Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel Sol Príncipe

6.3Voldoende

Score uit 196 reviews

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos


Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 415p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Overzicht

6.3Voldoende

Score uit 196 reviews

  • 7.2Ligging
  • 5.8Service
  • 5.4Prijs/kwaliteit
  • 4.9Eten
  • 7.3Kamers
  • 7.1Kindvriendelijk
  • 7.7Zwembad
  • 7.7Hygiëne

Hotel info

  • Airco
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Restaurant
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Luxe kamers met uitzicht in Aparthotel Sol Príncipe in Torremolinos. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Fijne zwembaden en heel de dag door animatie. Je kunt all-inclusive verblijven, de buffetten zijn soms wel wat eentonig. Wandel 20 minuten naar Carihuela waar je Nederlandse barretjes en restaurants vindt.

Reviews

196 reviews over Hotel Sol Príncipe

Review schrijven

Beoordelingen

135
26
26
7

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 7Familie26-07-2020

    In coronatijd, anders maar te doen!

    Overal in hotel en buiten op straat mondkapje verplicht. Je wordt er ook op aangesproken als je hem vergeten bent. Je moet het je even eigen maken. All-in: de meerdere bars zijn gesloten, bij het grote zwembad is 1bar open om 10u zo ook het zwembad. Om 12u gaat er een bar open bij het kleine zwembad aan de voorzijde van het hotel. Deze sluit om 16u. Hier gaat het bad om 11u open. Iets lekkers/ hapjes is zeer beperkt, aan de bar een zakje chips. Ijsjes zijn tegen betaling aan de bar. Eten is in vooraf door je zelf uitgekozen tijdblokken. Voor de rest van je verblijf. Eten wordt voor je opgeschept. Er is geen drukte. Veel plekken voor je handen te desinfecteren. Zeer beperkte zit plek bij de shows ivm de 1,5m regel. Het is genoegen nemen met minder. Maar Spanje blijft leuk!

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 7Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 6Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

  • 2019
    7Linda12-10-2019

    Eens maar nooit meer.

    Sol Principe is een hotel wat goed verzorgde schone kamers biedt. Het is echter zeer massaal waardoor het in de eetzaal ontzettend druk is. Obers rennen af en aan lijken zich te ergeren als je in de weg loopt. Ook zijn de mensen van de bediening niet vriendelijk naar de gasten. Tijdens de maaltijden is het een waar kabaal door het schuiven van meubilair en het afruimen van de tafels. Ook wanneer je aan een vrijgekomen tafel gaat zitten wordt er een placemat voor je neergegooid en glazen en bestek op de tafel gesmeten. Het eten zelf zou beter kunnen en zeer zeker beter gepresenteerd kunnen worden. Het komt allemaal zeer rommelig over. Wij zijn dan ook een paar maal buiten de deur gaan eten om eens te genieten van een rustig etentje. Het huishoudelijk en receptie personeel is zeer vriendelijk. Zouden wij hier nog eens naar toe gaan? Nee wij zouden dan toch voor een kleinschaliger hotel kiezen.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 6Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 8Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 7Hygiëne

    Guest Experience Department., GEX Manager, 13-10-2019

    Dear Linda,

    Thank you very much for choosing Sol Príncipe in your recent stay in Torremolinos and for taking the time to post your experience on Zoover.

    We are glad to learn that our comfortable and spotless cleaned rooms let you enjoy a well deserved rest in our hotel.

    On the other hand, we are truly saddened to read that due to the high occupancy during your stay you could not fully enjoy our restaurant service.

    It has been a real pleasure for us to have here and we hope to have another opportunity to show you the high quality service we know we are capable to deliver and you deserve.

    Best Regards, Guest Experience Department.

    Gereisd met partner in oktober 2019

  • 8LDYL06-09-2019

    Erg schoon hotel. Wel erg massaal.

    Het is een heel schoon hotel, zelfs de openbare toiletten. Mooie zwembaden en een leuke waterspeeltuin. Genoeg te doen voor kinderen (animatie, gamehal, kartbaan, midgetgolf). Wij hadden een family suite, moderne kamers met een grote douchecabine. Genoeg handdoek en bed wissels. Het ontbijt is top, lunch en diner oké. Na een paar dagen waren wij het zat en hebben we 's avonds buiten de deur gegeten (in Carihuela, 5/6 euro met de taxi, leuker dan directe omgeving). Ja, het is nogal druk en lawaaierig in de eetzaal, maar buiten is altijd plek en daar zit je prima dus geen probleem.

    Nadeel: je mag maar twee consumpties bestellen per persoon. Onhandig als je met zijn vieren bent. De rij is vaak erg lang dus hierdoor vermijd je soms om iets te gaan halen. Inchecken ging bij ons probleemloos en de kamer was al beschikbaar (lunchtijd). Nadeel: Erg massaal, naar mijn mening te druk.

    In augustus 50% Engelsen en 45% Spanjaarden.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 8Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 8Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 9Hygiëne

    Guest Experience Department., GEX Manager, 04-10-2019

    Dear Guest,

    Thank you so much for choosing Sol Príncipe in your recent visit to La Costa del Sol and for taking the time to post your experience on Zoover.

