We hebben een aantal aanbieders voor Ronda voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ronda voor je op een rij gezet:

Reviews over Ronda

Gea
    11-4-2019

Was erg gezellig, mooi huis in de bergen via touroperator gehuurd Kwaliteit en prijs waren goed op elkaar afgestemd , goede begeleiding en vriendelijke hostes. kortom gewonen voor iedereen aan te bevelen, verder in ronda leuke winkels en mooie omgeving om te wandelen . Veel te zien de bewoners waren ook erg vriendelijk .

Super mooi ! En zeker de moeite waard!

Femke Houtvast
    26-9-2018

Ronda is echt een super mooi klein dorpje! De kloof is zoooo prachtig! Bij zonsondergang moet je daar naar toe en dan weet je niet wat je ziet. Ook in het straatje er tegenover hebben we heerlijk gegeten buiten. Zeer knus maar heel gezellig straatje. Zeker de moeite waard als je een rondreis bent aan het maken door zuid Spanje wat wij hebben gedaan, om een nachtje te slapen in Ronda! Echt fantastisch

Gereisd Met partner in juli 2018

meer dan alleen de Puente Nuove

reiziger1959
    6-7-2017

Klein stadje dus alles is redelijk beloopbaar. Trek wel makkelijke schoenen aan want de smalle weggetjes zijn veelal geplaveid met grote kiezels met de smalle kant omhoog. Ga ook niet met de auto de binnenstad in, na elke bocht wordt het smaller (dit geldt voor meer steden in Andalusië). Begin met een rondwandeling over/langs de oude stadsmuur in het park de Tejo en geniet van het uitzicht vanaf de top van de kloof. Ga voor een mooi zicht op de Puente Nuevo naar beneden (steil). Vanuit een mooi openbaar park heb je zicht op de hangende tuin van Palacio del Rey Moro en de Puente Nuevo vanaf de andere kant. Ook de andere 2 bruggen zijn een bezoekje waard, evenals Balcon de Cono. Kortom: prima stadje om een dagje te vertoeven.

Gereisd Met partner in mei 2017

prachtige omgeving, niet te geloven zo mooi

Alice
    3-10-2016

Je gelooft je ogen niet als, zo mooi is het hier. Niet te beschrijven, moet je gewoon bekijken. Stadje op enorm hoge berg met brug over diepe kloof. Heel veel restaurants hier, maar het mooist is natuurlijk een restaurant met uitzicht op de brug.

Gereisd Met partner in september 2016

Leuk stadje met geweldig uitzicht

Mirreke68
    6-7-2016

Ronda is een leuk kleins stadje met authentieke Spaanse kenmerken. Het heeft vooral een geweldig uitzicht over de vallei. 1 dag is op zich genoeg om Ronda te bezoeken. Vooral de brug moet je gezien hebben.

Gereisd Met partner in Fri Jun 17 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ronda scoort een 9 uit 10, op basis van 103 reviews