We hebben een aantal aanbieders voor Vejer de la Frontera voor je op een rij gezet:

vakanties Vejer de la Frontera

Reviews over Vejer de la Frontera

Heerlijk plaatsje

Meindert
    26-9-2017

we hebben een middag rondgedoold in dit heerlijke stadje. Gewoon alle straatje een keer uitproberen en achter elke bocht weer verrast worden door wat je tegenkomt. Helaas was de kerk dicht, die hadden we graag even van binnen bekeken.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Pueblos blancos Vejer!

Cynthia
    23-9-2013

Vejer de la Frontera is ooit uitgeroepen tot één van de mooiste plaatsen van Spanje. Dit helderwitte dorp is prachtig gelegen op een bergtop en is met zijn zigzaggende Moorse straatjes en patio's nog steeds een lust voor het oog. Vanaf de top kijk je uit over het Andalusische platteland én de Atlantische Oceaan. Tot de gemeente Vejer behoort ook het bekende strand El Palmar. Bij Andalusië hoort natuurlijk ook de flamenco die in Vejer nog nauwelijk vercommercialiseerd is. Een mooie plek om dit te ervaren is het sfeervolle Peña Flamenca. In deze voormalige kerk vinden kleinschalige flamenco-optredens plaats in een zeer intieme setting.

Gereisd Met partner in september 2013

Een zeer mooi pittoresk dorp, idem omgeving en zee

Mohamed
    18-7-2011

Een zeer mooi pittoresk dorp (mooi karakteristuiek wit met op een helling gebouwd met smalle straatjes), idem omgeving (ruig, heuvelachtig, redelijk groen voor de omgeving) en zee (mooie stranden, dorpen en stadjes in de buurt, nl: Barbate, Palmares, Conil de la Frontera en Zahara de los Atunes).

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wit dorp op 200 meter hoogte

G.
    20-1-2011

wit dorp, gelegen op een heuvel op een hoogte van ongeveer 200 meter. Je kan de oceaan niet zien van hieruit wat wel vaak op internet beweerd word, wel kun je ver uitkijken over het achterland van Andalusië. Het is een wirwar van Moorse en Andalusische stijlen. Ligging is mooi, in het dorp weinig te doen of te beleven. Een doolhof van steile straatjes die je omhoog leiden naar het Moorse kasteel(Ruine). De 16e eeuwse Divino Salvador-kerk, gebouwd op de fundamenten van een oude moskee, is een bezoek waard.

Gereisd Met partner in februari 2009

Prachtig wit dorp op een berg

Bianca
    10-1-2008

Prachtig wit dorp op een berg. Schattige kleine slingerstraatjes berg op en berg af. Een aantal goede restaurants en gezellig barretjes, maar geen sprake van uitgaansleven. Prachtige uitgestrekte stranden van Conil de la Frontera op 4km.

Gereisd Anders in Thu Jan 10 2008 23:37:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Vejer de la Frontera scoort een 9 uit 10, op basis van 13 reviews