Aparthotel Pueblo Camino Real

Aparthotel
Aparthotel Pueblo Camino Real

We hebben een aantal aanbieders voor Pueblo Camino Real voor je op een rij gezet:

274 reviews over Aparthotel Pueblo Camino Real in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voordelen:

• In de tijd dat wij er waren, waren er op elk moment van de dag bedjes bij het zwembad beschikbaar.

• Kamers worden goed schoongemaakt.

• Vriendelijk personeel.

Nadelen:

• Kamers zijn erg gehorig.

• Restaurant is een 'vreetschuur', voor gezellig eten moet je er niet zijn.

• In de directe omgeving is niet veel te doen. (maar daardoor wel weer rustig aan strand en op boulevard)

Verder:

• Eten is prima maar na een tijdje wel eentonig, ondanks dat er voor iedereen wel wat tussen zit.

• Animatie is in het Frans

Zo jammer!

Lisette
29-6-2018

Dit was de 5de maal dat ik in dit hotel was ,maar helaas ook de laatste keer.

Ik vind dat de Nederlandse touroperaters dit hotel per direct uit hun assortiement moeten halen .Als Nederlander tel je hier niet mee en werkelijk alles is in het frans.de wijze van negeren is gewoon asociaal en heb ik nog nergens zo meegemaakt.Veel van het spaans personeel is vervangen door fransen dus je kunt bijna nergens verstaanbaar maken .Ook niet in het engels want dat vertikken ze.Heel erg jammer want qua hygiene is het prima in orde,het eten is erg achteruit gegaan de typisch spaanse gerechten zijn weg .Voor je rust is ook geen plaats meer ,de hele dag vind het franse animatie team dat ze gehoord moeten worden en doen dat ook .

Matige kwaliteit , niets voor Nerlanders!

Frans
25-6-2018

De animatie spreekt alleen Frans (dus moeilijk voor kleine kinderen. Verder zijn ze aan het uitbreiden maar niet met het restaurant, dus wachten aan de deur 2 uit 2 in. Het is onze derde kee hier maar het gaat er steeds meer op achteruit. Nerderlandse reisbureau’s stop met dit hotel aan te bieden er liggen betere hotels direct in de nabijheid.

Geboekt via touroperator. Op hun site staat dat het hotel Franse animatie heeft en dat klopt. Wij wisten dat dus van te voren, maar dat was toch wel jammer. Er zijn echter geen aparte polsbandjes meer voor de niet Franse gasten. Het eten is qua prijs kwaliteit verhouding prima. Echter in het restaurant is het een hels kabaal en er is te weinig plek, waardoor je in de rij moet staan voordat je binnen wordt gelaten. Rustig tafelen en kletsen is er dus niet bij. Personeel in het restaurant super vriendelijk. Achter het hotel kan je heel makkelijk parkeren. Handig dat je dan ook een achter ingang hebt om binnen te komen. Kamers (gebouw 20) netjes, maar wel gehorig. Fijne vakantie in dit hotel gehad.

heel erg frans gericht

john
4-10-2017

Kamer was goed en schoon mooie zwembaden rustige ligging

Ligt ongeveer 3 kilometer van centrum torremolinos bus kost 1,30 taxi rond de 8 euro naar centrum.

Alles in dit hotel is gericht op de Franse vakantieganger Recreatiewerk is alleen in frans,muziek bijna alleen in het frans. Ze hebben een eigen kleur bandje bij all in.

Zeker 80 % van de vakantiegangers zijn dan ook frans. Als niet fransman hoor je er in dit hotel niet bij.

terwijl het op zich best een mooi hotel is. Had auto gehuurd en bij aankomst is er in de straat niet te parkeren maar de portier zei dan kan je in de garage doen kosten 12 euro per nacht. Maar om de hoek kan je vrij parkeren voelde me dus eigenlijk gewoon bedonderd. Maar goed.

eten is redelijk wel vaak koud maar dat weet je in Spanje.

de eetzaal vonden wij een ongezellige vreetschuur. Als je op terras kan eten moet je het doen vergoed veel.