    We are delighted to learn that you had an highly satisfactory stay with us, enjoying amazing pools, kids facilities and deliciuos and varied restaurant service.

    We are also pleased to read that our spotless cleanliness and comfortable family let you rest peacefully during your well deserved holidays.

    We appreciate your constructive comment and they have been shared with the appropiate departments in order to improve our service.

    We are looking forward to welcoming you back very soon!

    Best Regards, Guest Experience Department.

    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019



  • 5Dhr Pieters31-07-2019

    Nooit meer

    We zijn ons werkelijk kapot geschrokken van de eetzaal een kakafonie aan geluid, nergens geluidsdemping! het eten daar was ronduit slecht! behalve dat wat kant en klaar was, was van middelmatige kwaliteit maar alles wat de koks bij de buffetten klaarmaakten was zonder enige smaaktoevoeging. We hadden all inclusive maar dat bleek in onze ogen niet zo te zijn: Een normaal kopje bonenkoffie was niet mogelijk, die instantdiepvrieskoffie wel! En zo zijn er legio voorbeelden. Water konden we ook niet mee naar de kamer nemen. was niet all inclusive……... Kamers waren ok en schoon. personeel was soms leuk en aardig maar soms ook helemaal niet. Wij voelden ons daar niet als gast behandeld maar meer als een nummer. als men daar het beleid meer aanpast op de gastvrijheid i.p.v. op zoveel mogelijk mensen in de eetzaal proppen en omzet draaien. U kunt uw geld beter aan mooiere en betere hotels uitgeven.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 4Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 8Kamers
    • 7Zwembad
    • 5Hygiëne

    Guest Experience Department., GEX Manager, 05-08-2019

    Dear Pieters,

    Thank you very much for taking your time to share your experience with the Zoover community.

    We are absolutely saddened to read that we were not capable to offer you an unforgettable experience.

    We appreciate your contructive comments since they help us to improve our service every day.

    We hope to have another opportunity to regain your trust, welcome you back and show you the high quality service that we are capable to deliver.

    Best Regards, Guest Experience Department

    Gereisd met partner in juli 2019

  • 9Michelle03-07-2019

    Goed hotel!

    Mooi, schoon en groot hotel. Ondanks dat het groot is hebben we geen last gehad van bedjes leggen (om 15:00 s’middags kon je nog een bedje pakken) een drukke eetzaal. We hadden half pension, en let wel op een cola (233ml) kost hier gewoon €2,70!!! Buiten het hotel heb je 350ml voor €2. We gingen altijd rond 09:30 ontbijten en rond 19:00 avondeten geen last gehad van lange rijen en het eten was warm, veel en goed, na een paar dagen waren we het wel zat maar dat hebben we overal, we hebben dan ook enkele keren buiten de deur gegeten. Bedden zijn goed, we hebben heerlijk geslapen en het peuterbad is ook leuk. Er zit precies naast het peuterbad een splashpark wat ook heel leuk is voor kleintjes. In het peuterbad mag wel speelgoed, in het diepe bad niet (dus ook geen balletje gooien).

    Je kan over de boulevard lopen daar zitten eettentjes ongeveer 15min van het hotel kan je voor €0,50 met de lift omhoog naar het centrum.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 10Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Guest Experience Department., GEX Manager, 04-07-2019

    Dear Michelle.

    Thanks a lot for such a lovely feedback regarding your recent experience at Sol Príncipe.

    We are absolutely delighted to read that you enjoyed a wonderful holidays with us, loving the most our fantastic buffet service, the splash park for kids and our comfortable and clean rooms.

    For all the staff of Sol Príncipe would be fantastic to welcome you back very soon.

    Best Regards, Guest Experience Department.

    Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

  • 5Nina18-06-2019

    Geef je geld uit aan een beter hotel.

    Receptie: Zeer slecht, erg traag. Zwembad: Veel regels, je mag geen bal, luchtbed of waterpistool gebruiken. Veel handdoekje leggen.
    Restaurant: Erg eenzijdig eten. Wel voldoende warm en snel aangevuld. Geen thema eten Bar bij het zwembad: geeft maar 2 drankjes tegelijk mee bij all-inclusive per persoon. Waardeloos. Voor de dinertijden staat er als je pech hebt een forse rij om naar binnen te mogen. Dinerruimte is erg druk en gehorig. Kamer: geen waslijn, harde bedden, geen waterkoker. Schoonmaak prima, ruimte en badkamer erg goed. Minidisco: is slecht en begint pas om 21:15.

    Dit hotel heeft in het hoogseizoen zo'n 2000 mensen! Bizar groot, té groot.

    Al met al raden wij dit hotel niet aan voor een gezin met kleine kids. We hebben ons laten verleiden door de foto’s en het feit dat we naar Torremolinos wilden gaan. Prijs kwaliteit is niet in balans. Kijk voor mijn volledige review over dit hotel op andere sites (touroperator)

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 4Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 8Kamers
    • 4Kindvriendelijk
    • 4Zwembad
    • 8Hygiëne

    Guest Experience Department., GEX Manager, 22-06-2019

    Dear Nina,

    Thank you for taking your valuable time to share your review with other travellers.

