Hotel Sol Don Pedro

237 reviews over Hotel Sol Don Pedro in het Nederlands

Heel erg genoten bij Sol don Pedro

Esther,
5-10-2018

Heel erg genoten bij Sol don Pedro. Het eten was erg goed en de kamers waren ook prima. Ook fijn dat je gebruik kan maken van de faciliteiten van Sol don Marco en Sol don Pablo. Enige minpunten waren dat ik de kussens niet lekker vond liggen, dat er geen waterkoker was, dat het douche water steeds van temperatuur veranderde (van lauw naar heel heet) en dat je moest betalen voor je drinken bij het avondeten als je halfpension hebt. Ik zou ook niet via touroperator boeken als je van plan bent om excursies te boeken. Veel ellende mee gehad. Bij het hotel kan je ook excursies boeken of een auto huren.

Gereisd met partner in september 2018

Mooi gerenoveerd Sol complex!

Manon,
7-7-2018

Perfecte locatie, rustig gelegen maar wel direct aan de boulevard. Ontbijt zeer goed, veel keuze (10 verschillende soorten kazen, eieren gebakken, gekookt, gepocheerd of omelet speciaal voor jouw gemaakt, veel vers fruit, goed brood etc.), avondeten goede keuze mogelijkheden. Eten bij Don Pablo uitgebreider. Strand voor de deur, veel verschillende zwembaden. Hotelkamers prima, goed verzorgd en schoongemaakt. Ondanks dat complex wordt gevormd door de 3 Sol Dons geen gevoel van massaliteit. Hotel uit rechtsaf; 10 minuten lopen lift omhoog Torremolinos centrum, 10 minuten verder lopen ben je in La Carihuela.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig, top hotel!

Nadya,
24-6-2018

Heerlijke all-in vakantie gehad. 3 hotels zitten bij elkaar genoeg keuzes uit restaurants en zwembaden waar je allemaal gebruik van mag maken. Kamers worden netjes schoon gemaakt. Elke avond leuke shows. Al met al heerlijk genoten van onze vakantie.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer !

Evie,
15-6-2018

We zijn hier vanaf 6juni tot 16, om het zo kort mogelijk te omschrijven het is er echt waardeloos. Eten is niet gaar, kamers worden niet schoon gemaakt. Als voorbeeld beddengoed wordt niet verschoond als je er prongelijk wat laat vallen. Ze leggen het net zo hard weer terug. Echt een stress vakantie wat betreft het hotel. Verder in Torremolinos zelf is het mooi en ook veel te doen in omstreek. Alleen voor mensen die slecht te been zijn is het hier wat minder, ivb met de lange trap naar oud Torremolinos/trein/bus

Gereisd met partner in juni 2018

Super goed hotel

Trudy de Bruyn,
14-6-2018

Wij zijn hier 4x geweest. Kies persoonlijk voor don pedro of don pablo.

Je mag overal gebruik maken van alle faciliteiten. Mooie en leuke avondprogramma's

Heerlijk eten en alles is super netjes en schoon. Het is wel aardig aan de prijs. Maar alles is gerenoveerd en dat moet ergens van betaald worden. 😉

Gereisd met partner in juni 2018

Torremolinos is nog alsof het 40 jaar terug was

Rick Danielse,
13-6-2018

wij (mijn oudste broer en ik) hadden Sol don Pedro geboekt maar mochten gebruik maken van alles faciliteiten van de andere sol hotels op het terrein.

Prachtige kamer met een megaterras waar met gemak 2 ligbedden stonden.

Ik denk dat het in het hoogseizoen te druk zal zijn en er mensen verplicht naar het strand moeten.

Het eten was goed! heel soms net niet meer heet, en een beetje saai, maar nog steeds goed van kwaliteit!

Het personeel loopt zich de sokken kapot om een drankje voor je te halen, vreemd is wel dat je terwijl je all in hebt geboekt telkens voor een drankje moet tekenen, maar dat is puur voor de boekhouding.

