Hotel Roc Lago Rojo

Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag29°23°
Hotel Roc Lago Rojo
7,8

Hotel Roc Lago Rojo in Torremolinos is een Adult-Only hotel. Hier vind je eenvoudige, schone kamers met airco en koelkast. Zwemmen op het dakterras met uitzicht op zee. De maaltijden nuttig je in het restaurant en ook een bar is aanwezig. Het strand is 5 minuten lopen. Gelegen op de boulevard van Carihuela, gezelligheid tot in de late avonduurtjes.

486 reviews over Hotel Roc Lago Rojo in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Fred en Brenda
7-7-2019

Super ligging, mooi hotel, goed eten, mooie zwembaden en vriendelijk personeel. Als je de achterdeur uit stapt sta je in de winkelstraat en 50m verder sta je op het strand.

Goed,op warm water na

Anita Pothoven
23-6-2019

Hotel was op zich goed. Geen warm water om te douchen. Eerst tegenover kliko’s op een kamer geplaatst,dit is netjes opgelost door een andere kamer te vragen.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Leuk voor een weekje ertussenuit

Suus
18-6-2019

Nu aanwezig voor een week in dit hotel samen met mijn moeder die hier al vaker is geweest. Er verblijven met name oudere gasten. Het hotel is netjes wel wat gedateerd. De kamer redelijk schoon maar wel aan renovatie toe, met name de badkamer. Ontbijtbuffet heerlijk, zelfs cava in de ochtend. Het diner redelijk. Het hotel heeft vooral halfpension gasten. Elke dag happy hour van 17.00-18.00 uur op het terras beneden. In de avond vaak live muziek gericht op de oudere gasten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging is geweldig, op het nachtelijk lawaai na ( neem oordoppen mee!) Op loopafstand leuke straatjes met restaurantjes, winkeltjes en de gezellige boulevard aan het strand. Op het dak van het hotel staan heerlijke ligbedden en er is een klein zwembad+ jacuzzi. Ik ga over een paar dagen uitgerust naar huis!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig!

Natalia
13-6-2019

Super mooi gelegen. Je hebt mooi uitzicht vanuit je kamer. Winkels zijn lekker dicht bij. Vriendelijk personeel en lekker eten.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niets op aan te merken.

Anton
30-5-2019

Blijft een fijn hotel. Bij aankomst ontvangen door Petra, al jaren een geweldige receptioniste. Prima junior suite met nieuwe bank. Presentje stond op tafel. Kamer zeer schoon. En.....alles deed het. Management en personeel zijn zeer vriendelijk, niets is te veel. Uitgebreid ontbijt buffet en s ' avonds vaak een thema buffet zoals Aziatisch met uitgebreid sussi buffet en Andalusisch met gamba's, calamaris en boquerones. Prima wijnen tegen normale prijzen. Zwembad op het dak is heel fijn. Geen handdoekje leggen, ben je er 30 minuten niet, handdoek weg, prima regeling. Entertainment 's avonds kan men beter afschaffen, vergane glorie, er is zo veel te doen in La Carihuela. Wij hebben weer een uitstekend verblijf gehad.

Gereisd Met partner in mei 2019

We gaan hier zeker nog weer naar toe.

Henk en Anny
30-5-2019

Het is een heel goed hotel met lekker eten, mooie schone kamers en vriendelijk personeel. En lekker in het centrum en dicht bij het strand. Dat alles voor een mooie prijs.

Super locatie...

Frans en Rosita
25-5-2019

Super locatie je loopt de poort uit en bent in de winkelstraten en het strand..het ontbijt is meer dan goed...een minpuntje het avond eten had wat beter gekund..maar er zijn veel restaurant in de buurt...ook een heel mooi dakterras met voldoende ligbedden en parasols.. voor herhaling vatbaar...

Voor ons niet meer

Astrid
25-5-2019

Net terug,slechte start last van bedwantsen helemaal onder de bulten receptie zei dat het muggenbulten waren maar die zien er zo niet uit,we voelden ons niet serieus genomen,zelf om andere kamer gevraagd,ook wel gekregen.receptioniste die de eerst dag zo vriendelijk was heeft na dit geval ons niet meer begroet,erg.ruikt in het hotel naar riolering.als je savonds buiten zat moest jezelf drinken halen alleen de laatste avond kwam er ineens wel iemand vragen wat we.wilde drinken.wij hebben alleen ontbijt op en zijn verder ergens anders gaan eten vonden het eten verder niet lekker en vaak hetzelfde,een keer gingen we met het ontbijt ergens zitten en werd er Boos naar ons gewezen dat we ergens anders moesten gaan zitten,we zaten aan een tafel die al was gedekt vd volgende maaltijd.wel gehorig aan de weg kwamen al heel vroeg de container legen.wel dichtbij boulevard en strand.wij zouden dit hotel nooit meer kiezen.

fam. Bakker
17-5-2019

Het was geweldig goed eten, goede kamer, hebben zeer genoten, vooral van het fantastische solarium. En ook de service oor de kamerschoonmaak was supergoed.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar terug😄

Fam. vd Weijden
17-5-2019

Carihuela is een levendig plaatsje, wij waren er eind april en het is er dan gezellig druk, veel Nederlandse horeca maar ook genoeg andere restaurantjes waar je heerlijk en betaalbaar kunt eten, wij waren voor de tweede keer in Hotel Roc Lago Roja en gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Lago Rojo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Lago Rojo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.