Hotel Roc Lago Rojo

Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag27°23°
Hotel Roc Lago Rojo
7,6

444 reviews over Hotel Roc Lago Rojo in het Nederlands

Heel fijn hotel, vooral adult only vonden wij fijn, heerlijk overzichtelijk en je komt goed tot rust.

Genoten van het zwembad op het dak en het strand is ook maar 1 minuutje lopen.

De gasten zijn met name Nederlanders, Engelsen en Spanjaarden en qua leeftijd wel wat ouder maar zeker niet alleen maar.

Het personeel is heel vriendelijk, vaste, hechte groep die hard werkt en altijd gastvrij.

Prima kamer, goed bed en ook goed schoon.

Wij hadden een volpensioen geboekt maar in het vervolg is halfpensioen voldoende, ook omdat la carihuela zelf heel veel leuke eettentjes heeft en je door volpensioen dat mist. Aan het eten verder niets op te merken, iedere dag wel wat anders en eten smaakte prima.

Wij zijn erg tevreden en mochten we deze kant ooit weer opkomen dan boeken we zeker weer bij roc lago rojo!

Gewoon goed hotel

Marcel van Rijthoven
13-9-2018

Prima hotel, kamers zijn wat oud net zoals de mensen die daar verblijven.

Ligging is perfect, personeel is zelfs in september nog enorm gemotiveerd.

Prima "adults only" hotel.

J&F
7-9-2018

Prima schoon hotel. Keurige kamers en vriendelijk personeel.

super hotel voor herhalingvatbaar

van toorn
7-9-2018

Hotel Roc Lago Rojo super Hotel gewedig jammer dat mannen bij het avond eten een langer broek aan moet is erg lastig weer om kleden, en eten is super wel erg veel vis jammer maar het was van alle wat fruit toetjes ijs patat vlees vis en salades

smorgens super vest brood ik geeft het eten een dikke 9 en slaampkamers goed schoon elke dag schonen handdoeken heerlijk bank en bad en ook tv super koelkastje alleen 2 pers kamer geen koffie of thee zetter erg jammer hooperlijk doen ze dat wel want is zo fijn dag je samen ook prive op je kamer koffie kan drinken

wij gaan weer snel terug torremelions was super veel te doen veel winkel hollandse cafe,s en een aanrader dit hotel jammer dat ze niet allin-hebben auto is niet nodig hier heb je niets aan dus huur geen auto pak de bus van vliegveld 130,00 dus en huur een auto van een dag wij hadden hem een week 2 dagen gebruikt meer niet dat is zonder en pakeren is duur 13 euro bij roc

Prima verblijf, echter geen 4 sterren

Jansen
22-8-2018

Prima verblijf gehad afgelopen vakantie bij Roc Lago Rojo. De kamers zijn gedateerd, maar de bedden waren erg goed. De locatie van het hotel is super!

Minpuntje is dat mannen bij het diner een lange broek moeten dragen (ook met 30+ graden). Het ontbijt is goed, maar kan beter; regelmatig werd er niet bijgevuld.

Belangrijk om te weten is dat er geen badhanddoeken bij dit hotel worden geleverd en dat er huisdieren toegestaan zijn in dit hotel.

Prima hotel voor de prijs.

Goede, schone kamer met goede bedden, airco, koelkast, zithoekje met TV en badkamer met douch/ligbad.

Eten was goed.

Personeel kwam een beetje nors over.

Beneden een klein zwembad wat heel de dag in de schaduw ligt, echter op het dak een gloednieuw fraai zwembad vol in de zon, wat echt de moeite waard is.

Groot voordeel ook in dit hotel voor ons was het 18+ concept, mensen met kinderen werden meteen naar buiten gedirigeerd.

Drankjes in het restaurant en in de bars waren wel een stuk duurder dan in het centrum op de terrasjes.

Familie vansteenkiste
11-8-2018

Ideale liging, dicht bij strand,winkels en restaurants. Vriendelijk personeel. Super zwembad op het dak met veel ligbedden en prachtig uitzicht. Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch als je geen echte luxe verwacht

Let Ron
21-7-2018

Roc Lago Rojo is een fijn hotel, met super vriendelijk en behulpzaam personeel, en de ligging is perfect. Wij hadden dit jaar een superior kamer geboekt, men spreekt dan over kamers op de bovenste verdieping en gerenoveerd, daar moet je niet veel van verwachten, wij hadden kamer 512 en het stelde niet veel voor. De wasbakkraan sproeide alle kanten uit, het toilet bleef doorlopen, en de douche en de badkraan gingen gelijk aan. Na doorgeven bij de receptie was dit dezelfde dag nog verholpen super! Het koffiezetapparaat wat er volgens reisorganisatie, zou staan was er niet, maar wij kregen hiervoor in de plaats wel een waterkoker op de kamer fijn. Het zwembad op het dak is prachtig, helaas staan er veel te weinig bedjes, dus was snel eff een rondje zwemmen en klaar, op naar het strand. Het eten is goed, maar de menus mogen wel wat meer op elkaar afgestemd worden. Voor de rest was alles top en schoon en wij gaan volgend jaar zeker weer!

Hotel is een aanrader.

Evert Borger
10-7-2018

Over all een goed hotel. Eten goed, kamers goed, s'avonds amusement, vriendelijke medewerkers, schoon kortom een hotel die weet hoe het hoort. Het merendeel heeft het hotel Nederlandse bezoekers vooral vanuit de randstad. In onze periode veel 50 plussers en er mogen geen kinderen in het hotel. Bij de receptie waren er van de vijf twee medewerkers die goed Nederlands spraken. Voor minderinvaliden is er een invalidentoilet op de benedenverdieping. Voor ouderen dienen zich te realiseren dat het douchen plaats vindt in een badkuip. Voor ons echter geen probleem. Ligging van het hotel is fantastisch. Binnen 50 meter: strand, winkelstraat en boulevard. Openbaar vervoer is kortbij en heel goedkoop.

nooit meer

Janneke
17-6-2018

Bij aankomst bleek onze kamers niet beschikbaar en werden we voor 2 nachten naar een ander (Roc)hotel verbannen midden in Torremolinos. Na gesprekken met andere hotelgasten blijkt dit hier vaker te gebeuren.

Het is wel een bejaardenhotel. Het personeel is vriendelijk en de kamers waren schoon.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Lago Rojo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Lago Rojo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.