Aparthotel Los Jazmines

138 reviews over Aparthotel Los Jazmines in het Nederlands

Fijne vakantie....goed verzorgd!

F.J.
9-9-2018

Vriendelijk personeel. Kamer werd dagelijks schoongemaakt. De locatie is perfect.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

klasse hotel

ment
26-8-2018

hotel top minpunt geen nederlandse zenders op tv ps voor de kids he

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Gerrit van der laan
12-8-2018

Prima accomodatie prima ligging niks mis mee voor dat geld

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

oke voor de prijs

Stephen en Laura
11-8-2017

Positief aan het verblijf was de ligging. Het hotel ligt aan het strand en de boulevard. Op 20min wandelen van de Metro. De kamers werden elke dag grondig gepoetst door het personeel en waren dus zeer hygiënisch.

Minder aan het verblijf was de gastvrijheid van het personeel aan de receptie en in het restaurant. Het personeel aan de receptie hielp ons nauwelijks verder met onze vragen. De man in het restaurant was zeer onvriendelijk en nors. Niet fijn om op deze manier bediend te worden.

Het eten was beneden onze verwachtingen. Er werd weinig/ niets bijgevuld waardoor je minder keuze had als je later kwam eten. Vooral 's avonds was er te weinig keuze.

Het zwembad was klein en niet mooi aangelegd.

Voor de prijs die we betaald hebben, vonden we het hotel oke.

Gereisd Met partner in juli 2017

Echt spaans

Simone vd berg
11-8-2017

Wij hadden een kamertje achter in de tuin met Frans balkon(kamer 71 is echt mooi). Eten is echt slecht slecht, droog brood en zelfs al het fruit was beurs.blij dat er alleen ontbijt hadden. Kamer zelf was goed(gerenoveerd) matrassen keihard. Mevrouw vd receptie zij dat dat komt omdat ze net nieuw zijn. Personeel wel super vriendelijk. Locatie super! En heerlijke strandtentjes voor de deur om te lunche/avond eten.wij vonden dit de leukste buurt om te zitten. Dus zonder ontbijt zou ik het aanraden om hier te zijn.

Prima verblijf gehad

A. Molenaar
1-8-2017

Los Jazmines is een goed betaalbaar knus hotel/appartementencomplex. Een Spaans 3-sterren-hotel, dus wie echt luxe zoekt, moet naar meer sterren kijken. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad is weliswaar relatief klein, dus logischerwijs zijn er regels als; niet duiken, geen zwembanden, geen bal spellen en geen ligbedden onnodig bezet houden. Maar op het strand aan de overkant van de straat is dat allemaal geen enkel probleem. Ontbijt en diner raden wij hier wel af, maar in de omgeving veel restaurantjes waar je goedkoper, gezelliger en lekker kunt eten, bijv. Poseidon aan de overkant als aanrader. Het hele complex wordt opgeknapt zonder dat wij daar overlast van hadden. De meeste kamers zijn intussen gerenoveerd en zien er veel beter uit. Wij hadden één 2-persoons hotelkamer met 2 bedden. En een 4- persoons appartement met 2 slaapkamers, een klein keukentje met alles erop en eraan en een heerlijk groot balkon. Nadeel van het appartement was wel het woonkamertje wat ons erg klein lijkt bij minder mooi weer. Ook kamer met 2-persoonsbed was eigenlijk te klein en onpraktisch; de slaapkamerdeur liep vast op het bed en kon slechts gedeeltelijk open. Desalniettemin hier een meer dan heerlijk en aangenaam verblijf gehad.

Voor de huidige prijs nooit meer

Marianne
28-6-2017

De locatie is inderdaad prima, het appartement zeer matig. Trap er naar toe krakkemikkig, glad bij regen en gevaarlijk, kastdeuren vallen uit de kast als je ze wilt openen, bedden matig, service beperkt. Geen bar en het restaurant de hele vakantie gesloten. Prijzen dit jaar verdubbeld en dat is het echt niet waard.

1x, niet weer

Nicole
19-6-2017

Vijf dagen naar Spanje geweest en dit hotel uitgekozen. Eenmaal aangekomen geen balkon. Bedden waren zo hard als een plank, gevolg vele rugklachten. Ontbijt stelde vrij weinig voor en de broodjes waren vreselijk droog. De ligging van het hotel was top! Lekker dichtbij het strand

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Eenvoudig én goed!

Eddo
20-5-2017

Los Jasminez is een eenvoudig hotel, maar wel met een eigen zwembad! Het ligt in een rustige buurt en zeer dicht bij het strand (even de weg over). De kamer werd elke dag goed schoongemaakt en handdoeken gewisseld. De bedden waren voor ons te hard, hadden wat comfortabeler gemogen. Het ontbijt is eenvoudig en onbeperkt. Er zijn gelukkig goede tot zeer goede restaurants in de buurt. Wil je "Hollands vertier" dan loop je over de boulevard in 20 minuten Carihuela binnen.
Wij waren er in mei en hadden prachtig weer met een goede temperatuur 25*.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in mei 2016

Ronduit slecht

miranda
4-11-2016

Wij hadden een appartement geboekt, en werden in het slechtste appartement gestopt van het hele gebouw. Op 1 hoog in een hoek met het hotel aan de zijkant van ons balkon. Nr 35 Geen privé dus! Een slechter appartement was er niet!

We kwamen na een nachtvlucht aan om 10 uur s ochtends, maar er werd ons verteld dat we pas om 14.00 uur in ons appartement konden. Oké dat was en tegenvaller maar kan gebeuren. Frisdrank automaat in de receptie was leeg, en je mocht het zelf uitzoeken. Geen pretje als je de hele nacht niet geslapen hebt! En om 14.00 uur was het appartement nog niet klaar. Dat werd 14.45, terwijl gasten om 12 uur moeten uitchecken! Dus ze hebben schijnbaar bijna 3 uur nodig om dat hokje ( meer is het niet) schoon te maken! En wij maar wachten met 2 kinderen. Renovatie???? Een likje verf , meer niet, en zelfs dat was er al aan het afbladderen. Bedden erg slecht!!! Stond met rugpijn op.

Het appartement is best oké, maar heel klein. De trap naar het appartement is ronduit gevaarlijk! Kind bijna naar beneden gevallen vanwege een kapotte plank. Na melding pas de volgende dag wat aan gedaan. Ook inbrekers betrapt , maar werd heel lauw op gereageerd na melding bij de receptie. Wij waren hier al eerder geweest, maar hebben het idee dat er van eigenaar veranderd is. En de service is flink achteruit gegaan! Het enige pluspunt is de ligging. Voor ons nooit meer!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Los Jazmines in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Los Jazmines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.