Was prachtig, maar voor ons niet meer

Ellen
4-9-2017

Echt een pràchtige accommodatie, werkelijk heerlijk zwembad, het eten was oke. We hadden een gerenoveerde familiekamer: erg netjes, met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Het is het eerste hotel na het vliegveld, je ziet de aankomende en vertrekkende vliegtuigen duidelijk, maar daar heb je geen hinder van. Voldoende ligbedden bij het zwembad en de ligweide, prima. Echter de reden voor ons om toch niet weer terug te gaan naar Camino Real is dat het ontzèttend frans georiënteerd is. Bij aankomst krijg je een polsbandje: alle fransen krijgen een fluor oranje bandje, alle andere nationaliteiten kregen een turquoisegroen/blauw bandje (en ik meen de spanjaarden een donkerblauwe). Er is personeel wat de niet-oranje-bandjes-dragende-gasten negeert, en ik heb gehoord dat de prijs voor de ligbedden bij het strand wordt bepaald door de kleur van je polsbandje; fransen betalen beduidend minder. Het animatieteam is hoofdzakelijk frans georiënteerd, wat zeker niet leuk was voor de andere nationaliteiten kinderen. Er zijn leden van het animatieteam die niet eens spaans spreken... De service is er wel weer prima: een te hard matras werd direct vervangen en er werd direct naar het niet doorlopen van het doucheputje gekeken. Wel een mooie vakantie gehad, maar voor ons geen 2e keer.

Prima hotel

Anoniem
2-9-2017

Eten was heel goed veel variatie. Alleen jammer zeker voor de kinderen dat alles in het frans was. Kinderen wilde niet meedoen aan de minidisco omdat ze er niks van verstonden. Altijd een bedje te krijgen. Er werden geen handoeken neergelegd. Wel vreemd dat de Franse een ander kleur bandje kregen. Nederlanders wetden niet aangesproken door het animatieteam. Het hek naar het strand was wel gewoon voor iedereen. Naar centrum met taxi voor 8 euro. Verder alles keurig onderhouden.

Super hotel, een Aanrader!

M Leijten
28-8-2017

Mooi opgezet hotel met verschillende gebouwen(laagbouw). Vanaf get hotel zijn de steden torremolinos en Malaga goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Het hotel grenst aan de boulevard. Door deze over te steken loop je zo het strand op. Het hotel is goed bezorgd en erg schoon. Vriendelijk personeel. Mooie ruime zwembaden. Voor elk wat wils. Groot gezellig terras, fijne ligbedden aan het zwembad en op de zonnewende. Het eten is goed verzorgt en variërend. Één minpuntje is dat het animatieteam Franstalig gericht is terwijl er verschillende nationaliteiten van vakantiegangers aanwezig zijn. Genoeg Nederlanders. Maar ondanks dit kleine minpuntje blijft het een super gezellig en mooi hotel waar ik zo terug naar toe zou gaan.

Pas op voor de schoonmaak!

Fam Snoek
22-8-2017

Tijdens verschonen beddengoed 2 knuffel spoorloos verdwenen. Weinig sympathie vanuit hotelpersoneel.

Bereid je voor op de schoonmaak!(+Rectificatie)

Tim Jolema
22-8-2017

Goed hotel

Jammer dat de animatie volledig Frans is, sowieso slechte animatie.

Eten is redelijk maar erg simpel en standaard

Tijdens schoonmaken van kamer 2 knuffels verdwenen tijdens beddengoed verwisselen! Let dus op!

Slechte medewerkers, tonen geen begrip, doen erg makkelijk.

Rectificatie:

Met wat hulp van touroperator de knuffel (1 ervan, de belangrijkste, de andere kan zo weer gekocht worden bij speelgoedwinkel) teruggevonden! Misschien komt de 2de ook nog terug.

Met wat doordrukken toch goede service gehad. Bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pueblo Camino Real in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pueblo Camino Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pueblo Camino Real scoort een 8.01 uit 10 op basis van 288 reviews.