Appartement Sol Timor

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• 5.8Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Sol Timor ligt aan de levendige boulevard van Torremolinos. In dit aparthotel hebben de appartementen een eigen keuken. Ontbijt elke ochtend op je balkon. De kamers zijn verouderd en het zwembad is niet verwarmd. Wel zijn er altijd voldoende ligbedjes vrij. Er is ook animatie. Spring direct in de zee of rijd in 35 minuten naar Málaga.

175 reviews over Appartement Sol Timor

• 2019
    8M. Van Velzen21-09-2019

Prima!

Wat gedateerd maar prima te doen. Prima ontbijt, ruime keuze.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Nico17-09-2019

Voor ons eenmalig

Geboekt appartement frontaal zeezicht, half pension. Gedateerd maar wel goed onderhouden. Ontbijt is goed, met uitzondering van de (brood roosters) Diner zeer-zeer slecht. Bediening (personeel) veel te weinig, flexibels nergens tijd voor. Advies boek alleen ontbijt mee, voldoende goede diner gelegenheid in de buurt.

Diner,

Gereisd met partner in september 2019

• 8Irma03-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Wat verouderd appartent maar wel zuiver. Om de 2 dgn nieuwe handdoeken en om de 4 dgn nieuw beddengoed. Ontbijt was prima. Vriendelijk personeel. Het enige minpuntje was dat je voor 11.00 uur het zwembad niet in mocht. Ze begonnen om 9.00 uur het zwembad zuiver te maken. Ook mocht je niet met een balletje in het water. . Belachelijk!! Heb dit nog nooit meegemaakt!! Lopend naar Carihuela was nog 25 min. Benalmadena heeft een mooi shopping center. Leuk omringd door bootjes.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Zavier06-08-2019

Heerlijk genoten!

Als je op zoek bent naar een accommodatie met veel animatie dan zit je hier goed! De hele dag door is er animatie voor kinderen en savonds zijn er leuke shows. Het is dicht bij de haven van Benalmadena en in de directe omgeving vind je restaurantjes, kroegen en winkels. Wij zaten in een appartement dat volledig zeezicht had. Heerlijk wakker worden op het grote balkon met een kopje koffie. De kamer is eenvoudig ingericht. Een grote slaapkamer en 2 fautois die uit te klappen zijn als bed. De matrassen zijn niet zo heel dik maar wel te doen. In het hotel/appartement is een winkeltje waar je verse broodjes kan halen en een wasserette. Personeel was erg vriendelijk. Er is een heerlijk zwembad met een grote ligweide eromheen. Als je langs het zwembad loopt kan je via een hek de boulevard op en een paar stappen verder is het strand. Van 17.00 tot 18.00 is er happy hour dus 2 drankjes voor de prijs van 1. Wij komen hier graag nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fiona03-06-2019

Heerlijk gehad, volgende keer weer.

Vriendelijk personeel, schone kamers en ontbijt voor ieder wat wils. Ook al is het drukbezocht, er zijn genoeg bedjes voor iedereen en een paar keer per dag leuke activiteiten bij het zwembad. Ik zie best wat negatieve reviews, maar ik kan met de beste wil niks naars vinden.Ja het is geen nieuw hotel, maar het is schoon en verder leef je buiten. Wij waren er de laatste dagen van mei, eerste week juni, hadden heerlijk weer en tussen 17.00 en 18.00 happy hour,wat wil een mens nog meer 😊 De medewerkers zijn super vriendelijk, er is een supermarkt in het hotel die heel goed is uitgerust alles wat je nodig hebt is er, zelfs verse broodjes. Het avondeten hebben wij een paar keer gedaan, geen culinaire hoogstandjes maar wel dagelijks wat nieuws en uitgebreide keuze in vlees vis kip pasta en groenten

Gereisd met partner in mei 2019

• 5F Postema15-04-2019

Vreselijk nooit meer sol timor

Het lijkt op het eerste gezicht een mooi complex maar de kamers zijn niet schoon onhandig ingericht heb je gedouched staat de hele kamer 2 dagen letterlijk onderwater heel veel last van rode mieren ze zeggen dat het door regen komt maar dan nog .....

Gereisd met vrienden in september 2018

• 4Piet Pauwels09-02-2019

Nooit meer!

Een ramp, personeel is onbeleefd, en helpt niets. De kamer is oud, kapotte sofa, de bedden zijn abominabel

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    5Kees15-11-2018

super ligging maar oud hotel

Dicht bij het strand Super locatie verouderd en oude kamers

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7van eyk21-10-2018

leuke dingen dagen geweest en vriendelijke mensen

wij hebben het fijn naar ons zin gehad sol timor was goed. ja het een en ander moet opgeknapt worden. dat is haast bij elk appartement. wij zaten studio klein balkon maar iedere morgen op je gemak ontbijten op je balkon prima. je kan lekker je eigen gang gaan en wordt zeker niet opgejaagd. wij zaten aan de straatkant en dat leeft achterkant zwemmen dat was meer lawaai door diverse gasten. al met al prima verblijf een tip laten ze het bidet er uit halen kan je makkelijker op het toilet zitten dat is echt nodig.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Marcel08-08-2018

Nooit meer

Redelijke staat na vernant de prijs voor 15 dagen , bedden super maar super slecht , personeel gaat wel veel engelsen , al met al geen tweede keer meer voor zoveel geld verwacht ik wel wat meer .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Appartement Sol Timor info