Hotel Roc Lago Rojo

448 reviews over Hotel Roc Lago Rojo in het Nederlands

Prima hotel!

Monique
13-11-2018

Dit hotel ligt ideaal!! Midden in centrum en direct aan het strand! Kamer zijn niet super modern maar schoon en goed bed. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk, ook het avondeten is prima. Het zwembadje is klein maar met het strand voor de deur voor ons niet nodig.

Wij vonden dit hotel super om met 10 meiden overdag te genieten op t strand en in de avond gezellig de kroeg in. Genoten met de grote G!

Prima, zou het weer boeken!

Natasja
8-11-2018

Prima hotel, prima bedden, goede service en vriendelijk personeel. Ik had een superior kamer op de vijfde verdieping. De kamer is nog niet gerenoveerd. Het is schoon, er wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt schone handdoeken als je dat wenst. Het ontbijt is meer dan prima en het avondeten ook, hoewel soms iets aan de lauwe kant. Er is een klein ijskastje op de kamer aanwezig wat fijn is. Het hotel ligt rustig, er is geen lawaai in de omgeving en je bent zo op de boulevard en aan het strand. Het dakterras is echt geweldig met een prachtig uitzicht en zwembad. Het enige irritante is dat mensen nog steeds denken te vinden dat ze met het welbekende handdoekje leggen in de ochtend, het alleenrecht op een bed kunnen opeisen. Hoewel het hotel zegt dat dit niet is toegestaan, wordt hier niet op gelet. Aan de andere kant is er een heerlijk groot strand om de hoek waar voor weinig genoeg bedden te huur zijn.

Goed gelegen hotel

HD
14-10-2018

Hotel Roc Lago Rojo is op zich een goed hotel.

Wij hadden half pension, en dat was in buffetvorm met voldoende keus.

Onze kamer was een zogenaamde ‘superiorkamer’.

Wat er zo superior aan was, weet ik niet. Het was een simpele kamer, met weinig ruimte om je kleding en spullen op te bergen. Het bed was keihard, dus ieder ochtend opgestaan met rugpijn.

Wel hadden we zeezicht, maar daarvoor moest je wel extra betalen.

Ook was er airco, een koelkast, en gratis wifi.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hadden 2 keer een mankementje in de badkamer, en dat werd snel opgelost.

Verder zaten er erg veel Nederlanders in het hotel, wat goed te merken was tijdens “Happy Hour”.

Vanuit de achteruitgang van het hotel zit je meteen in de gezelligheid. Voldoende winkeltjes en restaurants.

Soladore

Fantastisch, zeker aan te bevelen!

Monique
28-9-2018

Geweldig hotel, ligging perfect in Carihuela aan de boulevard. Veel winkels en restaurants en een mooie gezellige haven.

Ik ga zeker terug, geweldig!

Heel fijn hotel, vooral adult only vonden wij fijn, heerlijk overzichtelijk en je komt goed tot rust.

Genoten van het zwembad op het dak en het strand is ook maar 1 minuutje lopen.

De gasten zijn met name Nederlanders, Engelsen en Spanjaarden en qua leeftijd wel wat ouder maar zeker niet alleen maar.

Het personeel is heel vriendelijk, vaste, hechte groep die hard werkt en altijd gastvrij.

Prima kamer, goed bed en ook goed schoon.

Wij hadden een volpensioen geboekt maar in het vervolg is halfpensioen voldoende, ook omdat la carihuela zelf heel veel leuke eettentjes heeft en je door volpensioen dat mist. Aan het eten verder niets op te merken, iedere dag wel wat anders en eten smaakte prima.

Wij zijn erg tevreden en mochten we deze kant ooit weer opkomen dan boeken we zeker weer bij roc lago rojo!

Gewoon goed hotel

Marcel van Rijthoven
13-9-2018

Prima hotel, kamers zijn wat oud net zoals de mensen die daar verblijven.

Ligging is perfect, personeel is zelfs in september nog enorm gemotiveerd.

Prima "adults only" hotel.

J&F
7-9-2018

Prima schoon hotel. Keurige kamers en vriendelijk personeel.

super hotel voor herhalingvatbaar

van toorn
7-9-2018

Hotel Roc Lago Rojo super Hotel gewedig jammer dat mannen bij het avond eten een langer broek aan moet is erg lastig weer om kleden, en eten is super wel erg veel vis jammer maar het was van alle wat fruit toetjes ijs patat vlees vis en salades

smorgens super vest brood ik geeft het eten een dikke 9 en slaampkamers goed schoon elke dag schonen handdoeken heerlijk bank en bad en ook tv super koelkastje alleen 2 pers kamer geen koffie of thee zetter erg jammer hooperlijk doen ze dat wel want is zo fijn dag je samen ook prive op je kamer koffie kan drinken

wij gaan weer snel terug torremelions was super veel te doen veel winkel hollandse cafe,s en een aanrader dit hotel jammer dat ze niet allin-hebben auto is niet nodig hier heb je niets aan dus huur geen auto pak de bus van vliegveld 130,00 dus en huur een auto van een dag wij hadden hem een week 2 dagen gebruikt meer niet dat is zonder en pakeren is duur 13 euro bij roc

Prima verblijf, echter geen 4 sterren

Jansen
22-8-2018

Prima verblijf gehad afgelopen vakantie bij Roc Lago Rojo. De kamers zijn gedateerd, maar de bedden waren erg goed. De locatie van het hotel is super!

Minpuntje is dat mannen bij het diner een lange broek moeten dragen (ook met 30+ graden). Het ontbijt is goed, maar kan beter; regelmatig werd er niet bijgevuld.

Belangrijk om te weten is dat er geen badhanddoeken bij dit hotel worden geleverd en dat er huisdieren toegestaan zijn in dit hotel.

Prima hotel voor de prijs.

Goede, schone kamer met goede bedden, airco, koelkast, zithoekje met TV en badkamer met douch/ligbad.

Eten was goed.

Personeel kwam een beetje nors over.

Beneden een klein zwembad wat heel de dag in de schaduw ligt, echter op het dak een gloednieuw fraai zwembad vol in de zon, wat echt de moeite waard is.

Groot voordeel ook in dit hotel voor ons was het 18+ concept, mensen met kinderen werden meteen naar buiten gedirigeerd.

Drankjes in het restaurant en in de bars waren wel een stuk duurder dan in het centrum op de terrasjes.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Lago Rojo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Lago Rojo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.