    We appreciate your nice words about our spotless cleanliness and food quality.

    On the other hand, we regret not to have been able to meet all your expectations regarding the room booked. We are also trully saddened to read that the high occupancy during your stay did not let you enjoy fully our services.

    At Sol Príncipe we hope to regain your trust and deliver you the nice experience that you deserve.

    Best Regards, Guest Experience Department.

    Gereisd met jonge kinderen in juni 2019


  • Advertentie
  • 8Susanne15-06-2019

    Prima

    Elke dag goed eten. Zeer luxe ontbijt met alles erop en eraan. Ook dinner veel keus. De obers brengen de drankjes en werken zich een slag in de rondte. Er was alleen geen goede all inclusive koffie en ook was er geen ice tea bij inbegrepen. Buiten gegeten waar nu nog wel plek was. In hoogseizoen wordt het hier wel heel erg druk. Heerlijk genoten aan het strand en het zwembad. Familie kamer had een 2 persoonsbed en een slaapbank en naar mijn mening sliep deze verrassend goed. Ook de douche was hier prima. We hadden uitzicht over het zwembad maar wel voor zeezicht betaald maar de receptie deed niks. Bij aankomst duurde het ook nogal lang. Zeer lange rij en als je aan de beurt bent duurt het ook langer dan ik ooit heb meegemaakt. Verder een goede zonnige vakantie gehad.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 8Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 7Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    Guest Experience Department., GEX Manager, 22-06-2019

    Dear Susanne,

    Thank you very much for sharing this lovely review with the traveller communuty.

    We are delighted to learn that you really enjoyed your stay at Sol Príncipe.

    It is very pleased to know that our restaurant service, nice family room and excellent location fulfilled all your expectations.

    For all our staff would be great to greet you very soon again and deliver you the best experience.

    Kind Regards, Guest Experience Department.

    Gereisd met vrienden in juni 2019

  • 3Jan Burrij14-06-2019

    Nooit heen gaan als je warm eten wilt

    Niet heen gaan als je rust en warm eten wilt. Het hotel is schoon maar veel te massaal. Van de vier sterren mogen ze er rustig een paar weghalen.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 6Kamers
    • 9Hygiëne

    Guest Experience Department., GEX Manager, 20-06-2019

    Dear Jan,

    Thank you so much for posting your feedback on Zoover.

    We are saddened for not were able to fulfill all your expectations. We regret that the our restaurant service was not on your liking.

    We hope to have another opportunity to regain your trust and deliver you the excellent service that represent us.

    Best Regards, Guest Experience Department.

    Gereisd met partner in juni 2019

  • 6Sander Tuinstra25-05-2019

    Hier nooit meer heen

    Service niet om naar huis te schrijven, vaak chagrijnig. Ontbijt opzich wel te doen, avondeten niet lekker. Koud en steeds hetzelfde. Mooi zwembad, maar als je met een klein balletje het water inging, mocht het niet. Geen luchtbedden. Erg jammer.

    Al met al een leuke vakantie gehad, alleen ga ik hier niet meer heen.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 2Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 7Kamers
    • 6Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 7Hygiëne

    Guest Experience Department., GEX Manager, 26-05-2019

    Dear Sander,

    Thank you very much for your feedback.

    We are delighted to read that we were be able to provide you a nice holidays. Our guests´ satisfaction is the main aim why we work every day.

    On the other hand, we really regret that our restaurant service did not live up all your expectations. We appreciate your constructive comments, since they help us to keep improving our service in our search of the excelency.

    We hope to have another oportunity to regain your trust, and show you the service that we know we are capable to provide.

    Kindest Regards, Guest Experience Department.

    Gereisd met vrienden in mei 2019

  • 6H.v.brunschot11-04-2019

    Nooit meer

    Voordat ze daar naar toe gaan moeten de mensen weten dan het eten zeer onder de maat is. Tenminste in de maanden januari en februari. Alle dagen hetzelfde.. En wat de vriendelijk van de koks betreft. Niet om naar huis te schrijven.

    Rapporteren
    • 5Ligging
    • 7Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 8Kamers
    • 5Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    Guest Experience Department., GEX Manager, 18-05-2019

    Dear Guest,

    Thank you so much for posting your review on Zoover!

    We regret that our restaurant service did not met all your expectations. At Sol Príncipe we try to satisfy the taste of all our guests and we are very sorry for not could do it in your case.

    Excepting this issue, we hope you enjoyed our fantastic services, facilities and excellent location.

    It would be great to have another opportunity to regain your trust and welcome you back very soon.

    Kindest Regards, Guest Experience Department.

    Gereisd met partner in februari 2019


Hotel Sol Príncipe info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren4
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Room ServiceAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Activiteiten

  • TennisbaanAanwezig

Adresgegevens