We hebben een aantal aanbieders voor Torremolinos voor je op een rij gezet:

Reviews over Torremolinos

Super geweldig hotel

Hans van Hoorn,
    20-1-2019

We zijn hier met tweeen geweest op 31 mei 2018 8 dagen en we hebben nog nooit zo'n geweldige vakantie gehad. Het is een super mooi hotel, een super service, alle medewerkers super vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kamer met zij-zeezicht. Super goede bedden en het ontbijt is zooooo lekker. Alles is hier super. De ligging is zeer goed want je bent 2 minuten van het centrum van Carihuela vandaan en 5 minuten van Benalmedena. Super fijn zwembad met zoutwater (waar je niets van proeft). We gaan dit jaar weer terug. Echt TOP een aanrader. Het kost iets meer dan de andere hotels maar daar krijg je ook wat voor.

Gereisd met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar

Sara,
    19-1-2019

Mooie omgeving.

Veel bezienswaardigheden.

Vlakbij het strand boullevard en winkels.

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een fantastisch hotel met weinig of geen minpunten

Gerda en René,
    14-1-2019

Riu Nautilus ligt aan de rand van Torremolinos, op 400m van het mooie haventje van Benalmadena.

Het ligt vlak aan zee en de wandelboulevard. In de omgeving bevinden zich meerdere restaurantjes en barretjes.

Riu Nautilus heeft een moderne look met prachtig ingerichte kamers.

Wij hadden een juniorsuite met een mooie zithoek, een ruim terras met 2 ligbedden en frontaal zeezicht.

De badkamer was ruim, met grote inloopdouche en aparte wc en bidet.

Al het personeel was supervriendelijk, en aan de receptie waren er zelfs enkelen die Nederland praatten.

Het hotel beschikt over een buffetrestaurant en een kleiner restaurant met Spaanse specialiteiten.

Het is een Riu-hotel, dus het eten gebeurt in 2 shiften.

Met een volzet hotel, geen al te grote eetruimte, tafeltjes die dicht bij elkaar staan, kan het wel heel druk zijn bij het eten.

Dit is dan ook het enige minpunt voor ons dat we konden vinden in dit hotel.

Het avondeten is lekker, van een goede kwaliteit en warm. Ook het ontbijtbuffet was lekker een zeer uitgebreid.

We verbleven hier van oud naar nieuw en de sfeer was fantastisch. Het nieuwjaarsbuffet was een streling voor het oog en heel lekker.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig

Leen,
    8-1-2019

Geweldig hotel, ontbijtbuffet is heel uitgebreid, perfecte ligging aan het strand.

Alleen zijn er in december veel winkels en restaurants dicht, 's avonds is het daarom een beetje saai, behalve de Engelse pub op de hoek van het hotel en de boulevard, door de tuin loop je er zo naar toe.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima verblijf gehad. Voor herhaling vatbaar.

Wil Nijhuis,
    5-1-2019

Hotel ligt heel gunstig in het centrum van Caruela. Kamers en eten prima. Personeel vriendelijk. Heerlijk zonnetras op dak. Ik had prachtig weer en moest nog iets kopen om te kunnen zonnen. Neem dit dus mee alsmede goede wandelschoenen. Er is genoeg te zien in de omgeveing.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Torremolinos scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1044 reviews