Hotel Puente Real

392 reviews over Hotel Puente Real in het Nederlands

Prima vakantie gehad.

Joshua
25-5-2018

Wij waren met 2 jonge kinderen (3 en 1).

Weinig te doen voor hun, dus als het weer een beetje tegen zit hoef je daar zeker niet te blijven!

Er was een klein speeltuintje ( 2 schommels, speeltoestel werd nieuw opgezet, met glijbaan, 3 wippertjes) maar dat was nog afgesloten.

Zwembad is prima, maar niet een leuk glijbaantje ofzo.

Eten vonden wij echt waardeloos.

Smaakloos, koud/koel, weinig groente en voedzame dingen om je kinderen voor te zetten. Onze kinderen aten in het restaurant bijna alleen maar patat of pasta, wij hebben dan ook aantal keer buiten de deur gegeten.

Animatie is leuk. Enthousiaste mensen, avond programma kunnen wij niet beoordelen.

kinderdisco begint pas om 21.00 dat vonden wij persoonlijk wat laat.

Wij hadden superiorsuite met zeezicht.

Kamer was goed, schoonmaak ook goed.

Ligging tov het strand is top! Het hotel uit, straat over steken en je staat op het strand.

Schoon strand met strandtentjes.

Heerlijk verblijf in gezellig hotel

Paul
23-5-2018

Heerlijke 11 dagen gehad in Puente Real (all inclusive). Het is kwalitatief niet het beste hotel, maar wel heel gezellig. Normaal doen wij niet veel mee met het animatieteam, maar wij hebben wij veel lol gehad met vooral Ronnie; de rest was vooral Frans georienteerd.

De ligging is rustig; het centrum is het beste met de bus te bereiken en Fuengirola / Malaga zijn te bereiken met de trein, station 15 min wandelen. De drukte is dus snel op te zoeken.

De kamers zijn redelijk. Wel gehorig en niet heel luxe, maar schoon en groot genoeg. Als de wind verkeerd staat, zijn de opstijgende vliegtuigen wel vervelend als je wilt slapen.

Het eten is gevarieerd en over het algemeen goed. Er is genoeg variatie en een goede maaltijd (groente, vlees/vis, rijst/aardappel) was iedere dag wel bij elkaar te verzamelen.

Nadelen: geen handdoeken service, kluis met sleutel apart huren, receptie niet altijd behulpzaam, ligstoelen beperkt

Ria
19-5-2018

Alles was er goed,we hadden all inclusive, dat was het ook,geweldig, zoveel keus,iedere dag weer anders ,het was in één woord Fantastisch.

Ieder dag werd de kamer schoongemaakt,2 keer per week bedverschoont.

Personeel zeer vriendelijk,behulpzaam.

Ik kan wel verder zoveel zeggen,ik kan alleen zeggen,

Ga er ook heen.

Lisette
12-5-2018

Heerlijk hotel en zwembad, leuke animatie

Goed en betaalbaar All Inn Clusief Hotel

Danny Mol
6-3-2018

Hotel Puente Real ligt aan het begin van de boulevard (Noordzijde) van Torremolinos. Op het park is bij het zwembad een leuke en gezellige bar waar tot laat in de avond de drankjes gehaald kunnen worden. Ook op de dag is er toko vlakbij het zwembad waar je verschillende dingen kunt bestellen om te eten, sate's, tosti's, pizza's, salades en fruitsalades enz. In het grote restaurant hebben ze iedere dag een ander thema, van chinees tot mexicaans, dus voor ieder wat wils. Voor kinderen is er een leuk animatie team en in de avond worden er verschillende dingen georganiseerd voor de ouderen onder ons. Kamers worden elke dag schoongemaakt, eigenlijk een goed en leuk hotel. Enige min punt zijn de mensen die om 09.00 uur in de rij staan om een ligbedje te reserveren en dan pas laat in de middag er gebruik van maken.

Maar toch een hotel waar we nog een keer naar terug gaan.

Heerlijk hotel

Stefan
8-12-2017

Wij waren hier een weekje in oktober met nog steeds heerlijk zomerweer. het hotel is heel mooi, grote kamers, lekker eten en vriendelijk personeel. Het is een heel groot hotel vlak aan de strandpromenade van torremolinos. Wij komen zeker terug.

Prima

Fam. vd Brink
24-11-2017

Ligt aan een leuke boulevard, maar wel aan het einde, dus enkele kilometers lopen naar centrum en naar "Hollandse uitgaansgebied". Kamers waren prima, erg brede bedden, heerlijk geslapen. Eten was prima en gevarieerd, maar soms wat lauw. Malaga en Fuengirola waren prima te bezoeken door station op 1 km wandelen, vooral Malaga was leuk, klimmen naar kasteel met prachtig uitzicht op Malaga en de nieuwe haven moet je zeker ook bezoeken, kan allemaal lopend.

Een aanrader

Willems H.
24-10-2017

Wij verbleven voor het eerst in hotel Puente Real en waren aangenaam verrast. Een mooi hotel met alle faciliteiten en ruime kamers met uitzicht op strand en zee. De maaltijden in buffetvorm zijn verzorgd en gevarieerd en het personeel is supervriendelijk en behulpzaam.

Heerlijke vakantie

Melanie
28-9-2017

wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie. Wij begrijpen niet waarom sommige mensen klagen over de zonbedjes aan het zwembad, er waren 3 zwembaden en als er aan het hoofdzwembad geen zeteltjes vrij waren gingen we gewoon naar het zwembad voor de appartementen. Dat was dichtbij de snackbar en daar kon je ook wat te drinken halen. Mooi hotel, mooie ligging, wij komen zeker terug!

redelijk

patrick
27-9-2017

eten lekker maar kon wel meer variatie in

kamers waren goed en proper iedere dag verse handdoeken en alle 3dagen verse lakens

het zwembad was veel te klein en ligstoelen versleten

wel lang moeten wachten op kamer toegekomen om 9u30 kamer vrij om13u30

personeel aan receptie niet al te vriendelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Puente Real voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puente Real in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puente Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puente Real scoort een 7.5 uit 10 op basis van 410 reviews.