Hotel Royal Al Andalus

132 reviews over Hotel Royal Al Andalus

• 2019
    3Malika Ben Ayad31-07-2019

Mooi hotel eten niet

Ben er nu op op dit moment het is mijn 4e dag hier hotel is ok airco aanwezig kamer is ok Behalve dat er nie veel keuze is van eten lauw elke dag bijna hetzelfde ben het een beetje beu Desserts komen uit de diepvries geen smaak en mieren aanwezig op t vensterbank heb net een mier ontdekt in mijn vanillevla Smakelijk 😆

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Daisy13-07-2019

Dit is een heerlijk hotel Mooi schoon Prrachtige tuin met mooi zwembad en toolbar Elke avond animatie Vriendelijk personeel Fantastisch ontbijtbuffet Security rondom 24/7 Een echte aanrader

Alleen gereisd in juli 2019

• 5Richard Schreuders19-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Wij zijn heus wel wat gewend en zien wel eens reviews voorbij komen waarvan we achteraf denken of de mensen wel in hetzelfde hotel hebben gezeten, zoveel verschil van inzicht wat er dan is. Maar dit is hotel is absoluut geen 4 sterren waard. Bij de eerste kamer die we kregen was eerst al het deurslot kapot, waardoor we niet naar binnen konden. Nadat deze was gemaakt en we eindelijk onze koffers konden uitpakken merkten we op dat de airco niet goed werkten. Hier werd 3x naar gekeken door de technische dienst maar ondanks dat bleek het niet goed te werken. Na twee dagen aandringen hebben we een andere (prachtige/ruime) kamer gekregen. Dat was het enige positieve van ons verblijf. Ontbijt matig, middag & avond eten lauw/koud met weinig smaak en keus. Patat wat er elke dag was slap. Vanaf de derde dag maar buiten de deur gaan eten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Fam.Meijer17-04-2019

Het is een heel fijn hotel,goede service,vriendelijk personeel en lekker eten

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Marie Vinken11-09-2017

Bedwantsen

De hygiëne in het hotel was niet optimaal. Een aantal dagen na thuiskomst stonden we opeens vol rode bultjes. Het bleek om bedwantsen te gaan die ons in ons bed in het hotel gebeten hadden. Zelf heb ik ook zo een beestje zien rondlopen in ons bed, maar ik besefte op dat moment niet wat het was. Verder zaten er ook veel mieren in het hotel. Vooral in het restaurant bij de tafels die niet fatsoenlijk waren afgeveegd kropen er veel rond. Op de ligging en de service van het hotel valt niets aan te merken. Los van de beestjes hebben we wel een goede vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 7Moeder en dochter29-08-2017

Goed hotel dicht bij strand en stad.

We hebben in 9 dagen hp nooit het zelfde avond eten gehad, Vaak veel vis. Geen gezeur wat je drinken wilde dat kon je aan de bar kopen als je geen al.in had. Wel was het wat gehorig, Lekker dicht bij het vliegveld en loop afstand van het strand. je conditie wordt getest wanneer je via het strand naar de binnen stad gaat, maar via de hoofdweg prima te doen alleen minder mooi. Ook geen gezeur of we naar de bar of disco kwamen super.

• 9Brenda31-07-2017

Super fijn hotel!

Veel recensies gelezen op zoover met slechte beoordelingen maar dit viel allemaal reuze mee! Grote, fijne kamers met een mooi uitzicht op het zwembad en de zee. Zwembad zelfs was erg fijn met een grote tuin eromheen waar je prima kon liggen. Gezellige sfeer en animatie was erg leuk, voor jong en oud. Het eten was ook prima, niet heel uitgebreid maar zeker voor iedereen wel iets lekkers. Top vakantie gehad hier en zou zo weer terug gaan!

• 9John21-07-2017

Goed hotel met een goede ligging.

Mooie ligging van het hotel tov torremolinos en met trein zo in malaga

• 4Richard Bolton27-03-2017

Geen 4 * maar 2 * nooit meer

dit is en duidelijk en rechtvaardig mening en geen klacht. De hotel is oud bollig en niet echt goed onderhoud. kamers groot maar erg horig De eten is/kan vers zijn maar is slecht uitgeserveerd. Altijd koud en dat is geen grap. enige Spaans eten was paella op verschillende meneer, die was elke dag te eten en het enige wat altijd heet was, maar flauw zoals de rest, geen kruiden/seasoning.De rest van het eten komt uit een warmte oven en dan in de au bain-marie in.Warm eten krijg je alleen direct van de grillplaat af. Dan is het niet altijd goed. Verkeerd vlees of soms vis (heel) die niet van te voren schoon gemaakt was en nog rauw van binnen. Patat waren ook uit de oven, droog en koud. Zuinig saladebar, veel dingen uit een blik of potje en alleen olie en azijn geen dressing. soep is als water. Brood s 'avonds nog van de ochtend en kei hard.Komt nooit op en 4 . alleen 2 . Fruit cocktail ook uit een blik. heel veel oudere mensen. wil je en 4 * moet je richting de stad of boulevard. Torremolinos zelf is mooi. Na het ontbijt als je iets wil drinken (koffie bijv') moet je wachten tot 11 uur omdat de bar gaat dan pas open. Bad/hand doeken geen katoen, niet om af te drogen. zwembad bedjes vies. Rook je, neem eigen asbak mee. zwembad... ijs en ijs koud. waarom geboekt? het was een verassings reis via veiling, dat zal ik ook nooit meer doen. Personeel waren allemaal vriendelijk.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Albert Hendriks07-01-2017

goed wat betreft hotel en omgeving en centrum odh.

Alles was goed het eten het centrum niet te ver strand boulevard over steken dus alles bij de hand.

Gereisd met partner in januari 2017

Hotel Royal Al Andalus info