Hotel Melia Costa Del Sol

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag29°20°
Hotel Melia Costa Del Sol
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Costa Del Sol voor je op een rij gezet:

87 reviews over Hotel Melia Costa Del Sol in het Nederlands

Goed hotel met een super ligging

ML
27-7-2018

Een mooi, schoon hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Avondeten hadden wij er niet, aangezien er heel veel mogelijkheden zijn om buiten de deur te eten. Aanraders zijn El Gato, Arena, Tiki (allen aan de boulevard) en Ibiza (boven)

Ondanks dat het hoogseizoen was en het een groot hotel is was er altijd een bedje vrij (echt ongekend voor mij). Wil je direct aan het zwembad liggen dan moet je er wel wat vroeger bij zijn.

Het enige minpunt van dit hotel was de lift. Twee kleine liften waar telkens maar 4 mensen in konden en dat met zo'n groot hotel. Dus boek een kamer niet te hoog dan kan je nog met de trap.

Prima hotel en mooie kamers.

Fam. Janssen
29-6-2018

Na de renovatie beschikken de meeste kamers alleen over een douche, vawege teveel watergebruik en milieu neem ik aan.

Uitstekende ligging t.o.v. van strand en vertier. Niet echt geschikt voor wat oudere kinderen, vanwege het te kleine zwembad.

Restaurant en eten bovengemiddeld goed met vriendelijk personeel. Minpunt zijn de liften, aangezien er op het dak een zwembad is gebouwd zijn de liften continu bezet. Schoonmaak is middelmatig maar bedlinnen en handdoeken worden voldoende vervangen.

Het is echt een geweldig hotel. Mooie kamer, goede bedden, fijne badkamer. Personeel is bijzonder vriendelijk, helpen waar ze kunnen. Bijvoorbeeld met het uitprinten van de boarding-passen en allemaal kosteloos. De keuze bij het eten is reuze en erg lekker. Het hotel heeft een gunstige ligging, recht tegenover de zee en of je nu links of rechts gaat er zijn allerlei winkeltjes in de buurt.

geweldig !

frank
31-1-2018

Tijdens het 8 daagse verblijf logies met ontbijt in oktober 2017 geen minpunten geconstateerd. Groot hotel echter niet storend. Ligging geweldig, mooie kamers en goede bedden. Elke dag schone handdoeken. Ontbijt was zeer uitgebreid en bijzonder smaakvol. Bijzonder vriendelijk personeel.

geweldige keuken

Marjan
20-1-2018

De omgeving is super lelijk maar dat weet je als je naar Torremolinos gaat, het hotel is top, een 5* keuken, zelfs sushi en champagne bij het ontbijt!

Prima hotel!

Jos Schouten
19-9-2017

Mooi gelegen, aan een promenade en een rustige weg. Mooie architectuur. Redelijk ruime kamers en een relatief klein balkon. Alle voorzieningen werkten naar behoren, o.a. een stortdouche! Niet zoveel kastruimte.Kies een hoger gelegen kamer met mooi zeezicht, is iets duurder, maar de prijs waard. Wordt prima schoongemaakt. Vriendelijk en professioneel personeel. Via email tevoren gevraagd om een hooggelegen kamer met middagzon en die prompt gekregen! Mooi! Voor wie het belangrijk vindt: een klein zwembadje. Strand vlakbij, waar je voor €10 per dag twee ligstoelen en parasol kunt huren. Eten: prima van smaak en kwaliteit, maar de keuzes zijn niet erg uitgebreid in vergelijking tot resorts. Toch elke dag prima gegeten. Akoestisch gezien is het restaurant erg slecht: alles galmt en doet zeer onrustig aan. Tip: boek excursies via het hotel: iets duurder maar betrouwbaar. In de omgeving kun je prima wandelen en natuurlijk, shoppen. Voor kinderen is dit niet zo geschikt. Rookverbod in het hotel, behalve aan het zwembad. Staat nergens vermeld in de hotelinfo via internet. Eigenlijk mag roken op het balkon ook niet, maar als je je eigen asbak meebrengt, zegt niemand er iets van. Je moet het even weten. Kortom: goed hotel met kleine minpuntjes. Iets duurder dan de andere hotels, maar dit meer dan waard.

Fantastisch!

Louise
7-9-2017

Alles was geweldig kan niet anders zeggen! De kamer was heel mooi, goede badkamer, heerlijk balkon.

Het internet top!! Geen vervelende handdoekjes race bij het zwembad, er was plek genoeg op elke tijd dat je er gebruik van wilde maken! Het ontbijt en diner was heel uitgebreid, erg lekker!

Direct aan het strand en heerlijk lopen op de boulevard.

Dit Hotel is een Dikke TIen Waard !!!!!

Heleen
2-9-2017

Zeer mooie en nette kamers. Het eten in het hotel is zowel het ontbijt en het avondbuffet zeer uitgebreid, heel veel variatie en voordat er maar iets op is word het al opnieuw aangevuld. Mensen die over het eten klagen in dit hotel lusten waarschijnlijk helemaal niks maar dan moet je niet zeggen dat het eten er niet goed is. Alles is even lekker hier!!

Personeel werkt hard en doen hun werk prima en beleefd.

Zwembad is niet heel groot maar daar heb je absoluut geen hinder van, heel veel mensen liggen op het strand.

Wij lagen elke dag op het dakterras van het hotel, heerlijk met het zeewindje erbij👍🏻

Ligging van het hotel is perfect, super wandelen over de boulevard zowel links als rechts.

Gezellige strandbarretjes en café's.

Dit hotel in Torremolinos is zeer zeker aan te raden.

Wij waren er 12 dagen.

Geweldig!

Mei Yi
26-8-2017

Strand is aan de overkant van het hotel, mooi zwembad van het hotel zelf.

Er is een gym te vinden als je even wilt sporten!

Ruime en schone kamers!

Erg fijn hotel

Jacqueline
30-7-2017

Heel fijn hotel! Erg goed ontbijt. Alle kamers hebben zeezicht. Wij zaten in een gerenoveerde kamer. Goed bed, schoon en eigenlijk perfect. Wij hebben alleen logies en ontbijt geboekt.

Wij vonden het bij het zwembad wel erg druk. Goed handdoekenbeleid!

Als wij weer naar Torremolinos gaan, boeken wij zeker dit hotel.

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Costa Del Sol in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Costa Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.