Appartement La Baranda

Appartement
Appartement La Baranda
6,7

123 reviews over Appartement La Baranda in het Nederlands

Slecht 2 rollen toilet papier voor 9 dagen 1x handdoeken verschoond in die 9 dagen pas de 6e dag was dat bedden niet verschoond en als laatste kamer niet schoon gemaakt.

Levendig, shoppen, musea, zonnen op 't strand.

Marianne Weustink-van Rossen
12-4-2018

Geweldige boulevard. Altijd levendig. Bergopwaarts vind je de trein die rijdt van Fuengirola tot Malaga. De grootste markt vind je in Fuengirola. Een geweldige ervaring. Ook Plaza Major is erg leuk groot winkelcentrum op de treinroute richting Malaga.

Gewéldig een aanrader!

Josephina Daalhuizen
30-11-2017

Je moet niét in een rolstoel zitten, want dan kun je hier niet terecht

Nooit meer

Ingrid Van Gucht
9-10-2017

We kregen een appartement achteraf nummer 36. ipv een mooi ruim tweekamerappartement, zoals op de site aangeboden wordt, kregen we een kleine donkere slaapkamer van 2,50 mt op amper 3 mt. zonder terras(terras wel vermeld op site) met een klein raampje. Bed stond tegen de kleerkast aan dus elke nacht botste ik tegen die kast aan. Kleding maar in koffer gelaten want anders moest je boven op bed gaan staan. Woonkamer was ook veel kleiner als op de foto,s. Het ergste was nog het uitzicht op het terras. ipv uitzicht op zwembad of patio (zoals vermeld op site) hadden we zicht op dak van vervallen garage. Het hele complex is wel aan renovatie toe. Het was wel schoon maar dat was dan ook het enige. Voor 1537 euro voor 7 nachten hadden we wel wat anders verwacht. Nooit meer La Baranda

Super

Linda
9-8-2017

leuk appartementencomplex, Klein schalig.

Aardig personeel, kan je alles aan vragen.

Leuke accommodatie met perfecte ligging

Annemarie
22-5-2017

De kamers zijn eenvoudig, maar buiten het complex is zoveel te doen dat je er eigenlijk alleen maar slaapt. Wij gingen met vrienden die, net als ons, een zoontje van 1,5 jaar hebben en we zaten naast elkaar in het gedeelte wat met een hek is afgesloten. Voor gezinnen met kleine kinderen is dat ideaal, want ze kunnen geen kant op verder en toch genoeg ruimte in de patio.

Heel relaxed, lekker rustig, prima studio.

J Bosch
9-2-2017

Goede stoelen, goede bedden, veel nederl.zenders op tv.gratis wifi.

Slechts 1x "franse slag" schoonmaak!!!

Overdag bijna niemand op de receptie aanwezig, na 18.00u helemaal niemand.

Oude reviews (archief)

Waar voor je weinige geld

Odette
26-9-2016

Oud complex maar bij ons wel schoon. Absoluut geen luxe muv de airco maar daar heb je ook niet voor betaald. En als het alleen om te slapen is dan heb je er een prima verblijf aan.

super complex

Christina
6-7-2016

Het heeft nog een heerlijk authentieke uitstraling. Geen massaal gedoe.

Wij hadden het mooiste appartement met terras waarbij je zo naar het zwembad kon lopen. Alleen de bedbank was voor ons volwassenen echt te hard. De kinderen lagen hier later op en hadden er geen last van.

De ligging is ook perfect. Je loopt naar beneden en komt zo naar het strand.

Tip: Je kan het niet missen als je naar het strand loopt, maar bij La Tahona kan je overheerlijk ontbijten, lunchen en dineren. Echt het Spanje gevoel gehad hier!

Wij hebben met 4 vrienden (midden 30) een weekend verblijf gehad in dit appartementencomplex wat erg goed bevallen is. Voor 120 euro totaal dus erg goedkoop.

Inrichting is eenvoudig maar met goede tv en airco, voor ons voldoende gezien we er eigenlijk alleen slapen.

Klein, maar leuk en diep zwembad voor de nodige verkoeling. Mooi gebouwd en netjes complex, kleinschalig. Ligging is goed met strand/boulevard op loopafstand.

Kortom, aanrader voor mensen die voor weinig geld willen verblijven vlak aan de kust van Torremolinos.

We hebben een aantal aanbieders voor La Baranda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Baranda in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Baranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Baranda scoort een 6.67 uit 10 op basis van 124 reviews.