Hotel Melia Costa Del Sol

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag25°12°
Hotel Melia Costa Del Sol
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Costa Del Sol voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Melia Costa Del Sol in het Nederlands

geweldig !

frank, 31-1-2018

Tijdens het 8 daagse verblijf logies met ontbijt in oktober 2017 geen minpunten geconstateerd. Groot hotel echter niet storend. Ligging geweldig, mooie kamers en goede bedden. Elke dag schone handdoeken. Ontbijt was zeer uitgebreid en bijzonder smaakvol. Bijzonder vriendelijk personeel.

geweldige keuken

Marjan, 20-1-2018

De omgeving is super lelijk maar dat weet je als je naar Torremolinos gaat, het hotel is top, een 5* keuken, zelfs sushi en champagne bij het ontbijt!

Prima hotel!

Jos Schouten, 19-9-2017

Mooi gelegen, aan een promenade en een rustige weg. Mooie architectuur. Redelijk ruime kamers en een relatief klein balkon. Alle voorzieningen werkten naar behoren, o.a. een stortdouche! Niet zoveel kastruimte.Kies een hoger gelegen kamer met mooi zeezicht, is iets duurder, maar de prijs waard. Wordt prima schoongemaakt. Vriendelijk en professioneel personeel. Via email tevoren gevraagd om een hooggelegen kamer met middagzon en die prompt gekregen! Mooi! Voor wie het belangrijk vindt: een klein zwembadje. Strand vlakbij, waar je voor €10 per dag twee ligstoelen en parasol kunt huren. Eten: prima van smaak en kwaliteit, maar de keuzes zijn niet erg uitgebreid in vergelijking tot resorts. Toch elke dag prima gegeten. Akoestisch gezien is het restaurant erg slecht: alles galmt en doet zeer onrustig aan. Tip: boek excursies via het hotel: iets duurder maar betrouwbaar. In de omgeving kun je prima wandelen en natuurlijk, shoppen. Voor kinderen is dit niet zo geschikt. Rookverbod in het hotel, behalve aan het zwembad. Staat nergens vermeld in de hotelinfo via internet. Eigenlijk mag roken op het balkon ook niet, maar als je je eigen asbak meebrengt, zegt niemand er iets van. Je moet het even weten. Kortom: goed hotel met kleine minpuntjes. Iets duurder dan de andere hotels, maar dit meer dan waard.

Fantastisch!

Louise, 7-9-2017

Alles was geweldig kan niet anders zeggen! De kamer was heel mooi, goede badkamer, heerlijk balkon.

Het internet top!! Geen vervelende handdoekjes race bij het zwembad, er was plek genoeg op elke tijd dat je er gebruik van wilde maken! Het ontbijt en diner was heel uitgebreid, erg lekker!

Direct aan het strand en heerlijk lopen op de boulevard.

Dit Hotel is een Dikke TIen Waard !!!!!

Heleen, 2-9-2017

Zeer mooie en nette kamers. Het eten in het hotel is zowel het ontbijt en het avondbuffet zeer uitgebreid, heel veel variatie en voordat er maar iets op is word het al opnieuw aangevuld. Mensen die over het eten klagen in dit hotel lusten waarschijnlijk helemaal niks maar dan moet je niet zeggen dat het eten er niet goed is. Alles is even lekker hier!!

Personeel werkt hard en doen hun werk prima en beleefd.

Zwembad is niet heel groot maar daar heb je absoluut geen hinder van, heel veel mensen liggen op het strand.

Wij lagen elke dag op het dakterras van het hotel, heerlijk met het zeewindje erbij👍🏻

Ligging van het hotel is perfect, super wandelen over de boulevard zowel links als rechts.

Gezellige strandbarretjes en café's.

Dit hotel in Torremolinos is zeer zeker aan te raden.

Wij waren er 12 dagen.

Geweldig!

Mei Yi, 26-8-2017

Strand is aan de overkant van het hotel, mooi zwembad van het hotel zelf.

Er is een gym te vinden als je even wilt sporten!

Ruime en schone kamers!

Erg fijn hotel

Jacqueline, 30-7-2017

Heel fijn hotel! Erg goed ontbijt. Alle kamers hebben zeezicht. Wij zaten in een gerenoveerde kamer. Goed bed, schoon en eigenlijk perfect. Wij hebben alleen logies en ontbijt geboekt.

Wij vonden het bij het zwembad wel erg druk. Goed handdoekenbeleid!

Als wij weer naar Torremolinos gaan, boeken wij zeker dit hotel.

Een prachtig hotel, eten Prima, schoon

Andre Plantinga, 28-7-2017

De ligging is Prima aan het boulevard, en strand , en vlak bij het Ouse centrum.

Geweldig

Anneke, 24-6-2017

Gerenoveerde hotelkamer, frisse moderne kamer met heerlijke bedden, zee zijzicht, eten fantastisch alleen soms erg druk in net restaurant door congressen die in het hotel gehouden worden. Vriendelijk personeel en alles heel schoon.

Zeker voor herhaling vatbaar

fantastisch

Brouwer, 9-6-2017

Perfect hotel, dicht bij strand en restaurants, ideaal voor een strandvakantie.

Geen overlast van verbouwen of renoveren.

Wij vonden het wel druk bij het ontbijt. Je kunt overal ontbijten dichtbij het hotel. Mochten wij nog eens naar dit hotel gaan boeken wij alleen logies

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Costa Del Sol in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Costa Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Costa Del Sol scoort een 8.87 uit 10 op basis van 104 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: