Appartement La Baranda

Kleine hotelsWeer vandaag27°23°
Appartement La Baranda
7,1

130 reviews over Appartement La Baranda in het Nederlands

Fantastisch in omgeving genoeg te doen

Linda Haxe
22-9-2018

Hier een prima relaxe vakantie gehad leuk 2 kamer appartement vlakbij de boulevard 5min lopen lichte helling maar goed te doen leuk stel waar niets te veel voor is nog voor herhaling vatbaar

Heerlijke plek voor je zonvakantie

Pleun
12-9-2018

Hou je van rust, gemoedelijk, simpel maar goed? Dan ga je zoals wij nig vaak terugkomen.

Wij vonden t super, leuke ontvangst, schoon appartement, lekker zwembad met ligbedden, 3x schone handdoeken, prima ligging echt een aanrader!!!

Fam klompmakers
11-9-2018

Prima ingericht van alle gemakken voorzien!

Ligging perfect, dichtbij supermarkt bushalte strand boulevard

Gezellig kleinschalig voor onze jongste (8) super veilig , ze kon alleen naar zwembad makkelijk in de gaten te houden .

Ja veel Nederlanders maar ook wel toeristen uit Spanje Italië enz .

Gemoedelijke ontspannen sfeer.

Nederlands sprekende personeel aanwezig ..behulpzaam .

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad !

Ancilla
30-8-2018

Super leuk apartement..schoon lieve mensen waar je alles aan kan vragen.

Leuke omgeving mooi strand lekker dichtbij...zeker een aanrader...volgend jaar zeker weer heen..top vakantie gehad😊😊

Ons nieuwe tweede thuis!

Keij
27-7-2018

Zoek je rust, zit je niet te wachten op "handdoekje leggen" , wil je vlakbij de drukte zitten? Dan is "La Baranda " perfect! Schone appartementen, ruim terras, airco, gratis Wi-Fi, volledig ingerichte keuken (oven, koffiezetapparaat, keramische kookplaat, koelkast) Supermarkt(zelfs een Nederlandse) op loopafstand (5 minuutjes) Strand met zeer gezellige boulevard met veel restaurantjes en winkeltjes op 5 minuutjes lopen! Loopt iets hellend, maar heel goed te doen! Zeer vriendelijke medewerkers. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Super als je rust wilt

Eliza de Weerdt
24-6-2018

Ik heb samen met een vriendin 4 dagen een top verblijf gehad. We wilde rust en toch dicht bij een boulevard zitten, dan is dit de perfecte optie. Je krijgt inderdaad maar 2 wc rollen en de rest moet je zelf halen. Appartement was schoon en wij zaten direct aan het zwembad met ons terras. Twee losse bedden die prima lagen met harde matrassen, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur. Gratis WiFi en airco is natuurlijk een luxe. Je moet hier niet boeken als je van plan bent de hele dag bij het appartement te blijven. Overdag hebben wij heerlijk liggen zonnen bij het zwembad en ‘s avonds lekker naar de boulevard en het centrum. Voor de prijs die je betaald moet je ook geen luxe verwachten, maar wij vonden het een prima accommodatie. Grote supermarkt op 6 minuten loopafstand waar je alles voor normale prijzen kan krijgen.

Slecht 2 rollen toilet papier voor 9 dagen 1x handdoeken verschoond in die 9 dagen pas de 6e dag was dat bedden niet verschoond en als laatste kamer niet schoon gemaakt.

Levendig, shoppen, musea, zonnen op 't strand.

Marianne Weustink-van Rossen
12-4-2018

Geweldige boulevard. Altijd levendig. Bergopwaarts vind je de trein die rijdt van Fuengirola tot Malaga. De grootste markt vind je in Fuengirola. Een geweldige ervaring. Ook Plaza Major is erg leuk groot winkelcentrum op de treinroute richting Malaga.

Gewéldig een aanrader!

Josephina Daalhuizen
30-11-2017

Je moet niét in een rolstoel zitten, want dan kun je hier niet terecht

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Baranda in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Baranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.