Appartement Bajondillo

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

De ligging is perfect. Keurig ruime kamers met nieuw meubilair. Bedden met nieuwe matrassen. Heerlijk zwembad. Om toch 1 min puntje tenoemen zijn het aantal parasols bij het zwembad

Heerlijk

Martina Pieksma
19-2-2018

Simpel maar schoon en gezellig voor een leuk prijsje

Wij hebben het super gehad top weekje

Annet Saarloos
8-2-2018

Heel vriendelijk personeel. Schoonmaak super restaurant was goed. Ligging perfect

Fantastische dagen hier gehad

John Mulder
6-1-2018

Wij waren hier van 30 december t/m 4 januari .Een heel mooi en schoon hotel je kamer wordt elke dag schoongemaakt,zeer vriendelijk personeel, ligt gelijk aan zee. Ontbijt was super keus genoeg oa roerei en gebakken spek.

Je hebt op je kamer de beschikking over de volgende tvzenders NPO1 t/m SBS6

Centrum ligt gelijk achter het hotel wat te bereiken is met de lift( €0.50) of via de trap .

Al met al een aanrader

Heerlijke accomodatie aan het strand.

Beans
28-10-2017

Komen hier al 7 jaar achterelkaar en volgend jaar weer. Hoewel het hotel al aan de oude kant is wordt er momenteel druk gerenoveerd. (buiten het seizoen)

De kamers zijn schoon en hygienisch met zeer goede bedden.

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Margreet Hofman
23-10-2017

Het is belangrijk welk appartement je krijgt. Weliswaar hebben alle appartementen zij-zeezicht, maar liggen niet allemaal even gunstig tov de zon. Dat kan een nadeel zijn. Studio biedt voldoende ruimte. Moderne meubels, prima bedden, kleine keuken, verouderde badkamer.

Voor ons is het thuis komen 👍👍

Marian en hans
2-9-2017

Als eerste personeel altijd even vriendelijk en behulpzaam app bajondillo is de ideale plek. Iedere dag alles lekker schoon bedje opgemaakt wat wil je nog meer 😀Wat ook heel fijns je loopt het app uit stukje omhoog links trap op en voor 50 euro cent kun je de lift pakken en sta je midden in het centrum 👛👜🛍🛍 heb wel een minpuntje 🙁Als je ontbijt erbij boekt moet je naar een ander hotel wat wij persoonlijk dan weer minder vinden 🥖☕️ Maar dat mag de pret niet drukken wij genieten op ons balkon met een ontbijtje want als je beneden in restaurant doet ontbijten dat kan dan weer wel kost het je 9euro dat vind ik wel erg aan de hoge kant maar voor de rest alles Toppie 🌴⛱🍹☕️🥃🍺🌴⛱ voor de mensen die noggaanfijne vakantie 🌴⛱🌴⛱

Het is een goed verblijf al is het verouderd ,maar de bedden en het eten is perfect.

Ze zijn aan het renoveren, maar ik heb wel vernomen dat ze nu alleen de badkamer vernieuwen. Maar aan de rest zouden ze ook iets moeten doen.

Oud, vervallen en onhygiënisch.........

Lizzy
13-8-2017

We wilden midden in Torremolinos zitten, daarom hier een appartement geboekt.

Oké, over smaak valt niet te twisten!

de 1 noemt het complex gedateerd, de ander noemt het "Spaans" en de volgende nostalgisch.

Maar: als de wastafel in de badkamer letterlijk alleen nog met de afvoer aan de muur vast hangt, de kozijnen van de badkamerdeur 3x zo dik zijn door het vocht, er schimmel staat in de kitranden en tussen ongeveer alle tegels van het bad, er om het bidet heen geschilderd is om scheuren "weg te werken" dan noemen wij dat toch echt ronduit vervallen en onhygiënisch.

Het is gewoon zwaar achterstallig in onderhoud terwijl de prijzen er niet om liegen in het hoogseizoen.

Zwembad: bedjes te huur voor 3,00 p.p. voor die prijs moet je wel zelf je matras op gaan halen.

Iedere avond tot 1.00 uur muziek dus mocht je aan de zwembadzijde liggen dan mag je daar van meegenieten of je wilt of niet.

Kortom: noooooooit meer!

Een fantastische plek

Meta brassers
12-8-2017

Voor ons goed genoeg we zijn er alleen te douchen en slapen en het staat op een goede plek

We hebben een aantal aanbieders voor Bajondillo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bajondillo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bajondillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bajondillo scoort een 8.13 uit 10 op basis van 612 reviews.