Hotel Roc Flamingo

• Kinderopvang

34 reviews over Hotel Roc Flamingo

• 2019
    6op teynde stefan05-09-2019

nooit meer, eten was slecht,nagerechten slecht.

acht dagen geboekt , inschekken bij aankomst duurde een half uur , kamer was zeer goed , Eten zeer slecht , een week lang altijd hetzelfde eten en niets was warm . de nagerehten Niet te eten , geen smaak gewoon blubber, geen vers fruit , niet al te proper wegens de opstelling van het eten , de bediening in de bar was SUPER zeer vriendelijke en gedienstig mensen 10 op 10 .

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    6Janneke17-06-2018

Nooit meer

Naar dit hotel verbannen, omdat ons oorspronkelijke (Roc) hotel was overboekt. Personeel was vriendelijk, eten was slecht. Sliep boven het podium, dat betekent niet voor 12 uur rustig. Hotel ligt midden in de stad, dus sowieso erg lawaaiig. Erg veel Oost-Europeanen

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 1Eindhoven02-01-2018

Nooit meer....

Wat een schijthotel. ...Helaas hier terecht gekomen omdat rocco lago met de Kerstdagen dicht was en dit gelijkwaardig was.....Echt niet..we hadden geluk dat wij wel een goed bed hadden omdat we de Kerstdagen doodziek (van eten?) op bed hebben moeten doorbrengen. ..Nog nooit zo veel onvriendelijke Spanjaarden bij elkaar gezien als in dit hotel....

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8Ernest25-02-2017

fantastisch

prima hotel vriendelijk personeel ga in december 2017 weer daar naartoe. leuke kerstavond goed eten en drinken schone kamer, niet kindvriendelijk maar wij gaan zonder kinderen. elke avond bingo of live muziek en bushalte voor het hotel. en een redelijke prijs.

Gereisd met partner in december 2015

• 5Angenita18-07-2016

Tegenvaller.

Geen aanrader. Totaal geen prijs kwaliteit verhouding, het eten was koud, er was weinig variatie en er zat een haar in mijn eten. Wij zelf hebben er weinig gegeten en dus geen goeie ervaringen. Een van onze laatste dagen wilde we het nog een kans geven en gingen wij naar het hotel voor de diverse snacks eenmaal aangekomen staat er een klaptafel bij het zwembad met wat kaakjes en andere koekjes. Niet wat wij verwacht hadden dus. Het bed is een inklapbed en je voelt de stangen door het matras heen en wanneer je je omdraaid kunnen ze dat horen aan het einde van de gang. Het hotel zit dicht bij het centrum en dat was dus wel iets positiefs maar het strand was zeker nog wel 20 minuten lopen, er is wel een pendel bus maar die rijd niet na half 8. Al met al zijn wij niet tevreden en wij hadden er misschien wel iets teveel van verwacht, maar dat het zo slecht was kun je niet van de foto's en andere recensies afzien.

Gereisd met partner in juli 2016

• 4Michel11-07-2016

Eten zéér slecht. Niet voor jongeren!

• Wifi zeer slecht zeker voor die prijs. (En dat in 2016)
    • de kamer, opzich prima elke dag schoongemaakt. Alleen het hotel is wel wat verouderd.Het bed is wel een drama werkelijk spijker hard. We begrepen van meerdere mensen dat hun er ook last van hadden. Locatie van hotel. Opzich is de locatie niet heel ver van het centrum tormollinos. Alleen dat heb je naar 1 dag wel gezien. Wij zijn eigenlijk elke naar naar caruela geweest is ong 6 euro met de taxi. Deze plaats is een stuk drukker. En dan het eten, zoals velen met ons is het eten in het hotel echt zeer slecht. Vaak koud niet gaar of verbrand. Als iets wel warm was zat er totaal geen smaak aan. Veel mensen waaronder wij gingen bijna elke avond elders uit eten. Wel een goeie tip voor alle jongeren. Wij zijn 2 vrienden van 20 en dachten daar leuk te kunnen stappen. Dat werd het dus niet. Het enige wat je daar hebt zijn terassen.Ben je van plan om op stap te gaan krijg je zeker spijt van deze locatie.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8Mevrouw24-02-2016

Uitstekend!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Voor een spotprijs een heerlijke week gehad! Prima locatie, goed eten, fijne kamers, vriendelijke mensen, super animatie. Wij zijn 5 sterren Turkije gewend, maar vonden dit prima. Vergelijken moet je niet doen. In juni gaan we weer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 9Susan27-12-2015

Oke voor mij.

Voor wie veel luxe en tralala wil, is dit niet het juiste hotel. Voor mij was dit een goed hotel, Heerlijke maaltijden, goede bedden, goede douche. Vriendelijk personeel! Ze mogen wel iets doen aan de zetels rond het zwembad, die van s morgens tot s avonds worden ingepalmt door mensen die uiteidelijk Niet komen liggen, of die ligzetels En terrasstoelen voor de hele dag bezet houden (vooral hollanders) Er zijn al niet veel ligzetels beschikbaar... Maar verder een Tof hotel, ik ben tevreden!

Alleen gereisd in september 2015

• 10Marcel17-09-2015

Goed hotel maar alle waar naar zijn geld.

Wij zijn met 2 personen in september 2015 in dit hotel geweest met alleen ontbijt dit is voor ons genoeg nu wordt er gesproken over een slecht ontbijt maar dat vinden wij 100% mee vallen er is diverse variatie qua brood soorten en eventueel beleg het is natuurlijk geen jumbo of Albert heijn waar er 40 verschillende soorten Beleg ligt maar je kan er een goed stevig ontbijt eten .De kamers zijn schoon en ruim genoeg naar onze zin de bedden zijn idd wel wat hard maar de ėėn is dit gewent de ander dat.Het enigste nadeel voor ons is dat het te ver van het strand ligt /carihuela ivm de afstand en de trappen (125 treden) Namen wij s avonds een taxi terug. Kortom ervaar zelf wat voor het hotel het is.

Gereisd met partner in september 2015

• 8wouter24-03-2014

uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Schitterende ligging : midden in het centrum. Mooie en goed gekuiste kamers.Eten erg goed voor een 3 sterren hotel.Een heel leuk weekje All-inn aan een spotprijs!

Alleen gereisd in maart 2014

Hotel Roc Flamingo info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand900 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats