Hotel Sol Príncipe

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag28°19°
Hotel Sol Príncipe

Luxe kamers met uitzicht in Aparthotel Sol Príncipe in Torremolinos. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Fijne zwembaden en heel de dag door animatie. Je kunt all-inclusive verblijven, de buffetten zijn soms wel wat eentonig. Wandel 20 minuten naar Carihuela waar je Nederlandse barretjes en restaurants vindt.

190 reviews over Hotel Sol Príncipe in het Nederlands

Goed hotel!

Michelle
3-7-2019

Mooi, schoon en groot hotel. Ondanks dat het groot is hebben we geen last gehad van bedjes leggen (om 15:00 s’middags kon je nog een bedje pakken) een drukke eetzaal. We hadden half pension, en let wel op een cola (233ml) kost hier gewoon €2,70!!! Buiten het hotel heb je 350ml voor €2. We gingen altijd rond 09:30 ontbijten en rond 19:00 avondeten geen last gehad van lange rijen en het eten was warm, veel en goed, na een paar dagen waren we het wel zat maar dat hebben we overal, we hebben dan ook enkele keren buiten de deur gegeten. Bedden zijn goed, we hebben heerlijk geslapen en het peuterbad is ook leuk. Er zit precies naast het peuterbad een splashpark wat ook heel leuk is voor kleintjes. In het peuterbad mag wel speelgoed, in het diepe bad niet (dus ook geen balletje gooien).

Je kan over de boulevard lopen daar zitten eettentjes ongeveer 15min van het hotel kan je voor €0,50 met de lift omhoog naar het centrum.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Guest Experience Department., GEX Manager, 4-7-2019

Dear Michelle.

Thanks a lot for such a lovely feedback regarding your recent experience at Sol Príncipe.

We are absolutely delighted to read that you enjoyed a wonderful holidays with us, loving the most our fantastic buffet service, the splash park for kids and our comfortable and clean rooms.

For all the staff of Sol Príncipe would be fantastic to welcome you back very soon.

Best Regards, Guest Experience Department.

Geef je geld uit aan een beter hotel.

Nina
18-6-2019

Receptie: Zeer slecht, erg traag. Zwembad: Veel regels, je mag geen bal, luchtbed of waterpistool gebruiken. Veel handdoekje leggen.
Restaurant: Erg eenzijdig eten. Wel voldoende warm en snel aangevuld. Geen thema eten Bar bij het zwembad: geeft maar 2 drankjes tegelijk mee bij all-inclusive per persoon. Waardeloos. Voor de dinertijden staat er als je pech hebt een forse rij om naar binnen te mogen. Dinerruimte is erg druk en gehorig. Kamer: geen waslijn, harde bedden, geen waterkoker. Schoonmaak prima, ruimte en badkamer erg goed. Minidisco: is slecht en begint pas om 21:15.

Dit hotel heeft in het hoogseizoen zo'n 2000 mensen! Bizar groot, té groot.

Al met al raden wij dit hotel niet aan voor een gezin met kleine kids. We hebben ons laten verleiden door de foto’s en het feit dat we naar Torremolinos wilden gaan. Prijs kwaliteit is niet in balans. Kijk voor mijn volledige review over dit hotel op andere sites (touroperator)

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Guest Experience Department., GEX Manager, 22-6-2019

Dear Nina,

Thank you for taking your valuable time to share your review with other travellers.

We appreciate your nice words about our spotless cleanliness and food quality.

On the other hand, we regret not to have been able to meet all your expectations regarding the room booked. We are also trully saddened to read that the high occupancy during your stay did not let you enjoy fully our services.

At Sol Príncipe we hope to regain your trust and deliver you the nice experience that you deserve.

Prima

Susanne
15-6-2019

Elke dag goed eten. Zeer luxe ontbijt met alles erop en eraan. Ook dinner veel keus. De obers brengen de drankjes en werken zich een slag in de rondte. Er was alleen geen goede all inclusive koffie en ook was er geen ice tea bij inbegrepen. Buiten gegeten waar nu nog wel plek was. In hoogseizoen wordt het hier wel heel erg druk. Heerlijk genoten aan het strand en het zwembad. Familie kamer had een 2 persoonsbed en een slaapbank en naar mijn mening sliep deze verrassend goed. Ook de douche was hier prima. We hadden uitzicht over het zwembad maar wel voor zeezicht betaald maar de receptie deed niks. Bij aankomst duurde het ook nogal lang. Zeer lange rij en als je aan de beurt bent duurt het ook langer dan ik ooit heb meegemaakt. Verder een goede zonnige vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Experience Department., GEX Manager, Sat Jun 22 2019 17:11:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Susanne,

Thank you very much for sharing this lovely review with the traveller communuty.

We are delighted to learn that you really enjoyed your stay at Sol Príncipe.

It is very pleased to know that our restaurant service, nice family room and excellent location fulfilled all your expectations.

For all our staff would be great to greet you very soon again and deliver you the best experience.

Kind Regards, Guest Experience Department.

Traveltroef

Nooit heen gaan als je warm eten wilt

Jan Burrij
14-6-2019

Niet heen gaan als je rust en warm eten wilt. Het hotel is schoon maar veel te massaal. Van de vier sterren mogen ze er rustig een paar weghalen.

Guest Experience Department., GEX Manager, Thu Jun 20 2019 17:13:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Jan,

Thank you so much for posting your feedback on Zoover.

We are saddened for not were able to fulfill all your expectations. We regret that the our restaurant service was not on your liking.

