Hotel Melia Costa Del Sol

Hotel Info

• Aan zee
  • Sauna
Meer hotelinfo

Zonnen op het dakterras met uitzicht op zee bij Hotel Melia Costa Del Sol in Torremolinos. Hier word je wakker met een goed en uitgebreid ontbijt. Er is zelfs champagne. De kamers zijn keurig en de badkamer is uitgerust met een stortdouche. Bij het zwembad is altijd een bed vrij. Al sta je binnen een paar minuten ook aan zee. Bezoek Málaga (16 km).

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Costa Del Sol voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Melia Costa Del Sol

• 8Eric28-09-2019

Prima hotel maar wel enkele minpunten

Prima hotel, met goede faciliteiten, alleen maakt afzuiging airco veel herrie en is irritant als je op balkon zit en s nachts wel balkondeur dicht doen, wel geduld hebben als je lift wilt gebruiken

• 9Joan29-07-2019

Heel goed hotel.

Prima hotel, goed ontbijt, goede bedden en vriendelijk personeel. Het hotel bevindt zich tegenover het strand, ideaal. Als ik weer naar Torremolinos ga zou ik weer dit hotel boeken.

• 9Jeannet23-07-2019

Geweldige vakantie in heel goed hotel

Vriendelijk personeel schoon heerlijk ontbijt je kunt ook smidags i.v.v savonds eten strand voor de deur zwembad is inderdaad klein maar verder alles super ook savonds leuke muziek en show voor herhaling

• 6Marc Torfs17-07-2019

Costa del Sol nog wel , maar niet in dit hotel

Eten: prima Hygiene: gemiddeld Receptie: geen Nederlands Zwembad : klein Zwembaden op dak : klein en niet toegankelijk voor kinderen en de gewone kamers.

• 9Nancy04-07-2019

Super! Heerlijk eten, leuke omgeving, fijn hotel.

Mooi hotel tegenover het strand. Het eten is allemaal even lekker. Alles wat je wilt hebben ze. Personeel erg vriendelijk. Ik zou er zo terug gaan.

Geboekt bij neckermann
  • 9Monika Boogaard02-07-2019

Geweldig mooie accommodatie aan de boulevard.

Zeer verzorgd en luxe hotel, goede organisatie en vriendelijk personeel, heerlijk gevarieerd eten echt een tophotel, alles keurig schoon. Geen minpunten te bedenken.

Met oudere kinderen

• 10Rachelle27-06-2019

Geweldig!

Super fijn en luxe hotel. De kamers zijn mooi en bedden liggen lekker. Direct uitzicht op zee en binnen 1 minuut lig je op het strand. Het ontbijt en diner zijn geweldig!

• 7Karin10-06-2019

Goed hotel

Kleine kamers en zeker niet geschikt voor 3 volwassenen personen. 3e bed is een inklapbare.

• 10Erroma29-04-2019

Een aanrader ....eerste klas hotel

Zeer mooi hotel met vernieuwde ruime, propere kamers. Het dakterras met zwembad is een enorme meerwaarde voor het hotel. Uitgebreide, gevarieerde buffetten met vriendelijke en vlugge bediening. WiFi ( gratis) over heel het hotel en zelfs aan het zwembad en dakterras. Geen negatieve opmerkingen gevonden . Top hotel Een hotel om aan te raden en om terug te keren , want de vernieuwingen die er nog aankomen zijn zeker nog een plus punt.

• 10Elise13-04-2019

Super

We hebben echt genoten van ons verblijf in dit hotel ! Mooie ruime kamer met balkon en zeezicht geboekt. Zeer goede bedden, heel hygiënisch …. Het ontbijtbuffet is Super! Heel veel keuze … Vriendelijk personeel ! We hebben heel lekker gegeten in gezellige restaurantjes in de buurt namelijk: El Gato en Coco Bambu ( aan de kust zelf ) en Le Pizze E Le Paste D'Italia op het plein van San Miquel.

8 tips over Hotel Melia Costa Del Sol

• Lize Verhoef, 18-07-2013

Verken de buurt eens op de fiets, bij de receptie kun je terecht voor fietsen. Leuke eettentjes in de buurt aan te bevelen is : Los Pampas goed te beriken via de lift van Melia naar het centrum, en Granvinos ook goed te beriken via dezelfde lift. In Carihuela Casa Pascual II ligt op een gezellig plein.

• Marie, 20-07-2013

Neem de lift naar het centrum en kom te voet terug naar beneden, kuierend langs de winkeltjes. Huur een auto en ontdek Andalucía. Je kan er met gemak een maand rondrijden en toch elke dag nieuwe wondertjes ontdekken. Naast de bekende steden moet je zeker ook Casares bezoeken, een pareltje in de bergen. Wat verder rijden, maar de rit zeker waard, is Cádiz.

• Dhr. A.M. Kreukniet, 11-02-2013

De lift direct achter het hotel, brengt u slechts tot halverwege. Er is een andere lift, aan het einde van het winkelstraatje na het Jus d'orange barretje, rechtdoor en 12 treden op. Deze brengt u voor 50 cent tot in het centrum van Torremolinos!! 25 Meter naar links bevindt zich de Calle St. Miquel, de z.g. Kalverstraat van T.

7 vragen over Hotel Melia Costa Del Sol

• Monika, 25-05-2019

Kamers

Weet iemand of er voor de derde persoon een apart (sofa)bed op de standaardkamer is, of zijn er 2 kingsize tweepersoonsbedden? Op de foto’s kan ik het niet goed zien. Alvast bedankt voor de reactie.

• R. Lubeck, 15-10-2017

Animatie

Hoi allemaal, zou iemand mij kunnen vertellen hoe de animatie is. Bijvoorbeeld bij het zwembad, is daar animatie overdag. Misschien waterpolo of zoiets. B.V.D .

• A.Masselink, 28-05-2017

kleding voor schrift tijdens het eten

Kan iemand ons vertellen of de Heren tijdens de maattijden een lange broek moeten dragen.

verder zou ik graag willen weten of je nog steeds gebruik kunt maken van een badhanddoeken service.

groet Annet

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga