Hotel Puente Real

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°12°
Hotel Puente Real
7,4

Omschrijving
Hotel Puente Real in Torremolinos. Hier vind je de hele dag door animatie, ook voor volwassenen. Houd er rekening mee dat de animatie op Fransen is gericht. Een groot hotel waar het druk kan zijn bij de buffetten, het eten is wel goed. Een mooi zwembad met ligbedden. 25 minuten rijden naar Málaga en 1 minuut lopen naar het strand.

413 reviews over Hotel Puente Real in het Nederlands

Niet meer

Jan De Bruin,
27-12-2018

Als je van vliegtuig geluiden houd goed hotel zo niet neem dan een ander hotel ontbijt matig lunch okee en dinee supper zwembad weinig zon animatie amateuristisch en ver van het centrum kamer goed voor snacks lange rijen voor drankjes avonds moet je geduld hebben

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima! Wij zouden er zo terug gaan.

Peggy,
12-11-2018

Super leuke animatie voor zowel volwassenen als voor kinderen. Mooi zandstrand aan de overkant. Jammer dat er maar 4 kleine liften zijn, in zo een groot hotel wat betekend dat je soms wat langer moet wachten. Vriendelijk personeel dat je graag voorziet van de beste service. Grote massale eetzaal met leuke thema avonden. Minpuntje is dat je soms in de rij staat om de eetzaal in te kunnen. Echter duurt dit niet heel erg lang voordat je kunt gaan eten. Groot aanbod van verschillende maaltijden, voor ieder wat wils. Een hele fijne vakantie gehad met de kindjes (2 en 9 jaar). Leuk centrum op redelijke loopafstand maar met buggy een beetje moeilijk door de vele trappen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke vakantie

Graciela,
10-11-2018

Wij waren met de familie twee weken in puente real en vonden het geweldig! Lekker eten, hele leuke Sfeer, vriendelijk personeel en heel veel zon! Het heeft in die twee weken twee dagen geregend, Maar de Andere dagen Hadden we stralende zon. Hier komen we zeker tegus!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Fatasties

Martina,
4-11-2018

Het is een mooi en gezellig hotel schone kamers word veel georganiceerd al inclusief was ook goed

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima voor een keer

Esther,
31-10-2018

Voor ons een te groot complex met te veel (franse) animatie. Na gelezen te hebben over de Franse animatie dachten wij, geen probleem we zijn toch vaak op pad. Maar de animatie is echt overal de hele dag! En 80 procent is Frans en 60plus

Verder prima, schoon, eten genoeg keus weinig mis mee. Grote kamers, mooie zwembaden.

Minpuntjes:

Te groot (onze kamer was minuut of 10 wandelen naar het strand, 8 naar t restaurant) en dus ook massaal alles.

1 van de 2 restaurants was al dicht

Druk/rommeling/chaos in het restaurant

Druk/lang wachten bij receptie

Ver van t centrum (wel bus voor de deur)

Al met al prima gehad maar volgende keer weer wat anders.

Nooit meer

Van der vlis,
30-10-2018

Er komen veel ouderen dit kwam misschien omdat wij net na de zomervakantie waren gegaan maar voor jongen gezinnen wel handig om te weten.

Het was een leuke vakantie alleen kregen we wel eerst een vieze kamer met bloed op het onderlaken heel goor daarna andere kamer gekregen ergens bovenin het hotel waar we fantastisch uitzicht hadden alleen ik zou niet te dicht bij de railing gaan staan niet erg veilig met kleine kinderen en de liften waren erg krap me kinderwagen paste er maar net in en het eten was erg eentonig ook was er Nederlandse animatie beloofd maar dit was er helemaal niet en het centrum is ook wel een pokke eind lopen en wij wouden een dagje naar het waterpark en krokodillen park wat er naast zit in 1 doen maar het waterpark alleen was al stervens duur echt heel jammer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super mooi

S. Greveling,
30-10-2018

Vriendelijke mensen en er is voor ueder wat wils.

Gereisd met partner in juni 2018

Vierde verblijf, vierde keer tevreden

Sven Van Wilder,
12-10-2018

Ik verbleef reeds vier keren in all-in in dit rustig gelegen hotel, zowel in de zomer als op het einde van het toeristische seizoen. De vriendelijkheid van het personeel is telkens present, de buffetten zijn steeds uitgebreid, en de animatie was deze keer echt top. Mijn vrouw en ik kozen deze keer voor een rustig appartement aan de achterkant, maar ook de kamers in het hoofdgebouw zijn top (zeezicht). Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

hotel is treffelijk maar verouderd: all in blijkt in 2 versies te bestaan:flesjes water moet je betalen:de bouillabaisse was gekleurd water met enkele wortelschijfjes:dranken zoals mojito en campari zitten niet in de gewone all in:

wil je die wel dan betaal je supplement: het doel is blijkbaar "vele kleintjes maken een groot" wat supplementen betreft

Nooit meer!

Djow,
10-10-2018

Nooit nooit nooit meer!!!

Drama hotel! ( wat je hotel kan noemen)

Service van lek me vestje, verstaan geen engels, doen geen moeite. Kamers smerig beschimmeld, nieuwe kamers ook! Eten kan je beter ergens anders doen. Niet te eten en geen keus.

Iedereen die we hebben gesproken komen daar nooit meer terug.

Al krijg ik een miljoen erbij om daar te logeren dan nog niet! Nooit meer.

Reisleiding wist van niks, deed ook geen moeite. Wist ook niet eens hoe en wat in torremolinos. Dus die had beter putjeschepper kunnen worden.

Dus mensen ik zou dit hotel Niet aanraden. Als je een slechte vakantie wilt dan zou ik ernatoe gaan.

Teveel om alles op te noemen. Kan alleen maar zeggen ga Nooit naar Puente real!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puente Real in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puente Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.