We hope to have another opportunity to regain your trust and deliver you the excellent service that represent us.

Hier nooit meer heen

Sander Tuinstra
25-5-2019

Service niet om naar huis te schrijven, vaak chagrijnig. Ontbijt opzich wel te doen, avondeten niet lekker. Koud en steeds hetzelfde. Mooi zwembad, maar als je met een klein balletje het water inging, mocht het niet. Geen luchtbedden. Erg jammer.

Al met al een leuke vakantie gehad, alleen ga ik hier niet meer heen.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Guest Experience Department., GEX Manager, 26-5-2019

Dear Sander,

Thank you very much for your feedback.

We are delighted to read that we were be able to provide you a nice holidays. Our guests´ satisfaction is the main aim why we work every day.

On the other hand, we really regret that our restaurant service did not live up all your expectations. We appreciate your constructive comments, since they help us to keep improving our service in our search of the excelency.

We hope to have another oportunity to regain your trust, and show you the service that we know we are capable to provide.

Nooit meer

H.v.brunschot
11-4-2019

Voordat ze daar naar toe gaan moeten de mensen weten dan het eten zeer onder de maat is. Tenminste in de maanden januari en februari. Alle dagen hetzelfde.. En wat de vriendelijk van de koks betreft. Niet om naar huis te schrijven.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Experience Department., GEX Manager, Sat May 18 2019 09:56:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest,

Thank you so much for posting your review on Zoover!

We regret that our restaurant service did not met all your expectations. At Sol Príncipe we try to satisfy the taste of all our guests and we are very sorry for not could do it in your case.

Excepting this issue, we hope you enjoyed our fantastic services, facilities and excellent location.

It would be great to have another opportunity to regain your trust and welcome you back very soon.

Nooit weer te massaal

Ben
25-3-2019

Vreselijk net een kippenhok het hotel is erg massaal waardoor je niet rustig kunt eten. De kamers zijn redelijk maar erg gehorig aan alle kanten hoor je geluiden ook midden in de nacht. Het weten was erg koud, ontbijt was goed, maar vaak hetzelfde. We kregen op woensdag sushi en de restanten stonden vrijdags weer bij het buffet. Het personeel is niet erg vriendelijk maar snauwerig. Er komen in dit hotel erg veel onbeschofte Spanjaarden die niet normaal kunnen praten maar altijd moeten schreeuwen en ze houden met niemand rekening. Doordat het hotel enorm veel kamers heeft is het niet prettig om er te verblijven, je moet overal in de rij staan, bij het ontbijt maar ook bij het diner. Het is bijna 2 kilometer lopen naar het schitterende centrum van Torremolinos maar met de taxi kost het ongeveer 5 euro een aanrader dus. Wij gaan zeker weer eens die kant op maar nooit meer in dit veel te grote hotel met zijn onvriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Experience Department., GEX Manager, Fri May 17 2019 13:39:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Ben,

Thank you so much for your feedback!

It is delighting to read that our excellent location let you enjoy this town´s charm and its beautiful center. We are very glad also to learn that our Breakfast Buffet lived up your expectations.

On the other hand, we are trully concerned about your comments regarding the standing on lines. We are very sorry that the high occupancy during your stay did not let you have an highly satisfactory stay.

Our human factor is one of our greatest assets and we are extremely sorry that that your experience was highly tarnished by the staff attitude. Our guests´ complete satisfaction is our main aim and we apologize for the inconveniences experienced.

For all our staff, would be a pleasure to have the opportunity to welcome you back and we will do our best to provide you a wonderful experience.

Redelijk hotel.

Timo Kruisbeek
4-3-2019

Erg lange inchecktijd. Parkeer kaartjes inefficiënt. Bij de bar lang wachten. Redelijk eten, wel lauw. Eetzaal erg lawaaierig. Kamers schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Experience Department., GEX Manager, Fri May 17 2019 12:52:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Timo,

Thank you so much for taking your valuable time to share with us your recent experience at Sol Príncipe.

We are delighted to read that our spotless clianliness let you feel at home and that you enjoyed our buffet service.

We are absolutely saddened to read the different issues that you experienced at our stay.

You can be assured that your comments regarding the check-in process will be report to the Front Desk Manager to avoid future similar inconveniences.

We hope to have the opportunity to welcome you back, and show you the high quality service that represent us.

Marc horeweg
17-11-2018

Het is een top hotel met luxe kamers en een mooi uitzicht! Zeker een aanrader voor andere!

Gereisd Met partner in september 2018
Guest Experience Department., GEX Manager, 25-5-2019

Dear Marc,

Thank you so much for such a fantastic feedback.

We are plenty delighted to read that absolutely everything was perfect on your holidays and you really enjoyed our luxury rooms and outstanding views.

We are looking forward to welcoming you back very soon.

Best Regards, Guest Experience Department.

Prima hotel voor herhaling vatbaar

Sharon
15-11-2018

Super hotel, schoon goed onderhouden vollop vermaak voor de kinderen zowel overdag als avond. Super groot en mooie verschillende zwembaden. echter is het buffet bijna altijd hetzelfde. Ontbijt perfect lunch/diner mwah ( smaken verschillen)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Guest Experience Department., GEX Manager, 25-5-2019

Dear Sharon,

Thank you very much for posting this lovely review on Zoover.

It is absolutely wonderful to learn that you consider us as a super hotel and that our our spotless cleanliness and funny entertaiment lived up all your expectations.

We hope to greet you soon again.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 250 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Príncipe in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Príncipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.