Appartement La Barandaster

Contact

161 reviews over Appartement La Baranda

• 9Looman20-01-2020

Top! Fijn en gezellig appartementencomplex

Heel fijn authentiek Spaans appartementencomplex van Nederlandse eigenaar. op loopafstand van bus en metro,supermarkt-eetgelegenheden, boulevard en strand. Huurauto gratis parkeren. Enthousiaste en super vriendelijke gastvrije medewerkers die er alles aan doen om het je naar de zin te maken, niets is te veel. Het appartement is schoon en heeft goede bedden. De keuken is niet groot, maar voldoende om een simpele maaltijd te bereiden met behulp van een goed werkende oven en kookplaten. Bij het zwembad staan fijne ligbedden en zitjes. We hebben regelmatig gebruik gemaakt van de fitness ruimte. Niet groot, maar voldoende om je conditie op peil te houden. De boodschappenkarretjes zijn top en scheelt een hoop sjouwen! We komen volgend jaar graag terug.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Carla27-10-2019

Fantastisch we komen zeker terug

We hebben een fijn appartement gehad. Super schoon. Vriendelijk personeel. Niets was hen te veel. Fijn om een boodschappenwagentje te kunnen gebruiken voor de supermarkt. Ligging appartement net uit de drukte maar de gezellige winkeltjes en terrasjes op nog geen 10 minuten lopen. Openbaar vervoer net om de hoek.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Arien van der Zwan25-10-2019

Heerlijk authentiek Spaans complex !

Heerlijk authentiek Spaans complex vlak bij alles wat je van een vakantie mag verwachten . Zoals bus en metro verbinding ,supermarkt-eetgelegenheden, boulevard en strand vlakbij. Huurauto in omgeving kosteloos te parkeren. Leuke , gastvrije medewerkers die er alles aan doen het naar de zin te maken ! Super schoon en goede matrassen. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Wij hebben net als vorige keer heerlijke weken gehad met veel zon. Tot volgend jaar !

• 8Carla20-10-2019

Geweldig fijne vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad in La Baranda. Fijn appartement. Vriendelijk personeel. We wilden graag een parasol op het balkon. Werd keurig geregeld. Ligging perfect vlak bij de boulevard en de supermarkt. Goede busverbinding naar omliggende plaatsen. We komen zeker terug.

• 9Pleun28-09-2019

Dik tevreden

Voor de 4e x La Baranda en zeker niet de laatste. We vinden hier wat we zoeken: rust, knusse plek, dichtbij strand en aardige eigenaars. Tot juni 2020!🌞

Gereisd met partner in september 2019

• 8Serge12-09-2019

fantastich en zeker herhaling vatbaar.

Schitterend complex op loopafstand van boulevard/strand. Complex heeft 42 appartementen/studio's met mooi zwembad. Goede service op dag van vertrek.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Joost12-09-2019

Super personeel, top ligging

Fijn appartementencomplex, dichtbij het strand maar net buiten de drukte. Vriendelijk personeel dat echt bezig is om het de gasten naar hun zin te maken. Een aanrader wat mij betreft

Gereisd met partner in september 2019

• 10fam. Keij22-08-2019

TOP! Schoon, rustig en toch vlakbij de drukte! 😉

Vandaag teruggekomen van de derde keer in "La Baranda", en volgend jaar gaan we zeker weer! Voor ons een dikke 10! Echt alles wat wij willen is er: rust, zwembad, gratis WiFi, ruim en schoon 2k appartement, voldoende ligbedjes rondom zwembad, er vindt hier geen handdoekje leggen plaats, is ook niet nodig, 5 minuten lopen naar de boulevard , winkeltjes, terrasjes, (Ned) restaurants, supermarkt, zelfs ook een Nederlandse. Het is, voor ons, gewoon echt top! 3 x schone handdoeken 1 x schoonm. in 1 week. En niet iedereen zal het een tien waard vinden, maar minder dan een voldoende geven kan gewoon niet! Ik weet niet wat je dan dacht te vinden hier. De beheerders Ruud en Stephanie, de receptioniste Stephanie, de onderhoudsman (hij houdt ook dagelijks het zwembad en de tuin schoon), de dames die de kamers schoonmaken, allemaal zijn ze even behulpzaam. Ze zullen alles doen om het de gasten naar de zin te maken! Ga allemaal zo door! 🤩👌👍

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8monique albregts17-08-2019

heerlijk

la baranda is leuk voor mensen die van simpel & eenvoudig houden wij vonden het heel relax niet elke dag last van schoonmakers die aan de deur komen ...je word gewoon met rust gelaten en als je iets wil weten of hebben staat stefanie(2)voor je klaar... super aardig.er is een woonkamer beneden met nederlandse tijdschriften&boeken en je kan een karretje meenemen voor de boodschappen voor de supermarkt die op 4 min lopen zit...heerlijk elke dag verse broodjes halen...je loopt zo naar het strand en de gezelligheid in vooral in de avond is het genieten wat wij wel miste was een leuk barretje bij het zwembad(had ik even niet opgelet met boeken)maar aan de andere kant de vrijheid om alles zelf mee te nemen is ook prettig en er was altijd wel iemand die een muziekje opzet...wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 1Vd vreede11-08-2019

Slecht

Verouderd. En gedateerd complex Om handdoeken moet je vragen waren hier met 4 personen kregen 2 sets handdoeken Moest steeds gaan vragen. Kamer was op dag 7 nog steeds niet schoon gemaakt Bedden zijn zeer slecht. Zwembad water er g warm heel roemoerig veel auto lawaai 1 kleding kast voor met ze vieren kortom een slechte accomodatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

6 tips over Appartement La Baranda

• mkloosterman, 25-04-2014

Fiets verhuur langs de boulevard(op rotonde') vanaf la baranda ongeveer 20 min lopen via de boulevard richting torremolinos.

• Stel uit Leiden, 26-05-2013

Ga naar La Baranda en beleef het zelf! Mooi goed onderhouden complex. Het is echt authentiek Andalusische bouwstijl, wat het onderscheidt van alle lelijke hoogbouw langs de kust. Voor ons nooit meer zo'n All Inclusive legbatterij, non stop herrie van een entertainmentteam en iedere avond hetzelfde eten.

• Ruud, 26-05-2013

Restauranttip: het Italiaanse restaurant in de winkelstraat van Carihuela schuin tegenover de bakker op de hoek. Vooral de gevulde inktvis is fenomenaal!

2 vragen over Appartement La Baranda

• Yvon, 16-09-2018

Strandlaken

Weet iemand of er strandlakens te huur zijn in t hotel of op t strand ?

• Dennis, 12-02-2018

loge

Hallo,

Wij hebben voor augustus geboekt en verblijf in La Barranda. De laatste 2 dagen komt een kennis van ons die in Marbella op vakantie is bij ons logeren. Hoe zit dat eigenlijk? zijn daar kosten aan verbonden?

Appartement La Baranda info

• Aantal sterrenster