Sorteren

Reviews over Torremolinos

Prima hotel!

Monique
    13-11-2018

Dit hotel ligt ideaal!! Midden in centrum en direct aan het strand! Kamer zijn niet super modern maar schoon en goed bed. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk, ook het avondeten is prima. Het zwembadje is klein maar met het strand voor de deur voor ons niet nodig.

Wij vonden dit hotel super om met 10 meiden overdag te genieten op t strand en in de avond gezellig de kroeg in. Genoten met de grote G!

Prima! Wij zouden er zo terug gaan.

Peggy
    12-11-2018

Super leuke animatie voor zowel volwassenen als voor kinderen. Mooi zandstrand aan de overkant. Jammer dat er maar 4 kleine liften zijn, in zo een groot hotel wat betekend dat je soms wat langer moet wachten. Vriendelijk personeel dat je graag voorziet van de beste service. Grote massale eetzaal met leuke thema avonden. Minpuntje is dat je soms in de rij staat om de eetzaal in te kunnen. Echter duurt dit niet heel erg lang voordat je kunt gaan eten. Groot aanbod van verschillende maaltijden, voor ieder wat wils. Een hele fijne vakantie gehad met de kindjes (2 en 9 jaar). Leuk centrum op redelijke loopafstand maar met buggy een beetje moeilijk door de vele trappen.

Goed te doen!

Lianne
    11-11-2018

Bajondillo is volgens mij nog niet zo lang geleden opgeknapt. Het is een groot hotel tegenover de zee. En met een stukje lopen ben je in het centrum. Daarmee is de ligging perfect. Kamers zijn oké. Airco deed het goed en elke dag werd er een stofzuiger en dweil door gehaald. Wel fijn met al dat zand. Bedden weer netjes opgemaakt.

Het ontbijt is heel uitgebreid en ook goed. Elke dag vers fruit, beleg, broodjes, yoghurt, melk, roerei enz... je kunt zelfs wijn krijgen.

Het hotel heeft ook een zwembad. Wat wij erg jammer vonden is dat dit openbaar is en je moet betalen voor een ligbedje. Ook is hier onze tas gestolen, dus kijk uit! Ze beschikken niet over camera’s. Hotelpersoneel heeft ons overigens wel erg goed geholpen. Ze waren erg vriendelijk.

Leuke vakantie

Graciela
    10-11-2018

Wij waren met de familie twee weken in puente real en vonden het geweldig! Lekker eten, hele leuke Sfeer, vriendelijk personeel en heel veel zon! Het heeft in die twee weken twee dagen geregend, Maar de Andere dagen Hadden we stralende zon. Hier komen we zeker tegus!

Prima, zou het weer boeken!

Natasja
    8-11-2018

Prima hotel, prima bedden, goede service en vriendelijk personeel. Ik had een superior kamer op de vijfde verdieping. De kamer is nog niet gerenoveerd. Het is schoon, er wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt schone handdoeken als je dat wenst. Het ontbijt is meer dan prima en het avondeten ook, hoewel soms iets aan de lauwe kant. Er is een klein ijskastje op de kamer aanwezig wat fijn is. Het hotel ligt rustig, er is geen lawaai in de omgeving en je bent zo op de boulevard en aan het strand. Het dakterras is echt geweldig met een prachtig uitzicht en zwembad. Het enige irritante is dat mensen nog steeds denken te vinden dat ze met het welbekende handdoekje leggen in de ochtend, het alleenrecht op een bed kunnen opeisen. Hoewel het hotel zegt dat dit niet is toegestaan, wordt hier niet op gelet. Aan de andere kant is er een heerlijk groot strand om de hoek waar voor weinig genoeg bedden te huur zijn.

Torremolinos scoort een 8 uit 10, op basis van 1035 reviews