We hebben een aantal aanbieders voor Sierra Nevada voor je op een rij gezet:

vakanties Sierra Nevada

We hebben een aantal aanbieders voor Sierra Nevada voor je op een rij gezet:

Reviews over Sierra Nevada

Fantastische eerste Snowboard ervaring in Spanje!

Sanne
    20-1-2019

Ik ben begin januari een dag in Pradollano (sierra nevada) geweest om te snowboarden. Als beginner was dit een fantastische plek om dat te leren (brede pistes). Ook een erg leuk sfeertje in de avond en overdags een biertje met tapas, een hemelsblauwe lucht en de zon op je bol, wat wil je nog meer?! Ik heb het super leuk gehad en de wintersport smaak te pakken. Nu op zoek naar een mooie wintersport bestemming voor minstens een week, om echt te leren snowboarden en te genieten van een mooie winterse omgeving!

Gereisd Met partner in januari 2019

een fantastische natuur en cultuur bestemming

Conny
    31-1-2013

De Sierra Nevada is een prachtige bestemming voor zowel natuur als cultuur liefhebbers. Je vindt er hoge bergtoppen met in de winter ski mogelijkheden en in de rest van het jaar mooie wandelroutes.. In de dalen en tegen de bergflanken liggen typiche witte andealusische dorpjes met mooie kerken en gezellige pleintjes. Echt een topbestemming.

Gereisd Met partner in Mon Jan 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie natuur

Rinus
    2-4-2012

Vanuit Granada slingert de brede weg zich omhoog langs diepe afgronden en door bossen, onderweg heeft men uitzicht op de besneeuwde toppen van de Sierra Nevada, het is een mooi traject om te rijden. Onze rit eindigde in het ski oord op 2500 mtr. hoogte en daar lag eind maart nog een pak sneeuw. Het was echter al fraai weer en konden op een terras genieten van de heerlijke voorjaarrzonnestralen en genieten van het fenomenale uitzicht op zowel de zee als de stad Granada. Men vindt hier winkels, hotels, restaurants en terrasjes, vanhier vertrekken de ski liften. Het landschap rondom is prachtig met al die besneeuwde hellingen en toppen

Gereisd Met vrienden in maart 2008

Absolute rust in een prachtige omgeving

Jacqueline
    9-10-2010

Wij hebben in de Sierra Nevada ontzettend genoten van de waanzinig mooie natuur! Geweldige uitzichten, landschappen, bergmeren en vooral ook de enorme rust die er heerst en die het geeft!

Eén ochtend hebben we een wandeling en tocht op een pony en ezel gemaakt, één middag het water (niet om te zwemmen, maar om pootje te baden, te lezen etc) opgezocht en één morgen zijn we door het prachtige landschap richting Alameda gereden, waar onze tweede accommodatie op onze Andalusië reis zich bevindt.

Hier hebben we het echte Spaanse leven nog het meest beleefd...

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

titus van Roon
    9-12-2009

In de Sierra Nevada heb je natuur en cultuur binnen handbereik. De bergen zijn schitterend om in de wandelen, paardrijden, mountainbiken, skieën etc. Granada en het strand liggen op minder dan een uur rijden hier vandaan waar je heerlijk kunt uitgaan en volop cultuur aanwezig is.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sierra Nevada scoort een 8,5 uit 10, op basis van 9 reviews