We hebben een aantal aanbieders voor Vélez-Málaga voor je op een rij gezet:

vakanties Vélez-Málaga

We hebben een aantal aanbieders voor Vélez-Málaga voor je op een rij gezet:

Reviews over Vélez-Málaga

een plaats om terug te komen

jan de vries,
    12-12-2011

Zeer geschikt voor mensen die van een rustige vakantie houden, lekker van de zon willen genieten en van de mooie natuur willen genieten. Ook zijn er prachtige oude Moorse bouwwerken te bezichtigen, zoals bijv. het Alhambra bij Granada, de oude stad van Malaga en andere steden, die allen nog de invloed van de Moorse cultuur uitstralen. De ligging van Casa Pimienta is zodanig, dat je je alleen op die berg waant, terwijl er toch meerdere vakantiewoningen aanwezig zijn.

Gereisd met partner in november 2011

Wel oké.

rob-rck,
    17-8-2011

Vélez-Malaga is wel een aardige plek. De stranden zijn erg mooi en het water is kraakhelder. De camping waar wij verbleven was niet bepaald de beste (vooral het feit dat deze direct aan de doorgaande weg lag en je steeds moest oversteken om naar het strand te kunnen, bovendien was het er erg druk). Qua dorp is het wel oké: het ademt wel de autenthieke Spaanse sfeer, maar qua bezienswaardigheden is er niet zo heel veel. De omgeving is uiteraard prachtig.

Gereisd met partner in juli 1995

echt spaans niet voor super toerisme

Henk Smolders,
    16-5-2010

Mooi en echt spaans waar je nog echt betaalbaar kan eten en drinken.Dicht bij kust plaats Torre del Mar 4 km met nog echte merenderos en lava stranden.De van oorsprong moren bevolking is erg gastvrij zeker als je wat spaans spreekt.Ik denk dat de zgn Torremolinos gangers het minder vinden.Er heerst een rustige gemoedelijke sfeer

Gereisd met partner in mei 2010
Vélez-Málaga scoort een 7,2 uit 10, op basis van 13 reviews