Hotel Roc Lago Rojo ****

7,7

423 reviews over Hotel Roc Lago Rojo in het Nederlands

Centraal gelegen

Piet en Marjan, 8-2-2018

Gezellig hotel, maar stel niet te veel eisen....

Geweldig goed ontbijt vriendelijk personeel

Zijderveld, 27-1-2018

De ligging de kamers en de gezellige bar

Kan beter

Eindhoven, 2-1-2018

Helaas maar een dag kunnen verblijven omdat dit hotel met de Kerstdagen dicht was...En we moesten verblijven in Roc Flamingo wat een hel was....En beslist niet gelijkwaardig daar ziek geworden (van eten?) en de Kerstdagen doodziek in bed moeten doorbrengen. ....Dus toen rocco lago open ging snel daar naar toe....Fijne ligging vriendelijke mensen lekker rustig en beter eten....alleen de bedden die mogen ze ook wel vernieuwen...

Gewoon een goed hotel

Erna, 18-12-2017

Goed hotel. Fijne kamers en goede bedden. Het eten was zeer gevarieerd en goed van kwaliteit. Fijn verblijf gehad.

Prima ruime kamers, Goede ligging.

ROB EN WILMA, 24-11-2017

Behoorlijk eten, Goed schoon gemaakt.

Dicht bij het strand.

Weinig zon op de balkons. (November).

Goed Hotel

Willem en Linda, 13-9-2017

het Adult Only hotel staat op een super locatie in het hartje van Carihuela 50 meter van de boulevard en strand. de kamer, juniorsuite was schoon en heeft goede bedden allen de bank in woonkamer is aan vernieuwing toe.

schoonmaak kamer goed.

Eten in het hotel meer dan voldoende zowel ontbijt als diner.

Entertainment viel wat tegen,(je moet er van houden) maar daar kwamen we niet voor. Wel raar dat in het hotel 3 verschillende prijzen werden gehanteerd voor de drankjes, restaurant bar en dakterras overigens erg duur vergeleken met wat je in de omgeving betaald. Je kan vouchers kopen dan krijg je korting op drankjes dan nog is het duurder.

Het personeel super aardig en behulpzaam.

Dakterras met mooi uitzicht en jacuzzi erg mooi.

Zwembad zonder ligbedden in de tuin, erg klein en ligt in de schaduw, er werd mede daardoor weinig gebruik gemaakt van het zwembad.

Jammer dat er geen fitnes aanwezig is.

Al met al een goed hotel waar we het prima naar ons zin hebben gehad.

Prima hotel prima prijs/kwaliteit verhouding.

Zwembad stelt niets voor. Beter verwijderen

Wordt het terras grotet.

Midden in de wijk Carihuela vlak bij het strand en winkelstraat.

Hotel beschikt over een klein zwembad in de tuin, Dakterras met ligstoelen en bubbelbad. Eetzaal kan erg druk zijn, waardoor je in de hal moet wachten tot er een tafel beschikbaar is. Meubilair gedateerd. Thema avonden met uitstekende buffet maaltijden en veel variatie. Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamers met uitzicht op de nabij gelegen woningen. Busverbinding naar Málaga en Fuengirola op 10 minuten loop afstand. Via de tuindeur sta je zo op het strand.

Gezellig, schoon en fijn hotel!

Anne-Fleur Nijhuis, 12-8-2017

Heerlijke vakantie gehad hier in Roc Lago Rojo hotel! Wij hadden halfpension geboekt, 10 dagen. Het is hier gezellig, elke avond entertainment, aardig personeel, schone kamers en heerlijk eten! We begrijpen niet dat mensen het eten hier slecht vinden. Dan moet je wel een hele slechte eter zijn!!! Er is zoveel keus en iedere dag wat anders. Er moet gewoon wat tussen zitten wat lekker is, kan niet anders. Dat geldt voor zowel het ontbijt als het avondeten. Het zwembad is wat klein, maar prima. Daarnaast kan je boven op het dakterras heerlijk zonnen op de ligbedden met prachtig uitzicht over zee! Ook is er een jacuzzi. In de hotelkamer (wij hadden een junior suite) is een koelkastje aanwezig, haarfohn en airco. Ideaal! Gezellig, klein balkonnetje er bij. Er is WiFi aanwezig in het gebouw. Vanaf het hotel is het nog geen 5 min lopen naar het strand en de boulevard. Perfect. Dit hotel en de plek is echt een aanrader!

Leuk Hotel eten slecht

Ron, 12-8-2017

Het is een leuk hotel dicht bij het strand, bedden zijn hard kamers gehorig en het eten meer dan slecht. Maar als je niet te veel wil uitgeven een leuk hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Lago Rojo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Lago Rojo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Lago Rojo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roc Lago Rojo scoort een 7.67 uit 10 op basis van 429 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: