Appartement Bajondillo

Hotel aan zeeWeer vandaag17°12°
Appartement Bajondillo
8,4

Omschrijving
Appartement Bajondillo in Torremolinos zit vlak aan het strand. Het verblijf is enigszins gedateerd, maar wel netjes en schoon. Bij het ontbijt heb je voldoende keuze en het zwembad is fijn voor verkoeling. Je kunt lekker relaxen en struinen over de boulevard of juist een grote Spaanse stad opzoeken, want Málaga ligt een half uurtje verderop.

616 reviews over Appartement Bajondillo in het Nederlands

Geweldig

Nelleke zoetemeijer,
23-12-2018

Heerlijk verblijf ondanks de verbouwing waar we overigens geen enkele hinder van hebben ondervonden . Balkon aan de zonzijde. Kleine keuken, nieuwe inductie kookplaat en prima mee kunnen redden. Kamers wel wat gehorig. Prima bedden. Iets verouderde badkamer maar alles schoon en werkte prima. Locatie hotel fantastisch, dichtbij centrum Torremolinos dmv lift(€ 0,50) lift op 150 meter van hotel of door trappen te bereiken. Langs de boulevard een minuut of 15 lopen naar carihuela. Hele week zon en heerlijke temperatuur maakte het plaatje helemaal compleet.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Onze jaarlijkse najaarsbestemming!

Chris ROSSEEL,
1-12-2018

Prachtig gelegen hotel met 2 soorten kamers, allemaal met zijdelings zeezicht en op 100 meter van het strand en de strandboulevard. Via een lift of te voet via een hellende weg kan je het lokale stadje bezoeken met talloze winkeltjes, restaurantjes en bars allerlei. Het lokale, ondergrondse, treinstation heeft een zeer regelmatige verbinding naar enerzijds Fuengirola en aan de andere zijde richting Malaga centrum. Onder weg zijn links en recht ook vele stations met andere bezienswaardigheden zoals parken (Montemar Alto), een prachtige haven (Benalmedena) en een reusachtig winkelcentrum (Plaza Major) Ook de luchthaven van Malaga is prima bereikbaar via de trein. Vanuit Eindhoven is het iets minder dan 3 uur vliegen. Lokaal een auto huren is perfect om het binnenland te bezoeken. Aanraders zijn Rhonda, Marbella, Gibraltar,Nerja, verschillende dieren- en pretparken en zeker niet te vergeten de hele speciale rostformaties van Antequerra.

Gereisd met partner in oktober 2018

Goed te doen!

Lianne,
11-11-2018

Bajondillo is volgens mij nog niet zo lang geleden opgeknapt. Het is een groot hotel tegenover de zee. En met een stukje lopen ben je in het centrum. Daarmee is de ligging perfect. Kamers zijn oké. Airco deed het goed en elke dag werd er een stofzuiger en dweil door gehaald. Wel fijn met al dat zand. Bedden weer netjes opgemaakt.

Het ontbijt is heel uitgebreid en ook goed. Elke dag vers fruit, beleg, broodjes, yoghurt, melk, roerei enz... je kunt zelfs wijn krijgen.

Het hotel heeft ook een zwembad. Wat wij erg jammer vonden is dat dit openbaar is en je moet betalen voor een ligbedje. Ook is hier onze tas gestolen, dus kijk uit! Ze beschikken niet over camera’s. Hotelpersoneel heeft ons overigens wel erg goed geholpen. Ze waren erg vriendelijk.

Goede prijs/ kwaliteit

S.E. SNEUJINK,
7-11-2018

Ideaal gelegen in het centrum, aan het strand. Keurig complex, niet modern, veel animatie, prima airco. Koken lukt er niet zo goed ivm gebrek aan ruimte en oude pannen en afwasmiddel was ook afwezig. Parkeren was een drama, wel mogelijk om gratis in een parkeergarage op flink stuk lopen te parkeren.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige vakantie in een super appartement!

Chris Hendriks,
7-11-2018

Super appartementencomplex! Alles goed geregeld, vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit verhouding, ideale ligging. Direct aan het strand en de boulevard en slechts 5 min naar het centrum van Torremolinos (ligt direct aan de lift naar boven). La Carihuela is klein kwartier lopen maar prima te doen langs de mooie kust. Echt een aanrader voor iedereen, jonge mensen, stellen, mensen met kinderen en ook ouderen. Ik zou hier zo terug gaan!

Je voel je op je gemak?

Arie van den Engel,
21-10-2018

Direct aan het strand gezellige wandelen naar de haven, en met de lift naar de boven stad, Bajondillo een gezellig Hotel ,iedere dag schonen hand doeken ,en schoongemaakt met douch af bad, uitzicht over zee, wat ook prettig is personeel

altijd vriendelijk, buiten een gezellig terras.

Gereisd met partner in september 2016

Aanrader.

Margo,
6-10-2018

Geweldig appartement, mooi gerenoveerd, schoon en rustig. Prima bedden. Alleen op de laatste dag was ik ziek en moest van de arts langer in bed blijven om toch s avonds naar huis te kunnen vliegen en daar moesten we € 42.50 voor betalen voor 4 uur langer in het appartement te mogen blijven. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Arie van den Engel,
19-9-2018

Bajondillo Een goed Hotel , voor ouderen, Kamers worden elke dag netjes op geruimd Tv met Nederlandse zenders, uitzicht op Zee, Vriendelijk personeel. een 10 direct aan zee , boven stad met de lift, wij komen er al 8 jaar en velen met ons.

Gereisd met partner in september 2016

Het was onze leukste vakantie ooit.

Marcel van Beveren,
12-9-2018

De ligging en de bedden top!!!

Het is een wat oude inrichting maar wel heel gezellig.

Minpunt is dat je de kamer pas in kan om 13.00 uur, en moet verlaten om 12.00 uur.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zou nog een keer terug gaan

Timmerman,
27-8-2018

Het ligt heel centraal. Levendige omgeving. Leuk voor jong en oud. Sommige kamers zijn nog niet gerenoveerd.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bajondillo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bajondillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.