Aparthotel Los Jazmines

144 reviews over Aparthotel Los Jazmines

• 2019
    6Souad Bibouda31-07-2019

Middelmatig

ligging van het hotel is prima, je steekt de straat over en je bent bij zee. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer daarentegen is ons zeer slecht bevallen. Zeer gehorig en al verschrikkelijk snel benauwd waar het overjarige model van een airco niet tegenop kan. Deze airco was tevens zo ingesteld dat hij ieder half uur uitschakelt. We hadden daarnaast ook geen buitenruimte wat lastig is om badkleding en handdoeken te laten drogen. Ook de badkamer beschikt over zeer weinig bergruimte en scheve plankjes waar alles snel vanaf schuift.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Joyce25-07-2019

Al met al een 7 waard.

Begane grond, handig maar zonder buitenzitje, gehorig omdat iedereen voor je deur langs loopt. Ontbijt goed maar elke dag hetzelfde, zwembad aan de kleine kant waar je ook niet met een zwemband oid in mag , zeer klein babybadje. Dit gedeelte weinig leven ,wij raden aan om naar caruela te gaan,gezellig en meer Nederlanders ook😉 Maar al met al wel netjes,goede schoonmaak,elke dag nieuwe handdoeken en airco Wel 5 uitgangen en vlak bij de zee,straat over en voilla. Denk ook dat je niet meer kunt verwachten van dit hotel,geen animatie of avond show hier. Dus je moet er echt op uit,al is het wel een half uur lopen over de boulevard naar caruela en das best pittig met deze warmte.. torremolinos centre 15 trappen omhoog ,leuk maar niet voor ons.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8F.J.09-09-2018

Fijne vakantie....goed verzorgd!

Vriendelijk personeel. Kamer werd dagelijks schoongemaakt. De locatie is perfect.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8ment26-08-2018

klasse hotel

hotel top minpunt geen nederlandse zenders op tv ps voor de kids he

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Gerrit van der laan12-08-2018

Prima accomodatie prima ligging niks mis mee voor dat geld

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

6Stephen en Laura11-08-2017

oke voor de prijs

Positief aan het verblijf was de ligging. Het hotel ligt aan het strand en de boulevard. Op 20min wandelen van de Metro. De kamers werden elke dag grondig gepoetst door het personeel en waren dus zeer hygiënisch.

Minder aan het verblijf was de gastvrijheid van het personeel aan de receptie en in het restaurant. Het personeel aan de receptie hielp ons nauwelijks verder met onze vragen. De man in het restaurant was zeer onvriendelijk en nors. Niet fijn om op deze manier bediend te worden.

Het eten was beneden onze verwachtingen. Er werd weinig/ niets bijgevuld waardoor je minder keuze had als je later kwam eten. Vooral 's avonds was er te weinig keuze.

Het zwembad was klein en niet mooi aangelegd.

Voor de prijs die we betaald hebben, vonden we het hotel oke.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Simone vd berg11-08-2017

Echt spaans

Wij hadden een kamertje achter in de tuin met Frans balkon(kamer 71 is echt mooi). Eten is echt slecht slecht, droog brood en zelfs al het fruit was beurs.blij dat er alleen ontbijt hadden. Kamer zelf was goed(gerenoveerd) matrassen keihard. Mevrouw vd receptie zij dat dat komt omdat ze net nieuw zijn. Personeel wel super vriendelijk. Locatie super! En heerlijke strandtentjes voor de deur om te lunche/avond eten.wij vonden dit de leukste buurt om te zitten. Dus zonder ontbijt zou ik het aanraden om hier te zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8A. Molenaar01-08-2017

Prima verblijf gehad

Los Jazmines is een goed betaalbaar knus hotel/appartementencomplex. Een Spaans 3-sterren-hotel, dus wie echt luxe zoekt, moet naar meer sterren kijken. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad is weliswaar relatief klein, dus logischerwijs zijn er regels als; niet duiken, geen zwembanden, geen bal spellen en geen ligbedden onnodig bezet houden. Maar op het strand aan de overkant van de straat is dat allemaal geen enkel probleem. Ontbijt en diner raden wij hier wel af, maar in de omgeving veel restaurantjes waar je goedkoper, gezelliger en lekker kunt eten, bijv. Poseidon aan de overkant als aanrader. Het hele complex wordt opgeknapt zonder dat wij daar overlast van hadden. De meeste kamers zijn intussen gerenoveerd en zien er veel beter uit. Wij hadden één 2-persoons hotelkamer met 2 bedden. En een 4- persoons appartement met 2 slaapkamers, een klein keukentje met alles erop en eraan en een heerlijk groot balkon. Nadeel van het appartement was wel het woonkamertje wat ons erg klein lijkt bij minder mooi weer. Ook kamer met 2-persoonsbed was eigenlijk te klein en onpraktisch; de slaapkamerdeur liep vast op het bed en kon slechts gedeeltelijk open. Desalniettemin hier een meer dan heerlijk en aangenaam verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5Marianne28-06-2017

Voor de huidige prijs nooit meer

De locatie is inderdaad prima, het appartement zeer matig. Trap er naar toe krakkemikkig, glad bij regen en gevaarlijk, kastdeuren vallen uit de kast als je ze wilt openen, bedden matig, service beperkt. Geen bar en het restaurant de hele vakantie gesloten. Prijzen dit jaar verdubbeld en dat is het echt niet waard.

Gereisd met partner in mei 2016

• 6Nicole19-06-2017

1x, niet weer

Vijf dagen naar Spanje geweest en dit hotel uitgekozen. Eenmaal aangekomen geen balkon. Bedden waren zo hard als een plank, gevolg vele rugklachten. Ontbijt stelde vrij weinig voor en de broodjes waren vreselijk droog. De ligging van het hotel was top! Lekker dichtbij het strand

Gereisd met vrienden in juni 2017

Aparthotel Los Jazmines info