We waren in begin juni wel te gast met een erg hoog ouderengehalte... het animatieprogramma was daar dan ook op aangepast!

Wil je meer boulevard? Hotel uit, rechtsaf en een 2o minuten lopen langs het strand en je bent bij la Carihuela... supertoerisme !!! maar een heerlijk broodje bal bij de Brabander gegeten

Gereisd met vrienden in juni 2018

fantastisch

marielle,
21-9-2017

Wij hadden all-inclusieve geboekt en mochten van alle faciliteiten gebruik maken (zwembaden, restaurants en bars met elke avond goede animatie) zowel bij don Pedro, don Pablo en don Marco. Super schoon, goed opgeleid personeel (mijn favoriet was Lorena), goed eten, lekkere koffie en alles mooi onderhouden. Binnen 2 minuten op het strand, bij de supermarkt en binnen 2 minuten in de pub hahaha. Ook de kamer was fris en schoon, werd elke dag schoongemaakt, de bedden opgemaakt en schone handdoeken lagen klaar. Het was er ook ondanks de drukte relaxed, geen luidruchtige jongeren en weinig kleine kinderen. Je wandelt vandaar zo naar het centrum van Torremolinos en Carihuela.Het is geen goedkoop hotel, maar als je in de watten gelegd wil worden dan moet je daar ook voor betalen. Volgend jaar gaan we wel voor Don Pablo, want daar zijn de kamers groter en luxer. Kortom een echte aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

groot maar toch behoorlijk goed

Jack R,
20-9-2017

Verbleef in Don Pedro, een van de drie SOL Hotels die bij elkaar liggen en waarvan je van alle faciliteiten gebruik kan maken. Resort ziet er mooi uit en alles is goed onderhouden en zeer schoon. Kamer voldoende groot en netjes met een goed bed. Had halfpension, ruime keus aan brood, beleg, fruit, jammer genoeg is de koffie(automaat) erg matig. Diner bied veel keus aan warme en koude gerechten. Wel een deel dagelijks terugkerend en toetjes elke dag hetzelfde.

Gereisd met partner in september 2017

zeer goed hotel

Renkens,
20-8-2017

Ruime keuze van eten en zwembaden.

Prima animatie , gewoon een heel goed 4 sterrenhotel

Iedere dag mooi gepoetst op de kamer

Gereisd met partner in augustus 2017

gaan er zeker nog eens naar toe!!

sabine,
13-8-2017

ik ben zeer tevreden over het hotel.

Net voor ik vertrek was ik bang voor wat met te wachten stond.

alle commentaren die ik las zijn zeker niet juist.

ik was er van 1 tot 11 augustus.

wij zaten in hotel sol don Pedro en zijn tevreden.

- s'morgens en en s'avonds gingen we eten in de Pablo. er was zeker voldoende

keuze aan eten. s'middags aten we in de Pablo Je merkt wel een verschil. Er is

veel meer keuze en alles is heel modern. Pedro is veel authentieker en echter.

-De mensen die je bedienen zijn ook vriendelijk.

-Aan de receptie kennen ze wel niet goed engels maar doen wel moeite.

er is ook heel veel te zien in de buurt.

- Wij gingen naar de stad

-we gingen met de trein naar Benalmadena met de trein en gingen dan met de

telefrique naar het hoogste punt.

-we gingen ook op jeepsafari die echt top was. Bedankt aan Carola voor de vele

info die we kregen. (een aanrader)

-we gingen ook met de bus naar Ronda wat ook een aanrader en mooi is. We

jammer dat de busrit lag is.

- we gingen ook naar de markt in torremolinos.

- en gingen met de trein naar Malaga.

- er is nog veel meer te zien maar je moet keuzes maken.

- het centrum van torremolinos ligt op de berg en dan moet je 167 trappen doen. Dit

deden we niet. We namen de lift voor 0.50 cent.

besluit: niet twijfelen om dit horel te boeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Don Pedro in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Don Pedro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.