Aparthotel Pueblo Camino Real

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag28°21°
Aparthotel Pueblo Camino Real
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pueblo Camino Real voor je op een rij gezet:

279 reviews over Aparthotel Pueblo Camino Real in het Nederlands

Nooit meer

Twan
9-9-2018

Dit hotel eens en nooit meer als Nederlander word je hier totaal genegeerd aleen de Franssen tellen hier de kamers wel netjes en schoon eten iedere dag hetzelfde en koud en super druk in die vreet shuur ons zien ze hier nooit meer en raad iedereen dit hotel af als nl zijnde

Eenmalig! Franstalig

John
22-8-2018

Franstalig Hotel Zijn druk aan het verbouwen en kamers een nieuwe look te geven voor de volgende zomer! Vanaf volgend jaar wordt het een international hotel, dus niet meer alleen Frans. Wat het nu dus nog wel is helaas. Eten is wel elke dag hetzelfde en is soms koud of rouw. Het zwembad is wel aan vernieuwing toe want je haalt zo je voeten open. Het andere zwembad is net nieuw en ziet er super mooi uit met een bar! Helaas alleen voor alcoholische dranken en geen frisdranken. Het restaurant is te druk en is eigenlijk te weinig plaats voor iedereen maar het wordt goed geregeld als het vol zit! Het restaurant bij het nieuwe zwembad is dicht. En de bar in de lobby ook! Voor ons geen tweede keer meer helaas. En in het zwembad mag je geen bommetjes maken, dus pas op!

Nooit meer & Teveel Fransen

Joy
15-8-2018

Eten is eentonig, weinig keuze! Te veel mensen voor het restaurant! Dus elke dag een lange rij tot aan de receptie. Animatie is praat alleen maar Frans, dus als je Frans kan raadt ik je dit hotel aan! Het pasje van je deur van het appartement/huisje werkt niet meer als je hem bij je telefoon hebt gehouden. Moet je hem weer laten resetten bij de receptie. En als je drinken wil pakken of eten buiten het restaurant moet je pasje laten zien als je er in gaat en uitgaat.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Lin
12-8-2018

Franse animatie team richt zich idd op de Franse gasten, echter zijn er 2 Nederlandse meiden bijgekomen en die zorgen ervoor dat iedereen begrijpt waar het over gaat. Betrekken alle Engelse en Nederlandse kinderen en volwassen overal bij. Het stoorde ons niet dat alles Frans was. Restaurant heeft tijden aangepast diner is nu van 19.30 tot 22.00 en er kunnen rijen staan maar het gaat heel snel. Personeel werkt keihard. Centrum etc is best ver lopen met kinderen maar bus 123 en L2 rijd vaak en taxi’s zijn ook overal.

eenmalig

marcel
1-8-2018

een aanrader is het iedergeval niet met kleine kinderen de animatie is puur op fransen gericht.

mede daardoor haken de kinderen van nederlandse gezinnen af.

eten erg eentonig elke dag het zelfde.

kamers zeer aan een verbouwing toe.

restaurant om 19:30 uur open om 18:45 uur staat er al een lange rij voor de deur.

iedergeval voor ons gezin geen 2e keer weer.

Voordelen:

• In de tijd dat wij er waren, waren er op elk moment van de dag bedjes bij het zwembad beschikbaar.

• Kamers worden goed schoongemaakt.

• Vriendelijk personeel.

Nadelen:

• Kamers zijn erg gehorig.

• Restaurant is een 'vreetschuur', voor gezellig eten moet je er niet zijn.

• In de directe omgeving is niet veel te doen. (maar daardoor wel weer rustig aan strand en op boulevard)

Verder:

• Eten is prima maar na een tijdje wel eentonig, ondanks dat er voor iedereen wel wat tussen zit.

• Animatie is in het Frans

Zo jammer!

Lisette
29-6-2018

Dit was de 5de maal dat ik in dit hotel was ,maar helaas ook de laatste keer.

Ik vind dat de Nederlandse touroperaters dit hotel per direct uit hun assortiement moeten halen .Als Nederlander tel je hier niet mee en werkelijk alles is in het frans.de wijze van negeren is gewoon asociaal en heb ik nog nergens zo meegemaakt.Veel van het spaans personeel is vervangen door fransen dus je kunt bijna nergens verstaanbaar maken .Ook niet in het engels want dat vertikken ze.Heel erg jammer want qua hygiene is het prima in orde,het eten is erg achteruit gegaan de typisch spaanse gerechten zijn weg .Voor je rust is ook geen plaats meer ,de hele dag vind het franse animatie team dat ze gehoord moeten worden en doen dat ook .

Matige kwaliteit , niets voor Nerlanders!

Frans
25-6-2018

De animatie spreekt alleen Frans (dus moeilijk voor kleine kinderen. Verder zijn ze aan het uitbreiden maar niet met het restaurant, dus wachten aan de deur 2 uit 2 in. Het is onze derde kee hier maar het gaat er steeds meer op achteruit. Nerderlandse reisbureau’s stop met dit hotel aan te bieden er liggen betere hotels direct in de nabijheid.

Geboekt via touroperator. Op hun site staat dat het hotel Franse animatie heeft en dat klopt. Wij wisten dat dus van te voren, maar dat was toch wel jammer. Er zijn echter geen aparte polsbandjes meer voor de niet Franse gasten. Het eten is qua prijs kwaliteit verhouding prima. Echter in het restaurant is het een hels kabaal en er is te weinig plek, waardoor je in de rij moet staan voordat je binnen wordt gelaten. Rustig tafelen en kletsen is er dus niet bij. Personeel in het restaurant super vriendelijk. Achter het hotel kan je heel makkelijk parkeren. Handig dat je dan ook een achter ingang hebt om binnen te komen. Kamers (gebouw 20) netjes, maar wel gehorig. Fijne vakantie in dit hotel gehad.

heel erg frans gericht

john
4-10-2017

Kamer was goed en schoon mooie zwembaden rustige ligging

Ligt ongeveer 3 kilometer van centrum torremolinos bus kost 1,30 taxi rond de 8 euro naar centrum.

Alles in dit hotel is gericht op de Franse vakantieganger Recreatiewerk is alleen in frans,muziek bijna alleen in het frans. Ze hebben een eigen kleur bandje bij all in.

Zeker 80 % van de vakantiegangers zijn dan ook frans. Als niet fransman hoor je er in dit hotel niet bij.

terwijl het op zich best een mooi hotel is. Had auto gehuurd en bij aankomst is er in de straat niet te parkeren maar de portier zei dan kan je in de garage doen kosten 12 euro per nacht. Maar om de hoek kan je vrij parkeren voelde me dus eigenlijk gewoon bedonderd. Maar goed.

eten is redelijk wel vaak koud maar dat weet je in Spanje.

de eetzaal vonden wij een ongezellige vreetschuur. Als je op terras kan eten moet je het doen vergoed veel.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pueblo Camino Real in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pueblo Camino Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.