prachtige Picos de Europa. Verder is ook de kust zelf rotsachtig en groen met prachtige stranden ertussen. Santander is een leuke stad om te bezoeken. Toerisme is vooral Spaans. Je moet soms naar iemand die Engels spreekt (of je moet natuurlijk Spaans spreken, een aanrader!)

Gereisd Anders in mei 2008
Noja scoort een 7,4 uit 10, op basis van 19 reviews