Appartement Ecuador Park

73 reviews over Appartement Ecuador Park in het Nederlands

Nooit meer

ingrid horemans
30-5-2019

Nooit boeken heb 23 beten van bedwantsen echt vies.Kakkerlak in badkamer. 's nachts vreselijk lawaai van zatte Engelsen die op deuren staan te kloppen.

Gereisd Met partner in mei 2019

voor deze prijs gewoon goed !

Jacques
14-4-2019

Beoordelingen op deze site voor dit appartement zijn niet echt positief , toch zijn we hier geweest en we herkennen ons absoluut niet in deze negatieve reviews, ten eerste is het altijd de vraag wat verwacht je voor een bepaalde prijs ....wat onze ervaring betreft was dat het appartement schoon was en ruim met een mooi groot balkon ,badkamer was inderdaad wat krap maar ja.... om de 2 dagen handdoek wissel en schoonmaak niks op aan te merken ....ook de ontvangst bij de receptie was goed. Enige minpunt dat we kunnen noemen dat de appartementen erg gehorig zijn ( ligt ook wel aan wie je buren zijn 😂. ) dus wat ons betreft kun je met een gerust hart naar dit appartement toe !

Gereisd Met partner in april 2019

Volgend jaar maar weer !

Elisabeth
10-4-2019

Schoon, zowel in appartement als buiten rondom de accomodatie. Super goede locatie !

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

FANTASTISCH ♡

Fam de Groot
7-8-2018

Wij waren hier 30 juli tm 6 aug 2018,een fantastische week hebben we gehad,het app was super,om de dag schone handdoeken,personeel erg vriendelijk,wij komen er zekers nog een keer weer,leuke plaatsen La Carhiuela,Benemaldena op loop afstand,we zijn met de taxi naar Torremolinos geweest en lopend via de trap weer terug gelopen,erg gezellig met souvenierswinkeltjes,boulevard erg gezellig met heerlijke terrasje en restaurants,wij zijn er voor 10 jaar terug(ander appartement) ook geweest,veel gebouwen die gerenoveerd zijn en erg mooi zijn geworden♡ echt een aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

loopt erg achteruit

Bojoura
25-2-2018

Afspraken worden niet nagekomen, beloven veel maar doen niets (bv ander appt toegezegd). Geen gebruik kunnen maken van ligbedden, zwembad werd gerenoveerd, duurde minstens vijf weken langer dan vermeld, ontzettend stoffig dus alles, deur niet open kunnen laten ivm geluidsoverlast,. receptioniste zeer onvriendelijk. Ligging is prettig, dicht bij winkel, bushalte en strand.

Gereisd Met partner in januari 2018

Teleurgesteld

Alberta
4-1-2018

Al in mei 2017 deze accomodatie geboekt voor 9 dagen. Heel prettig als je met mooi weer in de middag bij het zwembad kunt vertoeven. Helaas geen zwembad, groot onderhoud. Ze hadden ze ons hiervan niet op de hoogte gesteld. Bouwvakkers die in de ochtend kwamen en laat in de middag weg gingen. Drilboren de gehele dag door. Niet fijn om je dag mee te beginnen en te eindigen.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Tinus
2-1-2018

Werkzaamheden aan het zwembad. De godganse dag lawaai en niet kunnen zonnen zowel op je balkon als op de bedjes die er niet zijn

Gereisd Met partner in december 2017

goed appartement

jack en carry
17-5-2017

goed schoon appartement op de 5e verdieping,vraag hoog, anders zit je vaak tussen de jongere mensen,boek een superieur studio,iets gehorig maar dat is alles in spanje,dicht bij strand en supermarkt,prijs kwaliteit goed

Gereisd Met partner in mei 2017

Voor de derde keer geweldig goed.

Anne de Vries
8-3-2017

Schoon netjes alles aanwezig goede service. Dicht bij winkels en open baar vervoer.

Gereisd Alleenreizend in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs/kwaliteit acceptabel.

Tineke
18-9-2016

Simpel-sober en wat gedateerd appartement.Het toilet stond zo dicht op het bad zodat je er alleen zijdelings op kon zitten. Schoonmaak goed maar om de dag. Bedden zijn prima. Klein zwembad met weinig ligstoelen. Positief is dat je 2 balkons hebt,voor en achter zodat je in of uit de zon kunt zitten. Het voordeel is dat je heel dicht bij de zee zit.

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ecuador Park in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ecuador Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.