Appartement Sol Timor

Appartement
Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag31°20°
Appartement Sol Timor
5,9

Sol Timor ligt aan de levendige boulevard van Torremolinos. In dit aparthotel hebben de appartementen een eigen keuken. Ontbijt elke ochtend op je balkon. De kamers zijn verouderd en het zwembad is niet verwarmd. Wel zijn er altijd voldoende ligbedjes vrij. Er is ook animatie. Spring direct in de zee of rijd in 35 minuten naar Málaga.

171 reviews over Appartement Sol Timor in het Nederlands

Heerlijk gehad, volgende keer weer.

Fiona
3-6-2019

Vriendelijk personeel, schone kamers en ontbijt voor ieder wat wils. Ook al is het drukbezocht, er zijn genoeg bedjes voor iedereen en een paar keer per dag leuke activiteiten bij het zwembad. Ik zie best wat negatieve reviews, maar ik kan met de beste wil niks naars vinden.Ja het is geen nieuw hotel, maar het is schoon en verder leef je buiten. Wij waren er de laatste dagen van mei, eerste week juni, hadden heerlijk weer en tussen 17.00 en 18.00 happy hour,wat wil een mens nog meer 😊 De medewerkers zijn super vriendelijk, er is een supermarkt in het hotel die heel goed is uitgerust alles wat je nodig hebt is er, zelfs verse broodjes. Het avondeten hebben wij een paar keer gedaan, geen culinaire hoogstandjes maar wel dagelijks wat nieuws en uitgebreide keuze in vlees vis kip pasta en groenten

Gereisd Met partner in mei 2019

Vreselijk nooit meer sol timor

F Postema
15-4-2019

Het lijkt op het eerste gezicht een mooi complex maar de kamers zijn niet schoon onhandig ingericht heb je gedouched staat de hele kamer 2 dagen letterlijk onderwater heel veel last van rode mieren ze zeggen dat het door regen komt maar dan nog .....

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

Piet Pauwels
9-2-2019

Een ramp, personeel is onbeleefd, en helpt niets. De kamer is oud, kapotte sofa, de bedden zijn abominabel

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Traveltroef

super ligging maar oud hotel

Kees
15-11-2018

Dicht bij het strand Super locatie verouderd en oude kamers

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

leuke dingen dagen geweest en vriendelijke mensen

van eyk
21-10-2018

wij hebben het fijn naar ons zin gehad sol timor was goed. ja het een en ander moet opgeknapt worden. dat is haast bij elk appartement. wij zaten studio klein balkon maar iedere morgen op je gemak ontbijten op je balkon prima. je kan lekker je eigen gang gaan en wordt zeker niet opgejaagd. wij zaten aan de straatkant en dat leeft achterkant zwemmen dat was meer lawaai door diverse gasten. al met al prima verblijf een tip laten ze het bidet er uit halen kan je makkelijker op het toilet zitten dat is echt nodig.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer

Marcel
8-8-2018

Redelijke staat na vernant de prijs voor 15 dagen , bedden super maar super slecht , personeel gaat wel veel engelsen , al met al geen tweede keer meer voor zoveel geld verwacht ik wel wat meer .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Ik raad het niet aan.

Pieter
2-5-2018

Appartementen zijn sterk aan renovatie toe. Eetzaal, terras, zonneweide en zwembad zijn wel keurig netjes. Verder is Torremolinos in deze periode (april) een toevlucht voor overwinterende ouderen. Verder was de zee nog veel te koud maar dat kan natuurlijk ook niet anders. Het zwembad is niet verwarmd dus was nu ook nog koud en dat met de sterke wind die er dagelijks stond was het nu niet aangenaam. Wat ik overigens opvallend vond was dat ik geen chloor rook in het zwembad dus hoe ze dat hygiënisch doen.... Wij hadden gekozen voor alleen een ontbijt wat gewoon goed was. Het personeel was erg behulpzaam en spraken goed Engels. Een beetje vreemd was wel dat we bij het inchecken meteen gevraagd werd of we toch niet een grotere (lees: duurdere) kamer wilden en avondeten...

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig misschien niet het meest luxe hotel maar

Silvia
7-9-2017

Het hotel is gewoon fantastisch, eten heel goed kamers misschien niet het meest luxe maar je bent er niet om binnen te zitten fantastisch uitzicht op boulevard en zee zwembad met tuin geweldig, goede ligbedden en parasols vriendelijk personeel prettig dat er een supermarkt in het hotel aanwezig is, in de hotel kamer was alles aanwezig woonkamer aparte slaapkamer keukentje met grote koelvrieskast kookplaatje magnetron waterkoker broodrooster bestek pannen enz ,Dit was de tweede keer dat ik er was en er was niks op aan te merken er waren twee zitbanken salon tafel dressoir eethoek groot flatscreen tv maar wie kijk tv met zulk mooi weer maar goed zitje op balkon prima slaapkamer grote linnenkast, de ligging is fantastisch je loop zo vanaf de tuin het strand op fijn dat je twee sleutelpasjes krijgt zodat je elk een eigen pasje hebt ontbijt gewoon lekker ruime keuze avond eten ook meer dan goed, er zal altijd wel iets aan te merken zijn als je iets zoekt maar wij waren weer meer dan tevreden, kamers waren schoon koelvrieskast nieuw lekker om water en overig koel te houden. Er was niets op aan te merken heerlijk overal airco. Als je hier iets op aan te merken hebt ben je misschien nooit tevreden en vind je overal wel iets om te zeuren.

nooit meer

Irma
15-8-2017

Ligging is super. Het hotel is helemaal verouderd. Airco's zijn goor. Om ziek van te worden. Het ontbijt is goed wel weinig keus. Avondeten was niets bijzonder. Prijs/kwaliteit laat te wensen over, veel te duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Zou dit niet aanraden

Moniek
15-8-2017

Net terug van 8 dagen in Sol Timor. Het voelde voor ons als een camping, de ligging is super gelijk aan de boulevard maar verder was alles erg verouderd en was geen gezellige sfeer. Wij hadden logies en ontbijt, het ontbijt was prima. De kamer was klein, en klein balkon maar verder wel schoon.

Wat leuke tips ; Naast gelegen hotel sol house was echt geweldig mooi vriendelijk personeel hele leuke animatie echt een top hotel.

Larry is de strand tent als je rechts uit het hotel loopt, bedjes zijn te huur voor 5 per dag met parasol. Carlos is de gene die daar alles regelt echt een super leuke gast.

Haven benalmadeba Pinocho heeerlijk gegeten Italiaans, de sushi weet allen de naam niet meer ook top gegeten.

Centrum Carihuela La tahona heerlijk gegeten, en casa Juan vis!

Dagje mijas zeker aan te raden makkelijk te doen met de bus ongeveer een uurtje. Witte huisjes met kleurrijke potjes.

Appartement info

• Afstand tot strand200 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Timor in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Timor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.