Hotel Puente Real

7,5

399 reviews over Hotel Puente Real in het Nederlands

Fam. Arun
8-9-2018

Ik en mijn kinderen vonden de hotel schoon, de eten was lekker en wisselend. De animatie was heel leuk en vooral dat ze je het gevoel gaven dat je erbij hoort. Ze waren ook heel aardig en lief.

De nadeel was dat er weinig ligbedden bij het zwembad waren, heel jammer, waardoor ik Heel vroeg de bed uit moet om ze te bemachtigen. En ik vond de wifi heel duur (€25 pw) en alleen voor 2 apparaten. De wifi was ook niet overal goed.

Ik zou zo weer terug gaan, de vakantie was super in hotel Puente Real!

Nooit meer!

Rebecca
4-9-2018

Kamers waren proper, maar schoon.

Het eten viel erg tegen. De smaken van de gerechten waren bijna allemaal zuur. Genoeg keuze, maar echt niet lekker. Een teleurstelling. All inclusive en toch buiten het hotel gegeten, omdat het eten erg tegen viel.

Veel te weinig ruimte bij het zwembad.

Medewerkers waren wel erg vriendelijk.

Hotel bijna direct aan het strand, dat is wel fijn.

heel goed

fam Gommers
17-8-2018

Het was hoofdseizoen toen wij er waren , het eten is heel goed en afwisselende thema s , ik lees hier bij de review s dat eten niet goed zou zijn dat is absoluut niet het geval. Wel heel druk maar ja dat is eigenlijk in de meeste hotels in het hoofdseizoen.

Het zwembad is te klein en te weinig stoelen , mensen staan al om 7 uur smorgens klaar om handdoekje te leggen terwijl pas om half 9 open gaat . Wij hebben aan het heerlijke zandstrand gelegen stoel gehuurd 5 euro pp inclusief parasol , veel beter dan aan het zwembad. We zaten in appartement kamers voldoende voor 3 personen voor 4 is het al wat krapper. badkamer was netjes en werd redelijk tot goed schoongemaakt.,

Preisdaler

Fantastisch gehad, maar voor ons te groot

van Pinxten
5-8-2018

Het eten was fantastisch!!! Iedere dag een ander thema...met een welkomsdrankje, enorme keus, supernetjes en schoon gepresenteerd!!!

Huisje was erg goed! Wij hadden appartement met 2 kamers...aan een rustig zwembad op de begane grond. Wij hoefden niet mee te doen aan handdoekje leggen hierdoor (wat voornamelijk de nederlanders en engelsen veroorzaakte)...wij zaten op ons eigen terras en liepen zo op en neer naar zwembad (6 meter) en bar (20 meter) Perfect!!

Huisje erg schoon, kwamen iedere dag schoonmaken.

Animatie erg leuk! Iedere dag/avond vol programma als je wilde.

Strand aan de overkant, daar zijn wij weinig geweest. Was verder prima, maar niet onze keus.

Wij vonden het een prima hotel...alleen voor ons iets te druk. Teveel kamers/mensen voor de stoelen/ligbedden bij zwembaden/bar.

Dat gaf personeel zelf ook aan. In mei, juni, sept, okt fantastico... in juli, aug to much...maar dat is natuurlijk maar net waar je van houd!

Nooit meer

Dobbelaere
24-7-2018

Pluspunten : veel keuze bij avondeten

Minpunten : minder kwaliteit bij ontbijt

Kamer te klein voor 4 personen (2 bedden 1,40m), wel na 2 dagen andere kamer gekregen, die had dan 4 eenpersoons bedden, maar lag vlak aan de poolbar met lawaai tot 2u 's nachts.

Geen mogelijkheid voor plaats aan zwembad tenzij je om 7u in de rij staat aan zwembad om je handdoek te leggen, wel aan kleiner zwembad waar geen animatie was en de kinderen niets konden doen.

Geen info te vinden in hotel over activiteiten in de omgeving.

Geen tweede bezoek

Rene de Jager
5-7-2018

Zijn hier geweest eten is niet echt geweldig. Vaak koud en keuze bijna altijd hetzelfde. Ook klopt het niet zoals in de beschrijving dat je een drankje krijgt bij het thema elke avond. In de vreetschuur is het echt massa hysterie. Animatie team wel ontzettend vriendelijk. Kamers zijn schoon. Handdoeken worden al om 7 uur neergelegd. Zelfs de gasten halen de hekken weg om handdoeken neer te leggen terwijl de schoonmakers nog bezig zijn. Ik vind het niet 4 sterren waardig

Ik ga zo weer!

Yvonne Dohle
26-6-2018

Kamer heel goed en ruim. Prima bedden en echt groot. Vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten. Heel veel keus. Heel dicht bij het strand. Top! Dicht bij het vliegveld, lekker snel in je hotel dus. Van vliegtuigen geen last gehad.

Prima vakantie gehad.

Joshua
25-5-2018

Wij waren met 2 jonge kinderen (3 en 1).

Weinig te doen voor hun, dus als het weer een beetje tegen zit hoef je daar zeker niet te blijven!

Er was een klein speeltuintje ( 2 schommels, speeltoestel werd nieuw opgezet, met glijbaan, 3 wippertjes) maar dat was nog afgesloten.

Zwembad is prima, maar niet een leuk glijbaantje ofzo.

Eten vonden wij echt waardeloos.

Smaakloos, koud/koel, weinig groente en voedzame dingen om je kinderen voor te zetten. Onze kinderen aten in het restaurant bijna alleen maar patat of pasta, wij hebben dan ook aantal keer buiten de deur gegeten.

Animatie is leuk. Enthousiaste mensen, avond programma kunnen wij niet beoordelen.

kinderdisco begint pas om 21.00 dat vonden wij persoonlijk wat laat.

Wij hadden superiorsuite met zeezicht.

Kamer was goed, schoonmaak ook goed.

Ligging tov het strand is top! Het hotel uit, straat over steken en je staat op het strand.

Schoon strand met strandtentjes.

Heerlijk verblijf in gezellig hotel

Paul
23-5-2018

Heerlijke 11 dagen gehad in Puente Real (all inclusive). Het is kwalitatief niet het beste hotel, maar wel heel gezellig. Normaal doen wij niet veel mee met het animatieteam, maar wij hebben wij veel lol gehad met vooral Ronnie; de rest was vooral Frans georienteerd.

De ligging is rustig; het centrum is het beste met de bus te bereiken en Fuengirola / Malaga zijn te bereiken met de trein, station 15 min wandelen. De drukte is dus snel op te zoeken.

De kamers zijn redelijk. Wel gehorig en niet heel luxe, maar schoon en groot genoeg. Als de wind verkeerd staat, zijn de opstijgende vliegtuigen wel vervelend als je wilt slapen.

Het eten is gevarieerd en over het algemeen goed. Er is genoeg variatie en een goede maaltijd (groente, vlees/vis, rijst/aardappel) was iedere dag wel bij elkaar te verzamelen.

Nadelen: geen handdoeken service, kluis met sleutel apart huren, receptie niet altijd behulpzaam, ligstoelen beperkt

Ria
19-5-2018

Alles was er goed,we hadden all inclusive, dat was het ook,geweldig, zoveel keus,iedere dag weer anders ,het was in één woord Fantastisch.

Ieder dag werd de kamer schoongemaakt,2 keer per week bedverschoont.

Personeel zeer vriendelijk,behulpzaam.

Ik kan wel verder zoveel zeggen,ik kan alleen zeggen,

Ga er ook heen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puente Real in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puente Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.