Appartement Bajondillo

610 reviews over Appartement Bajondillo in het Nederlands

Aanrader.

Margo
6-10-2018

Geweldig appartement, mooi gerenoveerd, schoon en rustig. Prima bedden. Alleen op de laatste dag was ik ziek en moest van de arts langer in bed blijven om toch s avonds naar huis te kunnen vliegen en daar moesten we € 42.50 voor betalen voor 4 uur langer in het appartement te mogen blijven. Zeker een aanrader.

Geweldig

Arie van den Engel
19-9-2018

Bajondillo Een goed Hotel , voor ouderen, Kamers worden elke dag netjes op geruimd Tv met Nederlandse zenders, uitzicht op Zee, Vriendelijk personeel. een 10 direct aan zee , boven stad met de lift, wij komen er al 8 jaar en velen met ons.

Het was onze leukste vakantie ooit.

Marcel van Beveren
12-9-2018

De ligging en de bedden top!!!

Het is een wat oude inrichting maar wel heel gezellig.

Minpunt is dat je de kamer pas in kan om 13.00 uur, en moet verlaten om 12.00 uur.

Tjingo

Zou nog een keer terug gaan

Timmerman
27-8-2018

Het ligt heel centraal. Levendige omgeving. Leuk voor jong en oud. Sommige kamers zijn nog niet gerenoveerd.

Goed en schoon Hotel en appartement.

Anja
18-8-2018

De kamers waren schoon het personeel is vriendelijk .Maar s'avonds is er tot half 11 standaard muziek vooral voor de oudere spanjaarden ze mag wel eens wat meer van deze tijd zingen voor de kleine kinderen doen ze ook spelletjes maar meestal ook in het spaans .

Leuke vakantie voor 1 keer Banjandilo Tormelinos

Maurice Toonen
11-8-2018

Banjandilo goeie schone nette acomodatie gunstige ligging aan zee vlakbij centrum.Wij hadden 1kamer studio simpel maar schoon en fris wel oude inrichting. Keuken is lachwekkend weining keuken gerei super klein.Het is ook gewoon hotelkamer met klein aanrechtje koelkast en 2 keukenkastjes. Dus verwacht geen appartement. Super goeie bedden niks mis mee.2e week anders gedeelte gerenoveerde badkamer stuk beter.S.avonds harde muziek tot 01.00.Dus op tijd slapen lastig was voor ons geen probleem hoor .Geen handdoekje leggen ben je ook niet goed bij je plaat als je dat wel doet .Super aardige lieve mensen het personeel verdiend dikke pluim .Wel een min puntje echt belachelijk 3 euro per bedje betalen bij zwembad ....Wtf betaal in bouwvak 2400 euro voor 14 dagen komt er 6 euro per dag bij voor bedje ....Nog nooooooit meegemaakt.Leuk voor een week voor ons een keer maar dat heb je het wel gezien .

+: Zeer goede ervaring met dit complex

+: Ruime studios voor 2 personen

+/-: Sanitair wel verouderd maar schoon en functioneel

+: voor ons goede matrassen

+: zeer vriendelijke bediening in restaurant en terras

-: kamers wel gehorig maar onze ervaring is dat dit in heel spanje wel het geval is

+/-: animatie gaat tot 01.00uur door, met dagen erbij met behoorlijk luide muziek, voor ons was dit geen probleem echter voor anderen wellicht minder plezierig, vooral met kamer aan zwembadzijde hebben hier last van

+: elke dag schone handdoeken m.u.v. zondag

-: prijzen in cafe/terras vonden wij prijzig

+: ligging is zeer centraal, centrum vlakbij via straat met trappen, ook is centrum middels dichtbij liggende lift te bereiken (0,50 p.p.)

-: op strand bedjes €6

+: Antonio van de bedjes bij Coco Beach, attente leuke vent

+: 7 ned. zenders in HD (NPO1/2/3,RTL4/5,SBS6 + BVN)

+/-:keukeninventaris is net voldoende voor lunch, niet voor avondeten

Geweldig al meerdere malen geweest .

Marian
5-7-2018

Heel fijn appartement, vriendelijk personeel, perfecte ligging aan het strand, mooi nieuw ingericht , Hollandse tv zenders, elke dag schoonmaak. Goede ligging voor uitstapjes. Met de trein of bus goed de omgeving te verkennen. Mooie boulevard .

De ligging is perfect. Keurig ruime kamers met nieuw meubilair. Bedden met nieuwe matrassen. Heerlijk zwembad. Om toch 1 min puntje tenoemen zijn het aantal parasols bij het zwembad

Heerlijk

Martina Pieksma
19-2-2018

Simpel maar schoon en gezellig voor een leuk prijsje

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bajondillo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bajondillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.